Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Že je MV Agusta Turismo Veloce skvělá na kvalitních silnicích asi nikoho nepřekvapuje, ale mě by zajímalo, jak si vede na nekvalitních (rozbitých) českých silnicích, když je počítána do segmentu adventure biků a má zdvihy slušných 160 resp. 165 mm.
MV Agusta vždycky dělala ty nejkrásnější motorky a Turismo Veloce není výjimka. Tohle je jediná cestovní motorka na trhu, která je fakt pěkná, ba dokonce přímo luxusní až na ten tablet misto budíků teda, ale holt taková je doba
Vůbec bych se nezlobil mít ji v garáži
Johnny:Leoncino vypadá dobře a pokud jdou s obnovením modelový řady odspodu a nezastavěj se u středních objemů,tak by to bylo fajn.Kdyby byl nástupce Leoncina stejně povedenej,tak to bude pecka...
seikos> Jednak, Leoncino s necelými padesáti koni nelze pokládat za přímou náhradu TNT-ček, na tom se snad shodneme, ne? A druhak, zatím jsme viděli jen prototyp, uznávám, že vymazlený. Počkejme se soudy na to, v jaké podobě se dostane do sériové výroby.
Petta: AMG neni spasa. A uz se jednou spalili u Ducati. Pokud MV opravdu Daimler chce, mel by konat, jinak o ni prijde jako prisel o Duc.
A penez je na vychode dost a dost. A vyplatit nekomu 15mil USD neni pro cinany nebo indy zadny vetsi problem. A tim padem snadno vyradit nejake AMG ze hry.
Tak si myslim, tedy spis doufam, ze amg jen vyckava a chce majoritni podil. Nakonec Castiglionimu nic jineho nezbyde, nez jim to prodat. Taky je mozne, ze to ma amg podchycene, aby mu nikdo nepujcil a oni to pak koupili za babku. Bezna vec ve vysokych hrach. Jak rikas, GC se nechce Agusty vzdat a navic ma velkou podporu fandu, kteri vsude pisou, skopcakum nas...t. Pry zdedil nejhorsi vlastnosti po rodicich a dobrym obchodnikem rozhodne neni. Ale o firmu s rocnim obratem 100 mil euro bude zajem, i kdyz amg tvrdi opak. Zatim ta spoluprace byla pouze marketingova, zadni manazeri do Italie vyslani nebyli a to se doufam zmeni, az to prevezmou..
Nádherná designem! Trochu kulhá ta všemoc techniky... Můj názor je, že se to hrozně podobá siluetě staré multistrady 1000/1100. Podobný profil, úzký střed, světlo atd... Koupil bych ji hned, kdyby ta technika byla jednodušší
dejavue> Říct, že spojení Číňanů s Benelli funguje je dost silný kafe. Benelli je v jejich rukou jen Trojský kůň pro tahání těch jejich pleček do Evropy. Z původních palety TNT modelů zůstalo v nabíce jen pár modelů, které se v zandebatelných počtech montují ze skladových zásob. Až zásoby dojdou, nebo vyprší homolgace, tak je se silnými italskými Benellkami utrum a klidně se vsadím o lahev Grappy, že zůstanou bez nástupce...
Petta> Řešením krize rozhodně není vycouvání AMG z MV, byť by to bylo za to symbolické 1 euro. Spolu se vstupem AMG totiž MV dostala půjčku 15 mil. euro (cca 40% celkového dluhu MV) od BPM, která je ovšem podmíněna tím, že AMG bude držet minimálně 20% akcií, jinak je okamžitě splatná. To Castiglionimu docela svazuje ruce, protože mu to výrazně ztěžuje možnost přitáhnout do firmy dalšího investora.
Řešením, které by se namízelo asi nejvíc, je navýšení podílu AMG v MV, což má dvě překážky. První se jmenuje Castiglioni, který se nechce vzdát své hračky. Druhou je údajný nezájem AMG.
Můj osobní odhad (a podotýkám, že jen na základě veřejně dostupných zpráv z médií) je takový, že AMG svůj nezájem jen hraje, aby zlepšilo svoji vyjednávací pozici. Uvědomují si, že jsou to oni, kdo má klíče od celé situace a čekají, až jim MV spadne do klína.
Přitom Mercedesu by se nějaká motocyklová značka v portfoliu docela hodila. Motorky jsou dneska (drahá) móda, na které se nechá vydělat, což ví jak BMW se svou vlastní motocyklovou divizí, tak VW, potažmo Audi, s Ducati. A byť je MV výrazně horší nevěsta než byla před pár lety Ducati, pořád je to značka s obrovským potenciálem. A kromě toho, nic lepšího už není k mání.
seikos> ano, pro Cagivu a všechny její pohorbky se finanční problémy staly jakýmsi standartním stavem existence. A to přitom Cagiva začátkem na přelomu 80. a 90. let sklízela vavříny na silnici i v terénu a chtěla se stát největším evropským výrobcem...trochu mi její pád připomíná FIAT, který také měl skoro všechno jen proto, aby to zahodil. Vůbec se tak nějak nemůžu zbavit dojmu, že Italové jsou výborní designéři, skvělí technici, ale prachmizerní manageři...
