Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tak jsem to tu pánové lehce pročet a nevím co řešíte, je to motorka co má dva výfuky hezky symetricky, vystrčený válce a dá se na ní jezdit i 150, je jasný že ta 90 je akorát a na dálnici mám vyzkoušeno to brumlání na cca 115-ti, V9 se ráda klopí do otáček a je si tam sakra jistá, jedině to "měkké sedlo" je mi divný - mně teda prdel po 150km brněla ;)
jo a nemám Bobbera ale Roamera, párkrát jsem poseděl a Roamer byl prostě lepší
a na závěr: nelze srovnávat motorky různých značek a dokonce ani V7 s V9 od Guzzi, pro mně byl velký rozdíl už mezi Bobberem a Roamerem
zduř všem
Moc pekna motorka jiz jsem ji videl na zivo a opravdu paradni. Sice to neni muj salek ale snad jich bude jezdit dosti i u nas.
Jinak test paradni a rek bych ze dobra prace
Luckyghost> kdo mluví o 150 koních, ta guzzi vypadá pěkně, o tom žádná, ale proč za to chtěj takovej ranec... O kvalitě našich silnic je hanba mluvit, proto mam enduro
Pomalu 300 hadrů za 50 koní?? --- Další co nepochopil.
Měl jsem 150 koní Fireblada a nebavil mě nikdy tolik jako 50 koňová MG. Ani nevím kolik má přesně ta moje V7. Ono je to jedno a nepodstatné. Stačila by mi i polovina. S litrovým supersportem jsem se při jízdě pod nějakých 150 nudil a pod kilo vysloveně trpěl. Naopak s MG si parádně jízdu užiju kolem kila a nad 120 trpím. No a když vezmu jaký je provoz, kvalita silnic a na nich spoustu různých pastí tak je pro mě možnost užívat si jízdu kolem kila skoro otázka života a smrti.
Vacel - mě je 36, jsem otec co měl už 14 motorek. Začínal jsem na pionýrech a dělaných kroskách. Ve 20 jsem si pořídil jetého Faroše r.v. 96 a po něm dalšího 2003. Pak jsem začal spíše řešit bydlení a měl jen skůtra a pak pár let jen kolo. Když jsem začal mít opět nějaké úspory chtěl jsem hned motorku. Jenže ač se mi libí moderní supersporty, tak už bych po něm nesáhnul. Provoz od roku 2000 je snad dvojnásobnej a když vidím denně co se děje na silnicích tak jediná volba z mého podledu je něco pomalého, stylového prostě napohodu. Fandil jsem hodně Yamaze, ale nové modely MT jsou oproti původní M3 v mých očích hnus. Výkon už je to poslední co u motorky řeším.
Jsem rád, že konečně výrobcům dochází o čem je ježdění na motorce a představují retro motorky a snaží se vracet se do dob, kdy svět nebyl tak rychlej, šílenej a svázanej pořád více se utahující smyčkou zákonů a nařízení nejen z EU. Když si teď vzpomenu jak jsme lítaly s kamarádem po lesích a loukách na dělaných kroskách s motorem z Jawy 250 úplně mě mrazí. Tehdá to byla taková větší svoboda, ikdyž z policajtů jsme měli pořád vítr. Dnes bych si něco podobného netroufnul.
První retro co jsem fakt chtěl a bylo nedostupné, byla Kawasaki tr 250, Triumphy obdivuju už dekádu a Moto Guzzi je pro mě nyní srdcová záležitost. Sice mají Britové větší smysl pro zpracování detailů, ale já mám rád Itálii, v práci mám jako kolegu Itala a ten jejich přístup k žití je nakažlivej. Kdydně můžou být jejich motorky v detailech nedotažený, ale pro mě i to k tomu patří.
A na závěr, jsem zvědav zda se dočkáme pěkných retro motorek od Japonců, zatím je to od nich tragédie, ale pořád lepší ty jejich retro/moderny jak čisté moderny.
Fotky hezké, článek dobrý. Motorka ... skvělá, je to přece Guzzi
Teď trochu vážnějí - na uvedeném stroji jsem bohužel nejel, posuzuji tedy jen podle obrázků. Nevím proč by měla mít Gůza zapotřebí hledat inspiraci v americké historii. Něco jako když se japonec snaží dělat čopra - je to prostě strašné wannabe. I když retro teď táhne, a co si budeme povídat v případě Guzzi to má opravdu estetickou úrověň, tak bych více kvitoval čerpání z vlastní přebohaté historie. V7 jsou myslím mimořádně dobrý počin. Nicméně kdyby mi ji někdo dal, tak bych neřekl ani popel
Své kupce si jistě najde a o to jde výrobcům především.
afro-r1: tuhle jsme jeli s kamarádem co má zbrusu nové GS přes Krušné a asi 2x mi do kecafonu říkal: "tyvole, ustřelil mi zadek. Ještě že to pobrala asistence". Takže je vidět, že lidé už pomalu neřeší ABS a kontrolu trakce, ale už přebírají rétoriku prodejců a na všechny své chyby posílají Asistenční systémy.
Marketing jim to tlačí do hlavy.
Nic není samospásné. Minulý týdem mi na Africe asi v kile ujel zadek v zatáčce a trakce na T3 nepobrala ani ťuk. Pořád je to hodně o človéku a spoléhat se na techniku nelze.
A že to na kočičích hlavách na Vyšehradě hrabalo, tak to je zřejmé. Testeři motorek nejezdí jak teplí a často hledají v motorkách limity
petřičák: silnou osobnost takové věci nemůžou rozházet:)
vyjmenovaná slova od B: bobber, bagger, babeta
docela mně udivuje, že taková retro vlna nefunguje u aut. Koupil bych si něco co vypadá jako E-type s moderním třistakoňovým motorem:) nebo Aston Martin DB5...
včera jsem byl ve fitku, když jsem koukal na ty zástupy maníků s plnovousem a potetovanýma "rukávama" chtělo se mi smát. někteří z nich měli určitě vytetováno někde i "neboj se odlišit":)
Tyhle diskuze jsou poslední dobou čím dál veselejší. Čím míň racionálních odpovědí a logických argumentů, tím víc červených mínusů. Mňo jo, klikat na ikonky holt bude vždy jednodušší než dokázat si obhájit vlastní názor, což? V mateřské školce akceptovatelné, ale ve společnosti lidí s volebním právem docela smutné.
Vaccel: Trocha pravdy v tom co píšeš bude ale nemyslím si že by to bylo pouze věkem. Myslím že nemálo starších pánů chce sporta na kterýho v mládí neměli a naopak si všímám že docela dost mladších lidí kouká po jednodušších věcech nejen proto že je to zrovna móda.
Techniky je dneska všude hafo, smart bude zachvíly i prkýnko na záchodě, a pak i lidem kteří ještě nemají moc na co vzpomínat je občas příjemný dělat něco "po staru a jednoduše".
Už dva roky se sám sebe ptám, co je to za módní vlnu na které teď všichni jedou. Motorky co vypadají jako z dědovo garáže...
Po rozhovoru s naším prodejcem motorek mi to docvaklo. Populace motorkářů stárne. Ti samí kluci co před 25 lety snili o FZRu, teď tátové ve věku "dříve bylo všechno lepší" chtějí i takové mašiny. Začalo to před pár lety stavbama, pak naskočili i výrobci motorek a dnes je to trend. A po předraženém sporťáku už skoro nikdo ani neštěkne. Přední výrobci je pořád dělají, ale jde spíš o to ukázat, že to umí. Supersporta ve dvaceti dneska málokdo uleasinguje. Prachy mají tátové. A tátové chtějí retro, tak se bude dělat retro. Ještě chvíli a začnu tomu fakt věřit, že motorkář musí mít fousy, jezdit v džínách a saku s kokoskou na hlavě a být drsnej.
Ještě to vydržím a počkám si zase na dobu, až budou moderní motorky, co nový nevypadají jako starý. Pradón. Retro-stylový.
No nic... ráno už se neholím. A doufám že mi do saka pásnou protektory. Koupím si nějakého toho bobra nebo jinou staronovou mašinu a vyrazím na kafíčko. A jo- potřebuju kafé-rejsra. Mámy už jsou zase rozvedený a budou znovu koukat.
Bobry teď dělá Triumph, tohle je hodně pěkná, a asi i praktičtější motorka, která má s bobrem společný spíš hlavně jméno. No ale správnej marketing musí bejt, žejo.
Nádherná mašina! Měl jsem MG California a tenhle bobr vypadá líp, i když asi nebude tak pohodlnej ani tak praktickej na delší cesty. Přesto velká pochvala
Nicméně ten novej bobr od Triumphu se mi, stejně jako liborovi2005 líbí víc, i když je to vodník (to už mi ani tak nevadí, protože bobři vlastně mají vodu rádi). Nějak se nám tady začínají množit a to je dobře.
