Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Podle mě to je dobrá věc, bezpeč. Než 2 kola. Musí se na tom naučit jezdit a nedivocit. Dost vyumelkovane, spousyu věcí lze posekat a přizpůsobit Čr trhu cenou. Připadá mi to pohodlný. TAková ta bláznivá dvoukolka přo chodce a policii na baterie stojí stejně, tak mi mp3 pripadne Ok
Měnit tři gumy místo dvou...to je ekonomické? Co když budu mít třeba levou gumu sjetou více, než tu pravou? Celé mě to příjde spíše jako vozítko pro invalidy.
Motorové vozidlo má být buď jednostopé nebo dvoustopé. Samozřejmě kromě čtyřstopých historických Citroenů ID a DS, které měly vzadu podstatně užší nápravu
U všeho ostatního včetně "nesmyslu" z článku jsou fyzikální zákony přinejmenším nečitelné
tiez vlastnim MP3 500 .no jazdil som najprv na 50 tak 2 roky 125 yamaha x-max.. na MP3 treba vyzriet.neodporucal by som ju neskusenym a hlavne taklym co vobec nejazdili na motorke alebo skutry
HaRi> skútr 125 platí, ale tříkolky jsou díky rozchodu předních kol a nožnímu brzdovému pedálu klasifikovány stejně jako osobák, proto můžeš s béčkem i na 500 ccm.
Jako bývalý vlastník minulého modelu MP3 500 mi v recenzích na MP3 chybí něco podstatného. Nejezdí to zas tak skvěle, je to těžký , na předku fakt hodně, blbě to brzdí i s ABS, blbě to zrychluje a lehce se z toho padá, kvůli nezvládnutí řízení. Když jsem to prodával, tak típek, co to ode mne koupil, tak to rozstřelil v první pořádný levotočivý zatáčce hned u nás za vesnicí, protože jak říkal, na mašině umí, neb jako mladý jezdil na pinckovi. Taky jsem to půjčil švagrovi a ten s tím taky nezatočil, naštěstí na polní cestě, takže škody byly malý, ale to už není náhoda:( Nekupujte to, udělejte si A2, to jsou jen jízdy s instruktorem bez testů a kupte si skutra 500, co je lehčí a líp se ovládá. Já te´d jezdím VFR1200F a je to lehčí mašina na ovládání, než ta tříkolka a to jezdím celorok.
Nemust dělat řidičák, nemít žádný jednostopý zkušenosti a sednout na pětikilo co má místo volantu řidítka a do zatáček se to naklápí??? Nechal bych na to sednout tak po 2 letech prokazatelný praxe na scooteru do 125.
Pěkný článek. Měl jsem MP3 400 LT a musím souhlasit - menší přední kola ubírala na komfortu, brzdový pedál mi trochu vadil. Na delších cestách byla ideální cestovní rychlost na dálnici kolem 110 km/hod. Na poletování kolem komína byla spotřeba nad 4 litry, Alpy jsem jel kolem 3,5 l. Je to stavěné jako mezi městské přibližovadlo, na kterém není problém si udělat i delší výlet. Kdo má rád variátor a komfort skutru s velkým plexi, tak je to jasná volba. Možná jen škoda, že se vytratil ten otevírací zadní kufr.
Tři kola nejsou neomylné a i s MP3 se dá spadnout. Byť s abs a protiprokluzem už to zase bude méně snadnější
Podle mě to je dobrá věc, bezpeč. Než 2 kola. Musí se na tom naučit jezdit a nedivocit. Dost vyumelkovane, spousyu věcí lze posekat a přizpůsobit Čr trhu cenou. Připadá mi to pohodlný. TAková ta bláznivá dvoukolka přo chodce a policii na baterie stojí stejně, tak mi mp3 pripadne Ok
skvělá věc, zejména testovat kolik vydrží přední kola v náklonu, to by si na mašině nikdo nedovolil
Je to nesmysl
Měnit tři gumy místo dvou...to je ekonomické? Co když budu mít třeba levou gumu sjetou více, než tu pravou? Celé mě to příjde spíše jako vozítko pro invalidy.
Motorové vozidlo má být buď jednostopé nebo dvoustopé. Samozřejmě kromě čtyřstopých historických Citroenů ID a DS, které měly vzadu podstatně užší nápravu
U všeho ostatního včetně "nesmyslu" z článku jsou fyzikální zákony přinejmenším nečitelné
tiez vlastnim MP3 500 .no jazdil som najprv na 50 tak 2 roky 125 yamaha x-max.. na MP3 treba vyzriet.neodporucal by som ju neskusenym a hlavne taklym co vobec nejazdili na motorke alebo skutry
HaRi> skútr 125 platí, ale tříkolky jsou díky rozchodu předních kol a nožnímu brzdovému pedálu klasifikovány stejně jako osobák, proto můžeš s béčkem i na 500 ccm.
Jako bývalý vlastník minulého modelu MP3 500 mi v recenzích na MP3 chybí něco podstatného. Nejezdí to zas tak skvěle, je to těžký , na předku fakt hodně, blbě to brzdí i s ABS, blbě to zrychluje a lehce se z toho padá, kvůli nezvládnutí řízení. Když jsem to prodával, tak típek, co to ode mne koupil, tak to rozstřelil v první pořádný levotočivý zatáčce hned u nás za vesnicí, protože jak říkal, na mašině umí, neb jako mladý jezdil na pinckovi. Taky jsem to půjčil švagrovi a ten s tím taky nezatočil, naštěstí na polní cestě, takže škody byly malý, ale to už není náhoda:( Nekupujte to, udělejte si A2, to jsou jen jízdy s instruktorem bez testů a kupte si skutra 500, co je lehčí a líp se ovládá. Já te´d jezdím VFR1200F a je to lehčí mašina na ovládání, než ta tříkolka a to jezdím celorok.
Jakto,že na to stačí béčko,když to má 500 ccm.Já žiju v domění,že béčko je na 125 ccm a automatická převodovka a max. 11 kw.
Nedávno jsem to viděl v servisu odstrojený, zajímavej blázinec ta přední náprava
Nemust dělat řidičák, nemít žádný jednostopý zkušenosti a sednout na pětikilo co má místo volantu řidítka a do zatáček se to naklápí??? Nechal bych na to sednout tak po 2 letech prokazatelný praxe na scooteru do 125.
Pěkný článek. Měl jsem MP3 400 LT a musím souhlasit - menší přední kola ubírala na komfortu, brzdový pedál mi trochu vadil. Na delších cestách byla ideální cestovní rychlost na dálnici kolem 110 km/hod. Na poletování kolem komína byla spotřeba nad 4 litry, Alpy jsem jel kolem 3,5 l. Je to stavěné jako mezi městské přibližovadlo, na kterém není problém si udělat i delší výlet. Kdo má rád variátor a komfort skutru s velkým plexi, tak je to jasná volba. Možná jen škoda, že se vytratil ten otevírací zadní kufr.
Tři kola nejsou neomylné a i s MP3 se dá spadnout. Byť s abs a protiprokluzem už to zase bude méně snadnější
...začíná se mi to líbit s každým břibývajícím rokem