globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DeaDDream (13) napsal 28.05.2022 v 13:06-1

tento royal enfield je podla mna neskutocne precenovany a v podstate na cestach to ani nie je vidiet ,nechcel by som byt predajca

radeki (51) napsal 09.05.2022 v 23:13+1

Měl jsem možnost projet, a taky mi posed při mých 178 cm úplně nevyhovuje. Nebylo mi to prostě příjemné. Ale sedlo je pohodlné, jen mi nevyhovuje poloha sedla vůči stupačkám a pozice nohou. A taky mi dojem z motorky zkazila řadící páka, přesněji problém dostat se s nohou pod ní při řazení nahoru. Možná by pomohlo nastavení pozice páčky o něco výš, otázka je jak by se pak řadilo dolů. Asi je ta páčka o něco kratší nebo co. Snad pokud by člověk jezdil v sandálech jako v Indii, tak by to fungovalo ? Ale nijak ji nehaním, vypadá hezky, jede taky hezky. Samozřejmě spíš na kochačku v pomalých rychlostech. O nějaký akceleraci nebo svižné jízdě není řeč.

Slow (50) napsal 30.04.2022 v 18:11-2+2

Tak dneska projeto a můžu s klidným srdcem říct, že z aktuální nabídky RE jedině 650Twin, sice již CZ zástupce cenu přepalil k 200tis Kč, ale ta motorka za to stojí (jestli ještě RE půjde s cenou nahoru, tak tam už je s cenou na dostřel Triumph T100 a to už je jiná..)

Classic 350 mě zklamal, a nikoli motorem, ale celkově. Jak v reálu staticky vypadá dobře, tak př jízdě je to pro mě mizerie. Posez je fakt tragický, nádrž tlačí do kolem a člověk sedí divně..motor je vpoho, tam jsem zázraky nečekal a i mile mě překvapil, cestovka 80-90km/h je na pohodu.

Meteor je ještě s posezem o level hůře, jinak lepší panel.

Harry_MF (1) napsal 27.04.2022 v 13:42

Super rezenze .Dík. Objednáno?

PEPEE01 (346) napsal 20.04.2022 v 22:09+1

Skvělý test. A díky Vám za vyslyšení proseb o zvuk motorky za jízdy. Zní nádherně Teda já si ji snad opravdu půjdu někam zkusit. Sice se na tu pomalou jízdu ještě moc necítím, ale chci ten jiný svět aspoň ochutnat. A kdo ví jak to dopadne...

Fyro (121) napsal 20.04.2022 v 09:39

Dlouho zdvih budu muset někdy zkusit. Škoda že neza chovali objem 500.

JohnnyKap (14) napsal 19.04.2022 v 17:50-1+1

Zrejme pojdem troska proti prudu, ale mne sa ta cena zda za 20 konovu motorku, ktora vyzera uplne ako veteran (viem ze to tak ma byt) celkom prepal. Mal som sezonu Benelli Imperiale 400, tiez 20 koni, tiez nadherne retro ale kus do modernejsia.. a stala 4000 eur, nie 5500.

r.bure (86) napsal 19.04.2022 v 13:14

Kdyz je dobra motorka, ani clanek nemuze dopadnou blbe! Hezky to tam Honzis nadatloval.
Jen zkusim malinko doplnit informace. Ono to s tema vibracema neni resp. nebyla takova traga ani na petikulich. Jen se dopredu musel dat pastorek misto 17z alespon 18z. Ta sedmnactka se tam davala kvuli eurodacanum. Umele a bez namahy se snizila maximalka a veslo se to pak do “benevolentnejsich” emisnich norem. Mimo EU se daval standardne 18z. Ja ho tam zkusil vrazit a motorka se v rychlosti do 100km/h bohovsky uklidnila. A vic s tim keplem stejne jezdit nechces.
Ten novej Classic se ale fakt povedl a clanek taky!

KVTU (106) napsal 19.04.2022 v 12:40

Krásný stroj, použitelný i na denní ježdění do práce. 350ohc je levnější a asi i lehčí. Když bych si měl z těchto dvou vybrat bylo by to dlouhé a těžké rozhodování.

31081 (679) napsal 19.04.2022 v 12:05+1

Nádherný stroj,který má asi opravdu duši Nikdy jsem na tento druh a kubatůry nebyl,ale nějak mě to čím dál víc bere.asi to bude věkem,nebo co.Royal má asi jedny z nejhezčích klasických motorek.Začíná mě to dloubat v hlavě

Honzis (44) napsal 19.04.2022 v 08:09

Ad výslovnost - sorráč, hoši, co se v mládí blbě naučíš... Slibuju, že tam příště už to íííčko nebude tak za uši tahat nebudeme nikoho balit, ale půjdeme hezky na balet

Páčkalíny (24) napsal 18.04.2022 v 23:08+1

Příjemnou recenzi tohoto sympatického motocyklu umocnil velmi vydařený vizuál. Ale ten zvukový záznam z jízdy-absolutorium. Opravdu top. Stávaj se z Vás těžký profíci. Bulletu Zdar!

nepirum (29) napsal 18.04.2022 v 22:34+1

Díky za test! Poklona panu autorovi, odhaduji, že to příště zkusí ve verších! Dobrá práce.

vinokurov (494) napsal 18.04.2022 v 21:39+1

Moc pěkné

Codo (354) napsal 18.04.2022 v 20:55-1+2

Sakra najednou jsem si uvědomil, jak při čtení držím Enfieldu palce, aby to dopadlo...
Krásnej test, krásná motorka. Je tolik, tolik moc dobře, že někdo tuhle klasiku jako opravdovou klasiku, a ne jen hru na klasiku, vyrábí, a ještě k tomu tak dobře. Parádní test, díky!!!

rastaspooky (1) napsal 18.04.2022 v 19:03

Ahoj, všem. Děkuji za tenhle test motorky. Je to parádní stroj a už šetřím Jen bych upřesnil info o navigaci.
Tohle bylo vyjádření RE na můj dotaz k navigaci.

Model Classic nemá navigaci v základu, snad by měla být později jako doplněk, v základu má navigaci Meteor

K167 (1496) napsal 18.04.2022 v 18:52+7

Heleme se, co je tady znalců anglické výslovnosti.
Došlo ovšem k nepochopení. Nejedná se zde o výslovnost anglickou anóbrž českou. Na motorku chtěly totiž generace mužů a chlapců co? No přece ženský balit. Bulet mohl leda ten, co si nedal pozor a hned to (z)bouchnul.

Ejabejaroz (1) napsal 18.04.2022 v 16:21

“Balit” - lidi, proč se alespoň nepodíváte, jak to správně vyslovit?

Slavohs (9) napsal 18.04.2022 v 15:56

Pěkný test a pěkná klasika. Jestli jsem to přehlédl nebo přeslechl... je motorka v ČR homologovaná jako jedno nebo dvojbobek? Většina fotek jsou tu jednosedla, ale v různý promo a testech ve světě je i dvojsedlo. V tech. parametrech je užitečná 180....

MilanMl (307) napsal 18.04.2022 v 13:15

Bodlák (-1) napsal 18.04.2022 v 13:05
Bullet se nečte "Balit". Taha to za uši...

Ich mýli ten film s Pištom v hlavnej úlohe:

MilanMl (307) napsal 18.04.2022 v 13:12+1

Krása .
Ak dokáže človek nájsť zapadnuté,opustené cesty bez áut, tak fajn.
Ale inak je to do premávky slabé.Bál by som sa.

Sir_CHerokee (117) napsal 18.04.2022 v 13:09

Perfektní test, procítěný, důkladný a nádherná motorka. Fakt romantika.

Bodlák (4) napsal 18.04.2022 v 13:05+1

Bullet se nečte "Balit". Taha to za uši...

JardaBar (165) napsal 18.04.2022 v 11:27

Jak kolem motoru poletují ty mouchy

DoctorDevotee (26) napsal 18.04.2022 v 11:17

Co ti jebeeee? Prisiel som z garaze a moj Classic chrome fakt nema zalakovanu ziadnu nalepku! Okrem hlavneho napisu na nadrzi.
Za 7 000 € !?! Tento stoji 5500 a je naozaj niekde uplne inde. Chapes to?

Za tu dobu tu je 30% inflacia!
Akurat, ze mu chyba nakopavacka. Ta by stala urcite dalsich 500€. Nie, nemyslim ten kusok kovu. Cely system a prekopat motor, aby toho bol schopny by cenu poslalo urcite o 1/2 litra nahor.

SuperSic58 (1313) napsal 18.04.2022 v 11:05

Jawa se může jít vycpat, tohle je jinde jak kvalitou, tak cenou

vojtechposmourny (310) napsal 18.04.2022 v 10:37

Paráda. A to jak vzhledem, tak i cenou. Když to porovnám s novodobou Kejvačkou, tak alespoň za mě není co řešit

bikerJ (4) napsal 18.04.2022 v 09:33

Krása

stráťa (104) napsal 18.04.2022 v 09:20+3

Hezkej test a palec nahoru za otestování classica mimo asfalt. I když ho tam asi spousta majitelů nebude chtít vzít tak se classic na nezpevněných cestách cítí opravdu dobře.

"Hele támhle jsou zajíci. A jedu pod borovicema. A jedu to pět a pade a je mi to úplně jedno."
Opravdu skvělý zhodnocení charakteru motorky. Classic ukldňuje a zpomaluje tak že vidím věci který na rychlé motorce ignoruji protože sleduji kam jedu - pak se vrátím a uvědomuju si že sem vlastně nic neviděl.

"Jestli jsem se zbláznil, tak léčbu předem odmítám. Mně je takhle dobře."
To je geniální věta. Smím si ji nechat vytisknout na nálepku?

smitth (12) napsal 18.04.2022 v 09:08+3

Jawa má co závidět. Velice pěkný vzhled a příznivá cena. To se opravdu povedlo




TOPlist