QJMotor SRV 600 V – zajímavý motor, ale proč zrovna tady?
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Dominik Valášek | Střih: Erik Bošnák | Zveřejněno: 30.12.2024 | Zobrazeno: 14 510x
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Dominik Valášek | Střih: Erik Bošnák | Zveřejněno: 30.12.2024 | Zobrazeno: 14 510x
Motorku jsem si 14 dní zpět objednal, dost se na ní těším. Osobně moc nechápu ten hate. Ano můžeme se bavit o tom, že je to Čína, komunismus apod. Na druhou stranu telefony z číny jsou dneska ne velmi vysoké úrovni. Paradoxně motor byl důvod proč jsem jí zvolil. Dřív jsem jezdil na hayabuse a todle mi přijde jako skvělý stroj pro někoho kdo si rád občas dá trošku dynamickou jízdu, ale zároveň už je kliďas...
Nechapem plac na kratku prevodovku. Moja fj1200 s origo sekundarom toci 5000 pri 100 km/h. A to je uz dost silny motor, fungujuci od 2000 otacok.
Na ten prtavy motor mi tie otacky pridu akurat.
Když pominu některý nepochybně zajímavý jednotlivosti týhle motorky, smysl motorky jako celku žádnej nevidím
Dominiku díky, test dobrej
4 reakce
Kdybych si v létě nekoupil SRV 700 tak bych určitě sáhl po téhle, je úžasná
činanovi nakazali postavit okolo toho motoru motokaru nie motorku....preto ten omyl...europan nema zavit v modzgu na vyznam a pozitie toho motora.
Stojí to už celé za hovno.
Svet ide do sračiek....
5 reakcí
Jako nevypadá to vůbec špatně
Ale asi ten V4 motor je zkrátka moc velkej rozměrově na tuhle kubaturu, že nejde dát zkrátka jinam, než do cruiseru..
Okopčenej HD Sportser, pěkný
1 reakce
Ty pohádky lidi z EU o tom jak jen Čína kopíruje a nic neumí už ani nejsou směšné. Začínají být vyloženě únavné. Neni žádnou náhodou ani výsledkem náhodného kopírování že mají první neco takového https://www.twz.com/air/china-stuns-with-heavy-stealth-tactical-jets-sudden-appearance
3 reakce
V4 už jsem dlouhou neviděl, teď v rámci "cost cuttingu" samé Ř2, tak aspoň, že Kawa s ZRX400 to trošku rozčísla s Ř4... .
Tak kde je problém, když tím nejsou emise, ani výrobní náklady (většina rozpočtovek je "made in" mimo japonsko)??
Za to vážení motorek palec nahoru
kluci, málo redakcí a testerů to dělá a zjevně je to důležité. Vidím, že je o tom i extra článek.
Někteří recenzenti týmu m.cz mi sedí víc, někteří méně, každý má svůj styl a je vlastně dobře, že každý z nich je jiný, protože motorkáři jsou široká skupina různých lidí a tak si každý přijde na své.
Píšu to proto, že Dominik je pro mě velké překvapení, jak se postupně a vcelku rychle zlepšil. Jasné vyjadřování, vhodné příměry, žádné zakoktávání, hledání slov, slovní vata. Tahle motorka rozhodně není určená pro mě, ale test mě bavil, přišel mi objektivní, vše bylo jasně vyjádřeno a opravdu jsem získal pocit, že "vím", jak ta motorka jede, jak se chová, jaký je motor a to teda tleskám.
1 reakce
Aha, jen další čínská zkopírovaná mrdka ...
Jen mi hlava nebere proč to není v sekci "preminum" kam standardně dáváte téměř všecky "normální" motorky ...?
5 reakcí
Keď zavádzajú ( výrobca alebo importér) pri ľahko overiteľnom údaji ako je hmotnosť, ako to bude s výkonom a Nm?
Pěkně napsaná recenze. Číňani ukazují, že dokáží vyrobit cokoliv: Ze země vyzdvihli pár let chybějící menší cruiser s točivým motorem zajímavé konstrukce. Před 30 lety běžná kawa ZL 600 s obdobně točivým motorem (jen řadovým), byla kombinací sportovní jízdy a pohodlného posazu. Nyní je tu podobný stroj. Nesrovnalosti určitě doladí v novějších modelech. Radost mi to nedělá, ale je to tak.
