motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Geonova (8) napsal 10.12.2024 v 07:30

Přesazení ojničních čepů je o 270° a ne 360° (jednohup), jak se uvádí v testu. Je to patrné i z kódu motoru QJ270MS-xxx. Motorku jsem si koupil. Jinak moc pěkný test.

Mopedson (39) napsal 07.11.2024 v 20:19

Jak na tom je na silnici ve srovnání s CFMoto 450MT?

steelman (2) napsal 05.10.2024 v 21:26+2

To jsou zase kecy co tady někteří píšou. Mám doma 4 motorky..jednu italskou..2 japonský a jednu čínskou + 2 japonský skutry. Jezdím na motorkách od 10 let.Jezdím téměř denně..i v zimě. Začínal jsem samozřejmě na čízách a jawách. Takže už mohu porovnávat. Tahle nová Qj je prostě nabitá vsím možným. Je mi jedno že zkopírovali nádrž u HD a že váží kolik váží. Vypadá to jak kvalitní stroj a je za bezkonkurenční cenu. Čína prostě udělala kvalitativně obrovský pokrok. Spousta značek si tam nechavá výrábět některé své modely. Mám sto chutí prodat své zbrusu nové CF moto NK 450 a jít do téhle krasavice za neuvěřitelný peníz. Tohle mi japonec nenabídne. Prostě se už smiřte s tím,že soudruzi v Číně se drápou na pozice japonských a evropských značek. MImochodem už některé evropské značky patří do jejich portfolia. Svět se mění... Have a nice day.

Neeno (31) napsal 01.10.2024 v 17:29+1

Za tu cenu by nebylo co řešit, vlastně mi dost ta moto vrtá hlavou za tu cenu a výbavu jako druhá do počtu. Osobně jsem zkusil TRK502X co je můj favorit, a pohodlí super,motor taky,jen na menší výkon bych si musel zvykat. QJéčko je novější, lehčí,silnější, levnější i se mi líbí.
I CF450MT ,nebo RE Hyma takhle nastrojit a jste tam o 30-35 tkč výš a stále máte o dost slabší moto.
Jen ta záruka max.20tkm mi nejde pod nos,to mám ani ne za dva roky najeto.Jako by tak nízká cena byla na úkor záruky oproti jiným čínským moto.A pak jak s díly po 5,10ti letech,budou na to třeba plasty?,..jinak s čínou nemám problém,ta už nás předehnala

WobRetnuh (136) napsal 01.10.2024 v 11:52

Vypadá to jako hodně zajímavá motorka. Díky za test
Doufám, že se konečně japonská konkurence chytne za nos a začne dávat v základu alespoň USB zásuvku.
Docela by mne zajímalo v čem je podle Honzise ten hlavní rozdíl mezi QJMotor SRT 550 SX a Hondou NX500, která stejně dovybavená bude stát dalece přes 200tis. Je to kvalitou materiálů? Je to cenou pracovní síly? Nevím a zdá se mi zvláštní jak Čína tu cenu dělá.

bledemon (131) napsal 01.10.2024 v 09:10

teď to má v eTP stejný typ motoru a výkon jako ten jejich nový naháč, takže bych tipnul, že tam bude také 270st přesazení ojnic a už ne jednohup.

bazin. (-8) napsal 01.10.2024 v 08:29-1

Japonsko je už vykopírované tak se posunuli přes pacifik do Milwaukee. A až se okouká i tohle co potom? K eskymákům do Grónska pro iglú design?

220kg super hmotnost vzhledem k tomu že 170kg měla v roce 1980 dvouválcová vzduchem chlazená Honda CB450 a v roce 1994 vodou chlazená CB500 která už tehdy měla zde vyzdvihovaných 42kW.
Takže za 30roků vývoje zde máme 30% nárůstu hmotnosti při stejném výkonu. To je ta modernizace?
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cb500e_94.html

Dzawar (137) napsal 01.10.2024 v 06:49

Já jen, pokud bych si mohl dokoupit QS a i tempomat tak bych se už začal hodně rozmýšlet jestli transalpa , Tuarega nebo toto. moto . Servis v Brně v Kawasaki je taky plus. Nepředpokládám že bude z nejlevněších . Další věc bude do budoucna dostupnost dílů a cena . Tam bude někdo těžko konkurovat Hondě !

SennaAyrton (657) napsal 01.10.2024 v 05:24-1+1

Další tuctové “SUV”…. dnes každý vůl potřebuje mít vysokou motorku a 3 kufry i kdyby jezdil jen okolo baráku

Obycejny_clovek (392) napsal 30.09.2024 v 23:31+4

Chtěl jsem napsat "nerad to říkám", ale proč vlastně... za moji špatnou zkušenost s evropskou produkcí (nová KTM, nová Moto Guzzi a lehce jeté BMW) si mohou výrobci sami.

