globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
TomasMedek (0) napsal 21.10.2018 v 12:54

Hezké počtení Jako majitel Medley od letošního května a najeto skoro 7000 km, musím říct, že autor popsal "vietnamského" itala dobře. Až na 2 drobnosti které jsem měl v začátcích, je Medley vážně pohodový a spolehlivý skútr, občas vyrazím i na delší cestu "kolem komína" a jízda je bez problémů. Co bych docela vytknul je ale absence LED světel, v noci to prostě svítí mizerně. Spotřeba je také maličko vyšší ale to je daň za vypnutý start-stop a neustálé tahání za plyn Jinak ale spokojenost.

MrVztekloun (1) napsal 15.10.2018 v 15:29+1

Řekněme, že k objektivitě má srovnávání skútrů různých kategorií dost daleko, ale škoda je, že ani popisy skútrů nejsou srovnatelné.
Například u Kymca chybí jakákoli zmínka o kompletním LED osvětlení (tedy světlometem počínaje, a zadním světlem konče), nad kterým se autor tolik rozjařuje u Yamahy...

neznamyScooterD (1088) napsal 14.10.2018 v 15:20

jak bylo řečeno, xmax je tu trošku jako dvouokej mezi jednookými, ale proč ne. Jeho nejzajímavější upgrady je předek, kterej nejen že "motocyklového typu" tedy má spodní i horní brýle, ale i samotná vidlice není jen klasická skútrová chudinka trubka-kluzák-pružina-gufero, ale má i obě futra, určitě bude zajímavý srovnání s předch. modelem. Co se týče možnosti horizontálního nastavení řídítek, nevim jestli ty ca 3,5cm něco zásadního řeší, nepamatuju si, že by byl xmax někomu malej nebo velkej ale budiž, určitě lepší řešení než ten jejich původní nesundatelnej klem Kymco další model kterej opustil deutsche design schule a prostě se rozhodli že obšlehnou piaggio ajeto ale jak se říká je to nadčasový. Překvapila mě trošku délka zadních pružin, jsou snad o 5-10? cm kratší než konkurence, což možná bude původcem těch podvozkovejch nedobrot. Bohužel skoro veškerá výroba scootů Kymca přešla do číny a i dražší modely jsou na tom kvalitou materiálů a zpracováním mnohdy hůř než předch. generace... ALe nádrž pod rovnou podlahou U piaggia by mě zajímalo jestli neotevření schránek je stále podmíněno zamčením řídítek? Pokud je to stále tak, pak by měli co nejdřív zařadit do výroby nějakej keyless system, hodil by se.Každopádně je otázka co po konci výroby X10 bude čeřit vody právě Xmaxu či forze?

crhy1 (22) napsal 12.10.2018 v 17:23

Díky za vysvětlení. Jinak test jste udělali čtivý a je fajn.

Jarda (281) napsal 11.10.2018 v 19:27+1

Ahoj, přidat do tohoto testu X-MAX 125 byl můj nápad. Bohužel Forza 125 v té době nebyla k dispozici, a tak mi přišlo lepší ji dát k ostatním 125ccm než úplně samostatně. Alespoň pro základní přehled a porovnání je to fajn.

kavol (1) napsal 11.10.2018 v 17:54

zmulin: Aby příměr odpovídal, muselo by místo Škody být Hyundai ... Každopádně to je celkem jedno, mířil jsem spíše na představu, že by italský výrobce kupoval gumy od tchajwanské firmy vyrobené v Americe. To asi ne, do Evropy se tahají produkty z Asie, a podívám-li se na "Maxxis in the USA", tak tam píšou o marketingových, vývojových a distribučních centrech, ale ani o jedné továrně.

Ne že by to bylo nějak podstatný, jen mi to brnklo o oči, páč jsem si při příležitosti zmíněný koupě zjišťoval, co je to zač, neb zkušenosti s evropskou produkcí mě zrovna dvakrát nenadchly. Tak jsem se de facto zastal číňana, že taky umí vyrobit něco slušnýho, že v tomto případě nejde o tu americkou krabičku sirek, která je vždycky lepší

zmulin (371) napsal 11.10.2018 v 16:45+1

Maxxis americká značka je,stejně jako třeba Škoda je česká.Vlastnit to můžou třeba ufoni,to je trošičku rozdíl..

