globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
FiZzeR (362) napsal 04.01.2023 v 13:46

Stojí to jako auto, žere to jako auto, kolonou se to neprocpe jako auto, ale není to auto. Co je to?

koki888 (160) napsal 23.12.2022 v 08:20

Je to pekné ale mimo môj záujem. Chlapec však že pre Parížanov a zvlášť Parížanky je to ideál. Keby však už trojkolkou potom za tú cenu radšej Niken.

hansdorf (200) napsal 23.12.2022 v 06:04

320 litrů za stroj pro začátečníka , navíc tak vzdáleného od motorky , nemám za dobrý kauf.
Nevidím ani jeden dobrý návyk, který bych si z jízdy tímto vehiklem , mohl odnést k motorce.

Za mě - jde o nepovedený technický vtip .

rousini (163) napsal 22.12.2022 v 16:20

Neboj se náklonu
pošli tam rameno.
Já už víc nemůžu
mám poserpruh jak vemeno.

Postavím ti hadraplán
ten to sklopí za tebe,
budeš machr největší
poserpruh ti vojede.

Nalge (31) napsal 22.12.2022 v 13:03

Zaujímavé. Kamarát má starší model a raz na výjazde nás navigácia poslala na takú rozbitú asfaltku, s úsekmi aj bez asfaltu. Väčšiu tragédiu som nevidel. Mal chuť sa radšej otočiť. Normálne sa bál o uchytenie predných kolies. Je to naozaj len na kvalitné cesty.
A v technických parametroch nie je uvedená hmotnosť.

Komik64 (3124) napsal 22.12.2022 v 12:29

Miluju "řidítka" a vždycky jsem jezdil celoročně, protože rád (si) dělám (c chci... ) neortodoxní věci...

Když jsem začal stárnout a "neobratnět", vykašlal jsem se na zimní (přesněji, kdykoliv když to klouže - bydlím nad 700 m. n. m. a jezdím přes 50 km do a z háku pod Šumavu a zpět...) ježdění na motorce a skútru a pořídil si čtyřkolku, což byl po mnoha stránkách dost neuváženej nápad.
Pak jsem ale uviděl tříkolé skútry (a že těch značek časem přibylo...) a ZAČAL JSEM SE O NĚ HODNĚ ZAJÍMAT + MYSLÍM, ŽE UŽ O NICH I HODNĚ VÍM*... Potvrdil jsem si, že jsou v mnohém naprosto úžasný, ALE mají i svý chyby* - pro mne např. hlavně to, že jedno zadní kolo skrz třeba sníh a jinej bordel dvě přední kola (a často velmi malá...) těžko protlačuje a má pak tendenci prokluzovat a ujíždět do stran...
Takže nakonec už několikátou zimu (brzy budu na něm mít 30 000...) jezdím dost spokojeně na Quadru 4...

*TOHLE už je příliš a nerovnoměrně (co všechno takovej maxiskútr "do nepohody" má a přitom nemá vyhřívání gripů...?) "přečančaný" (a i proto extrémně drahý - jinak drahý jsou samozřejmě všechny tříkolky...). Stále je tam taky samozřejmě (dvě kola vpředu asi dost brání vytvoření nášlapovejch "ploten" vpředu, jako už to má pro pohodlí plno maxiskútrů...) i problém posezu/natažení nohou (na MP3 to dost řešej namontováním skládacích stupaček/předkopů pro chopery...) + ještě tam pohodlí brání nožní brzda, taky velikosti předních kol (na českejch silnicích každej palec navíc dobrej - Q4 má aspoň "14"...) atd.
ALE taky MP3 jezdí odjakživa dost jistě a pro někoho i docela překvapivě rychle atd., což potvrdili i Aleix a Scott (na tacháku tam maj i skoro 200...)... https://www.youtube.com/watch?v=_Uz4EL4hUcY a takových videí je i víc.

Pes69 (34) napsal 22.12.2022 v 11:56

Tenhle motor nutně potřebujeme do VESPY!!!

K167 (1499) napsal 22.12.2022 v 11:48

Filípé, Ty dělat si s nas lekracký. Ja Topě neverzila, še Ty by chtěla ten otrávna START/STOP systéma na tom skutr. No no no. Ty dělat z nas grande sránda!

3 reakce

FilipT
FilipT 22.12.2022 v 11:58

No já osobně až tak ne, ale cílovej zákazník podle mě ano.





TOPlist