Kymco CV3 550i ABS vs. Piaggio MP3 Exclusive 530: Chcete skútr, nebo motorku?
Text: Jan Rameš , Filip Tichý | Foto: Jan Altner | Video: Jan Rameš , Filip Tichý | Střih: Erik Bošnák | Zveřejněno: 18.1.2024 | Zobrazeno: 10 777x
Text: Jan Rameš , Filip Tichý | Foto: Jan Altner | Video: Jan Rameš , Filip Tichý | Střih: Erik Bošnák | Zveřejněno: 18.1.2024 | Zobrazeno: 10 777x
Říkám si, když už koupit takovou velkou obludu ... je to použitelné v zimě, na sněhu?
2 reakce
Je nutno to brát opravdu jen jako možnost si na Béčko pořídit něco silnějšího. Taky jsem měl MP3 a když jsem na ní přesedl ze 125, která po přidání plynu začala akorát víc vrčet, byla to paráda. Manipulace na místě byla super, zaaretoval jsem podvozek a nemusel jsem držet balanc. Mohl jsem to tlačit zezadu jak kárku... No ale pak jsem se jel podívat na GSo, a bylo to v prdeli, ve 49 jsem si dodělával řidičák...
No, takže Piaggio by mělo trochu hrábnout do techniky, což by mu už neuškodilo (motor, brzdy), Kymco by zase mělo trochu kouknout na praktičnost. Za sebe ale říkám, že budu dál brázdit Forzu 350 k plný skútrový spokojenosti (v jednom, ve dvou je to už pochopitelně trochu úlitba bohům...)
Tyhle skútry jsou kapitola sama pro sebe a mně v mým věku většinu času vyhovují k plný spokojenosti. Klid, pohoda, komfort, zavazadlovej prostor, slušný jízdní vlastnosti a celkem prd to žere. Vejlet pár kiláků nebo na celej den, to je fuk
Na Yamaha Niken mám dojem že potrebuješ vodičák ako na motorku z auta na to nemôžeš použiť . Aspon keď som to zistoval ja mi tak bolo povedané .
to je pro lidi s velkou garáží nebo stodolou, moc těžké a zabere top moc místa, mám obyčejné 500 ccm dvoukolové piaggio a má to přes 200 kg, naštěstí mám pod nohama nádrž, těžiště proklatě nízko dá se s tím hýbat..nevím jak se v reálu manipuluje s 250 krávou z vida
Já myslel, že to Kymco je pro dva, třeba někam na výlet, něco s sebou. Při užitečné hmotnosti 165kg asi ne.
Já mám podobný stroje docela rád (jako 2. - 3. stroj v garáži apod. = taky pro starce, polámané atd.), ALE ty přední "13" jsou, zvlášť na český povrchy a "překvapení"..., prostě strašně malý...
Sice mě tyto stroje neberou, ale video si rád pustím, páč z něho jde taková ospalá pohoda.
Mám KYMCO AK 550 s laděným variátorem Malossi. Jede to jak šlak a je poměrně legrace potkat se například na přejezdu s motorkáři v kombinezach.
Jde to položit na hranu gum beze strachu, nízké těžiště, čtyřpistky Bremba a pořád zátah na plynu. Fakt terorista supersportů, co mu ujedou jen v přímce (aby je pak následně v zatáčkách obvykle dohnal...).
Pod sedlo jde integrala plus motobunda. Nevím, co na té tříkolce vyšašili, že to museli tak zmenšit.
Zajímavá představa je, že tohle (CV3) může řídit někdo z ridicakem B naprosto bez zkušeností... Jasně, je tam přes 50 kg navrch, takže je to pomalejší, ale stejně...
Do tohoto řešení si vždycky rýpnu a tak se kromě toho pocitu bezpečí, co tříkolka nabízí optám na výhodu třístopého vozidla ve smyslu výběru hladké stopy na českých tankodromech nebo jak snadno se s 280 kg na TŘECH kolech manipuluje v garáži stylem tam a zpět opakovaně v rejdu?
3 reakce