První test Moto Guzzi Stelvio: Návrat na vrchol
Text: Filip Tichý | Video: Filip Tichý | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 4.3.2024 | Zobrazeno: 26 138x
Text: Filip Tichý | Video: Filip Tichý | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 4.3.2024 | Zobrazeno: 26 138x
Proč není tento článek v sekci Premium??? Že by reklama?
Díky za test.
Přijde mi, že Stelvio a Mandello jsou k sobě tak moc blízko, že na sobě budou parazitovat. Čekal jsem u Stelvia větší posun do třídy Afriky apod. Nechápu na co drátěný kola a hrubý pneumatiky, když je to touring na silnice. To nedává smysl. Jinak motorka je to hezká, má nádherný zvuk. Vibrace nemusí být na závadu, pokud to nejsou ty otravné, kdy po 200 km člověk ani neudrží tužku, jaký má mravenčení. A hodně mě překvapilo, jak se tomu motoru odspoda nechce. Ta dvojka ve vracáku je totální smrt. To by mě u takové motorky lezlo na nervy.
Moc pěkná motorka, posez na ní je příjemný, ty vibrace mě trochu překvapily, chce to se na ní svézt, jestli jsou snesitelné, nebo už je to otravný...
Každopádně díky za test!
Krásná je, pak že to nejde...
Filipe díky za parádní test
Naživo som ju nevidel, ale podľa foto je to nádherná motorka. Teším sa na ňu na motosalóne v BA.
Na můj fkus jsou ty poslední modely moc osekané.Nějak mi to k Moto Guzzi neštymuje.Můj zájem o tyto bajky zkončil s modelem Griso/staré Stelvio s 1.2 klasikou vzduch-olej.Griso si jednou opatřím.Pro mě poslední typická Guzzi.
1 reakce
Testoval jsem vloni Mandello a pokud je tady stejný motor, nějak mi nesedí ta informace o vibracích. Nic takového jsem u Mandella nezaznamenal. Respektive vibrace tam samozřejmě jsou, ale nic, co by mě štvalo. A to v žádném pásmu otáček. Je fakt, že jsem ji měl jen na hodinu. Čemu ale říkám vibrátor je třeba Multistrada V2. Tu bych fakt nechtěl.
Jinak recenze taková opatrná ... Prostě bude třeba si Stelvio vyzkoušet osobně.
Ještě dotaz - nejdou spustit výstražné blinkry podržením tlačítka ve středové poloze? Já to tak u rudocha mám.
Podsvícená tlačítka, výstražný blikny, vyhřejvaný hefty, kufry,hlavní stojan a elektrický plexi... To jest základ. Bez toho to není top.
To mizerný sbírání se motoru ve vracečkách je fakt slabota. Litr?? To je dost mimo očekávání, ten motor je na cenduro zbytečně točivej bez hutnýho zátahu zespodu, to není příjemná věc.Tohle by mě teda dost sralo.
A adaptivní tempomat ať si nacpou do řiti, raději měli dát vyhřejvaný hefty a kufry, než tuhle koninu. Těším se na jarní test v pokud možno reálnějších podmínkách. Nicméně i tak musím říct, že zrovna od Guzziny a navíc tolik očekávanýho Stelvia jsem čekal přece jenom o trošičku víc... z testu občas cejtím trochu rozpačitost..?!
Zaujímavá turistická voľba. Radar by som nepotreboval, ale kontrola mŕtveho uhla je fajn, najmä na motorke, kde tie späťáky nebývajú veľké.
1 reakce
Moc hezká Italka! Jen mě zamrzela informace o vibracích
Jo. Jo. A ještě - jo.
Zpočátku jsem nemohl vodníkovi odpustit jeho "vyzáblý" vzhled s pouhými náznaky žebrování, ale jak vidno, nejen motor jest motorka. To ostatní se prostě povedlo a ten motor je najednou i hezkej
Děkuji za test, teď už zbývá jen osobní zkušenost, alespoň na chvíli při zkušební projížďce, páč říkat Pane mi nikdy nebude.
