globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Slow (50) napsal 01.02.2024 v 20:50

"no co vidíte? Plný kapsy úplatků", a to jsem jim tady všem
na Motorkáři.cz říkal ", Netestujte čínský motorky", ale je to marný, je to marný, je to.... marný

Siki (28) napsal 01.02.2024 v 17:44

Dobrá práce, díky za článek i video

NXram (68) napsal 30.01.2024 v 16:54-1+2

Super článek a za mě nezaujatý

Je velmi smutné, že někteří komentující nesmyslně obviňují lidi, kteří nám obstáravají informace a testy o motorkách a je mi jedno odkud jsou. Tohle jsou přeci MOTORKÁŘI a ne politický speciál !!!

Jestli je někdo zcela mimo, tak tito pseudopolitičtí aktivisti, kteří se vlastně v komentářích ani nevyjadřují k motorkám, ale jen nám ostatním horlivě sdělují svůj subjektivní politický názor a pokud s ním někteří nesouhlasíme, tak jsme mimo, pitomý a podporujeme Čínu ???

Vždyť určitě existují i politické servery ne a tam se to bude jen hemžit diskutujícími se zájmem se o čemkoli pohádat ..........

maraton (180) napsal 30.01.2024 v 10:24-2+9

Když tu čtu některé ty komenty, tak si říkám, že obviňovat tenhle server z reklamy na čínské motorky není úplně fér. Ty mašiny tu prostě jsou, prodávají se a proto se i testují. Motorkáři.cz s tím nic nenadělají, ano, mohou je ignorovat, pak teprv ale nebude tenhle server objektivní, když si bude vybírat motorky k testům selektivně a na některé se úplně vykašle.
Kluci se svezli, napsali o tom, vypíchli, co se jim líbilo a co ne, na konci zmínili i konkurenci ('Suzuki, Kawasaki, Yamahu, Ducati i Fantic) s cenama.
Nepozoroval jsem u nich nějaké velké nadšení (i to o něčem vypovídá), práci ale odvedli poctivě.

4 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 30.01.2024 v 22:31

No pán se vyzná :P :)))


kovosrotmorava (-19) napsal 30.01.2024 v 07:56-4+1

Minulou srovnávačku Yamaha vs. Brixton-čína jsem pochválil. Byl tam cítit náznak zlepšení, že se od těchto sračko-reklam bude upouštét. Tak doufám že tohle byl jen "doprodej" natočeného materiálu z léta a v nadcházející sezóně se tohle už točit nebude.

Roberto2 (2) napsal 30.01.2024 v 07:37-4+1

EU by měla omezit tyhle dovozy čínských krámů ...zabíjí si tím vlastní značky co ještě fungují a mají v nich práci EU lidi ..

Vikmanov2 (42) napsal 30.01.2024 v 06:59-5+1

A za tohle chcete platit??? Nevím proč ten soubor reklam na číny přerušujete nějakými články o jiných značkách. Jo motořkáři prémium HAHA.

michal96 (-3) napsal 30.01.2024 v 06:32-3

Děte už do zádele…

pps2 (38) napsal 30.01.2024 v 00:07

ok, další test ...

IchBinMartin (23) napsal 29.01.2024 v 23:35-1

Motorky ako dve hrozná. Jedna hrozná aj druhá hrozná.

hrochi (155) napsal 29.01.2024 v 22:35+1

Fuj to jsem se lekl. Nejvíc děsivý jsou ty svody, nádrž, rám, laciné komponenty ... Tohle se fakt někomu líbí?

Jofré (213) napsal 29.01.2024 v 22:20

Chce se mi věřit, že čínský MM je lepší než ty původní italský. Někdy kolem 1990 jsem měl nového MM Excalibur 501. ano tenkrát proti Jawa 350 rozdíl nebetyčný, zatahovalo to, brzdilo. Ale šla brzy pryč, úplně jsem cítil, jak s přibývajícími kilometry odchází motor, hrozné mechanické pazvuky. Už nikdy více.

maraton (180) napsal 29.01.2024 v 21:27

Na výstavě jsem si na tohle CF Moto vlezl. Když člověk trochu sevřel kolena, vrzaly a trochu se prohýbaly plasty na nádrži, divný pocit.
A Moto Morini? Ten jejich X-Cápek je fakt pěknej, bude asi i pohodlnější. Ovšem tohle mi přijde, jako kdyby na to práskli nádrž po havárce, jak je zprohejbaná.
Možná se na to dívám moc příkře kvůli zemi původu, no, uznávám.
Abych ale řekl i něco hezkého: široká řidítka fakt miluju

skuhrov63 (0) napsal 29.01.2024 v 21:01+1

mohu se zeptat, k čemu je dobrá takováto čínská motorka?

