Moto Guzzi V85 už není jen Tutto Terreno, ale i Strada
Text: Filip Tichý | Video: Filip Tichý | Střih: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 15.4.2024 | Zobrazeno: 22 754x
Text: Filip Tichý | Video: Filip Tichý | Střih: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 15.4.2024 | Zobrazeno: 22 754x
TT neznamená Tutto Tereno, ale Tutti Tereni
1 reakce
z webu výrobce: L'ORIGINALE "TUTTOTERRENO"
V85 interpreta in chiave moderna lo spirito epico delle moto enduro. Lo stile autentico si fonde con le prestazioni del motore E5+ e una ricca dotazione tecnologica di serie. ? l’essenza "tuttoterreno”: il carattere inarrestabile di V85 TT che trasforma ogni condizione in un'opportunit? per vivere nuove avventure.
Naprosto nadhodnocená cena čekající ovci která koupí výkonově podprůměrnou motorku. Vrcholná verze snad za 440 tis ? Tady se snad někdo zbláznil. Za to je 1290 SA který to Guzzi rozmačká jak těsto na pralinky. Přesto věřím že se pár ryb chytilo.
3 reakce
Pan testař zjevně neumí počítat! Proč mluví o úspoře 4kg když motorka je o 7kg těžší. Dle údajů ze zdejšího katalogu měla V85TT v roce 2020 202kg, 2024 209kg. Kdeže je ta úspora hmotností?
Verze s liťákama měla mít 17" přední kolo.
Užší nádrž, 16L by stačilo.
O 2/3 nižší řidítka, tyhle stávající jsou jako ze "skládačky Sobi 20".
Display jako má Trident 660, ke kulatým světlům by seděl lépe než tenhle tablet.
Výkon 70kw.
Suchá hmotnost 190kg.
Potom by měl ten silniční facelift smysl, takhle je to pořád jen navoněná tlustá Berta.
Filipe, díky, že se nebojíš říct "nepopulární" věci.
Docela by mě zajímalo co je na těch hlavách nového, když je vačka a tedy i ten mechanismus proměnného časování v bloku motoru. Vizuálně mi připadá jiné jen to ventilové víko.Každopádně pokud bude možnost tak jí půjdu projet. Zajímá mě i jak funguje to nové plexi. Designově se mi líbí víc než to původní provedení.
Tady srdce prostě poskočí radostí! Ta barevná kombinace červeno-bílého TT mě fakt bere
Kdyby nabízeli Stradu i ve stejném barevném provedení, tak není co řešit! Do terénu to stejně není, ale na naše okresky perfektní charismatická strojovna co na sebe upoutá pozornost. Díky za představení vymazlenější druhé generace tohoto krásného motocyklu
Dovolím si pre ukľudnenie situácie navrhnúť lokálnu, jednotnú výslovnosť značky na MOTO KOZY
1 reakce
U mě to byla doslova Láska na první pohled, a i když teď už mám pouhou tříletou ojetinu, furt mě to s ní baví.
I teď po faceliftu zůstává jedinečným strojem, u něhož neexistuje žádné "docela se mi to líbí".... protože tady je to buď "fuj to je hnus", nebo "tyvole to je pecka". A asi je to tak správně
Jen jsem zahlédl test na Guzzi tak jsem se těšil na komentáře k výslovnosti - a nezklamalo mně to
Nic si z toho, Filipe, nedělejte, test je super jako obvykle! Naši Jawu také ve světě nevyslovují po našem "java". A vsadím se, že značná část zdejších uživatelů také neumí francouzsky vyslovit Renault nebo Michelin
To mi připomnělo: jak to bude s QJ Motor? Hezky česky kvéjéčko, nebo snad kjůdžej, nebo ještě lépe kvídžaj?
Pěkný den.
1 reakce
Překvapily mě ceny. 370 za travel? Tak to bych bral raději Stelvio za 399.Plus kufry 25, To je rozdíl 55, I kdyby 60 000.
Letmáč, Větší výkon, moderní motor, el.plexi,lepší design… Opravte mne jestli uvažuju špatně.
5 reakcí
Vypadá, že poladili, co bylo třeba poladit...A zajímavé, taky mi dává největší smysl ta základní verze Strada.
Děkuji za pěkný test. Jen jsem zvědav na ty ceny. První rok bude asi vysoko, ale pak by to měli stlačit pod 300 000,aby se prodávaly. S první generací to tak taky bylo.
Zdravím, pěkná recenze, ale zajímalo by mne jak je to s teplem od válcu na nohy, nehřeje to víc než zdrávo?
3 reakce
Taky mne kupodivu zaujala "základní" Strada, jenom bych si ji lehce dovybavil. Když už nehrozí něco jako byla historická 850 LeMans... Ono to na silnici umí opravdu hodně už teď, byť motor je spíše dobrák než rarach. A mimo silnici abych potřeboval terénní obutí tak do takových lokalit s 230kg těžkou mašinou fakt nejezdím. Za to ty dlouhé dráhy pružení jsou v ČR ve spojení s pohodlným sedlem k nezaplacení, to je pohodlíčko! A jsem rád, že šahali jenom na věci, které vylepšit snesly. Teda škoda těch svařenců nahrazených odlitky, ale za ty kila je to dobrá výměna. Povedený facelift a recenze se mi taky líbila. Jenom "zz" je fakt Italsky "c", v pizzerii v ČR by taková výslovnost "zz" mohla vést až k problémům...
1 reakce
Filipe, pěkná recenze, hodně subjektivní, ale tak to má být. Sto lidí, sto chutí. Ale s tou výslovností Moto Guzzi jste to fakt vyšperkoval
Nejdřív několikrát hezky česky se "z". Ok, spousta lidí to tak čte, není to sice italsky, ale budiž. Ale jakmile jste přidal "pro italofily" to svoje "Moto Guči", tak to už jsem šel do kolen
Chtěl bych být někdy u toho, když si v restauraci objednáváte jednu pizzu
12 reakcí
Omluva, nevěděl jsem, že mi střihač tenhle pokus o vtípek ve videu nechá
Co se týče výslovnosti, razím názor, že když to v češtině 95 procent lidí vyslovuje "moto guzi", tak to nebudu tlačit s italskou výslovností. Podobně jako u francouzských aut neříkáme "renó" nebo "p.žo" u Renaultu nebo "Pežotu".
Líbí se mi Strada na litých kolech
"Osekaná až moc" mi nepřide a bude to zábavnější svezení.
Seřízení ventilových vůlí každých 10tis km ? To je u stroje v 21.století spíš špatný vtip. Stejných 10tis km na olej mi u vzduchového motoru zase naopak přijde až skoro dost.
10 reakcí
Hmmm, poprvé slyším, resp. čtu o tom, že příhradový svařenec z obyč železa by měl být levnější, než odlitek z hliníkové slitiny.
Z hlediska financí je jedno řešení horší, než druhé. Pokud bych měl, resp. opravdu chtěl šetřit, hodím pod lis kus plechu z Čajny.
Jinak motka hezká, snaží se vypadat aspoň trochu jako motorka, ne jako příslušník hmyzu z jiné planety.
Designově zajímavé je řešení bočních ofuků z průhledného plexi. Toho jsem si ještě nevšiml, že by takové řešení někdo využil.
4 reakce