Nebyl tady zrovna včera vzpomínkový článek o počátcích japonské nadřazenosti díky technice? Resp. čtyřválec na malém motoru, just for the sake of it :D
Ta kombinace tohoto malého točivého 4válce a cruiseru nemusí dávat smysl jenom nám tady v Evropě, pro jiné trhy asi v pohodě. Pro mě je to ukázka schopnosti Číny vyrábět tak složité a drahé motory, na vyšší objemy se dostanou za chvíli a pak HD boj se boj.
Když jsem si přečetl nadpis článku a zběžně si článek proletěl, napadlo mě napsat sem:






Čím víc pruhů - tím víc Adidas, panééé
Čím víc válců - tím víc cruiser, panééé
... a "jít od toho".
Pak jsem si ale prohlédl fotky, trochu se zarazil a řekl si: "Himlhergotdonrvetrkrucajselement, vždyť to na pohled vypadá líp než pravděpodobný vzor (nebo jeden ze vzorů), které Číňan kopíroval, tedy H-D Sportster S 1250." Tedy z levé strany určitě.
No a pokud jde o ten véčkovy čtyřválec v cruiseru - koukal jsem pro zajímavost na stránky QJMotor CZ. Kromě toho, že jsou ty stránky napsány velice sebevědomě až vychloubačně, píše se tam i tohle.
Ty kecy o té legendě atd., to jsou samozřejmě marketingové žvásty, ale:
- Číňan na tom motocyklu ukazuje, co už je schopen vyrobit ... a nepíšu to rád, ale bohužel je toho schopen vyrobit dost.
- Číňan zkouší prošlapat svoji vlastní cestu (malý cruiser s tímto motorem) a ... opět to nepíšu rád, ale to je vlastně sympatické. Vždyť my tady v článcích v sobotu nebo v neděli čteme i o pokusech, které sice nevyšly, což bychom ale nevěděli bez toho, že to někdo zkusil.
No a pak jsem si pustil to video a s hrůzou zjistil, že když si odmyslíme to stokrát opakované, že podle Dominika tenhle druh motoru v tomhle druhu motocyklu nemá co dělat, tak on na tom vlastně - bohužel - nenašel žádný průser.
3 reakce
Jak říká Dominik - do malý nahatý anebo i kapotovaný sportovní motky by to byl super motor, ale jen pokud by byla lehká, tak max 180kg, lépe 160-170kg. Ale to čongové neuměj...
2 reakce
Recenze super jako vždy
Ale není nad americkej originál s normálním obsahem
1 reakce
No, až na to okopčený světlo a ty chromy na bocích,
vypadá celkem dobře, určitě líp, než třeba taková Honda Rebel 500...
Takže klasická China. Samy o sobě použitelné komponenty nepoužitelně zkombinované.
1 reakce
Opět od Dominika pěkně zpracovaná recenze.
. Ty plasty.
Z dálky motorka vypadá fakt překvapivě dobře,ale ty vlastnosti jsou úplně na palici. Zvuk jako stará Suzuki GS500, s načechraným výfukem. Ty otáčky.....
1 reakce
Jako když pejsek s kočičkou pekli dort.
Fajn test
Samotný motor vypadá zajímavě, ale asi měli udělat větší objem ať to víc zaujme.
1 reakce
Díky za super test.
Pobavil mě režim Drag Race Ultra
Člověče, mě pořád překvapuje to "hrabavé ABS" u SRV 700. U své to vůbec nepozoruju a u 600V jej chválíš (že by různé verze softu ?)
Už aby bylo jaro !
To u mé bývalé Guzzi uměl jít předek do stojky, ale zadek přes ABS brněl hodně brzy.
Nebo mi prostě QJ jenom sedlo
Těžko hodnotit, když na tom člověk nejel, ale za V4 motor
... pro klidné jezdění okreskami si myslím nebude vůbec špatný. 560 cm3 nemůže trhat asfalt.
1 reakce
Po přečtení článku mne nic nemotivuje si tento stroj koupit. Kromě ceny, která je opravdu zajímavá je pro kategorii "cruizristů" nepoužitelná.
1 reakce