Za mě ve 125 to Piaggio.Chápu,že někomu 125 stačí i se skútrem velikosti tý Yamahy,ale osobně už se mi do takovejchhle strojků hodí víc min. 300ccm

Kucí pěkně popsaný a je vidět,že ste se tomu docela věnovali.Sem rád,že už je pryč ta doba,kdy tu jeden pán lehce poupravil infoleták,nafotil se v zatáčce pod Vrbovkou a vydával to za test...

kavol (1) napsal 11.10.2018 v 16:33

Tak naokraj, odkdy je Maxxis americká značka? - https://en.wikipedia.org/wiki/Cheng_Shin_Rubber

(Pořídil jsem od nich gumy na auto Allseason AP2 a rozhodně větší spokojenost než s Vředštajnem Quattrac 3; ještě otázka je, co vydrží - po 10k mi opticky nepřijdou vůbec sjetý, mohl bych to přeměřit ...)

Duster93 (11) napsal 11.10.2018 v 15:38+1

Test se mi líbil. Sice X-Max je opravdu jiná kategorie, jak rozměrově, výkonově, i cenově, ale víceméně dává návod, jak vybírat skútr. Pokud na ježdění jen do města, tak volit něco z kategorie Piaggia Medley, Kymca People aj., pokud je úmysl jezdit i mimo město na výlety, tak jednoznačně X-Max či něco podobného v této kategorii (např. Forza 125). Samozřejmě, trochu to komplikuje cena, ale ...
Sám jsem začínal na Hondě PCX, a letos po 5 letech jsem si pořídil Hondu Forza 125, a když teď občas sednu zpět na PCX, už bych si ho nikdy nekoupil (tím nechci říci, že menší skútr je špatný, ale když clověk pozná skútr z té nejvyšší kategorie ve 125, tak i ten střed je o ničem... je to však dost i o penězích, přece jenom 130 t za skútr není málo. Samozřejmě, že uvažuji zejména z pohledu držitele ŘP sk. B, pokud se na to podívám z pohledu držitele A (A2), tak bych šel rovnou do většího objemu, např. Forza 300 (stojí jen o 10 t více než 125, a výkonově je to úplně někde jinde).

Pujmi (1) napsal 11.10.2018 v 15:03+1

Test je super,moc mě bavilo ho číst. Kupovali jsme Medley na jaře a plexi jsme k němu dostali. Plexi a deku Tucano Urbano i s taškou. Já mám 185cm a 100kg, musím ale říct,že motorka je skvělá. Máme najeto cca 5 tis.km a je pravdou,že se zajela parádně a jede moc pěkně. XMax je velkej kus motorky, těžkej jak slon a cena je někde úplně jinde. No pokud si připlatíte,můžete mít i audiosystém u Piaggia, nebo sportovní variátor,spojku a kevlarový řemen a pak Yamaze ujedete kdy si vzpomenete. A zdaleka se ani nepřiblížíte 130k... Jen servisů je málo.

puffybodie (390) napsal 11.10.2018 v 14:07

mito7> 130kg neni problem jako treba u PCX 125, ovlada se to jak kolo, teziste je nizko a uplna pohoda i pro holky.

mito7 (1) napsal 11.10.2018 v 12:47

Strašně těžký. I těch 130 kg se mně zdá moc. Vždyť na tom můžou jezdit i 50 kg holky, a co se s tím pak nadřou. To není možný to udělat lehčí?

Mecky (0) napsal 11.10.2018 v 12:18

Myslím se že X-max nemá v tomhle testu mezi takovými skutry, co dělat. Vždyť už je od pohledu uplně jinačí ve všem, než zbylé dva skůtry.

crhy1 (22) napsal 11.10.2018 v 10:52+1

Vzhledem k tomu, že Xmax by jsem dal do srovnání leda tak s Forzou, mám z tohoto srovnání dalo by se říci "smíšené" pocity. Ale budiž, mě stejně potěší jakýkoliv test skůtrů.




TOPlist