yamaha_mt09




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
neznamyScooterD (1081) napsal 01.11.2010 v 12:43

pochybuju že by si Peugeot dovolil ohrozit svojí reputaci, V-clic dělá v qingqi což je ok. A ruka západu je vidět na první pohled už jen tím, že se nesnaží kopírovat jiný stroje, o detailech jako zpracování výfuku, airfilteru atd. nemluvě.

acALIEN (-4) napsal 31.10.2010 v 23:36

Fuj :)

Venda (33) napsal 30.10.2010 v 16:47

Jinak ja osobně na tom teda ruku západu nevidím, připadne mě to jako každej jinej scooter z Asie.

Venda (33) napsal 30.10.2010 v 16:43

Bo ty dvě značky sou ozkoušený a ví se , že ač z Číny tak držej, kdežto Peugeot z Číny je věc nevyzkoušená.To by pak chtělo vidět na živo a vědět kterej ze současných Čínanů jim dělá motory.A třeba taková marže Peugeotu na značce se taky možná promítne doceny.

neznamyScooterD (1081) napsal 30.10.2010 v 16:01

Venda> důvod?

neznamyScooterD (1081) napsal 30.10.2010 v 16:00

YMPS> přesně tak, za 15tis nekoupíš new scootera, kterej bude jen jezdit a o tom to je! Bohužel naše krátkozrakost je již téměř legendární, ne nadarmo se říká nejsem tak bohatej abych si mohl kupovat levný věci. Nicméně očekávám vývoj jako v sousedním rakousku, tenhle boom čínskejch sraček(15000 za kus) tam byl před 5ti lety, dneska spousta prodejců těchto strojů skoro živoří, resp už je nenabízej. A když se podíváš na značky jako TGB nebo SYM kde čínskej scooter 50 stojí 40tis? Na tomhle je vidět ruka západu, fungovat to bude, designově povedené a cena je zajímavá Měl jsem možnost zkusit V-clica a ač antičíňan jsem byl překvapen. Najeto 12tkm a start ca po 3 měsících snad napotřetí, nefungoval jen náhon tachometru... A 70ccm válec bude za pusu

wictor (1) napsal 30.10.2010 v 09:29

Přední světlomet mi tak nějak vzdáleně připomíná PCX. Cena skůtru mi v porovnání s konkurencí nepřijde nijak výrazná. Konkurencí teď nemyslém Yamahu nebo Hondu, ale třeba už zmiňované Kymco nebo SYM. Nic méně u 50 bych preferoval 2t před 4t. Se závěrem článku o návratu k 50 se nedá než souhlasit

Venda (33) napsal 29.10.2010 v 21:33

Čína jak vyšitá. Volil bych raději Kymco nebo Sym než Peugeota za stejnou cenu.

Ymps (4) napsal 29.10.2010 v 21:12

Rozhodně super skůt na každodenní ježdění do práce nebo pro "rohlíky". Restrikce se dá odstranit na všem... vzhledem že to je 4T s takovým výkonem tak ta maximálka může být skutečně někde kolem té 65km/h, ale problém vidím paradoxně v ceně... Když si někdo kupuje skůt na dojíždění do práce nebo do obchodu tak mu jde hlavně o cenu... tady se čínská konkurence dokáže dostat i o 15000 níže a to už je hodně velký rozdíl... v kvalitě je sice asi taky pořádný rozdíl, ale takové skůty se nekupují aby se líbily, ale aby jezdily. Cena někde mezi 25000-30000 a byl by to prodejní šlágr roku.

kojot (22) napsal 29.10.2010 v 17:15

Po 4 dnech co stál chytil napoprvé. Zkoušel jsem i nožní páku a opět chytil v pohodě. Kde se vyrábí netuším, ale to je otázka spíš na výrobce. Ja to nevím.

neznamyScooterD (1081) napsal 29.10.2010 v 13:27

odstranění restrikce z variátoru je otázka 3-5mninut. Ocenil bych informaci zda-li skútra vyrábí ve stejné čínské fabrice jako V-clic a jak na tom je se starty po delší době na které tyto stroje dost hřeší. Nicméně za tu cenu je to nádhera




TOPlist