...o stare multistrade (tenhle bajk vypada, jak kdyby byla pro nej predlohou) se rikalo, ze vypada, jak tramvaj...jsem zvedavej, co se bude rikat casem o tomhle...
8. dubna se rozhodne. Buď Mercedes koupí většinu nebo jim prodá zpátky těch 25% za jedno euro. zatím vyhlásili bankrot a ochranu před věřiteli a čeká je restruktualizace. Problém je sám Castiglioni, ale má velkou podporu a nechce to prodat skopčákům, hlavně italové je nesnášejí. Ještě jedná s jinými společnostmi, ale on je důvod toho, že to jde zase do kopru. Doufám, že někdo koupí většinu, pošlou ho do důchodu a konečně to pojede, tak jak má..
Jestli to Agusta nezabalí, tak Brutale zůstane doma a TV přikoupím k ní.. Co bych pak dělal, kdybych nemohl řádit na okruhu a v okolí.. Potřebuju je obě!!
Že je MV Agusta Turismo Veloce skvělá na kvalitních silnicích asi nikoho nepřekvapuje, ale mě by zajímalo, jak si vede na nekvalitních (rozbitých) českých silnicích, když je počítána do segmentu adventure biků a má zdvihy slušných 160 resp. 165 mm.
Tahle značka se mi líbí, v Bratislavě jsem si je taky prolejzal .Nelíbí se mi zadní rozeta. Měla by vypadat lehčeji a né jako bubnová brzda z půlitra
Jééé, to je ale pěkná Multistráda
MV Agusta vždycky dělala ty nejkrásnější motorky a Turismo Veloce není výjimka. Tohle je jediná cestovní motorka na trhu, která je fakt pěkná, ba dokonce přímo luxusní až na ten tablet misto budíků teda, ale holt taková je doba
Vůbec bych se nezlobil mít ji v garáži
Turismo je krásná motka a ty digitálky by mi byly fuk.Na budíky moc nekoukam.Hlavně že to pěkně jede a je co poslouchat
Johnny:Leoncino vypadá dobře a pokud jdou s obnovením modelový řady odspodu a nezastavěj se u středních objemů,tak by to bylo fajn.Kdyby byl nástupce Leoncina stejně povedenej,tak to bude pecka...
V mém seznamu je Turismo Veloce na 1. místě
Sleduju, že debata tady sklouzla někam jinam
seikos> Jednak, Leoncino s necelými padesáti koni nelze pokládat za přímou náhradu TNT-ček, na tom se snad shodneme, ne? A druhak, zatím jsme viděli jen prototyp, uznávám, že vymazlený. Počkejme se soudy na to, v jaké podobě se dostane do sériové výroby.
Petta: AMG neni spasa. A uz se jednou spalili u Ducati. Pokud MV opravdu Daimler chce, mel by konat, jinak o ni prijde jako prisel o Duc.
A penez je na vychode dost a dost. A vyplatit nekomu 15mil USD neni pro cinany nebo indy zadny vetsi problem. A tim padem snadno vyradit nejake AMG ze hry.
Tak si myslim, tedy spis doufam, ze amg jen vyckava a chce majoritni podil. Nakonec Castiglionimu nic jineho nezbyde, nez jim to prodat. Taky je mozne, ze to ma amg podchycene, aby mu nikdo nepujcil a oni to pak koupili za babku. Bezna vec ve vysokych hrach. Jak rikas, GC se nechce Agusty vzdat a navic ma velkou podporu fandu, kteri vsude pisou, skopcakum nas...t. Pry zdedil nejhorsi vlastnosti po rodicich a dobrym obchodnikem rozhodne neni. Ale o firmu s rocnim obratem 100 mil euro bude zajem, i kdyz amg tvrdi opak. Zatim ta spoluprace byla pouze marketingova, zadni manazeri do Italie vyslani nebyli a to se doufam zmeni, az to prevezmou..
Nádherná designem! Trochu kulhá ta všemoc techniky... Můj názor je, že se to hrozně podobá siluetě staré multistrady 1000/1100. Podobný profil, úzký střed, světlo atd... Koupil bych ji hned, kdyby ta technika byla jednodušší
Johny: podivej se detailně na Leoncino. Nádherná motorka a velmi velmi pečlivě zpracovaná. A rozhodně to není nic ze skladových zásob
dejavue> Říct, že spojení Číňanů s Benelli funguje je dost silný kafe. Benelli je v jejich rukou jen Trojský kůň pro tahání těch jejich pleček do Evropy. Z původních palety TNT modelů zůstalo v nabíce jen pár modelů, které se v zandebatelných počtech montují ze skladových zásob. Až zásoby dojdou, nebo vyprší homolgace, tak je se silnými italskými Benellkami utrum a klidně se vsadím o lahev Grappy, že zůstanou bez nástupce...
Petta> Řešením krize rozhodně není vycouvání AMG z MV, byť by to bylo za to symbolické 1 euro. Spolu se vstupem AMG totiž MV dostala půjčku 15 mil. euro (cca 40% celkového dluhu MV) od BPM, která je ovšem podmíněna tím, že AMG bude držet minimálně 20% akcií, jinak je okamžitě splatná. To Castiglionimu docela svazuje ruce, protože mu to výrazně ztěžuje možnost přitáhnout do firmy dalšího investora.
Řešením, které by se namízelo asi nejvíc, je navýšení podílu AMG v MV, což má dvě překážky. První se jmenuje Castiglioni, který se nechce vzdát své hračky. Druhou je údajný nezájem AMG.
Můj osobní odhad (a podotýkám, že jen na základě veřejně dostupných zpráv z médií) je takový, že AMG svůj nezájem jen hraje, aby zlepšilo svoji vyjednávací pozici. Uvědomují si, že jsou to oni, kdo má klíče od celé situace a čekají, až jim MV spadne do klína.
Přitom Mercedesu by se nějaká motocyklová značka v portfoliu docela hodila. Motorky jsou dneska (drahá) móda, na které se nechá vydělat, což ví jak BMW se svou vlastní motocyklovou divizí, tak VW, potažmo Audi, s Ducati. A byť je MV výrazně horší nevěsta než byla před pár lety Ducati, pořád je to značka s obrovským potenciálem. A kromě toho, nic lepšího už není k mání.
seikos> ano, pro Cagivu a všechny její pohorbky se finanční problémy staly jakýmsi standartním stavem existence. A to přitom Cagiva začátkem na přelomu 80. a 90. let sklízela vavříny na silnici i v terénu a chtěla se stát největším evropským výrobcem...trochu mi její pád připomíná FIAT, který také měl skoro všechno jen proto, aby to zahodil. Vůbec se tak nějak nemůžu zbavit dojmu, že Italové jsou výborní designéři, skvělí technici, ale prachmizerní manageři...
dejavue: MV (Cagiva) má obstavený majetek průběžně už asi 20 let A pořád jedou. A v posledních letech do toho pěkně šlapou. Držím jim palce.
...o stare multistrade (tenhle bajk vypada, jak kdyby byla pro nej predlohou) se rikalo, ze vypada, jak tramvaj...jsem zvedavej, co se bude rikat casem o tomhle...
Tohle se mi nelíbí. Do toho se pouštět neměli .
8. dubna se rozhodne. Buď Mercedes koupí většinu nebo jim prodá zpátky těch 25% za jedno euro. zatím vyhlásili bankrot a ochranu před věřiteli a čeká je restruktualizace. Problém je sám Castiglioni, ale má velkou podporu a nechce to prodat skopčákům, hlavně italové je nesnášejí. Ještě jedná s jinými společnostmi, ale on je důvod toho, že to jde zase do kopru. Doufám, že někdo koupí většinu, pošlou ho do důchodu a konečně to pojede, tak jak má..
Je nádherná. A hlavně bych se na ni asi i vlezl (194 cm), soudě podle fotek bych ani nemusel vypadat jak cirkusovej medvěd na koloběžce. Za mě
soccer> Snad... pak už jen Číňani. S Benneli to spojení funguje.
dejavue: tak snad je Mersédes podpoří...
MV má obstavený majetek, tak snad nepadnou. Byla by to škoda.
Jestli to Agusta nezabalí, tak Brutale zůstane doma a TV přikoupím k ní.. Co bych pak dělal, kdybych nemohl řádit na okruhu a v okolí.. Potřebuju je obě!!
Petta tak už kua vyčutni z baráku tu Brutalku a kup si to
Já ji prostě musím mít! Na to, k čemu ji potřebuju, se hodí dokonale..
Je to nadherna motorka, verim tomu ze jazdi tak ako vyzera
Momentalne je na SVK v cene 14500,- aj zakladna Multistrada a to je uz na zvazanie ;)
Budík-nebudík... I tak je to (mrštná) fešanda
pekná moto. MV to skrátka vie
Kome> říkal jsem si to samý
Ten budík je děsnej.