Test MV Agusta Turismo Veloce Lusso 800 SCS: Skvělá automatická spojka v luxusním italském GT
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 5.8.2020 | Zobrazeno: 21 949x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 5.8.2020 | Zobrazeno: 21 949x
Ještě by to mohlo samo řadit. Pak by to bylo super.
1 reakce
MV Augusta
Co čumíte, báby!! Tak dost pane Kadlec, grázl jste vy a ten váš zeťák... Motorka nádherná, ale jedině s normální manuální spojkou. Ale stejně bych šel raději do Tracera, kterej bude lepší a ještě by zbyla kupa prachů
Dodatek k tomu, co jsem napsal 08.02.2021 v 09:56 :

=========================================
Není *na zadku* pěknější něco takového ?
Zvlášť když v Itálii vlastně neprší a jinde majitelé
na bajku za málem za půl "melounu za deště nejezdí !!?
3 reakce
Po tom, co inovovali (unifikovali se zbytkem pole) Multistradu a udělali z ní na pohled tuctovej stroj je tohle poslední sportovně cestovní motorka na trhu, co má koule a je opravdu krásná. A jediný štěstí je, že je fakt malá. Protože jinak bych jí nutně potřeboval. Takže se jen kochám obrázky a mám o starost míň ;o)
Zaujímavá spojka, rád by som to skúsil. Musí to byť veľmi praktické a príjemné v meste. Ku tomu ten quickshifter.
Rozvor 1445 mm, to je stejné jako Ducati Scrambler 800. Opravdu menší motorka.
Nádherná motorka, bral bych jí hned

Líbila se mi hned jak vyšla na trh a líbí se mi pořád. Hned po Brutalce 800 druhá nejhezčí MV Agusta.
Ta spojka by mě hodně moc zajímala, rád bych jí zkusil.
A že je ta motorka drahá ? Když bychom si mohli všechno koupit, o čem bysme pak mohli snít ?
Ahoj vypadá pěkně, akorát bych řekl že je to inovovaná ducati MTS 1000 podle světla, letmé kyvky,trubkového rámu, a ta páka na vytažení centrálu ...
Nebudeme si klamať, je krásna, z každého uhla pohľadu. Priznám sa, že Taliani moc nevedia robiť tie TFT displeje /ako aj na MTS aj na V85/, nevidím tam na prvý pohľad tú častú informáciu plnofarebné tft, proste niečo tomu chýba oproti iným cenduro značkám.
Mne se tahle motorka líbí dost. Teda az na to zvláštní přední světlo a nedodělek v podobě nebezpečného "N"eutralu. Motor je jedna velká radost jak na Traceru a ta spojka mi přijde jako skvělý nápad. Rozhodně lepší než čistý automat. Nemuset pri poposkakovani po městě mačkat spojku by se mi sakra libilo. A očividně to funguje skoro na jedničku.
Dnes se dá vyrobit jakýkoli patvar. To vede k samoúčelnému designování téměř každé viditelné součástky za každou cenu. Výsledkem je tohle. Jakoby se na tom podílela parta týpků co se v tom navzájem snaží jeden druhého trumfnout. Nelíbí vůbec
1 reakce
Hele fakt skvělé, tvoje recenze jsou špica!
A motorka paráda, něco takového bych si klidně nechal líbit. Jediné co bych asi nemusel mít je SCS spojku. Klasický quickshifter se mi jeví jako lepší volba.
desingově velká pecka
automatická spojka zní a vypadá to zajímavě docela bych vyzkoušel .Jestli MV AGUSTA něco neumí tak to je udělat ošklivou motorku.
4 reakce
Předek a ta kaplička nic moc
Motorka se mi vzhledově nelíbí, hlavně ta přeplácaná palubovka, ale tu spojku bych si rád vyzkoušel a porovnal jí s poloautomatem u Jawy 350
Jen zde potvrzuji Zajdovu historku s nečekaným přískokem dopředu
A já myslel ,že nic hnusnějšího zepředu než je starý Versys se už nedá vyrobit
Ty jo, to mi přijde hodně nepříjemný počítat s tím že tam je neutral a ono ne. To by si zasloužilo dvojí jištění. Reklamaci by ti pak asi neuznali, kdyby to šlo k zemi nedej bůh poskočilo např. do někomu do auta. Jinak to může být fajn vychytávka pro někoho.
4 reakce
Dobrej skútr, mohl bych
Jeden dotaz: co se stane s podtočeným motorem když nepodřadím? Chcípne nebo rozepne spojka? Na NC před podtočením zařadí elektronika nižší kvalt sama páč je převodovka automatická, tady jen jen spojka. Technický dotaz,kdo ví ať se podělí,zajímá mě to.
4 reakce
Chápu, že *talijáni* vždycky byli a budou dizajnérskou avantgardou
dnes už nedbají
a tak této jejich kreaci *říkám ANO* - jako té legendární bílé sanitární
keramice, ve filmu *Vážení přátelé ANO * ...
OVŠEM SE DVĚMA VÝJIMKAMI :
a) ""čubrnět"" , byť jen chvilku, na tak komplikovaný displej se spoustou
miniaturních ikonek ZA JÍZDY, to určitě není ve prospěch bezpečnosti ,
b) optiku *pohlednýho* motocyklu zmršit (jako řada "kreativců" jiných
značek) tím monstrózním "lešením",UŽ POUZE PRO umístění SPZ/RZ,
je podle mého názoru zločinem na té italské dizajnové *škole*
Nebo na optiku, laicky řečeno VZHLED, "zadku bajku"
ani *talijáni* !!?
Takovy italsky Tracer...
3 reakce
V lůni jsem ji viděl naživo a nic moc.
Malá drahá bestie
T přední světlo je děs
A cenovka v základu 400 táců taky není zrovna lidovka, no nevím, nevím.....
Takže jestli jsem dobře porozuměl čísílkům v článku, abych mohl rovněž použít namísto kusu železa z Týnce chytrou spojku z USA vymyšlenou na 110 koní, musím spřáhnout dohromady pět motorů zn. JAWA 350.
Jdu do dílny...
Jak si můžu v klidu strčit levou ruku do nosu, když mam integrálu...
1 reakce