yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mira592 (35) napsal 15.11.2015 v 10:32

Podle mě to je dobrá věc, bezpeč. Než 2 kola. Musí se na tom naučit jezdit a nedivocit. Dost vyumelkovane, spousyu věcí lze posekat a přizpůsobit Čr trhu cenou. Připadá mi to pohodlný. TAková ta bláznivá dvoukolka přo chodce a policii na baterie stojí stejně, tak mi mp3 pripadne Ok

neznamyScooterD (1098) napsal 31.03.2015 v 11:07

skvělá věc, zejména testovat kolik vydrží přední kola v náklonu, to by si na mašině nikdo nedovolil

SuperSic58 (1308) napsal 31.03.2015 v 05:55-3

Je to nesmysl

Italofil (41) napsal 30.03.2015 v 23:44-1

Měnit tři gumy místo dvou...to je ekonomické? Co když budu mít třeba levou gumu sjetou více, než tu pravou? Celé mě to příjde spíše jako vozítko pro invalidy.

Steve-CZ (259) napsal 30.03.2015 v 23:09

Motorové vozidlo má být buď jednostopé nebo dvoustopé. Samozřejmě kromě čtyřstopých historických Citroenů ID a DS, které měly vzadu podstatně užší nápravu
U všeho ostatního včetně "nesmyslu" z článku jsou fyzikální zákony přinejmenším nečitelné

sejco (1) napsal 30.03.2015 v 21:07+1

tiez vlastnim MP3 500 .no jazdil som najprv na 50 tak 2 roky 125 yamaha x-max.. na MP3 treba vyzriet.neodporucal by som ju neskusenym a hlavne taklym co vobec nejazdili na motorke alebo skutry

Jarda (281) napsal 30.03.2015 v 20:37

HaRi> skútr 125 platí, ale tříkolky jsou díky rozchodu předních kol a nožnímu brzdovému pedálu klasifikovány stejně jako osobák, proto můžeš s béčkem i na 500 ccm.

ondrej75 (5) napsal 30.03.2015 v 19:03+5

Jako bývalý vlastník minulého modelu MP3 500 mi v recenzích na MP3 chybí něco podstatného. Nejezdí to zas tak skvěle, je to těžký , na předku fakt hodně, blbě to brzdí i s ABS, blbě to zrychluje a lehce se z toho padá, kvůli nezvládnutí řízení. Když jsem to prodával, tak típek, co to ode mne koupil, tak to rozstřelil v první pořádný levotočivý zatáčce hned u nás za vesnicí, protože jak říkal, na mašině umí, neb jako mladý jezdil na pinckovi. Taky jsem to půjčil švagrovi a ten s tím taky nezatočil, naštěstí na polní cestě, takže škody byly malý, ale to už není náhoda:( Nekupujte to, udělejte si A2, to jsou jen jízdy s instruktorem bez testů a kupte si skutra 500, co je lehčí a líp se ovládá. Já te´d jezdím VFR1200F a je to lehčí mašina na ovládání, než ta tříkolka a to jezdím celorok.

HaRi (1) napsal 30.03.2015 v 18:42

Jakto,že na to stačí béčko,když to má 500 ccm.Já žiju v domění,že béčko je na 125 ccm a automatická převodovka a max. 11 kw.

Piwell (21) napsal 30.03.2015 v 16:51

Nedávno jsem to viděl v servisu odstrojený, zajímavej blázinec ta přední náprava

alesmoto (36) napsal 30.03.2015 v 14:35-2+3

Nemust dělat řidičák, nemít žádný jednostopý zkušenosti a sednout na pětikilo co má místo volantu řidítka a do zatáček se to naklápí??? Nechal bych na to sednout tak po 2 letech prokazatelný praxe na scooteru do 125.

Rorejda (2) napsal 30.03.2015 v 13:12

Pěkný článek. Měl jsem MP3 400 LT a musím souhlasit - menší přední kola ubírala na komfortu, brzdový pedál mi trochu vadil. Na delších cestách byla ideální cestovní rychlost na dálnici kolem 110 km/hod. Na poletování kolem komína byla spotřeba nad 4 litry, Alpy jsem jel kolem 3,5 l. Je to stavěné jako mezi městské přibližovadlo, na kterém není problém si udělat i delší výlet. Kdo má rád variátor a komfort skutru s velkým plexi, tak je to jasná volba. Možná jen škoda, že se vytratil ten otevírací zadní kufr.
Tři kola nejsou neomylné a i s MP3 se dá spadnout. Byť s abs a protiprokluzem už to zase bude méně snadnější

mikni (103) napsal 30.03.2015 v 12:53

...začíná se mi to líbit s každým břibývajícím rokem




TOPlist