motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
laďa-prášil (96) napsal 13.06.2023 v 21:37

Jediný co mi vadí na té motorce jsou ty vývody v válců do boku místo třeba dopředu nebo aspoň nějak šíkmo vpřed... Z boku je to jak nabouraný okap, sorry...

BRIDY67 (118) napsal 31.05.2023 v 07:44

Vyskusal som ju v najvysej vybave. Je to vyborna motorka. Motor ,podvozok presvedcive. Pohodlna , brzda super zadnu netreba.

cunado (219) napsal 11.05.2023 v 08:50

Designově moc krásná mašina, měl jsem možnost svezení, je skvěle vyvážená, ovladatelná a pohodlná, i když to není žádný překoňovaný trhač asfaltu. Méně příjemná je cena, asi ji ocení někdo,kdo má rád styl a potřebu se odlišit, válce do boku ji dodávají charisma, dokud to někde nepoložíš a nesčítáš ztráty A křidélka, to radši nekomentuju, asi jedna z nejzbytecnejsich fíčurek, za kterou si kupující musí zaplatit.

aivos (3) napsal 10.05.2023 v 14:54+1

Byl jsem si v pátek projet tu plnou verzi a musím uznat, že je to opravdu povedený stroj! Konečně cesťák, který je výkonově skoro srovnatelný s mým rudochem. Výborná ovladatelnost, skvělý podvozek. V režimu sport správně "ztvrdne", touring zase ladně "přeplave" výmoly a nerovnosti. Dizajnově se opravdu povedl, ale chápu, že se to někomu nemusí líbit. Našel jsem jen dvě maličkosti - blinkry neumí samy vypínat a uvítal bych za ty prachy bezklíčové startování. Určitě ji půjdu vyzkoušet ještě jednou. Tentokrát ve dvou .

nevo7 (118) napsal 09.05.2023 v 17:41

Krásna dizajnová motorka. A zlaté disky, to na motorke chceš.
Ako konkurencia, výkonom motora a zameraním ma napadá aj Tracer 9 GT. Cenovo iste lacnejší, ale každá ma niečo do seba /už len reťaz vs kardan veľa zákazníkovi napovie/.

vopák (52) napsal 09.05.2023 v 13:15

Ten motor vypadá i zní skvěle...dizajn mi přijde takovej nudnej-jeden velikej kus plastu.

Simier (150) napsal 09.05.2023 v 12:41+1

Parádní motorka. Ještě udělat nějakou novou Brevu, Norge a Quotu/Stelvio a pak ještě vytvořit smallblock stejné koncepce a udělat celou novou lehkou řadu moderních reinkarnací viz výše

Cafi (12) napsal 09.05.2023 v 11:25+1

Mně vrtá hlavou, jestli mají ta křidélka nějakou servisní polohu? Třeba, když je potřeba moto pod něma umýt, nebo něco?

s4r (59) napsal 09.05.2023 v 11:11

Zdravím redakci… Jeden rychlý dotaz - není to kritika nebo rýpání. Proč má to video tak děsivé rozlišení a barvy, že vypadá jako 10 let staré? Technika? Komprese? Je to škoda… Díky…

MilanMl (716) napsal 09.05.2023 v 08:50

Pekná,moderná motorka,ktorá ,našťastie, vyzerá ako 20 rokov starý model.
Ale pre mňa až moc moderná

PEPEE01 (409) napsal 09.05.2023 v 07:47

Motorka je to nádherná. Krásný obnažený motor s moderní kapotou sladili podle mého dokonale. A asi to i hezky poletí. Musím se na ní někde svést. Co mi ale nesedí, tak je dost našponovaná cena. Taky nechápu, ze to nemá na pristrojovce min. jeden konektor USB nebo alespoň těch 12V... Nejsem extra fanda konektivity, ale když mám mít dle výrobce telefon pod sedačkou, umí to alespoň sdílet navigaci, nebo tak něco? Protože hned bastlit na nové cestovní moto, co stojí ranec, nějaké hnusné aftermarket konektory a držáky, v dnešní době fakt nechceš. Hlavně že to ma ta křidélka. Taky jsem se nikde nedozvěděl nic o originálním příslušenství jako jsou kufry, v jaké jsou kvalitě, jaký mají objem, kolik si za ně prodejce ráčí účtovat. Opět velmi podstatná informace. A v neposlední řadě, jak je na tom místo pro spolujezdce - prostor, pozice, sedačka. Jinak test fajn, děkuji za něj, na tuhle motorku jsem se moc těšil.

Lucasbiker (197) napsal 09.05.2023 v 07:09-1

Inu pěkná je, o to nic Ale po zkušenostech s Guzzi V85TT a importérem FaberMoto, děkuji, nechci, už nikdy více Jen namátkou-2x vadné čidlo-na druhé jsem čekal v sezóně 2 měsíce!! Po dešti nebo umytí vrzající zadní tlumič, úniky oleje, mlžící se blinkry, spojka fungující každou chvíli jinak, převodovka jako u Jawy... Za mě ne, zůstanu věrný japoncům a design oželím, bo na něj to ku*wa nejezdí

Codo (458) napsal 08.05.2023 v 22:43

Moc pěkná motorka méně pěkná cena. Mandello mě bere od začátku u srdíčka, ale ty peníze mi přijdou přestřelený.

