globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
vencysta (78) napsal 05.04.2016 v 07:55

Že je MV Agusta Turismo Veloce skvělá na kvalitních silnicích asi nikoho nepřekvapuje, ale mě by zajímalo, jak si vede na nekvalitních (rozbitých) českých silnicích, když je počítána do segmentu adventure biků a má zdvihy slušných 160 resp. 165 mm.

elvis78 (135) napsal 02.04.2016 v 16:01

Tahle značka se mi líbí, v Bratislavě jsem si je taky prolejzal .Nelíbí se mi zadní rozeta. Měla by vypadat lehčeji a né jako bubnová brzda z půlitra

V4 (-4) napsal 01.04.2016 v 12:45-1

Jééé, to je ale pěkná Multistráda

Frankie (731) napsal 31.03.2016 v 11:53

MV Agusta vždycky dělala ty nejkrásnější motorky a Turismo Veloce není výjimka. Tohle je jediná cestovní motorka na trhu, která je fakt pěkná, ba dokonce přímo luxusní až na ten tablet misto budíků teda, ale holt taková je doba
Vůbec bych se nezlobil mít ji v garáži

zmulin (371) napsal 30.03.2016 v 15:35+1

Turismo je krásná motka a ty digitálky by mi byly fuk.Na budíky moc nekoukam.Hlavně že to pěkně jede a je co poslouchat

zmulin (371) napsal 30.03.2016 v 15:33

Johnny:Leoncino vypadá dobře a pokud jdou s obnovením modelový řady odspodu a nezastavěj se u středních objemů,tak by to bylo fajn.Kdyby byl nástupce Leoncina stejně povedenej,tak to bude pecka...

vencysta (78) napsal 30.03.2016 v 07:01-1

V mém seznamu je Turismo Veloce na 1. místě
Sleduju, že debata tady sklouzla někam jinam

JohnnyS08 (219) napsal 29.03.2016 v 22:44+1

seikos> Jednak, Leoncino s necelými padesáti koni nelze pokládat za přímou náhradu TNT-ček, na tom se snad shodneme, ne? A druhak, zatím jsme viděli jen prototyp, uznávám, že vymazlený. Počkejme se soudy na to, v jaké podobě se dostane do sériové výroby.

seikos (975) napsal 29.03.2016 v 22:30

Petta: AMG neni spasa. A uz se jednou spalili u Ducati. Pokud MV opravdu Daimler chce, mel by konat, jinak o ni prijde jako prisel o Duc.
A penez je na vychode dost a dost. A vyplatit nekomu 15mil USD neni pro cinany nebo indy zadny vetsi problem. A tim padem snadno vyradit nejake AMG ze hry.

Petta (377) napsal 29.03.2016 v 22:23

Tak si myslim, tedy spis doufam, ze amg jen vyckava a chce majoritni podil. Nakonec Castiglionimu nic jineho nezbyde, nez jim to prodat. Taky je mozne, ze to ma amg podchycene, aby mu nikdo nepujcil a oni to pak koupili za babku. Bezna vec ve vysokych hrach. Jak rikas, GC se nechce Agusty vzdat a navic ma velkou podporu fandu, kteri vsude pisou, skopcakum nas...t. Pry zdedil nejhorsi vlastnosti po rodicich a dobrym obchodnikem rozhodne neni. Ale o firmu s rocnim obratem 100 mil euro bude zajem, i kdyz amg tvrdi opak. Zatim ta spoluprace byla pouze marketingova, zadni manazeri do Italie vyslani nebyli a to se doufam zmeni, az to prevezmou..

rockparadise (8) napsal 29.03.2016 v 22:22

Nádherná designem! Trochu kulhá ta všemoc techniky... Můj názor je, že se to hrozně podobá siluetě staré multistrady 1000/1100. Podobný profil, úzký střed, světlo atd... Koupil bych ji hned, kdyby ta technika byla jednodušší

seikos (975) napsal 29.03.2016 v 22:20

Johny: podivej se detailně na Leoncino. Nádherná motorka a velmi velmi pečlivě zpracovaná. A rozhodně to není nic ze skladových zásob

JohnnyS08 (219) napsal 29.03.2016 v 22:03

dejavue> Říct, že spojení Číňanů s Benelli funguje je dost silný kafe. Benelli je v jejich rukou jen Trojský kůň pro tahání těch jejich pleček do Evropy. Z původních palety TNT modelů zůstalo v nabíce jen pár modelů, které se v zandebatelných počtech montují ze skladových zásob. Až zásoby dojdou, nebo vyprší homolgace, tak je se silnými italskými Benellkami utrum a klidně se vsadím o lahev Grappy, že zůstanou bez nástupce...

JohnnyS08 (219) napsal 29.03.2016 v 21:52+3

Petta> Řešením krize rozhodně není vycouvání AMG z MV, byť by to bylo za to symbolické 1 euro. Spolu se vstupem AMG totiž MV dostala půjčku 15 mil. euro (cca 40% celkového dluhu MV) od BPM, která je ovšem podmíněna tím, že AMG bude držet minimálně 20% akcií, jinak je okamžitě splatná. To Castiglionimu docela svazuje ruce, protože mu to výrazně ztěžuje možnost přitáhnout do firmy dalšího investora.
Řešením, které by se namízelo asi nejvíc, je navýšení podílu AMG v MV, což má dvě překážky. První se jmenuje Castiglioni, který se nechce vzdát své hračky. Druhou je údajný nezájem AMG.
Můj osobní odhad (a podotýkám, že jen na základě veřejně dostupných zpráv z médií) je takový, že AMG svůj nezájem jen hraje, aby zlepšilo svoji vyjednávací pozici. Uvědomují si, že jsou to oni, kdo má klíče od celé situace a čekají, až jim MV spadne do klína.
Přitom Mercedesu by se nějaká motocyklová značka v portfoliu docela hodila. Motorky jsou dneska (drahá) móda, na které se nechá vydělat, což ví jak BMW se svou vlastní motocyklovou divizí, tak VW, potažmo Audi, s Ducati. A byť je MV výrazně horší nevěsta než byla před pár lety Ducati, pořád je to značka s obrovským potenciálem. A kromě toho, nic lepšího už není k mání.

seikos> ano, pro Cagivu a všechny její pohorbky se finanční problémy staly jakýmsi standartním stavem existence. A to přitom Cagiva začátkem na přelomu 80. a 90. let sklízela vavříny na silnici i v terénu a chtěla se stát největším evropským výrobcem...trochu mi její pád připomíná FIAT, který také měl skoro všechno jen proto, aby to zahodil. Vůbec se tak nějak nemůžu zbavit dojmu, že Italové jsou výborní designéři, skvělí technici, ale prachmizerní manageři...

seikos (975) napsal 29.03.2016 v 15:47

dejavue: MV (Cagiva) má obstavený majetek průběžně už asi 20 let A pořád jedou. A v posledních letech do toho pěkně šlapou. Držím jim palce.

johnyboy (25) napsal 29.03.2016 v 15:41+1

...o stare multistrade (tenhle bajk vypada, jak kdyby byla pro nej predlohou) se rikalo, ze vypada, jak tramvaj...jsem zvedavej, co se bude rikat casem o tomhle...

olha (4) napsal 29.03.2016 v 15:37-1+1

Tohle se mi nelíbí. Do toho se pouštět neměli .

Petta (377) napsal 29.03.2016 v 13:16-1+1

8. dubna se rozhodne. Buď Mercedes koupí většinu nebo jim prodá zpátky těch 25% za jedno euro. zatím vyhlásili bankrot a ochranu před věřiteli a čeká je restruktualizace. Problém je sám Castiglioni, ale má velkou podporu a nechce to prodat skopčákům, hlavně italové je nesnášejí. Ještě jedná s jinými společnostmi, ale on je důvod toho, že to jde zase do kopru. Doufám, že někdo koupí většinu, pošlou ho do důchodu a konečně to pojede, tak jak má..

Capt.Orr (30) napsal 29.03.2016 v 13:11

Je nádherná. A hlavně bych se na ni asi i vlezl (194 cm), soudě podle fotek bych ani nemusel vypadat jak cirkusovej medvěd na koloběžce. Za mě

Déjávu (58) napsal 29.03.2016 v 12:56

soccer> Snad... pak už jen Číňani. S Benneli to spojení funguje.

soccer (483) napsal 29.03.2016 v 12:26

dejavue: tak snad je Mersédes podpoří...

Déjávu (58) napsal 29.03.2016 v 12:00+1

MV má obstavený majetek, tak snad nepadnou. Byla by to škoda.

Petta (377) napsal 29.03.2016 v 10:58

Jestli to Agusta nezabalí, tak Brutale zůstane doma a TV přikoupím k ní.. Co bych pak dělal, kdybych nemohl řádit na okruhu a v okolí.. Potřebuju je obě!!




soccer (483) napsal 29.03.2016 v 10:46

Petta tak už kua vyčutni z baráku tu Brutalku a kup si to

Petta (377) napsal 29.03.2016 v 10:35

Já ji prostě musím mít! Na to, k čemu ji potřebuju, se hodí dokonale..

maTooB (5) napsal 29.03.2016 v 10:30

Je to nadherna motorka, verim tomu ze jazdi tak ako vyzera

Momentalne je na SVK v cene 14500,- aj zakladna Multistrada a to je uz na zvazanie ;)

soccer (483) napsal 29.03.2016 v 10:25-1

Budík-nebudík... I tak je to (mrštná) fešanda

saci_ventil (292) napsal 29.03.2016 v 10:24

pekná moto. MV to skrátka vie

Vlnič (199) napsal 29.03.2016 v 10:17

Kome> říkal jsem si to samý

Kome (64) napsal 29.03.2016 v 10:14

Ten budík je děsnej.




TOPlist