Tak ať se jí na trhu daří
tak tohle mě pobavilo, "Guzziny už nejsou takové ty pomalé, napůl historické dobračky, které měl každý rád, ale nikdo je nebral vážně. " To si autor mohl odpustit, pakliže zná historii značky, ale OK, jinak vydařený test, o víkendu jsem si na ni sednul na Motosalonu, je pravda že i z těch 2 minut mě bylo naprosto jasný že z původního Stelvia si vzala vlastně jen název ... "o) , ale je jiná doba a vlastně se to dá i pochopit, zatím měnit nebudu "o)
Náhodou jsem objevil stránky s tvrdým Guzzím pornem a nedá mi to, abych se s Vámi, kamarádi, nepodělil.





3 reakce
Jednou se tato doba bude jmenovat "Období, kdy se designéři prali s tím, jak zakomponovat radar pro adaptivní tempomat."



Jinak je Stelvio pěkné, věřím, že to postupně ještě zvednou další barvy.
4 reakce
Tak uvidíme, kdy budou na vyzkoušení u dealerů. Nebyla tam informace, kolik mají najeto předváděcí kusy, protože údajně je rozdíl mezi zajetou a novou mašinou, a to prý dost velký. Trochu zklamala absence výstražných blinkrů, vyhřívaných heftů a kufrů v základu ... když je to ten tourer.
A hodnota 210 kg užitného nákladu, tj. včetně jezdce a batůžku znamená, že budu muset vyměnit manželku, protože jestli na zavazadla budu počítat cca 40 kg, tak se nejen nevlezeme, nýbrž zásadně překročíme onu hmotnost.
Ale pokud bych najel sto tisíc jako se svým současným stelivem, tak bych ho asi bral.
1 reakce
Supr video, pěkný komentář
Ve videotestu to zní, že motor má trochu slabý spodek. Bylo staré Stelvio silnější?
Ale pěkný test
3 reakce
Stará dvanáctistovka měla větší zátah (113 Nm) a hlavně pocitově podstatně silnější spodní pásmo, takovej krásně hrubej buchar. Naopak výkon měla o 10 koní nižší a moc nelákala k vytáčení.
Hoši, nehodnoťte ty motorky tak naivně. Cestovní enduro zkoušet bez bábovky na druhý sicně a bez báglů je trochu mimo ne? To se nehodnotí to "cestovní", to co se od takové motorky zkrátka očekává.
3 reakce
Proto taky v část o spolujezdci píšu: "...hned na jaře podrobíme nové Stelvio delšímu testu na našich silnicích a podáme zprávu."
Motorka krasna, to je jasne.. ak poriesia servisnu siet a riesenie zarucnych oprav, preco nie.. a skoda toho el podvozku, ten mam rad.. a aspon 50 kw naviac
DOUFÁM, že se Stelvio bude prodávat tak, jak by si objektivně zasloužilo. Mám obavu, že to bude ta motorka, kterou všichni budou chtít, ale pak si koupí něco japonskýho.
4 reakce
Díky za moc hezký test a na sluníčku super fotky
Mě osobně se nejvíc zamlouvalo na celým salonu právě nejvíc Stelvio a Mandelo, pak SUZUKI - GSX-S1000GX a Yamaha Tracer 9
1 reakce
Stelvio je důkaz, že i cestovní enduro může vypadat pěkně.
Moc hezky a přijde i že i dost objektivně sepsáno... A ano, myslím, že se konkurence musí obávat a když už srovnání s Afrikou - tak tady bych určitě šel do Stelvia... No tak třeba někdy vyměním TT za tuhle krásku... Diiky za hezké čtení a super fotky!!
Pěkný test.Pro mě nejhezčí Guzzina současnosti a v mé garáži bych ji určitě chtěl