globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
čoprak (0) napsal 13.09.2009 v 22:17

Je to retro se vším všudy,výkon motoru a spotřeba odpovídá 20let starým motorům s klasickým karburátorem,tak proč složitější a dost dražší vstřikování.Mohutný motor se neobejde bez padáků.Pro některé motorkáře výhoda,že na tom "ledvinka" dlouho nevydrží a tudíž ji můžou zapomenout doma.Celkově nic moc

DMC.motobiker (-23) napsal 23.08.2009 v 23:33

Motorka je to pěkná , a moc , akorát těch 48 poníků ji trochu kazí , nevím nevím, asi to potřebuje pilota který ví co chce , a tomu stroji bude rozumět, pro mě by to už ale nebylo , jedině s motorem z V11...

SPV (816) napsal 22.08.2009 v 20:49

Motorka je to úžasná. Né snad pro podvozek, ani pro motor, ale pro tu atmosféru, kterou navodí, a z ní plynoucí radost. S touto motorkou jsem si taky užil jízdu v dešti jako nikdy před tím. Prostě 70' léta.

Pro KOJOT: Uložení motoru se určuje jen a vždy podle uložení klikového hřídele. Proto není o čem diskutovat.

kojot (22) napsal 21.08.2009 v 08:10

Sispo: přesně tak jsou to klasony. A znějí pěkně ostře a hlasitě :)
Chlapík když se ptal, stál asi 10 metrů daleko a měl naordinovanou optiku od felčara. Když přišel blíž fakt jsme si pěkně pokecali. Pak to taky poznal, ale dřív prý jezdil na nějakém Ariellu a pak měl Jawu 500 OHC. Tam dostal od tatry těžce na komoru a od tý doby na to nesedl.
Ale na tuhle motku se fakt lepěj obdivovatelé jako holky na výstavě když si otočíš kšiltovku dozadu a vytáhneš pořádnej foták s velkým a dlouhým objektivem

-LOTR- (2) napsal 20.08.2009 v 23:39

Tu řešíte málo usměvu a proč? Mě tedy nezajímá zda pršelo při focení, to není můj problém, ale jako mě se ta "kamenná" tvář líbí ...

Taky jsem ty vibrace skoro zaznamenal , fakt famózní počtění...

Obrázky OK, jen jste to mohli dát i opravit, ten pán musel být slepý/zasněný - zrenovovaná? Ty brďo, vidím umělohmotné krytky budíků, přepínačů na řidítkách, takže nějakej zasněnec a čirá optika mi taky nenaznačuje 80.léta - ale mě se to líbí a že je nádrž plastová - pche, to mě tedy vůbec nevadí, alespoň to není tak rožhavené, když se to nechá před nějakou kavárnou na slunku . Kardan zaretušovanej nádherně ...

Dotaz: mezi krkem řízení a hlavami válcu jsou z každé strany takové kulaté fičury s třemi příčkami skoro jako Mercedes-Benz, prvně mě napadlo "že by imitace sání jako za starých časů na sekačkách, pionýrech 555 apod." , ale asi to budou klaksóny ...

acALIEN (-4) napsal 20.08.2009 v 22:26

Na tom bych se stydel i na karnevalu...

kojot (22) napsal 20.08.2009 v 08:41

Jestli se určuje uložení podle kliky pak je to podelné, tomu bych rozuměl. Ale o to označení je stejný se hádat jako jestli východoněmecké hodinky Ruhla s natahováním bez ručiček a digi displejem jsou nebo nejsou digitálky...

pietrozzi (14) napsal 19.08.2009 v 23:02

Kojot: jak už psali chlapi dole, poloha se určuje podle pozice klikovky, což u véčkovýho dvouválu vypadá trochu nepřirozeně, ale pro představu je lepší vzít řadovej víceválec a pak je to jasný jako facka. Třeba takovej Rocket od Triumphu je už od pohledu podélně uloženej a přitom je to de facto totéž uložení jako u guzzi. Naproti tomu motory napříč jsou typicky ve všech silničních raketách typu hond cbr (4 v řadě), ale i vfr (V4) či vtr (V2) - a tam zase působí na někoho zvláštně označení "napříč", ale co nadělá

