Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Proč mi připadá,že tento počin je asi o 100% lepší než ten z Ameriky?Asi mě jako evropana více oslovuje evropský styl...Nádherné klasické moto.Když klasiku,tak něco takového.
No parada...clovek by rek ze na tohle mlady nenachytate..ale ja bych se nechal moc pekna klasika vzdyt to nemusi litat 200 aby si to clovek uzil...no ne!? Jinak preju vsem vydarenej zacatek sezony.
Taky zeru cafe racer style - ale to neni na delsi jizdu ani omylem. Jinak ta plastova nadrz - to je docela zklamani - nedvedu si predstavit jaky je to 'na omak' ... snad se to moc nepozna. Guzzi vubec delaji uzasny stroje, ale zblizka pusobi jako drahe bakelitove hracky - treba instrument panel u Griso - jakoze chrom, ale je to taky plas - viditelny - nejen na omak - hruza. Copak si nemuzou dat praci a aspon ty nejviditelnejsi veci udelat poradne plechovy?
Jedna z velice mala masin ktera mi prijde atraktivni i vedle srovnani s tou moji, ke ktere zatim marne hledam potencialni budouci natupkyni. :)
V7 je rozhodne na seznamu motorek ktere si rad projedu. Naprosta klasika - krasa.
slavekm: hele brácho, svíčky zůstaly celý
to jen půlka motoru zařvala
No přesně, Jawa pérák. Mohli tam dát více moderních prvků, ale jinak to celkem ujde. Rozhodně bych si to ale nekoupil, ani na staré kolena.
Ad MedvedGuzzini: odzkouseno jo, ale kdyz se nic nestalo, proc jsi ji daval pul roku dohromady?
To je Jawa?Je to hezky, klasika, nekoupil bych si to, ale je to potreba.
Moc hezký, dobře, že se vrací evropský motorky ke klasice. Triumph, Guzzi a v posledních letech i Ural, japonský ufouni taky neberu.
Guzzi na rozdíl od Hárlej kokotson umí dělat motorky, nádherná klasika
Proč mi připadá,že tento počin je asi o 100% lepší než ten z Ameriky?Asi mě jako evropana více oslovuje evropský styl...Nádherné klasické moto.Když klasiku,tak něco takového.
No parada...clovek by rek ze na tohle mlady nenachytate..ale ja bych se nechal
moc pekna klasika
vzdyt to nemusi litat 200 aby si to clovek uzil...no ne!? Jinak preju vsem vydarenej zacatek sezony.
Taky zeru cafe racer style - ale to neni na delsi jizdu ani omylem. Jinak ta plastova nadrz - to je docela zklamani - nedvedu si predstavit jaky je to 'na omak' ... snad se to moc nepozna. Guzzi vubec delaji uzasny stroje, ale zblizka pusobi jako drahe bakelitove hracky - treba instrument panel u Griso - jakoze chrom, ale je to taky plas - viditelny - nejen na omak - hruza. Copak si nemuzou dat praci a aspon ty nejviditelnejsi veci udelat poradne plechovy?
No a na výstavě byla ještě černo-zlatá V7 Café Racer a ta je, aspoň pro mě, ještě daleko hezčí. člověk by neřek, co dokáže výměna řidítek...
pěkná, akorát ta nádrž by mohla být z plechu, a chtělo by to malinko víc koní, ale jinak
Úžasnej stroj
Takovou motorku si pořídím až budu starej a budu si jen vychutnávat vyjížďky po okolí...
Fakt nádherná
líbí
Hned bych ji bral
Jedna z velice mala masin ktera mi prijde atraktivni i vedle srovnani s tou moji, ke ktere zatim marne hledam potencialni budouci natupkyni. :)
V7 je rozhodne na seznamu motorek ktere si rad projedu. Naprosta klasika - krasa.
Nádhera, tady není co dodat
Kanár: Nestalo by se nic. Odzkoušeno
Guzziny se mi líbí a ten boční přístup ke svíčkám to je luxus
. Ale asi bych se bál co by se stalo, kdyby mi motka padla na zem
je krásná a okouzlující. akorát by se mně teda líbilo kdyby v MG udělali něco jako byla stará V7, podobá se jí 1000 sport
Jééé, to je hééézký
hodně pěkný kousek i s dobrým nedivokým motorem, holt klasika je klasika a ne nějaká japonská hadimrška
Moc pěkná klasika