Jindřej (481) napsal 08.05.2023 v 21:37+1

Mě se už od přestavení moc líbí a teď se mi líbí ještě víc

8enil (6) napsal 08.05.2023 v 20:59+1

mne to pripomína katanu....obidve sú pekné

Pedl (249) napsal 08.05.2023 v 20:39+2

Motorka se zdá fajn, ale víc než 300 by se mi za ní dát nechtělo

Yura (241) napsal 08.05.2023 v 16:15+1

Jel jsem na ní, a přesně ta zmíněná poloha sedlo/stupny/hefty mi úplně nesedla. Za svou V85TT bych to nevyměnil, ta je pro mě pohodlnější.

berry78 (229) napsal 08.05.2023 v 14:38+1

Musim říct , že se mi líbí čím dál tím víc ... a to jsem když jí představili pičoval, že jen oprášili staré TDM od Yamahy ..

ufafil (8) napsal 08.05.2023 v 14:29

Vzhled je nastesti subjektivni, takze je dobre, ze se nekomu libi. Podle me spise vypada jako 20 let stara motorka, kterou nekdo ozivil ledkama. Ale proti gustu...
Akorat by me zajimalo, zda nadpisem clanku chtel autor rict, ze je hlavne pro zeny jako ty produkty z televiznich reklam :)

VladaM (142) napsal 08.05.2023 v 13:58

Krása.
Přesně tohle bych chtěl.
Ani nemusím být fanoušek MG.
Styl, design, motor, celkový dojem a zaměření motky je pro mne ideální.

vitik (150) napsal 08.05.2023 v 12:25

Já bych to s tím USB nebo USA konektorem pod sedlem tak černě neviděl. Na V85 nastavím v guzzí apce navigaci, šup telefon pod sic, ať se nabíjí a jedem. Držák na řídítka už jsem měl a dotykáč přes folii nefungoval, na slunci bylo stejně prd vidět a v dešti jsem to fakt měl strach dobíjet.

Sir_CHerokee (136) napsal 08.05.2023 v 11:17+1

Děkuji za pěkný článek. Jsem rád, že jste dostali "levnější" verzi, většina testů zatím byla v S. Zajímavé by bylo i přímé porovnání. Guzzi dala cenu V100 hodně sebevědomě....je dražší než zmíněná NT1100 a na stejné úrovni jako BMW R1250RS. Sám jsem zvědavý, až si ji budu moci vyzkoušet.

Buracek (2) napsal 08.05.2023 v 11:12+1

I já už mám testování za sebou a souhlasím s tou škatulkou spíše sportovní, byť tam trochu nějaké cestovní ambice vyplývají. Za mě bych volila spíše verzi S s plnou výbavou, ač bych si tuhle motorku po svezení nikdy nepořídila na cestování za hranice střední Evropy. Ty öhlins podvozky dávají cestovní i svižné jízdě úplně jiný pocit a řidič se nemusí bát jí v rozbitějších zatáčkách přitáhnout na plynu. Navíc tam pořizovací cena není o tolik vyšší, nato, co za ní celkově lze dostat. Celkový pocit z motorky je ale velmi příjemný, na parádě nikde neztratí, už jen pro neokoukaný vzhled a tradice, které si guzzi drží.


papiboy (1470) napsal 08.05.2023 v 10:09

Dlho očakávaný test, vypadá to na slušnú úroveň.
Bál som sa u Guzziniek toho prechodu na kvapalinové chladenie, ale myslím si, že design Taliani zvládli celkom dobre.
Ale mali to ľahké, k zachovaniu tradičného Guzzi-vzhľadu im pomohli správne (3D ) umiestnené rebrované valce, ktoré vykukujú po stranách spoza chladiča a prevezmú dominanciu od chladiča.
Spomínané HD a Ducduc (2D ) to majú s tým chladičom ťažšie.

elvis78 (275) napsal 08.05.2023 v 09:26+1

nejhezčí motorka posledních let
dávám si ji, tak jako i velkou Brevu, do pomyslné garáže

K167 (2084) napsal 08.05.2023 v 09:16+1

Moc pěkná.
Teď v téhle V100 Mandello pěkně vychytají nějaké ty mušky nového motoru, trochu jinak naladí a pak šup s ním do cestovního endura.

Kola a motor už tedy jsou

SuperSic58 (1447) napsal 08.05.2023 v 09:10+5

Parádní pokoukání hoši Už mi tu chybělo video od Buráka V100 je krásnou ukázkou, že jde udělat mašinu s pěkně obnaženym motorem, aniž by ho hyzdila hromada plastíků a hadic Ducati a HD, učte se!

Ondros (159) napsal 08.05.2023 v 09:09+1

Moc se mi líbí, jak vzhledově tak technicky díky za test

vojtechposmourny (376) napsal 08.05.2023 v 09:03+1

Musím říct, že tahle motorka se talošům fakt povedla. Za mne je tohle top barevná kombinace, a to zadní světlo, to je fakt porno :D




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist