husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bloodhawk (7) napsal 29.06.2021 v 09:40

Nedávno jsem vyzkoušel oboje. GTčko mělo laděné výfuky a ploché stupňovité sedlo pro dva. A musím říct že je fakt boží. Proti Interceptoru větší emoce a styl. Moc se mi to líbilo a opravdu jsem se musel přemáhat abych ho vrátil. Tohle se Angloindiánům fakt povedlo. Kdybych uvažoval o koupi nové motorky na kratší trasy a výlety, toto by byl rozhodně horký favorit. Za ty prachy je to libovka neuvěřitelná..

Marty68 (1) napsal 12.02.2021 v 10:05

Citace: "Royal Enfield mám v podvědomí stále za Anglána! "
No , každý si to zdůvodňujeme k vlastní spokojenosti.
Současný RE je Ind. Ind a tečka...s anglickou minulostí... na tom nic nezmění právo používat název RE.
Znamená to, že kvalita detailů nemusí na 100% odpovídat současnému eurojap standardu.
Nic to ale nemění na tom , že je to jedna z nejzajímavějších retromotorek na současném trhu.
A to stále za cenu o cosi nižší , než konkurence.
Pokud bych chtěl jít do takovéto motorky, vybíral bych z RE Int a W800. RE by byl favoritem , jeho provedení s chromem a leštěným hliníkem je konkurencí spíše daleko dražší verzi W800 classic.

Bicista (12) napsal 20.01.2021 v 19:02+1

Ja leden 2021 koupil Interceptor, zatim jsem ho protahl jen 2km :) Ale klidne s dam u nej zidli a muzu se jen tak divat a jeste se neokoukal :) Uz aby bylo jaro.

sosonza (1) napsal 07.01.2021 v 13:38+1

Ahoj a ďakujem. Konečne som mal možnosť si prečítať recenziu, ktorá ešte nieje uzívateľská ale zoznamovacia. V poslednej dobe sa z nás užívateľov motoriek vytráca taká čistota jazdenia. Doba a výrobcovia nás tlačia do možných aj nemožných elektronických serepetičiek a podľa mňa je to nedobre. Mám 44 rokov a ešte si pamätám na svoju prvú. Kawa 550 KZ z 1984. Tá pochabosť v hlave aj v srdci a predtým ako šla preč, si ju vyskúšal chlapec, ktorý ani nevedel použiť sytič a nešla mu naštartovať.
Myslím, že RE ešte stále vyrába motorky, z ktorými musí jazdec spolupracovať a tým pádom aj inak prežiť jazdu. Za mňa na výbornú čo sa týka recenzie, chýba mi len údaj o výške testera.

Veľa zdaru v Novom 2021om všetkým.

sardel (63) napsal 06.01.2021 v 13:32+3

"Po prozkoumání kvality detailů jsem ztratil iluze." Hele, mě by fakt zajímaly ty detaily. Protože tyhle kydy se táhnou od tý doby, co twiny přišly na trh. A přesně s touhle myšlenkou / předsudkem jsem je jel omrknout do VG. Ať jsem se snažil sebevíc, žádný "hrozný detaily" jsem nenašel. Návštěva naopak skončila žádostí o vystavení faktury.

limbus (11) napsal 06.01.2021 v 09:39+1

Za mě super článek Kdyby se takhle dalo napsat o více motorkách.Každý z otců rodin nemá čas si takhle vše promrknou a promyslet a tak se upne na něco co se mu líbí,nakonec to koupí a zjistí,že to není úplně ono.Fakt se mi líbí,že kluci vydali článek který není jen recenze,ale je to něco nad čím se člověk zamyslí a je to pro něj emoční Díky chlapy

Venda (33) napsal 06.01.2021 v 00:42-2+1

Jako na pohled nádherný mašiny. Ale nevím co na tom vidíte za kvality. Na výstavě jsem na to sednul a sedlo total prkno. Po prozkoumání kvality detailů jsem ztratil iluze. Otočka a jsem rád, že mám Guzzi. Chce to ještě dotáhnout.

Stadakk11 (277) napsal 05.01.2021 v 22:27

Sclavus: Ano i ne... každý není manuálně zručný nemá prostory a nebo prostě jen nemá čas. Úplně si pamatuji jak jsem trpěl a vnitřně bojoval s tím že mi na motorku hrabě někdo cizí...i když byla v záruce ?