Když chceš život opravdu žít, měl bys nejdřív pořádně poznat sám sebe a vědět, co vlastně chceš. A je úplně jedno, jestli tě chytla zrovna stylovka z Itálie nebo cokoli jiného. Ta motorka od tebe ale taky něco chce a jestli na "pilotáž" vzduchem chlazenýho véčka s třiapadesáti kobylama potřebuješ kontrolu trakce, možná by bylo lepší zůstat u Playstationa. Nic ve zlém vůči Guzzi či stylu Bobber, ale tahle blbuvzdornost degraduje motorkaření na úroveň béčkové počítačové hry.
V Praze, potazmo v cele CR, je milion kilometru silnic a oni to zrovna musi fotit na Vysehrade, kam je, s vyjimkou pohrbu, bohosluzeb a zasobovani restaurace, vjezd zakazan.
Chjo...
Pak se divme, ze my motorkari, mame spatnou povest, kdyz nejsme schopni dodrzet jedno z zakladnich pravidel.
Steve-CZ: je to věc názoru. V7 je od V9 ve všech ohledech jiná. Filozofií, posezem, pohodlím, motoricky, převodovkou. Porovnáváš mezi sebou vpodstatě naháče a cruiser. Porovnáváš neporovnatelné.
Já si myslím že V9 je klasická Guzzi i přes její motorové modernizace. A určitě bych neřekl že je bez emocí a jízda je na ní nepříjemná. Naopak - mě vyhovuje víc V9 než V7. Je to věc názoru (sorry, opakuji se)
Případným zájemcům doporučuji vyzkoušet i V7, z jejíhož sedla si na V9 už pak ani nevzpomene, Tento motocykl se totiž absolutně nepovedl, jízda je nepříjemná a emoce, které by se od něj očekávaly, nepřináší žádné. Není to jen má osobní zkušenost Naopak V7 se jedna z nejlepších motorek, jakou jsme kdy měli doma
tak jsem to tu pánové lehce pročet a nevím co řešíte, je to motorka co má dva výfuky hezky symetricky, vystrčený válce a dá se na ní jezdit i 150, je jasný že ta 90 je akorát a na dálnici mám vyzkoušeno to brumlání na cca 115-ti, V9 se ráda klopí do otáček a je si tam sakra jistá, jedině to "měkké sedlo" je mi divný - mně teda prdel po 150km brněla ;)
jo a nemám Bobbera ale Roamera, párkrát jsem poseděl a Roamer byl prostě lepší
a na závěr: nelze srovnávat motorky různých značek a dokonce ani V7 s V9 od Guzzi, pro mně byl velký rozdíl už mezi Bobberem a Roamerem
zduř všem
Moc pekna motorka jiz jsem ji videl na zivo a opravdu paradni. Sice to neni muj salek ale snad jich bude jezdit dosti i u nas.
Jinak test paradni a rek bych ze dobra prace
Luckyghost> kdo mluví o 150 koních, ta guzzi vypadá pěkně, o tom žádná, ale proč za to chtěj takovej ranec... O kvalitě našich silnic je hanba mluvit, proto mam enduro
Pomalu 300 hadrů za 50 koní?? --- Další co nepochopil.
Měl jsem 150 koní Fireblada a nebavil mě nikdy tolik jako 50 koňová MG. Ani nevím kolik má přesně ta moje V7. Ono je to jedno a nepodstatné. Stačila by mi i polovina. S litrovým supersportem jsem se při jízdě pod nějakých 150 nudil a pod kilo vysloveně trpěl. Naopak s MG si parádně jízdu užiju kolem kila a nad 120 trpím. No a když vezmu jaký je provoz, kvalita silnic a na nich spoustu různých pastí tak je pro mě možnost užívat si jízdu kolem kila skoro otázka života a smrti.
Pomalu 300 hadrů za 50 koní??:-o No jdi mi z dílny, to raději chřipku
Vacel - mě je 36, jsem otec co měl už 14 motorek. Začínal jsem na pionýrech a dělaných kroskách. Ve 20 jsem si pořídil jetého Faroše r.v. 96 a po něm dalšího 2003. Pak jsem začal spíše řešit bydlení a měl jen skůtra a pak pár let jen kolo. Když jsem začal mít opět nějaké úspory chtěl jsem hned motorku. Jenže ač se mi libí moderní supersporty, tak už bych po něm nesáhnul. Provoz od roku 2000 je snad dvojnásobnej a když vidím denně co se děje na silnicích tak jediná volba z mého podledu je něco pomalého, stylového prostě napohodu. Fandil jsem hodně Yamaze, ale nové modely MT jsou oproti původní M3 v mých očích hnus. Výkon už je to poslední co u motorky řeším.
