Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
doufám, že příjemně překvapí, ten jejich Leader engine měl sice psanejch 11kw ale jízdní výkony tomu uplně neodpovídaly. A minimálně Francouzskej trh poměrně citlivej na schopnosti motoru. Trochu mě překvapuje, že z vodou chlazenýho motoru vytáhli jen o 1kw víc než ze vzducháče. Pravděpodobně hlavním kritériem byla ta spotřeba.
PetrA3> měl jsem pcx hodně a zatím se jeví podstatně spolehlivěji než třeba S-wing či Pantheon...
At tak ci tak, skutr je nejlepsi. Mel jsem hafo bestii, vetsinou strop sve tridy, ale to co mi loni dala Majesty 125 S, to mi nedala zadna. Nejsem zavodnik, vzdy mi slo o relax a parkrat ciste o machrovani, ale na skutru jsem si nejlip vycistil hlavu a nebal se ze v dalsi zatacce zahynu. Kdo odsuzuje skutry jako ja driv , tak vi prd co je to uzit si jizdu.
Sanik: Tady se na nas dlabe v Evrope ze vsech stran a nejen u Hondy
//www.bikez.com/motorcycles/honda_super_cub_110_2013.php (porad se vyrabi)
https://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_Y135LC (Yamaha ta to tady ma uplne na haku krome ryzovani za silene ceny, mimochodem pristi rok uz nebude XJR1300 [spravne, kvuli EU emisim])
//suzuki.com.ph/motors/motorcycles/underbone/raider-r-150/ (6 rychlostni prevodovka, 11,5kW [urcite by to dostali i z 125], hlavne, ze tady mame ten parodicky sranec Address 110 )
Prolétl jsem jen obrázky a na Hondu Innovu 125 zapomněla celá Evropa! Ta jezdí pod 2 l/100 km! Sehnal jsem ji před lety kamarádovi a ten to jen
potvrzuje. Vůbec nevím, proč ji v Evropě nechtějí, hlavně Honda???
Za mě palec nahoru rozhodně za design, LED, podsedlový prostor a přední odkládací schránku (kterou dost hyzdí nechutný čínský výrobek Huawei). Škoda, že konstruktéři skutečně nedosáhli toho svazování výkonem 15 k, což předchozí koncernový 125 měly, jak píše kolega přede mnou, každý koník v tomhle sektoru se počítá. Asi čím míň paliva se tam nastříká, tím míň ho motor vyčoudí a ekoteroristi budou spokojenější. Medleymu taky držím palce
PS: ten chladič je na pravý straně
Zelinář: pro Tebe bude X max 400 asi spíš minimum, ne?
Prostě takový malý Beverly. Je to hrozně pěkný a vypadá že i povedený. Doufám, že to trochu požere prodeje tolik přeceňovanýho pcx - kde už bohužel ani kvalita Hondy není taková jako u jiných jejich modelů - vlastní zkušenost. Piaggiu držím palce!
Moc hezký design, Italové prostě umí. Vůbec by mi to nevadilo v garáži. Myslím že svojí výbavou a kvalitou tu cenu ospravedlňuje.
Zelinář, máš síce pravdu, ale pokiaľ budú u nás plechovkoví šoféri takí bezohľadní ako doteraz, tak 125 ccm skúter je jednoducho riziko mimo mesta.
Jeto krásní kousek a 2,2- 2,5 l. To je paráda a souhlasím se Zelinářem.
Naprosto souhlasím se Zelinářem
doufám, že příjemně překvapí, ten jejich Leader engine měl sice psanejch 11kw ale jízdní výkony tomu uplně neodpovídaly. A minimálně Francouzskej trh poměrně citlivej na schopnosti motoru. Trochu mě překvapuje, že z vodou chlazenýho motoru vytáhli jen o 1kw víc než ze vzducháče. Pravděpodobně hlavním kritériem byla ta spotřeba.
PetrA3> měl jsem pcx hodně a zatím se jeví podstatně spolehlivěji než třeba S-wing či Pantheon...
At tak ci tak, skutr je nejlepsi. Mel jsem hafo bestii, vetsinou strop sve tridy, ale to co mi loni dala Majesty 125 S, to mi nedala zadna. Nejsem zavodnik, vzdy mi slo o relax a parkrat ciste o machrovani, ale na skutru jsem si nejlip vycistil hlavu a nebal se ze v dalsi zatacce zahynu. Kdo odsuzuje skutry jako ja driv
, tak vi prd co je to uzit si jizdu.
mimochodem pristi rok uz nebude XJR1300 [spravne, kvuli EU emisim])
R.I.P. posledná klasická motorka
Sanik: Tady se na nas dlabe v Evrope ze vsech stran a nejen u Hondy
//www.bikez.com/motorcycles/honda_super_cub_110_2013.php (porad se vyrabi)
https://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_Y135LC (Yamaha ta to tady ma uplne na haku krome ryzovani za silene ceny, mimochodem pristi rok uz nebude XJR1300 [spravne, kvuli EU emisim])
//suzuki.com.ph/motors/motorcycles/underbone/raider-r-150/ (6 rychlostni prevodovka, 11,5kW [urcite by to dostali i z 125], hlavne, ze tady mame ten parodicky sranec Address 110 )
Prolétl jsem jen obrázky a na Hondu Innovu 125 zapomněla celá Evropa! Ta jezdí pod 2 l/100 km! Sehnal jsem ji před lety kamarádovi a ten to jen
potvrzuje. Vůbec nevím, proč ji v Evropě nechtějí, hlavně Honda???
Ale tak jako proč ne. Do města a na houby super postrk
Za mě palec nahoru rozhodně za design, LED, podsedlový prostor a přední odkládací schránku (kterou dost hyzdí nechutný čínský výrobek Huawei). Škoda, že konstruktéři skutečně nedosáhli toho svazování výkonem 15 k, což předchozí koncernový 125 měly, jak píše kolega přede mnou, každý koník v tomhle sektoru se počítá. Asi čím míň paliva se tam nastříká, tím míň ho motor vyčoudí a ekoteroristi budou spokojenější. Medleymu taky držím palce
PS: ten chladič je na pravý straně
Zelinář: pro Tebe bude X max 400 asi spíš minimum, ne?
Prostě takový malý Beverly. Je to hrozně pěkný a vypadá že i povedený. Doufám, že to trochu požere prodeje tolik přeceňovanýho pcx - kde už bohužel ani kvalita Hondy není taková jako u jiných jejich modelů - vlastní zkušenost. Piaggiu držím palce!
Co se skutru tyce, tak naprostej ideal co se ceny, velikosti, vykonu...atd. tyce, je nej X-max 400.
Pěkné mobily v kastlech - radost pohladit :)
Ja by som radšej jazdil so spotrebou 3L na skútri s výkonom 15k... V tejto triede sa každý poník k dobru počíta.
No dobrý, ale jsme přece jen motorkáři, takže kdy bude recenze malýho SVčka?