Kobra_11 (2) napsal 29.01.2024 v 19:47

Super srovnání, přesně tyhle mašiny mě zajímají. A ještě bych do toho srovnání přihodil Benelli Leoncino 800 Trail.

kníželucifer (31) napsal 29.01.2024 v 19:17

Sú to krásný defčata. Dík za test zas mam na co škudlit kurňa

Dzawar (112) napsal 29.01.2024 v 17:21

Já myslím že nejlepší je ten ušák co je ve videu od 5:14 do 5:18 . V zadu na záběru uprostěd , jestli pak ho nechali taky projet na motorce . Bo on vlastě zajoch na jedné motoce jel , tak pozor dva zajochové v záběru . Možná mladší brácha ale taky pěknej

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 30.01.2024 v 07:27

Běžel s nápovědou :) Dobrej postřeh


Fullgas1 (777) napsal 29.01.2024 v 15:30-1+2

Dejte to pryč, mne se stoho delá mdlo z tech číňanú

Mamola29 (1069) napsal 29.01.2024 v 14:33+5

Vy nás ale zásobujete, pane Karfík z céefmota....

Hooorus (124) napsal 29.01.2024 v 14:24+2

Me se strasne libi, jak chlapici ve videu nekolikrat reknou ze jako je to cestovni moto, ze fakt zadny teren, protoze svody a vlastne cely motor jsou na rane. A pak tam leti kladu po tech sutrech zajimalo by me, kolik takovych vyletu na kamenitou polnacku by ta masina prezila.

MilanMl (312) napsal 29.01.2024 v 14:01+5

Ozaj,už dlho tu nebolo nič o CF-moto.

deluxa (347) napsal 29.01.2024 v 13:42

Ako to MotoMorini dokaze je mi zahadou. Cim mensi objem tym tazsia motorka mozno sa dockame ze to bude vazit tolko kilo kolko to ma objem napriklad 300/300 alebo 700/700 by bolo pre nich asi vhodne tipove oznacenie...ale to len dokazuje to o com som presvedceny. Je to celkovo odpad a vyrobene to je z lacnych odpadovych materialov.

Vikmanov2 (42) napsal 29.01.2024 v 12:45+4

Když už bych kupoval čínu, tak by tam musel být trochu zajímavý cenový rozdíl. Tak jak to je v současné době nevidím jediný důvod proč to koupit a už vůbec ne v protektorátní distribuci. Kolik to tak stojí v Německu či polsku??

Michal21 (2) napsal 29.01.2024 v 12:37+2

CLX je teď v akci za 140 tisíc

https://www.dirtbikes.cz/CFMOTO-700CL-X-Sport-Velocity-Grey-d16739.htm

K167 (1498) napsal 29.01.2024 v 11:33+6

Není nad to po ránu
Zkouknout souboj Číňanů
Až se země chvěje

Najednou však v tu ránu ...
Co se to jen děje?
Japonec se směje!

...
Například:
Suzuki SV 650:
Zdvih předního odpr. 125 mm
Zdvih zadního odpr. 130 mm
Výkon 56 kW (75 koní) při 8500 ot./min.
Točivý moment 64 Nm při 8100 ot./min.
Pohotovostní hmotnost 198 kg
Cena 169 900 Kč (nová motorka - zde v inzerci)

Obdélník (22) napsal 29.01.2024 v 11:14-6

Článek fain, jen se mi zdá, že po několika srovnávacích testech, kde CF Moto vyšlo jako ten horší, se dlouho hledala nějaká motorka, která by dovolila CF motu zvítězit.
No a nakonec se to povedlo.
Konečně pořádná reklama, kde je jasným vítězem CF Moto.

To jsme přece chtěli a konečně to máme.

Pedl (184) napsal 29.01.2024 v 11:10

Jde vidět, že Vláďa si frčí i se 120mm zdvihy cestou necestou jako nic

puffybodie (390) napsal 29.01.2024 v 10:23+1

Tak V7 neni zrovna kategorie scrambler. Ale uprimne z tech dvou testovanych do ni spada s odrenyma usinama jen to CFMoto. Proc tam je to Moto Morini to nechapu, to je vylozene nahac.

Stale se neobjevilo nic, co by mohlo sesadit Caballero 500 (a neni to ani ten novy s CP2 motorem).

A kdyz teda dvouvalec, tak ani CFMoto, ani MotoMorini se nerovna Brixton 500XC.

Z tech tradicnich Honda CL500 mi spise pripadalo jako kolo a taky ne moc silnicni.

_Ondrasaki (-3) napsal 29.01.2024 v 09:43-4+1

Pokud člověk "touží" po Italce, koupí si V7 od Guzzi za stejné peníze, proč by někdo s zdravým rozumem koupil převlečenou čínu. Nevidím v tom hodnotu na trhu, kdo si to kupuje?

Celkově tenhle čínský re-brand klasických značek je odporný...




TOPlist