QJMotor SRT 550X: Všeuměl
Text: Jan Rameš | Foto: Honza Zajíček | Video: Jan Rameš | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 25.3.2024 | Zobrazeno: 15 209x
Text: Jan Rameš | Foto: Honza Zajíček | Video: Jan Rameš | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 25.3.2024 | Zobrazeno: 15 209x
Pánové, kdo z vás má s tou motorkou zkušenosti?

Já za květen a půlku červa na ní najezdil 6 tisíc kiláků, z toho 5 tisíc po Evropě, za Malagy přes půlku Španělska, Portugalsko, Francii a Německo zpět do Mimoně.
Ano, jsem už starší motorkář, tak nepreferuju žádnou "střelu". A tahle motorka je pro klidné cestování naprosto v pohodě. A že jsem přemýšlel dlouho. Viděl jsem jí v Brně, byl jsem se kouknout a odzkoušet u prodejce. A moc jsem nekoukal na to, jestli je čínská.
Za celou dobu nebyl jediný problém, všude ji chodili očumovat, Španělé, Francouzi i Němci
Jo, na manipulaci na místě je těžká, zvlášť s plnou nádrží a při 190 cm dosáhnu na zem tak akorát, ale jak se rozjede, je to paráda. A zvuk má fakt nezaměnitelný, zvlášť při přidání plynu
Ani na dálnici se neztratila, na pohodu je to tak do 120ti.Ale pokud potřebujete třeba předjíždět není problém jí vytočit na 150. Spotřeba tak 4, 5 litrů. Jo, a zadní brzda je fakt k ... ničemu.
Nechci ji nikomu vnucovat, jen popisuji své zkušenosti, pro mě vyhovující. A ty "uši" mě taky pomohly, v nulové rychlosti jsem jí položil do příkopa a krom drobného škrábance na tom "uchu" se pád ničeho jiného nedotkl.
Docela by mě zajímalo srovnání s Voge 525 DSX. Máte někdo zkušenost?
haha vraj sa mozem "ukludnovat" ked sedim na 235 kg 500ke ...ako vazne?? Preco autor tohto bazmeku neriesi kas speje ta vyroba a co za odpady nam tu ta trh podsuvaju?
Nechápu...
Který jelito si koupí třeba místo Hondy Qvingqvanga.
7 reakcí
Přiznejme si to. EU pracuje na tom, aby se co nejméně lidí pohybovalo na cestách. Dobří výrobci nemají proč vyvíjet nové stroje pro evropu a tím pádem stačí občas nějaká novinka nebo inovovaný model. zato číně to je jedno. bude vyrábět a prodávat co bude moct, a pak přejde na jiný sortiment. třeba kolíky na prádlo.
Web motorkáři bude psát recenze na všechny dostupné motorky. Je potřeba odvést práci odměnou za výplatu. a když to neudělá redakce, tak to udělá někdo jiný.
jsem rád, že máme M.cz, protože si tu každý vybere, co potřebuje.
já nevím k čemu je takový paskvil
Pro začátečníka je vhodnější mít lehčí motorku. Pro zkušeného už jsou na trhu velké motorky.
Na ten výkon je to jednoduše těžká motorka.
1 reakce
Honzisi, umíš ty testy dělat fakt dobře
Pěknej test, vím, co se od motorky dá tak čekat, plusy, mínusy... Dík! Jinak je fakt vidět, že číňani, ať se nám to líbí nebo nelíbí, dělají už slušný motorky. Pro koho jsou vhodný bylo řečeno, za mně fakt dobrá práce. Jak testmana, tak i těch číňanů...
Škoda že zatím Čína nedělá větší kubatury, něco nad litr, ale snad časem
2 reakce
Díky klukům za test
Ohledně těch číňanů, dnes jsem si prohlížel Cromwella 1200 a je to teda parádní kousek klasický mašiny
Proč něco takovýho neudělali Japonci?
4 reakce
Těma padákama bych nechtěl někde chytit. Jestli to fakticky trčí tak, jak to vypadá z fotky, tak to je teda hrozný
Nic jiného mě na pětistovce s vahou dvanáctistovky nezaujalo.
Nevím, jestli jsem přecitlivělěj, ale začíná to tu vypadat jako čínský web. Vyskakují na mě banery čínských rychlokvašek, testují se čínský rychlokvašky, testeři jsou nadšení, navštěvují čínský fabriky, tak nevím. Řekněte mi někdo pls, že se mi to jenom zdá a že to tak není....
10 reakcí
QJ o má hezky barevně sladěný. Díky za reportáž a galerku.
ať se chytěj za rypák.
a proto Nekupujte čínu, nekupujte čínu a nebo kupujte čínu a vyserte se na tradiční značky co to dělaj přes čínu
Za mě nejlepší motorka mimo tradiční eu japan usa značky je JAWA 300CL a její deriváty a RE, začala se mi líbit BSA ale ta je asi taky dělaná v číně
1 reakce
Podle mě ta motorka bez toho ušatýho lešení vypadá podstatně líp
Tak abych se v tom vyznal:
- čínská firma Qianjiang vlastní od roku 2005 značku Benelli. Motocykly značky Benelli zastupuje v ČR množství zástupců, kteří propagaci této značky věnovali svoje prostory, čas ... tedy jednoduše řečeno svoje peníze
- v roce 2021 se čínská firma Qianjiang rozhodla, že už se nebude schovávat za původně italskou značku Benelli a vytvoří "hrdou čínskou prémiovou značku" QJMotor, která bude prodávat ty samé motocykly jako značka Benelli, ale lépe vybavené. A teď pozor ... za stejnou cenu jako Benelli. Alespoň tedy v ČR.
Jestli tomu rozumím správně, tak být zástupce značky Benelli v ČR, cítil bych se aktuálně hodně škaredě obtáhnut do řitního otvoru a vůbec by se mi to nelíbilo.
6 reakcí
Minimálně v Německu je SRT 700X k dostání i ve verzi 35kW, pak je to tedy opravdu jen o penězích, co je pro ádvojkaře lepší. Popravdě by mě tedy zajímalo, jestli dokážou Číňané při tom tempu vývoje a uvádění nových modelů dodávat za dva tři roky náhradní díly.
No když už těžkou motorku tak ať má i velký motor. Ta výbava by mi asi nestála za to. Radši očesanější Hondu.
Kdy už skončí móda těch zobáků? to je něco tak odpornýho...
Tenere nebo Touareg to nemají a díky tomu mají mnohem hezčí design.
3 reakce
Přivézt na test motorku ve verzi výrazně odlišné od prodejní verze není dobrý nápad…
1 reakce