Sclavus (10) napsal 05.01.2021 v 22:14

Jaký servis? Ste na nervy? Prvý záručný,dajme tomu. Ale potom si to snáď každý oservisuje sám. Alebo to dá niekomu zručnému a lacnejšiemu v okolí. Značkový servis je drahý a väčšinou nekvalitný.

Sir_CHerokee (117) napsal 05.01.2021 v 22:05

Gratulace! Oba to jsou krásné stroje, Ať dělá radost. Taky jsme o RE uvažoval. Líbí se mi. Ale pokud je člověk z Moravy nebo nedej bože Slezska, tak servis v Praze to zabíjí. Dokud nebudou v každém kraji, tak to bude okrajová záležitost.

Zedsdead (293) napsal 05.01.2021 v 21:20-3

Hezkej protimluv: raději jezdím, než se v motorce hrabu...a proto jsem se rozhodl pro Royal Entfield.
Tak jestli platí to raději jezdím, tak se rozhodně vyhni Indii a Číně (a taky Italům).
Jestli je to už doma, tak hodně štěstí..

mr.Hony (37) napsal 05.01.2021 v 21:16

Predne gratuluju autorovi k nakupu noveho stroje.
1. Mam radost, ze jeste jdou koupit stroje, ktere mohou jezdit i bez propojeni s telefonem. A navic se najdou i kupci, kteri si je s radosti koupi.
2. Je skoda ze autor se trochu vic nezminil o motoru. Za me je zajimave, ze Ind chce stavet motor splnujici EURO XY.
3. Doufam, ze i kdyz se jedna o soukrome vlastnictvi autor napise recenzi dlouhodobeho uzivani.
4. 216tkc neni to prec jenom dost penez, u vyrobce jehoz kvality tu jeste nejsou tak proverene?

Pokud bude chtit pan Hakl na nekterou z otazek odpovedet, budu rad. Preji hodne stastnych km.


Sclavus (10) napsal 05.01.2021 v 21:05

"Co je však i pro tenhle provoz naprosto dokonalé, tak průběh výkonu motoru, reakce na plyn, stejně jako citlivost spojky a účinnost brzd – vše je poddajné, příjemné a nezáludné."
Svätá pravda,čo sa týka mesta. Triumph bol ale v tomto lepší,ako zamat.

Ale na mnou testovanom GT 650 boli v riadidlách neskutočné,nepríjemné vibrácie,kvôli ktorým by som si tú motorku jednoznačne nekúpil.

Sclavus (10) napsal 05.01.2021 v 20:48+1

Tieto RE sa mi páčia. Pekné,klasické motorky. K mojej V7 som chcel nejaký zaujímavý kafáč a tak som vyskúšal GT650. Vravím si,iný stroj,iný zaujímavý zážitok. Po dvoch hodinách som sklamaný vrátil kľúčiky. Obyčajná,konvenčná motorka...
Preto ma trocha zaráža autor,keď dal prednosť RE pred MG.
Ale jasné,každý sme iný....

pps2 (38) napsal 05.01.2021 v 18:14

Za mne Interceptor protože 60 na krku kdy zalomená kolena, natažení jak na skřipci a zvrácený krk rozhodně již nejsou mým šálkem thé ..

Otázkou pak zůstává kvalita, životnost, servis a dostupnost ND ale o tom se bude dát bavit nejdřív tak za 10 let ..

SLAY (808) napsal 05.01.2021 v 17:05+1

pěkně napsaný a popsaný .Hlasoval jsem pro GT možná proto že mám možnost se občas se projet na verzi GT 535 a to je paráda .Možná by nebylo špatný pořídit mu brášku Interceptora

nevo7 (95) napsal 05.01.2021 v 16:27-2

Tento druh motoriek mi už splýva do jednej šedej línie. Keby tam nebol nápis výrobcu s nejakým uni motorom, tak neviem, či to je RE, Triumph, Jawa. Som rád, že v niektorých kategóriach, možno ako cenduro, moto bez motora či značky na nádrži ma vlastný dizajnový rukopis a dá sa to rozlíšiť.