Za 150k dostat 219 kilo pohotovostní motorky s výbavou - šusplech, kufry, výhřev, 2xUSB, 12V, blastry, kryt chladiče, padáky, plotnu, senzory tlaku - na vypletených kolech 19/17 a s Metzelerem a 20 litrů nádrží... asi bych do toho šel
Pořád jsou tam tři roky, kdy se to může vysypat, tak jim to vrátím a už si to nekoupím znovu, ale přinejmenším bych to zvažoval ve výběru.

Pěkná práce QJ, akorát ten název mi pořád nejde vyslovit

Brukev (989) napsal 30.09.2024 v 21:35

Moc hezký test

vitik (150) napsal 30.09.2024 v 19:48

Ještě před 20 lety jsme se jim smáli, dneska už je to konkurence. Čína. Už to má dobrý motor, dokonce i použitelný podvozek a to je slušná alchymie. Dokonce to brzdí. Elektronické výbavy jak na Multistrádě. Skoro se obávám, že tu máme opakování 70.let s tím, že teď si na Evropské výrobce zahrají Japonci a na Japonci si zahrají Číňani. No twl. Čeho jsem se dožil.

Adolpho (2) napsal 30.09.2024 v 19:44

Motorka pěkná, určitě neurazí, podle testu i solidní svezení. Ale. U cestovní motorky nespokojenost se sedlem? To teda soudruzi z Číny úplně nezvládli. Záleží na prioritách každého z nás, jestli horší sezení, ale cena a tři kufry k tomu za to stojí. Za mě musím říct ne. Není mi 30 a potřebuju prostě pohodlnou motorku. Pohodlí na cesťáku je u mně na prvním místě.

Paťa (166) napsal 30.09.2024 v 19:30

No, za ty peníze je to až neuvěřitelný... To snad musí Čína dotovat...

nevo7 (118) napsal 30.09.2024 v 18:23

Ta nádrž, celý HD Pan America /jeden z tých krajších dizajnov nádrži na cendurách/ - pozerám video a bolo to tam spomenuté, ja som popredu vychádzal z fotiek.

Skúšal som cez leto niečo od QJ Motor. Tento motor 550 bol príjemný /mal som ho v naháči/, bez vibrácií, čo sa nedá povedať o väčšej 800vke. Radiálne strmene - brzdy tiež fajn, na naháči, tu pri vyššej váhe bude mať viacej práce. Displej hrozný, v realite je ho vidieť, ako na fotke 23 /diódy smeroviek ani moc nebolo vidieť cez deň/. Zmenili sa aj ovládače na riaditkách, aspoň to vyzerá lepšie, ako čo doteraz dávali /tiež ich dizajnom taliansky SS SRK800RR krásny, no tie staré ovládače sú hnusné, proste sa to tam nehodí/.

sikos (0) napsal 30.09.2024 v 16:00

Svezl jsem se na ní minulý týden a za ty peníze to je pořádný kus motorky.S testem se vcelku ztotožnuju,kromě podvozku a motoru.Ovladatelnost mě oproti zmíněné NX 500 přišla o host horší,ale dá se to čekat,je o hodně těžší,větší a vyšší.Spíš bych to přirovnal ovladatelnosti stroma 650.Podvozek mě připadal až moc tuhý,ale nepřenastavoval jsem ho.Ta oblast nad 7 tisíc ,kde se znova motor nadýchne,byla u mého stroje oblast,kde začal citelně umírat a dál se točil velmi neochotně.Mám trošku podezření jestli náhodou nemají předváděčku v modřicích škrcenou na 35 kw.

Jofré (258) napsal 30.09.2024 v 14:19-1+2

Líbí se mi ten přístup. Chceš cestovní adventuru? Tady ji máš. Nic nehledej, všechno potřebný tam máš.

Pedl (249) napsal 30.09.2024 v 11:20

Vypadá to solidně

sklenda (42) napsal 30.09.2024 v 10:07

Máme QJmoto 700SX v půjčovně na Sardinii má to nalítáno 11 tis km za první sezónu a mimo výměny oleje nic! Funguje jen jsme doladili podvozek na tužší (díry tam moc nejsou ) a jinak vše jak má být. Jezdíme tam i TransAlp a dvě Benelli TRK 500X. TransAlp je jasně nejlepší stroj, ale cenovka a výbava těchto číňanů (Benelli, QJ) je fakt dobrá. Uvidíme až budou mít 30 tis km :). #motosardo p.s rozdíl bude při prodeji tam se asi ukáže značka. Určitě bych se tohoto stroje nebál .

JardaBar (227) napsal 30.09.2024 v 09:09+1

Cena samozřejmě luxusní , design odpornej . Ale hodně tleskám za možnost mít "pětistovku" bez omezení 35kW.
p.s.: super test jako vždy!

Dzawar (137) napsal 30.09.2024 v 08:51

Jediné co jsem nenašel , jestli má tempomat a quckshifter ale nedivil bych se že jo

4 reakce

Honzis
Honzis 30.09.2024 v 09:07

Ahoj, ani jedno z toho. To bych tam napsal





cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist