Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
rastaspooky: Díky
PepaBobr: Fakt je to pohodlnější a pocitově větší, než to vypadá, stačí se svézt a mírný údiv se jistě dostaví
Jště teda pár postřehů k těm botám: jsou celkem v pohodě, mám je třetí sezónu a vcelku spokojenost, i když proti předchozím XPD XP5 to je nesrovnatelné. Ale jsou celkem lehké, měkčí, příjemné na chůzi, v dešti nejsou jak houba,... i když teda podobné vlastnosti, snad jen horší podrážku a zipy měly, moje prehistorické motoboty z Lidlu za 400 (tuším z akce jaro 2006), co mám jako záložní dodnes
Spíš ty kalhoty, co mám od letošního jara, mi nepřijdou jako úplně nejpovedenější - měl jsem předchozí verzi z roku 2011, ten zákl. model, co mají teď ve výprodeji za 2500. Ve stejné velikosti byly mnohem širší, ty prdelní i kolenní chrániče byly mnohem líp umístěné a tvarované a celkově ty gatě byly mnohem pohodlnější, sice s pytlovitějším střihem (při chůzi v tom je člověk jak raperskej gangster, pásek omotanej dvakrát dokola a stejně bych tam mohl vzít jednoho s sebou na procházku , ale zase se do nich daly v kose zastrčit všechny vrstvy triček, roláků, mikin (bezva utěsnění, netáhlo pak na záda). Tyhle nové sice mají asi víc módní střih a promakanější materiál chráničů a kdesicosi, ale je to na úkor praktičnosti a pohodlí. No a použití zrovna s těmahle botama, to je už totálně nepraktické... takže je to výbava celkem za 7 tisíc, co k sobě vůbec nepasuje. No aspoň že ten pěnový chránič nohou jde tak snadno nožem vytvarovat. Uff, a to je konec minirecenze oblečení
Sice autor píše pořád o tom, jak je motorka i pro větší, ale mám takovej dojem, že i kdyby to zopakoval mnohem vícekrát, tak fotky ho usvědčují z opaku.
Připadá mi to, jako když jsem si ve 14ti pořídil Mustanga, i když jsem měřil už přes 170 cm
Jo a ty nohavice, to vypadá podobně jako moje tehdejší rádobymotorkářský gatě z proužků koženky. Tý vado, vidět se dneska, tak se postoličníkuju
To v žádném případě nehaním autora ani motorku. Článek je super a motorka moc pěkná.
Zase to tak nereste, je mi to uplne fuk, kdo v cem jezdi a jak vypada. Proste me to rozesmalo, vypada to hrozne, no.. Zase se nekdo chytil a prines kecy o barbinach. Krajda, za nic se neomlouvej, nakonec je to jedno a kdyz je mas venku, je to ok. Asi by sis ty boty uz znova nekoupil, rekl bych..
Když to tak čtu, říkám si, že některý motorkáři (pokud ne většina), jsou nakonec vlastně bárbíny v těle chlapů, kterým slouží motorka jako modní doplněk a imagemaker. Kalhoty v botách a podobné ptákoviny... Tím se nechci nějak povyšovat, taky mám úchylky
V7 II jsme nedávno koupili do naší sbírky retromotocyklů, zatím máme najeto necelých 3000 km a mohu jen říci, že je lepší, než jsem očekával. Jistěže mi trochu vadí ABS a jiné nesmysly, ale naštěstí to nijak nenarušilo porci emocí, které tento stroj stále nabízí. Zábavnější už je snad jen Royal Enfield, ale Guzzi se zase hodí dobře i na dálnici
rastaspooky: Nejspíš jsem jediný tester z týmu, koho ta motorka opravdu baví. Však mě dodnes nepřestala bavit ani třinda nebo pérák
K buranským nohavicím v botách: mimo hlavní důvod, samozřejmě že si tím hustokrutě před zraky celého vesmíru honím ego , je to způsobené kombinací bot iXS Meteor (vysoký, hodně široký a tuhý vrchní límec) a džín S4R Sport Classic (úzké nohavice a v nich od kolen přes holeně až skoro nad kotníky dlouhý chránič z tvrdého plastu, viz //www.4sr.cz/pro-zakazniky/testy/9-4sr-jeans.html). Nohavice s chráničem přes tuhle botu prostě nejde převlíknout. Pokud to kohokoliv urazilo, omlouvám se. Bohužel než jsem chrániče dole oříznul, čímž je spodek nohavice širší než vršek boty (nechtěl jsem chrániče rovnou vyndavat celé), fotili jsme ještě jednu motorku, takže se tímto omlouvám i pro příště. Pro zajímavost, jak to vypadá pro úpravě:
Motorka krásná,ale proč to netestuje člověk, který by se k tý motorce hodil. Myslím rozměrově. Nic proti jezdci jenom to nevypadá na fotkách moc hezky. O kalhotech a botách nemluvím , toho už se někdo všiml .
PILS: kde jsi prisel na tu cenu? Sice se mi nedari najit cenu toho kitu, ale pokud jde na V7 II Stone, ktera stoji 236.900,-, musel by stat 120 tacu a to se mi nezda.
Je fakt, ze za ty prachy by skoro mohla bejt nova motorka
Seikos: No podle toho, co pisou, tak mam delsi ctyrku, nez je tady sestka (toci mi to 3000 kolem 90ky, v textu je 80), takze vyhodu to ma hlavne v tom, ze ty rychlosti nejsou od sebe tak daaaaleeeeekooooo a lip se vyuziva potencial motoru. Ackoliv projet celou Prahu jen na dvojku ma taky neco do sebe
sered: to máš pravdu, původní V7 bez elektroniky, s karburátory, s bubnovými brzdami z roku 1967, takový model co má Redguy, ten byl přece jen o něčem jiném. Rozdíl 4-kvalt versus 6-ti kvalt má fakt něco do sebe
Ty riditka jsou bohuzel original - ouzka. Soucasti kitu je prave jen ta sroubovaci hrazdicka. Sirsi riditka jdou dat obtizne - jsou pak kratka lanka a kabely. Skoda. Motorka by si je zaslouzila. Ovladani v terenu by bylo snazsi
rastaspooky: Díky
, ale zase se do nich daly v kose zastrčit všechny vrstvy triček, roláků, mikin (bezva utěsnění, netáhlo pak na záda). Tyhle nové sice mají asi víc módní střih a promakanější materiál chráničů a kdesicosi, ale je to na úkor praktičnosti a pohodlí. No a použití zrovna s těmahle botama, to je už totálně nepraktické... takže je to výbava celkem za 7 tisíc, co k sobě vůbec nepasuje. No aspoň že ten pěnový chránič nohou jde tak snadno nožem vytvarovat. Uff, a to je konec minirecenze oblečení
PepaBobr: Fakt je to pohodlnější a pocitově větší, než to vypadá, stačí se svézt a mírný údiv se jistě dostaví
Jště teda pár postřehů k těm botám: jsou celkem v pohodě, mám je třetí sezónu a vcelku spokojenost, i když proti předchozím XPD XP5 to je nesrovnatelné. Ale jsou celkem lehké, měkčí, příjemné na chůzi, v dešti nejsou jak houba,... i když teda podobné vlastnosti, snad jen horší podrážku a zipy měly, moje prehistorické motoboty z Lidlu za 400 (tuším z akce jaro 2006), co mám jako záložní dodnes
Spíš ty kalhoty, co mám od letošního jara, mi nepřijdou jako úplně nejpovedenější - měl jsem předchozí verzi z roku 2011, ten zákl. model, co mají teď ve výprodeji za 2500. Ve stejné velikosti byly mnohem širší, ty prdelní i kolenní chrániče byly mnohem líp umístěné a tvarované a celkově ty gatě byly mnohem pohodlnější, sice s pytlovitějším střihem (při chůzi v tom je člověk jak raperskej gangster, pásek omotanej dvakrát dokola a stejně bych tam mohl vzít jednoho s sebou na procházku
Sice autor píše pořád o tom, jak je motorka i pro větší, ale mám takovej dojem, že i kdyby to zopakoval mnohem vícekrát, tak fotky ho usvědčují z opaku.

Připadá mi to, jako když jsem si ve 14ti pořídil Mustanga, i když jsem měřil už přes 170 cm
Jo a ty nohavice, to vypadá podobně jako moje tehdejší rádobymotorkářský gatě z proužků koženky. Tý vado, vidět se dneska, tak se postoličníkuju
To v žádném případě nehaním autora ani motorku. Článek je super a motorka moc pěkná.
Krajda> kliiidek, jen vic takovejhle TESTU a NE PR clanecku!
Zase to tak nereste, je mi to uplne fuk, kdo v cem jezdi a jak vypada. Proste me to rozesmalo, vypada to hrozne, no.. Zase se nekdo chytil a prines kecy o barbinach. Krajda, za nic se neomlouvej, nakonec je to jedno a kdyz je mas venku, je to ok. Asi by sis ty boty uz znova nekoupil, rekl bych..
Když to tak čtu, říkám si, že některý motorkáři (pokud ne většina), jsou nakonec vlastně bárbíny v těle chlapů, kterým slouží motorka jako modní doplněk a imagemaker. Kalhoty v botách a podobné ptákoviny...
Tím se nechci nějak povyšovat, taky mám úchylky
Krajda: Preji hodne najetych kilometru a vice takovych testu.Ten stroj je krasnej. Ja byt ve Vasem tymu, tak bych si tu sanci nenechal ujit
V7 II jsme nedávno koupili do naší sbírky retromotocyklů, zatím máme najeto necelých 3000 km a mohu jen říci, že je lepší, než jsem očekával. Jistěže mi trochu vadí ABS a jiné nesmysly, ale naštěstí to nijak nenarušilo porci emocí, které tento stroj stále nabízí. Zábavnější už je snad jen Royal Enfield, ale Guzzi se zase hodí dobře i na dálnici
rastaspooky: Nejspíš jsem jediný tester z týmu, koho ta motorka opravdu baví. Však mě dodnes nepřestala bavit ani třinda nebo pérák
, je to způsobené kombinací bot iXS Meteor (vysoký, hodně široký a tuhý vrchní límec) a džín S4R Sport Classic (úzké nohavice a v nich od kolen přes holeně až skoro nad kotníky dlouhý chránič z tvrdého plastu, viz //www.4sr.cz/pro-zakazniky/testy/9-4sr-jeans.html). Nohavice s chráničem přes tuhle botu prostě nejde převlíknout. Pokud to kohokoliv urazilo, omlouvám se. Bohužel než jsem chrániče dole oříznul, čímž je spodek nohavice širší než vršek boty (nechtěl jsem chrániče rovnou vyndavat celé), fotili jsme ještě jednu motorku, takže se tímto omlouvám i pro příště. Pro zajímavost, jak to vypadá pro úpravě:

K buranským nohavicím v botách: mimo hlavní důvod, samozřejmě že si tím hustokrutě před zraky celého vesmíru honím ego
PepaBobr: byl o tom clanek v srpnovem motocyklu. Cena modelu V7 special 254.990. Cena testovaneho modelu s kitem Legend 356.207.
Motorka krásná,ale proč to netestuje člověk, který by se k tý motorce hodil. Myslím rozměrově. Nic proti jezdci jenom to nevypadá na fotkách moc hezky. O kalhotech a botách nemluvím , toho už se někdo všiml
.
PILS: kde jsi prisel na tu cenu? Sice se mi nedari najit cenu toho kitu, ale pokud jde na V7 II Stone, ktera stoji 236.900,-, musel by stat 120 tacu a to se mi nezda.
Je fakt, ze za ty prachy by skoro mohla bejt nova motorka
Pekne, ale 356 tis.
Že by něco pro moje krátký nohy?
Forza Guzzi!
Seikos: No podle toho, co pisou, tak mam delsi ctyrku, nez je tady sestka (toci mi to 3000 kolem 90ky, v textu je 80), takze vyhodu to ma hlavne v tom, ze ty rychlosti nejsou od sebe tak daaaaleeeeekooooo a lip se vyuziva potencial motoru. Ackoliv projet celou Prahu jen na dvojku ma taky neco do sebe
Mašina super, ale ty džíny nacpaný v těch botách jsou vostrý!!
sered: to máš pravdu, původní V7 bez elektroniky, s karburátory, s bubnovými brzdami z roku 1967, takový model co má Redguy, ten byl přece jen o něčem jiném. Rozdíl 4-kvalt versus 6-ti kvalt má fakt něco do sebe
Je to paraaaada, sice puvodni V7 bez elektroniky je prece jen trosku o necem jinem. ALE ten sestikvalt ma neco do sebe!!!
Ty riditka jsou bohuzel original - ouzka. Soucasti kitu je prave jen ta sroubovaci hrazdicka. Sirsi riditka jdou dat obtizne - jsou pak kratka lanka a kabely. Skoda. Motorka by si je zaslouzila. Ovladani v terenu by bylo snazsi
U cestovních endur taky dáváte mínus že to není pro prcky? Ale motorka pěkná, škoda, že stále narůstá elektronika...
Pro dvoumetrovy chasniky je tu puvodni V7, jdu se projet nez tam bude zas ten zasranej hic.
Což o to, motorka je to krásná, ale nic pro mě. Taky sem trošku vyrostl a tak jsou pro mě tyhle krásky max. tak na jízdu kolem komína