yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Krajda (8) napsal 04.08.2015 v 09:19

rastaspooky: Díky
PepaBobr: Fakt je to pohodlnější a pocitově větší, než to vypadá, stačí se svézt a mírný údiv se jistě dostaví

Jště teda pár postřehů k těm botám: jsou celkem v pohodě, mám je třetí sezónu a vcelku spokojenost, i když proti předchozím XPD XP5 to je nesrovnatelné. Ale jsou celkem lehké, měkčí, příjemné na chůzi, v dešti nejsou jak houba,... i když teda podobné vlastnosti, snad jen horší podrážku a zipy měly, moje prehistorické motoboty z Lidlu za 400 (tuším z akce jaro 2006), co mám jako záložní dodnes
Spíš ty kalhoty, co mám od letošního jara, mi nepřijdou jako úplně nejpovedenější - měl jsem předchozí verzi z roku 2011, ten zákl. model, co mají teď ve výprodeji za 2500. Ve stejné velikosti byly mnohem širší, ty prdelní i kolenní chrániče byly mnohem líp umístěné a tvarované a celkově ty gatě byly mnohem pohodlnější, sice s pytlovitějším střihem (při chůzi v tom je člověk jak raperskej gangster, pásek omotanej dvakrát dokola a stejně bych tam mohl vzít jednoho s sebou na procházku , ale zase se do nich daly v kose zastrčit všechny vrstvy triček, roláků, mikin (bezva utěsnění, netáhlo pak na záda). Tyhle nové sice mají asi víc módní střih a promakanější materiál chráničů a kdesicosi, ale je to na úkor praktičnosti a pohodlí. No a použití zrovna s těmahle botama, to je už totálně nepraktické... takže je to výbava celkem za 7 tisíc, co k sobě vůbec nepasuje. No aspoň že ten pěnový chránič nohou jde tak snadno nožem vytvarovat. Uff, a to je konec minirecenze oblečení

PepaBobr (11) napsal 04.08.2015 v 08:46

Sice autor píše pořád o tom, jak je motorka i pro větší, ale mám takovej dojem, že i kdyby to zopakoval mnohem vícekrát, tak fotky ho usvědčují z opaku.
Připadá mi to, jako když jsem si ve 14ti pořídil Mustanga, i když jsem měřil už přes 170 cm
Jo a ty nohavice, to vypadá podobně jako moje tehdejší rádobymotorkářský gatě z proužků koženky. Tý vado, vidět se dneska, tak se postoličníkuju
To v žádném případě nehaním autora ani motorku. Článek je super a motorka moc pěkná.

sered (113) napsal 04.08.2015 v 08:26

Krajda> kliiidek, jen vic takovejhle TESTU a NE PR clanecku!

Petta (377) napsal 04.08.2015 v 07:32

Zase to tak nereste, je mi to uplne fuk, kdo v cem jezdi a jak vypada. Proste me to rozesmalo, vypada to hrozne, no.. Zase se nekdo chytil a prines kecy o barbinach. Krajda, za nic se neomlouvej, nakonec je to jedno a kdyz je mas venku, je to ok. Asi by sis ty boty uz znova nekoupil, rekl bych..

Badarala (13) napsal 04.08.2015 v 07:22

Když to tak čtu, říkám si, že některý motorkáři (pokud ne většina), jsou nakonec vlastně bárbíny v těle chlapů, kterým slouží motorka jako modní doplněk a imagemaker. Kalhoty v botách a podobné ptákoviny... Tím se nechci nějak povyšovat, taky mám úchylky

rastaspooky (1) napsal 04.08.2015 v 07:01

Krajda: Preji hodne najetych kilometru a vice takovych testu.Ten stroj je krasnej. Ja byt ve Vasem tymu, tak bych si tu sanci nenechal ujit

Steve-CZ (259) napsal 03.08.2015 v 22:24

V7 II jsme nedávno koupili do naší sbírky retromotocyklů, zatím máme najeto necelých 3000 km a mohu jen říci, že je lepší, než jsem očekával. Jistěže mi trochu vadí ABS a jiné nesmysly, ale naštěstí to nijak nenarušilo porci emocí, které tento stroj stále nabízí. Zábavnější už je snad jen Royal Enfield, ale Guzzi se zase hodí dobře i na dálnici

Krajda (8) napsal 03.08.2015 v 21:03+2

rastaspooky: Nejspíš jsem jediný tester z týmu, koho ta motorka opravdu baví. Však mě dodnes nepřestala bavit ani třinda nebo pérák

K buranským nohavicím v botách: mimo hlavní důvod, samozřejmě že si tím hustokrutě před zraky celého vesmíru honím ego , je to způsobené kombinací bot iXS Meteor (vysoký, hodně široký a tuhý vrchní límec) a džín S4R Sport Classic (úzké nohavice a v nich od kolen přes holeně až skoro nad kotníky dlouhý chránič z tvrdého plastu, viz //www.4sr.cz/pro-zakazniky/testy/9-4sr-jeans.html). Nohavice s chráničem přes tuhle botu prostě nejde převlíknout. Pokud to kohokoliv urazilo, omlouvám se. Bohužel než jsem chrániče dole oříznul, čímž je spodek nohavice širší než vršek boty (nechtěl jsem chrániče rovnou vyndavat celé), fotili jsme ještě jednu motorku, takže se tímto omlouvám i pro příště. Pro zajímavost, jak to vypadá pro úpravě:



PILS (3) napsal 03.08.2015 v 20:26

PepaBobr: byl o tom clanek v srpnovem motocyklu. Cena modelu V7 special 254.990. Cena testovaneho modelu s kitem Legend 356.207.

rastaspooky (1) napsal 03.08.2015 v 20:11

Motorka krásná,ale proč to netestuje člověk, který by se k tý motorce hodil. Myslím rozměrově. Nic proti jezdci jenom to nevypadá na fotkách moc hezky. O kalhotech a botách nemluvím , toho už se někdo všiml .

PepaBobr (11) napsal 03.08.2015 v 20:06

PILS: kde jsi prisel na tu cenu? Sice se mi nedari najit cenu toho kitu, ale pokud jde na V7 II Stone, ktera stoji 236.900,-, musel by stat 120 tacu a to se mi nezda.
Je fakt, ze za ty prachy by skoro mohla bejt nova motorka

PILS (3) napsal 03.08.2015 v 17:36

Pekne, ale 356 tis.

lopata75 (111) napsal 03.08.2015 v 16:42

Že by něco pro moje krátký nohy?

Kostelník (58) napsal 03.08.2015 v 16:42

Forza Guzzi!

Redguy (116) napsal 03.08.2015 v 16:09

Seikos: No podle toho, co pisou, tak mam delsi ctyrku, nez je tady sestka (toci mi to 3000 kolem 90ky, v textu je 80), takze vyhodu to ma hlavne v tom, ze ty rychlosti nejsou od sebe tak daaaaleeeeekooooo a lip se vyuziva potencial motoru. Ackoliv projet celou Prahu jen na dvojku ma taky neco do sebe

Petta (377) napsal 03.08.2015 v 15:56

Mašina super, ale ty džíny nacpaný v těch botách jsou vostrý!!

seikos (975) napsal 03.08.2015 v 15:21

sered: to máš pravdu, původní V7 bez elektroniky, s karburátory, s bubnovými brzdami z roku 1967, takový model co má Redguy, ten byl přece jen o něčem jiném. Rozdíl 4-kvalt versus 6-ti kvalt má fakt něco do sebe

sered (113) napsal 03.08.2015 v 15:01

Je to paraaaada, sice puvodni V7 bez elektroniky je prece jen trosku o necem jinem. ALE ten sestikvalt ma neco do sebe!!!

seikos (975) napsal 03.08.2015 v 13:47

Ty riditka jsou bohuzel original - ouzka. Soucasti kitu je prave jen ta sroubovaci hrazdicka. Sirsi riditka jdou dat obtizne - jsou pak kratka lanka a kabely. Skoda. Motorka by si je zaslouzila. Ovladani v terenu by bylo snazsi

panTerek (82) napsal 03.08.2015 v 11:49+1

U cestovních endur taky dáváte mínus že to není pro prcky? Ale motorka pěkná, škoda, že stále narůstá elektronika...

Redguy (116) napsal 03.08.2015 v 09:39

Pro dvoumetrovy chasniky je tu puvodni V7, jdu se projet nez tam bude zas ten zasranej hic.

Jarda-Bekr (44) napsal 03.08.2015 v 08:24

Což o to, motorka je to krásná, ale nic pro mě. Taky sem trošku vyrostl a tak jsou pro mě tyhle krásky max. tak na jízdu kolem komína

sered (113) napsal 03.08.2015 v 07:45




TOPlist