yamaha_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sobik87 (0) napsal 03.04.2025 v 10:48

Motorku jsem si 14 dní zpět objednal, dost se na ní těším. Osobně moc nechápu ten hate. Ano můžeme se bavit o tom, že je to Čína, komunismus apod. Na druhou stranu telefony z číny jsou dneska ne velmi vysoké úrovni. Paradoxně motor byl důvod proč jsem jí zvolil. Dřív jsem jezdil na hayabuse a todle mi přijde jako skvělý stroj pro někoho kdo si rád občas dá trošku dynamickou jízdu, ale zároveň už je kliďas...

jean192 (155) napsal 05.01.2025 v 08:50

Nechapem plac na kratku prevodovku. Moja fj1200 s origo sekundarom toci 5000 pri 100 km/h. A to je uz dost silny motor, fungujuci od 2000 otacok.

Na ten prtavy motor mi tie otacky pridu akurat.

Codo (458) napsal 01.01.2025 v 16:37+1

Když pominu některý nepochybně zajímavý jednotlivosti týhle motorky, smysl motorky jako celku žádnej nevidím
Dominiku díky, test dobrej

podle-ženy-puberťák (21) napsal 01.01.2025 v 02:28

Kdybych si v létě nekoupil SRV 700 tak bych určitě sáhl po téhle, je úžasná

BRIDY67 (118) napsal 31.12.2024 v 23:05

činanovi nakazali postavit okolo toho motoru motokaru nie motorku....preto ten omyl...europan nema zavit v modzgu na vyznam a pozitie toho motora.

MilanMl (716) napsal 31.12.2024 v 22:22-1

Stojí to už celé za hovno.
Svet ide do sračiek....

SuperSic58 (1447) napsal 31.12.2024 v 21:01

Jako nevypadá to vůbec špatně Ale asi ten V4 motor je zkrátka moc velkej rozměrově na tuhle kubaturu, že nejde dát zkrátka jinam, než do cruiseru..

Bikeserker (10) napsal 31.12.2024 v 14:53

Okopčenej HD Sportser, pěkný

puffybodie (417) napsal 31.12.2024 v 11:01-1+2

Ty pohádky lidi z EU o tom jak jen Čína kopíruje a nic neumí už ani nejsou směšné. Začínají být vyloženě únavné. Neni žádnou náhodou ani výsledkem náhodného kopírování že mají první neco takového https://www.twz.com/air/china-stuns-with-heavy-stealth-tactical-jets-sudden-appearance

Slow (72) napsal 31.12.2024 v 10:24

V4 už jsem dlouhou neviděl, teď v rámci "cost cuttingu" samé Ř2, tak aspoň, že Kawa s ZRX400 to trošku rozčísla s Ř4... .
Tak kde je problém, když tím nejsou emise, ani výrobní náklady (většina rozpočtovek je "made in" mimo japonsko)??

cunado (219) napsal 31.12.2024 v 08:42

Za to vážení motorek palec nahoru kluci, málo redakcí a testerů to dělá a zjevně je to důležité. Vidím, že je o tom i extra článek.

Animals21 (73) napsal 31.12.2024 v 08:03+3

Někteří recenzenti týmu m.cz mi sedí víc, někteří méně, každý má svůj styl a je vlastně dobře, že každý z nich je jiný, protože motorkáři jsou široká skupina různých lidí a tak si každý přijde na své.

Píšu to proto, že Dominik je pro mě velké překvapení, jak se postupně a vcelku rychle zlepšil. Jasné vyjadřování, vhodné příměry, žádné zakoktávání, hledání slov, slovní vata. Tahle motorka rozhodně není určená pro mě, ale test mě bavil, přišel mi objektivní, vše bylo jasně vyjádřeno a opravdu jsem získal pocit, že "vím", jak ta motorka jede, jak se chová, jaký je motor a to teda tleskám.

kiv61 (-10) napsal 31.12.2024 v 00:10-2+2

Aha, jen další čínská zkopírovaná mrdka ...
Jen mi hlava nebere proč to není v sekci "preminum" kam standardně dáváte téměř všecky "normální" motorky ...?

MajoKE (51) napsal 30.12.2024 v 23:03

Keď zavádzajú ( výrobca alebo importér) pri ľahko overiteľnom údaji ako je hmotnosť, ako to bude s výkonom a Nm?

Geonova (8) napsal 30.12.2024 v 22:20+3

Pěkně napsaná recenze. Číňani ukazují, že dokáží vyrobit cokoliv: Ze země vyzdvihli pár let chybějící menší cruiser s točivým motorem zajímavé konstrukce. Před 30 lety běžná kawa ZL 600 s obdobně točivým motorem (jen řadovým), byla kombinací sportovní jízdy a pohodlného posazu. Nyní je tu podobný stroj. Nesrovnalosti určitě doladí v novějších modelech. Radost mi to nedělá, ale je to tak.

Siki (72) napsal 30.12.2024 v 21:54

Nebyl tady zrovna včera vzpomínkový článek o počátcích japonské nadřazenosti díky technice? Resp. čtyřválec na malém motoru, just for the sake of it :D

Jofré (258) napsal 30.12.2024 v 20:40+1

Ta kombinace tohoto malého točivého 4válce a cruiseru nemusí dávat smysl jenom nám tady v Evropě, pro jiné trhy asi v pohodě. Pro mě je to ukázka schopnosti Číny vyrábět tak složité a drahé motory, na vyšší objemy se dostanou za chvíli a pak HD boj se boj.

K167 (2084) napsal 30.12.2024 v 18:03+4

Když jsem si přečetl nadpis článku a zběžně si článek proletěl, napadlo mě napsat sem:

Čím víc pruhů - tím víc Adidas, panééé
Čím víc válců - tím víc cruiser, panééé

... a "jít od toho".

Pak jsem si ale prohlédl fotky, trochu se zarazil a řekl si: "Himlhergotdonrvetrkrucajselement, vždyť to na pohled vypadá líp než pravděpodobný vzor (nebo jeden ze vzorů), které Číňan kopíroval, tedy H-D Sportster S 1250." Tedy z levé strany určitě.


No a pokud jde o ten véčkovy čtyřválec v cruiseru - koukal jsem pro zajímavost na stránky QJMotor CZ. Kromě toho, že jsou ty stránky napsány velice sebevědomě až vychloubačně, píše se tam i tohle.

Ty kecy o té legendě atd., to jsou samozřejmě marketingové žvásty, ale:

- Číňan na tom motocyklu ukazuje, co už je schopen vyrobit ... a nepíšu to rád, ale bohužel je toho schopen vyrobit dost.
- Číňan zkouší prošlapat svoji vlastní cestu (malý cruiser s tímto motorem) a ... opět to nepíšu rád, ale to je vlastně sympatické. Vždyť my tady v článcích v sobotu nebo v neděli čteme i o pokusech, které sice nevyšly, což bychom ale nevěděli bez toho, že to někdo zkusil.

No a pak jsem si pustil to video a s hrůzou zjistil, že když si odmyslíme to stokrát opakované, že podle Dominika tenhle druh motoru v tomhle druhu motocyklu nemá co dělat, tak on na tom vlastně - bohužel - nenašel žádný průser.

Kybergreg (113) napsal 30.12.2024 v 17:25

Jak říká Dominik - do malý nahatý anebo i kapotovaný sportovní motky by to byl super motor, ale jen pokud by byla lehká, tak max 180kg, lépe 160-170kg. Ale to čongové neuměj...

elvis78 (275) napsal 30.12.2024 v 15:39+2

Recenze super jako vždy
Ale není nad americkej originál s normálním obsahem

Paťa (166) napsal 30.12.2024 v 14:39+2

No, až na to okopčený světlo a ty chromy na bocích,
vypadá celkem dobře, určitě líp, než třeba taková Honda Rebel 500...

vitik (150) napsal 30.12.2024 v 14:05+1

Takže klasická China. Samy o sobě použitelné komponenty nepoužitelně zkombinované.

Marex (2704) napsal 30.12.2024 v 12:57+1

Opět od Dominika pěkně zpracovaná recenze.
Z dálky motorka vypadá fakt překvapivě dobře,ale ty vlastnosti jsou úplně na palici. Zvuk jako stará Suzuki GS500, s načechraným výfukem. Ty otáčky..... . Ty plasty.

rogih (1451) napsal 30.12.2024 v 11:39+5

Jako když pejsek s kočičkou pekli dort.

Pedl (249) napsal 30.12.2024 v 11:16

Fajn test Samotný motor vypadá zajímavě, ale asi měli udělat větší objem ať to víc zaujme.

Kejs (1) napsal 30.12.2024 v 10:18+1

Díky za super test.
Pobavil mě režim Drag Race Ultra

alespilot (14) napsal 30.12.2024 v 10:11

Člověče, mě pořád překvapuje to "hrabavé ABS" u SRV 700. U své to vůbec nepozoruju a u 600V jej chválíš (že by různé verze softu ?)
To u mé bývalé Guzzi uměl jít předek do stojky, ale zadek přes ABS brněl hodně brzy.
Nebo mi prostě QJ jenom sedlo Už aby bylo jaro !

JardaBar (227) napsal 30.12.2024 v 10:02+2

Těžko hodnotit, když na tom člověk nejel, ale za V4 motor ... pro klidné jezdění okreskami si myslím nebude vůbec špatný. 560 cm3 nemůže trhat asfalt.

Mignard (3) napsal 30.12.2024 v 08:52+3

Po přečtení článku mne nic nemotivuje si tento stroj koupit. Kromě ceny, která je opravdu zajímavá je pro kategorii "cruizristů" nepoužitelná.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist