globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Tuji (29) napsal 24.10.2020 v 11:01

Ještě bych doplnil info o těch gumách. Na šotolině samozřejmě pojedou líp než diablo rosso 3, ale ne zas o tak moc. Na druhou stranu na silnici jejich profil neumožňuje tak jednoduché přehazování z jedné zatáčky do druhé. Takže to není scramblerem jak bylo uvedeno v testu, ale těma gumama.

Jinak MM padá do zatáčky ne samo, ale přesně jak chceš. Stačí tam dát poradny gumy a ne tyhle rádoby gumy, které vlastně nic neumí. Na šotoline to zvládnete klidně i se superbikem. Když bude bláto, tak i tyhle gumy budou mít problém.

zmulin (371) napsal 24.10.2020 v 00:32

Motorka zajímavá ,ale starší Scrambler 1200 se mi líbí o dost víc.
Test nehodnotim.Neni bohužel moc co

Kulasec (56) napsal 24.10.2020 v 00:28

Zdravím Filipe. Opět je vidět jaký to krásný kraj tu u nás máme a jak dom.dané silnice...

Mimochodem, zdá se mi to, nebo tam za jizdy furt svítí kontrolka motoru a problikává ABS?

fs155 (2) napsal 23.10.2020 v 13:38+2

Motorka je pěkná a každý z nás se u ní pohledem zastaví a až jí možná někde uvidí, neodtrhne od ní oči. O to víc mrzí způsob podání. Nadpis je pěkný - Moto Morini Super Scrambler: poctivé boloňské železo. Já se na to fakt těšil, protože mám MM docela rád. Ale ve finále, jaký je rozdíl mezi recenzí rychlovarné konvice a této motorky? Žádný. Nuda, nuda, nuda....Já vím, že to, co dokáže Honza Zajíček umí jen pár lidí. Ten opravdu nastavil v testech lať neskutečně vysoko. Přeji ostatním chlapům co testy prezentují a komentují svými slovy ve videu, aby se mu alespoň přiblížili.

sushi7474 (5) napsal 22.10.2020 v 23:37+1

rogih (1005) napsal 22.10.2020 v 18:21

Kombinaci motoru V2 bez zbytečné elektroniky a tlumičů Mupo používám také a nemá chybu. Jen ten motor mám poloviční.

Brukev (850) napsal 22.10.2020 v 17:45+2

Mě se to líbí moc ...

Duranga (133) napsal 22.10.2020 v 17:10

Přijde mi to jako když si marketéři MM řekli, že když jsou scramblery v módě, tak předěláme Milano, aby vypadalo terénně. Milano mi přijde super, tohle mi nedává smysl.

JohnyJusty (7) napsal 22.10.2020 v 16:46

Kdo zvolil to pozadí? To splývá s motorkou a úplně kazí dojem. Stíny ze stromů vypadají jako kdyby na motorce byla maskáčová plachta. Kdyby se zvolil alespoň jiný objektiv,aby pozadí bylo rozmazané.
Za mě motorka dobrá, ale špatná prezentace.

Karlos31 (97) napsal 22.10.2020 v 14:26+3

Krásná motka, fandím značce a slintám

JollyJoker (1004) napsal 22.10.2020 v 12:31+2

Moc pěkná mašina

Pedl (178) napsal 22.10.2020 v 12:12

Pěkný kousek. Stylem mi to opravdu nejvíc připomíná Ducati kterou jste také recenzovali: https://www.motorka...kazdy-den-43684.html ... Ale výkon má teda Morini o kus výš.

Zedsdead (293) napsal 22.10.2020 v 09:45

Super motorka.
Jedna technická k článku: kontrola trakce nesouvisí s elektronickým plynem. Potřebuješ pouze čidla ABS na kolech. R9T má lankový plyn a zároveň (příplatkovou) kontrolu trakce.

MilanTL (4) napsal 22.10.2020 v 09:27+3

je to trendy spatlanina ...

rousini (156) napsal 22.10.2020 v 08:40

Video mě velice zklamalo. Sice tam zazněla většina důležitých údajů (ergonomie, brzdy, motor...), ale ten způsob prezentace.... Aspoň jednou chci vidět jak se to rozletí, jak se tam napáskují kvalty a pak odřatí před zatáčkou, párkrát překlopí. No nic.
Hrozně vyklidněná prezentace odpovídající posledně testovanému Indiánu. Tam jsem to zklousl ...

5 reakcí

Jarda
Jarda 22.10.2020 v 09:55

Diky za zpětnou vazbu, příště se polepsime. Zatim jukni na dalších 500 videii k testovanym motorkam, které jsou zde: https://www.motorka.../?act=redakcni-testy Třeba tam bude něco lepšího.


PBM2 (114) napsal 22.10.2020 v 08:36

- malá nádrž v kombinaci s absencí ukazatele paliva - někde je chyba. Na fotografiích přístrojovky je ikona pro palivo (viz foto), takže kde je chyba?

sekáčmagor (128) napsal 22.10.2020 v 08:22

Pěkné...




TOPlist