Stadakk11 (277) napsal 05.01.2021 v 16:20+3

Alkaloid: A co Tě vůči tomu popudilo. Bylo tam snad napsáno něco co není pravda? Nebylo to vhodně genderově vyvážené? Bohužel nemám přehled kolik je aktuálně k dnešnímu dni registrovaných pohlaví...a popravdě je mi to jedno. Buď klidně židle nebo teplá židle. Proč máš ale potřebu psát, že kvůli tomu nečteš dál dobře napsaný test to teda nechápu. Pokud Tě tady iritují podobné články, tak by bylo vhodné začít navštěvovat jiné www kde bude více zeleně zaměřených pacientů

alkaloid (-20) napsal 05.01.2021 v 14:26-9

Trapny koment na 2 pohlavi. Dal to nectu.

Jofré (211) napsal 05.01.2021 v 14:18

Zastavil jsem se u cituji: ..."po pár kolech zaparkujete v nedaleké kavárně". Je to smutná doba. Můžeme jezdit, ale bohužel jen s termoskou s kafem s sebou. tak ať je co nejdřív líp.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 05.01.2021 v 12:41

I když *to* má ventiy nejen v pneumatikách ,
tak je na první pohled jasno , že je *to* MOTOCYKL ...

Codo (354) napsal 05.01.2021 v 11:35-1

To je paráda, to je žrádlo!
Kdybych se někdy musel rozloučit s mojí motkou, na kterou nedám dopustit, a měl jít do jiný značky, tak RE Interceptor. Díky za supr test, byl tak přesně správně jinej!

r.bure (86) napsal 05.01.2021 v 11:35

Jel jsem na obojím a mě je pohodlnější Interceptor. Super zaklad na nějakýho Scramblera. Jede to moc pěkně a zvuk paráda. GTčko je sexy, ale ty zalomený větve na delší jízdu moc nejsou...

Travexr (0) napsal 05.01.2021 v 11:19

Ja chtel tak moc koupit RE, vybral jsem Contnental GT, ale nakonec mi skoncila v garazi YAMAHA SR

MilanTST (20) napsal 05.01.2021 v 10:28

Určitě Continental GT

t_freedom (153) napsal 05.01.2021 v 09:54

Ale ten zvuk je fakt libovej, hlavně to zavření plynu...tohle se jim povedlo

Bicista (12) napsal 05.01.2021 v 09:52

Taky planuji koupi Interceptora :) Jeste zvazuji zda fungl, nebo lehce jeteho za lepsi cenu.

Hooorus (124) napsal 05.01.2021 v 09:14+1

Ahoj,
diky za super clanek. Ja mel moznost stravit 2 hodiny na GTcku nekdy najare. Velky dik V-G Brno ! Byla to masina v zakladu. Musim rict ze i ty seriove vyfuky podle meho neurazi. Sam mam Kawu W650 a musim rict ze i kdyz kone byly pocitove + - stejne, tak treba brzdy byly na novem RE o dost lepsi. Poloha byla sice sportovni, ale nic strasneho. 2 hodky bez naznaku bolesti zad, zapesti etc. . Souhlasim s Vitikem, sedlo nic moc. Jedine co sem po dvou hodinach citil byl zadek. To ale podle prodejce se resi relativne levne jinym sedlem cca za 3 tacy.
Jen na parkovisti sem proje Interceptora. Nechtel sem verit ze krome rititek a stupacek je to stejna masina.(jen jinak serizeny odpruzeni v zadu) Pocit uplne jiny, motor sem radil driv...myslel sem ze to ma treba jine vacky nebo neco...ale pry ne.
Videl sem na fotkach, ze mas jeste klasicke svetlo. Nove masiny maj cirou optiku. Pry to lip sviti v noci - coz nemuzu posoudit. Ale urcite ta klasicka vypada o hodne hodne lip. Ta cira na novych modelech vapada jako pest na oko.

SuperSic58 (1307) napsal 05.01.2021 v 08:44

ono to má programovatelnou řídící jednotku, že to ladili na brzdě? Nebo tam dali power commander nebo něco podobnýho?

vitik (78) napsal 05.01.2021 v 08:44

Taky jsem neodolal vyzkoušení, a Interceptor až na to sedlo. To je jako by pod tou koženkou byl kus dřeva...A protože jsem loudal cestovní nakonec stejně vyhraje nějaké cenduro. Ale byl jsem vážně nalomen tu kešeni u RE vysypat ....




TOPlist