Jsem rád, že konečně výrobcům dochází o čem je ježdění na motorce a představují retro motorky a snaží se vracet se do dob, kdy svět nebyl tak rychlej, šílenej a svázanej pořád více se utahující smyčkou zákonů a nařízení nejen z EU. Když si teď vzpomenu jak jsme lítaly s kamarádem po lesích a loukách na dělaných kroskách s motorem z Jawy 250 úplně mě mrazí. Tehdá to byla taková větší svoboda, ikdyž z policajtů jsme měli pořád vítr. Dnes bych si něco podobného netroufnul.
První retro co jsem fakt chtěl a bylo nedostupné, byla Kawasaki tr 250, Triumphy obdivuju už dekádu a Moto Guzzi je pro mě nyní srdcová záležitost. Sice mají Britové větší smysl pro zpracování detailů, ale já mám rád Itálii, v práci mám jako kolegu Itala a ten jejich přístup k žití je nakažlivej. Kdydně můžou být jejich motorky v detailech nedotažený, ale pro mě i to k tomu patří.
A na závěr, jsem zvědav zda se dočkáme pěkných retro motorek od Japonců, zatím je to od nich tragédie, ale pořád lepší ty jejich retro/moderny jak čisté moderny.
Fotky hezké, článek dobrý. Motorka ... skvělá, je to přece Guzzi
Teď trochu vážnějí - na uvedeném stroji jsem bohužel nejel, posuzuji tedy jen podle obrázků. Nevím proč by měla mít Gůza zapotřebí hledat inspiraci v americké historii. Něco jako když se japonec snaží dělat čopra - je to prostě strašné wannabe. I když retro teď táhne, a co si budeme povídat v případě Guzzi to má opravdu estetickou úrověň, tak bych více kvitoval čerpání z vlastní přebohaté historie. V7 jsou myslím mimořádně dobrý počin. Nicméně kdyby mi ji někdo dal, tak bych neřekl ani popel
Své kupce si jistě najde a o to jde výrobcům především.
krasna, pohodacka co viac chciet ..
uz len ju mat
afro-r1: tuhle jsme jeli s kamarádem co má zbrusu nové GS přes Krušné a asi 2x mi do kecafonu říkal: "tyvole, ustřelil mi zadek. Ještě že to pobrala asistence". Takže je vidět, že lidé už pomalu neřeší ABS a kontrolu trakce, ale už přebírají rétoriku prodejců a na všechny své chyby posílají Asistenční systémy.
Marketing jim to tlačí do hlavy.
Nic není samospásné. Minulý týdem mi na Africe asi v kile ujel zadek v zatáčce a trakce na T3 nepobrala ani ťuk. Pořád je to hodně o človéku a spoléhat se na techniku nelze.
A že to na kočičích hlavách na Vyšehradě hrabalo, tak to je zřejmé. Testeři motorek nejezdí jak teplí a často hledají v motorkách limity
Veta "kontrola trakce potrebna" vypovida vic o stavu spolecnosti nez o motorce samotne.
petřičák: silnou osobnost takové věci nemůžou rozházet:)
vyjmenovaná slova od B: bobber, bagger, babeta
docela mně udivuje, že taková retro vlna nefunguje u aut. Koupil bych si něco co vypadá jako E-type s moderním třistakoňovým motorem:) nebo Aston Martin DB5...
včera jsem byl ve fitku, když jsem koukal na ty zástupy maníků s plnovousem a potetovanýma "rukávama" chtělo se mi smát. někteří z nich měli určitě vytetováno někde i "neboj se odlišit":)
Tyhle diskuze jsou poslední dobou čím dál veselejší. Čím míň racionálních odpovědí a logických argumentů, tím víc červených mínusů. Mňo jo, klikat na ikonky holt bude vždy jednodušší než dokázat si obhájit vlastní názor, což?
V mateřské školce akceptovatelné, ale ve společnosti lidí s volebním právem docela smutné.
kolik, že to má výkon, že kontrola trakce pořád běžela a ten chladič oleje ne a ne najít. Doufám, že seikos nenapíše, že to má výměník.
LuckyGhost: obávám se že kolem V9 nikdy scrambler nebude. Snad se mýlím
Luckghost: Scrambler by mohl být fajn ale asi bych radši kolem toho motoru viděl enduro jako starý NTX s 21" kolem atd.
Vaccel: Trocha pravdy v tom co píšeš bude ale nemyslím si že by to bylo pouze věkem. Myslím že nemálo starších pánů chce sporta na kterýho v mládí neměli a naopak si všímám že docela dost mladších lidí kouká po jednodušších věcech nejen proto že je to zrovna móda.
Techniky je dneska všude hafo, smart bude zachvíly i prkýnko na záchodě, a pak i lidem kteří ještě nemají moc na co vzpomínat je občas příjemný dělat něco "po staru a jednoduše".
Jsem zvědav kdy představí na V9 Racera a Scramblera.
Už dva roky se sám sebe ptám, co je to za módní vlnu na které teď všichni jedou. Motorky co vypadají jako z dědovo garáže...
Po rozhovoru s naším prodejcem motorek mi to docvaklo. Populace motorkářů stárne. Ti samí kluci co před 25 lety snili o FZRu, teď tátové ve věku "dříve bylo všechno lepší" chtějí i takové mašiny. Začalo to před pár lety stavbama, pak naskočili i výrobci motorek a dnes je to trend. A po předraženém sporťáku už skoro nikdo ani neštěkne. Přední výrobci je pořád dělají, ale jde spíš o to ukázat, že to umí. Supersporta ve dvaceti dneska málokdo uleasinguje. Prachy mají tátové. A tátové chtějí retro, tak se bude dělat retro. Ještě chvíli a začnu tomu fakt věřit, že motorkář musí mít fousy, jezdit v džínách a saku s kokoskou na hlavě a být drsnej.
Ještě to vydržím a počkám si zase na dobu, až budou moderní motorky, co nový nevypadají jako starý. Pradón. Retro-stylový.
No nic... ráno už se neholím. A doufám že mi do saka pásnou protektory. Koupím si nějakého toho bobra nebo jinou staronovou mašinu a vyrazím na kafíčko. A jo- potřebuju kafé-rejsra. Mámy už jsou zase rozvedený a budou znovu koukat.
pěkně napsaný, taky jsem měl podobnou vzduchem chlazenou stejný kardan,regulátor, ale čtu, že chladí aji olejem.
Bobry teď dělá Triumph, tohle je hodně pěkná, a asi i praktičtější motorka, která má s bobrem společný spíš hlavně jméno. No ale správnej marketing musí bejt, žejo.
Nádherná mašina! Měl jsem MG California a tenhle bobr vypadá líp, i když asi nebude tak pohodlnej ani tak praktickej na delší cesty. Přesto velká pochvala
Nicméně ten novej bobr od Triumphu se mi, stejně jako liborovi2005 líbí víc, i když je to vodník (to už mi ani tak nevadí, protože bobři vlastně mají vodu rádi). Nějak se nám tady začínají množit a to je dobře.
Když chceš život opravdu žít, měl bys nejdřív pořádně poznat sám sebe a vědět, co vlastně chceš. A je úplně jedno, jestli tě chytla zrovna stylovka z Itálie nebo cokoli jiného. Ta motorka od tebe ale taky něco chce a jestli na "pilotáž" vzduchem chlazenýho véčka s třiapadesáti kobylama potřebuješ kontrolu trakce, možná by bylo lepší zůstat u Playstationa.
Nic ve zlém vůči Guzzi či stylu Bobber, ale tahle blbuvzdornost degraduje motorkaření na úroveň béčkové počítačové hry.
V Praze, potazmo v cele CR, je milion kilometru silnic a oni to zrovna musi fotit na Vysehrade, kam je, s vyjimkou pohrbu, bohosluzeb a zasobovani restaurace, vjezd zakazan.
Chjo...
Pak se divme, ze my motorkari, mame spatnou povest, kdyz nejsme schopni dodrzet jedno z zakladnich pravidel.
Triumph mne oslovil víc.
Steve-CZ: je to věc názoru. V7 je od V9 ve všech ohledech jiná. Filozofií, posezem, pohodlím, motoricky, převodovkou. Porovnáváš mezi sebou vpodstatě naháče a cruiser. Porovnáváš neporovnatelné.
Já si myslím že V9 je klasická Guzzi i přes její motorové modernizace. A určitě bych neřekl že je bez emocí a jízda je na ní nepříjemná. Naopak - mě vyhovuje víc V9 než V7. Je to věc názoru (sorry, opakuji se)
Případným zájemcům doporučuji vyzkoušet i V7, z jejíhož sedla si na V9 už pak ani nevzpomene, Tento motocykl se totiž absolutně nepovedl, jízda je nepříjemná a emoce, které by se od něj očekávaly, nepřináší žádné. Není to jen má osobní zkušenost
Naopak V7 se jedna z nejlepších motorek, jakou jsme kdy měli doma
Pekny, ale ted urcuje Triumph jak ma vypadat Bobber...
Pěkná Guzzinka
Hned bych se projel
- často zasahující kontrola trakce: kontrolu trakce lze zcela vypnout