Anti (390) napsal 19.08.2009 v 21:38

Já říkám ano,pan motocykl.Krásný stroj,prostě evropská klasika,bez konkurence.
I když jsem vyznavačem endur,k této sortě mě to táhne strašně moc.Guzzina,klasická Dukna nebo Triumph.Jedna z těch jednou bude v mé garáži...

yama_lube (0) napsal 19.08.2009 v 19:45

Tak to je NÁÁÁDHÉÉÉRNÁÁÁ motorka ,fandím

miura (5) napsal 19.08.2009 v 19:19

krásná

Váňa (33) napsal 19.08.2009 v 19:10

Maxim:

ZZR1200 (127) napsal 19.08.2009 v 18:25

Souhlas s podélně uloženým motorem...

SuperSic58 (1306) napsal 19.08.2009 v 18:05

Maj to v A-spiritu blbě protože to sou paka. Motorka pěkná, jen na 750 nějak málo koní. Ale fakt je to pěkný

vtr78 (12) napsal 19.08.2009 v 17:43

TO kojot: Pietrozzi má pravdu, podívejte se na článek Filipa Tichého o Brevě 750 - technické údaje o motoru hlásají naprosto správně "podélně uložený motor". Tohle se opravdu u auta i motorky bere podle uložení klikové hřídele. Téměř vše má motor uložený napříč, jen Guzzi, Dněpr, Ural a BMW - boxer jsou podélně uložené motory.

Maxim (21) napsal 19.08.2009 v 17:31

uz na prvni pohled velmi pohodlna motorka.je to taky videt na vyrazu jezdce uplne si to uziva

kojot (22) napsal 19.08.2009 v 17:08

Sama Moto-guzzi u svých popisů uvádí toto: příčný V-Twin 90° ...(press kit) A našel jsem to i na webu A-spiritu.

FilipT (16) napsal 19.08.2009 v 16:06

> Kanár: Test Ducati GT1000 najdeš ve výpisu testů. Články > Redakční testy > Ducati.

toranaga (0) napsal 19.08.2009 v 15:46

jj, uložení není podle válců , ale podle kliky...

Jinak přesně motorka pro mojeho tatíka

CharlieV (93) napsal 19.08.2009 v 15:34

Kojot: řekl bych, že pietrozzi naráží na fakt, že kliková hřídel je uložena podélně, a tudíž se jedná o motor podélný. Příčně jsou kliky právě u ducduc, H-D a všeho ostatního...

kojot (22) napsal 19.08.2009 v 14:58

Pietrozzi: a jak je teda uložen? v ose motocyklu? to snad není. Dvouválec to je, do V je taky. Je osazen v příčné ose k podélné ose motocyklu je. Co je na tom to označní divného?? Jak obrátil kliku???

kaczer (0) napsal 19.08.2009 v 14:39

opravdu převeliká škoda, že je to celé plastové...

designově vkusně zpracovaný retro...

JFK7 (0) napsal 19.08.2009 v 14:27

Krásna motorka Takú by som mohol. A tá farba, exkluzívna. Výborný článok, cítil som i vibrácie na stupačkách...

pietrozzi (14) napsal 19.08.2009 v 14:19

Motorka nádherná, článek výbornej, ale probůh, jak může být dominantou stroje napříč uložený Véčkový dvouválec? To vám v tom někdo obrátil kliku? Já vím, člověk vidí válce do stran a snadno se nechá unést, ale toto opravdu není ani ducati, ani VTR, TL ani třeba nějakej americkej čopr...

Italofil (41) napsal 19.08.2009 v 12:25

jinak posílám odkaz na ten lahodný zvouček s jinýma koncovkama
//www.youtube.com/watch?v=aIgFHIQXH5M&feature=related

Italofil (41) napsal 19.08.2009 v 12:11

Krásný strojek Jenom stále čekám, kdy tu bude test Ducati GT 1000 Nejlépe v červené, nebo šedé

VlastíkPlamínek (0) napsal 19.08.2009 v 11:48

škoda že tam nedali motor z V11

sherm14 (1) napsal 19.08.2009 v 11:44

4-pístoví třmen ? takovej neznám

TesVlad (-1) napsal 19.08.2009 v 11:42

dlasi krasna krasavice

zemic (0) napsal 19.08.2009 v 11:02

parádní máša ,ale thruxton se mi libi víc

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist