motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pedl (249) napsal 19.01.2024 v 15:42

Říkám si, když už koupit takovou velkou obludu ... je to použitelné v zimě, na sněhu?

Sharkcom (46) napsal 19.01.2024 v 09:34

Je nutno to brát opravdu jen jako možnost si na Béčko pořídit něco silnějšího. Taky jsem měl MP3 a když jsem na ní přesedl ze 125, která po přidání plynu začala akorát víc vrčet, byla to paráda. Manipulace na místě byla super, zaaretoval jsem podvozek a nemusel jsem držet balanc. Mohl jsem to tlačit zezadu jak kárku... No ale pak jsem se jel podívat na GSo, a bylo to v prdeli, ve 49 jsem si dodělával řidičák...

Codo (458) napsal 18.01.2024 v 20:35

No, takže Piaggio by mělo trochu hrábnout do techniky, což by mu už neuškodilo (motor, brzdy), Kymco by zase mělo trochu kouknout na praktičnost. Za sebe ale říkám, že budu dál brázdit Forzu 350 k plný skútrový spokojenosti (v jednom, ve dvou je to už pochopitelně trochu úlitba bohům...) Tyhle skútry jsou kapitola sama pro sebe a mně v mým věku většinu času vyhovují k plný spokojenosti. Klid, pohoda, komfort, zavazadlovej prostor, slušný jízdní vlastnosti a celkem prd to žere. Vejlet pár kiláků nebo na celej den, to je fuk

dolop (0) napsal 18.01.2024 v 15:47

Na Yamaha Niken mám dojem že potrebuješ vodičák ako na motorku z auta na to nemôžeš použiť . Aspon keď som to zistoval ja mi tak bolo povedané .

NUTELIER (3) napsal 18.01.2024 v 14:05

to je pro lidi s velkou garáží nebo stodolou, moc těžké a zabere top moc místa, mám obyčejné 500 ccm dvoukolové piaggio a má to přes 200 kg, naštěstí mám pod nohama nádrž, těžiště proklatě nízko dá se s tím hýbat..nevím jak se v reálu manipuluje s 250 krávou z vida

Jofré (258) napsal 18.01.2024 v 14:00

Já myslel, že to Kymco je pro dva, třeba někam na výlet, něco s sebou. Při užitečné hmotnosti 165kg asi ne.

Komik64 (3477) napsal 18.01.2024 v 13:13

Já mám podobný stroje docela rád (jako 2. - 3. stroj v garáži apod. = taky pro starce, polámané atd.), ALE ty přední "13" jsou, zvlášť na český povrchy a "překvapení"..., prostě strašně malý...

K167 (2084) napsal 18.01.2024 v 11:52

Sice mě tyto stroje neberou, ale video si rád pustím, páč z něho jde taková ospalá pohoda.

JoskaH (480) napsal 18.01.2024 v 10:11+2

Mám KYMCO AK 550 s laděným variátorem Malossi. Jede to jak šlak a je poměrně legrace potkat se například na přejezdu s motorkáři v kombinezach. Jde to položit na hranu gum beze strachu, nízké těžiště, čtyřpistky Bremba a pořád zátah na plynu. Fakt terorista supersportů, co mu ujedou jen v přímce (aby je pak následně v zatáčkách obvykle dohnal...).
Pod sedlo jde integrala plus motobunda. Nevím, co na té tříkolce vyšašili, že to museli tak zmenšit.
Zajímavá představa je, že tohle (CV3) může řídit někdo z ridicakem B naprosto bez zkušeností... Jasně, je tam přes 50 kg navrch, takže je to pomalejší, ale stejně...

rousini (185) napsal 18.01.2024 v 10:07

Do tohoto řešení si vždycky rýpnu a tak se kromě toho pocitu bezpečí, co tříkolka nabízí optám na výhodu třístopého vozidla ve smyslu výběru hladké stopy na českých tankodromech nebo jak snadno se s 280 kg na TŘECH kolech manipuluje v garáži stylem tam a zpět opakovaně v rejdu?




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist