Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je to retro se vším všudy,výkon motoru a spotřeba odpovídá 20let starým motorům s klasickým karburátorem,tak proč složitější a dost dražší vstřikování.Mohutný motor se neobejde bez padáků.Pro některé motorkáře výhoda,že na tom "ledvinka" dlouho nevydrží a tudíž ji můžou zapomenout doma.Celkově nic moc
Motorka je to pěkná , a moc , akorát těch 48 poníků ji trochu kazí , nevím nevím, asi to potřebuje pilota který ví co chce , a tomu stroji bude rozumět, pro mě by to už ale nebylo , jedině s motorem z V11...
Motorka je to úžasná. Né snad pro podvozek, ani pro motor, ale pro tu atmosféru, kterou navodí, a z ní plynoucí radost. S touto motorkou jsem si taky užil jízdu v dešti jako nikdy před tím. Prostě 70' léta.
Pro KOJOT: Uložení motoru se určuje jen a vždy podle uložení klikového hřídele. Proto není o čem diskutovat.
Sispo: přesně tak jsou to klasony. A znějí pěkně ostře a hlasitě :)
Chlapík když se ptal, stál asi 10 metrů daleko a měl naordinovanou optiku od felčara. Když přišel blíž fakt jsme si pěkně pokecali. Pak to taky poznal, ale dřív prý jezdil na nějakém Ariellu a pak měl Jawu 500 OHC. Tam dostal od tatry těžce na komoru a od tý doby na to nesedl.
Ale na tuhle motku se fakt lepěj obdivovatelé jako holky na výstavě když si otočíš kšiltovku dozadu a vytáhneš pořádnej foták s velkým a dlouhým objektivem
Tu řešíte málo usměvu a proč? Mě tedy nezajímá zda pršelo při focení, to není můj problém, ale jako mě se ta "kamenná" tvář líbí ...
Taky jsem ty vibrace skoro zaznamenal , fakt famózní počtění...
Obrázky OK, jen jste to mohli dát i opravit, ten pán musel být slepý/zasněný - zrenovovaná? Ty brďo, vidím umělohmotné krytky budíků, přepínačů na řidítkách, takže nějakej zasněnec a čirá optika mi taky nenaznačuje 80.léta - ale mě se to líbí a že je nádrž plastová - pche, to mě tedy vůbec nevadí, alespoň to není tak rožhavené, když se to nechá před nějakou kavárnou na slunku . Kardan zaretušovanej nádherně ...
Dotaz: mezi krkem řízení a hlavami válcu jsou z každé strany takové kulaté fičury s třemi příčkami skoro jako Mercedes-Benz, prvně mě napadlo "že by imitace sání jako za starých časů na sekačkách, pionýrech 555 apod." , ale asi to budou klaksóny ...
Jestli se určuje uložení podle kliky pak je to podelné, tomu bych rozuměl. Ale o to označení je stejný se hádat jako jestli východoněmecké hodinky Ruhla s natahováním bez ručiček a digi displejem jsou nebo nejsou digitálky...
Kojot: jak už psali chlapi dole, poloha se určuje podle pozice klikovky, což u véčkovýho dvouválu vypadá trochu nepřirozeně, ale pro představu je lepší vzít řadovej víceválec a pak je to jasný jako facka. Třeba takovej Rocket od Triumphu je už od pohledu podélně uloženej a přitom je to de facto totéž uložení jako u guzzi. Naproti tomu motory napříč jsou typicky ve všech silničních raketách typu hond cbr (4 v řadě), ale i vfr (V4) či vtr (V2) - a tam zase působí na někoho zvláštně označení "napříč", ale co nadělá
Já říkám ano,pan motocykl.Krásný stroj,prostě evropská klasika,bez konkurence.
I když jsem vyznavačem endur,k této sortě mě to táhne strašně moc.Guzzina,klasická Dukna nebo Triumph.Jedna z těch jednou bude v mé garáži...
TO kojot: Pietrozzi má pravdu, podívejte se na článek Filipa Tichého o Brevě 750 - technické údaje o motoru hlásají naprosto správně "podélně uložený motor". Tohle se opravdu u auta i motorky bere podle uložení klikové hřídele. Téměř vše má motor uložený napříč, jen Guzzi, Dněpr, Ural a BMW - boxer jsou podélně uložené motory.
Kojot: řekl bych, že pietrozzi naráží na fakt, že kliková hřídel je uložena podélně, a tudíž se jedná o motor podélný. Příčně jsou kliky právě u ducduc, H-D a všeho ostatního...
Pietrozzi: a jak je teda uložen? v ose motocyklu? to snad není. Dvouválec to je, do V je taky. Je osazen v příčné ose k podélné ose motocyklu je. Co je na tom to označní divného?? Jak obrátil kliku???
Motorka nádherná, článek výbornej, ale probůh, jak může být dominantou stroje napříč uložený Véčkový dvouválec? To vám v tom někdo obrátil kliku? Já vím, člověk vidí válce do stran a snadno se nechá unést, ale toto opravdu není ani ducati, ani VTR, TL ani třeba nějakej americkej čopr...
Je to retro se vším všudy,výkon motoru a spotřeba odpovídá 20let starým motorům s klasickým karburátorem,tak proč složitější a dost dražší vstřikování.Mohutný motor se neobejde bez padáků.Pro některé motorkáře výhoda,že na tom "ledvinka" dlouho nevydrží a tudíž ji můžou zapomenout doma.Celkově nic moc
Motorka je to pěkná
, a moc
, akorát těch 48 poníků ji trochu kazí
, nevím nevím, asi to potřebuje pilota který ví co chce
, a tomu stroji bude rozumět, pro mě by to už ale nebylo
, jedině s motorem z V11...
Motorka je to úžasná. Né snad pro podvozek, ani pro motor, ale pro tu atmosféru, kterou navodí, a z ní plynoucí radost. S touto motorkou jsem si taky užil jízdu v dešti jako nikdy před tím. Prostě 70' léta.
Pro KOJOT: Uložení motoru se určuje jen a vždy podle uložení klikového hřídele. Proto není o čem diskutovat.
Sispo: přesně tak jsou to klasony. A znějí pěkně ostře a hlasitě :)
Chlapík když se ptal, stál asi 10 metrů daleko a měl naordinovanou optiku od felčara. Když přišel blíž fakt jsme si pěkně pokecali. Pak to taky poznal, ale dřív prý jezdil na nějakém Ariellu a pak měl Jawu 500 OHC. Tam dostal od tatry těžce na komoru a od tý doby na to nesedl.
Ale na tuhle motku se fakt lepěj obdivovatelé jako holky na výstavě když si otočíš kšiltovku dozadu a vytáhneš pořádnej foták s velkým a dlouhým objektivem
Tu řešíte málo usměvu a proč? Mě tedy nezajímá zda pršelo při focení, to není můj problém, ale jako mě se ta "kamenná" tvář líbí
...
, fakt famózní počtění...
a čirá optika mi taky nenaznačuje 80.léta - ale mě se to líbí
a že je nádrž plastová - pche, to mě tedy vůbec nevadí, alespoň to není tak rožhavené, když se to nechá před nějakou kavárnou na slunku
. Kardan zaretušovanej nádherně
...
...
Taky jsem ty vibrace skoro zaznamenal
Obrázky OK, jen jste to mohli dát i opravit, ten pán musel být slepý/zasněný - zrenovovaná? Ty brďo, vidím umělohmotné krytky budíků, přepínačů na řidítkách, takže nějakej zasněnec
Dotaz: mezi krkem řízení a hlavami válcu jsou z každé strany takové kulaté fičury s třemi příčkami skoro jako Mercedes-Benz, prvně mě napadlo "že by imitace sání jako za starých časů na sekačkách, pionýrech 555 apod." , ale asi to budou klaksóny
Na tom bych se stydel i na karnevalu...
Jestli se určuje uložení podle kliky pak je to podelné, tomu bych rozuměl. Ale o to označení je stejný se hádat jako jestli východoněmecké hodinky Ruhla s natahováním bez ručiček a digi displejem jsou nebo nejsou digitálky...
Kojot: jak už psali chlapi dole, poloha se určuje podle pozice klikovky, což u véčkovýho dvouválu vypadá trochu nepřirozeně, ale pro představu je lepší vzít řadovej víceválec a pak je to jasný jako facka. Třeba takovej Rocket od Triumphu je už od pohledu podélně uloženej a přitom je to de facto totéž uložení jako u guzzi. Naproti tomu motory napříč jsou typicky ve všech silničních raketách typu hond cbr (4 v řadě), ale i vfr (V4) či vtr (V2) - a tam zase působí na někoho zvláštně označení "napříč", ale co nadělá
Já říkám ano,pan motocykl.Krásný stroj,prostě evropská klasika,bez konkurence.
I když jsem vyznavačem endur,k této sortě mě to táhne strašně moc.Guzzina,klasická Dukna nebo Triumph.Jedna z těch jednou bude v mé garáži...
Tak to je NÁÁÁDHÉÉÉRNÁÁÁ motorka
,fandím
krásná
Maxim:
Souhlas s podélně uloženým motorem...
Maj to v A-spiritu blbě protože to sou paka. Motorka pěkná, jen na 750 nějak málo koní. Ale fakt je to pěkný
TO kojot: Pietrozzi má pravdu, podívejte se na článek Filipa Tichého o Brevě 750 - technické údaje o motoru hlásají naprosto správně "podélně uložený motor". Tohle se opravdu u auta i motorky bere podle uložení klikové hřídele. Téměř vše má motor uložený napříč, jen Guzzi, Dněpr, Ural a BMW - boxer jsou podélně uložené motory.
uz na prvni pohled velmi pohodlna motorka.je to taky videt na vyrazu jezdce
uplne si to uziva
Sama Moto-guzzi u svých popisů uvádí toto: příčný V-Twin 90° ...(press kit) A našel jsem to i na webu A-spiritu.
> Kanár: Test Ducati GT1000 najdeš ve výpisu testů. Články > Redakční testy > Ducati.
jj, uložení není podle válců , ale podle kliky...
Jinak přesně motorka pro mojeho tatíka
Kojot: řekl bych, že pietrozzi naráží na fakt, že kliková hřídel je uložena podélně, a tudíž se jedná o motor podélný. Příčně jsou kliky právě u ducduc, H-D a všeho ostatního...
Pietrozzi: a jak je teda uložen? v ose motocyklu? to snad není. Dvouválec to je, do V je taky. Je osazen v příčné ose k podélné ose motocyklu je. Co je na tom to označní divného?? Jak obrátil kliku???
opravdu převeliká škoda, že je to celé plastové...
designově vkusně zpracovaný retro...
Krásna motorka
Takú by som mohol. A tá farba, exkluzívna. Výborný článok, cítil som i vibrácie na stupačkách...
Motorka nádherná, článek výbornej, ale probůh, jak může být dominantou stroje napříč uložený Véčkový dvouválec? To vám v tom někdo obrátil kliku? Já vím, člověk vidí válce do stran a snadno se nechá unést, ale toto opravdu není ani ducati, ani VTR, TL ani třeba nějakej americkej čopr...
jinak posílám odkaz na ten lahodný zvouček s jinýma koncovkama
//www.youtube.com/watch?v=aIgFHIQXH5M&feature=related
Krásný strojek
Jenom stále čekám, kdy tu bude test Ducati GT 1000
Nejlépe v červené, nebo šedé
škoda že tam nedali motor z V11
4-pístoví třmen ? takovej neznám
dlasi krasna krasavice
parádní máša ,ale thruxton se mi libi víc