Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kábo: Máš samozřejmě pravdu, já sem se asi při tom karambolu pořádně trefil do hlavy Ty o voze, já o koze a hlavně mi nedošlo že Bellagio a velký Brevy maj letmák a V11 a malá Breva klasickou kyvku to sem ze sebe udělal pěknýho troubu, co?
Krásná <br />
<br />
Ale zarazilo mě, že v nějakém testu (tuším ve Světě Motorů) psali, že prý má tahle Guzzina mechanicky ovládaný sytič - to mi příde u motoru se vstřikováním nějaké podezřelé...může mi to prosím někdo potvrdit či vyvrátit?
Ta přední část Bellagia je vopravdu skvělá ,ale ten zadní plastovej blatník není nic moc,to se mohli kluci italsky vic vytahnout,ale kdo ví,třeba v realu to nevypadá až tak zle []
Guzzi je muj velky sen.Jak se me Guzzi libi tak tohle neni ono.Tenhle styl motorek me nechava chladnym ale urcite se najde hodne motorkaru kterym padne do oka.Verim ze zpracovani a kvalita je na jednicku .Guzzi per sempre numero uno
Ciao <br />
malá technická:ve předu jsou čtyřpístky (třmeny na brzdách)<br />
to Kába a medved_bedrich:guzzi k tomu dodává manuál a jinak Ital jezdí a gumy dělá gumař
charakter jak hrom,v sobotu jsem byl v Sušici u <br />
Průchy,ale nic neprodávají,protože "sami maj málo" <br />
Zdravim všechny Sušický Kozy
jj, Bellagio je krásný ale u mě ten zadek moc neboduje... jednak je to podlitrovej motor a jednak ty laufy na jednu stranu me moc nerajcujou, radši každej na jedný straně. <br />
<br />
add redakce: výměna pneumatik? To se pod zadní kyvku dá normální dílenskej zvedák, zvedne se zadní/přední kolo do vzduchu. Z kardanu se vytáhne taková dlouuuuhá středová osa, vypadne brzovej třmen a vypadne celý kolo tak asi tak. Na Brevě a na V11 je sundat kolo otázka asi tak 10 min...
to:Jackalino<br />
//www.motoguzzi.cz/index.php?model=bellagio&b=techinfo<br />
<br />
<br />
to:Johnny: ano sytič je levé řidítko více<br />
viz. poznámka Kaba
Kábo: Máš samozřejmě pravdu, já sem se asi při tom karambolu pořádně trefil do hlavy Ty o voze, já o koze a hlavně mi nedošlo že Bellagio a velký Brevy maj letmák a V11 a malá Breva klasickou kyvku to sem ze sebe udělal pěknýho troubu, co?
Krásná <br />
<br />
Ale zarazilo mě, že v nějakém testu (tuším ve Světě Motorů) psali, že prý má tahle Guzzina mechanicky ovládaný sytič - to mi příde u motoru se vstřikováním nějaké podezřelé...může mi to prosím někdo potvrdit či vyvrátit?
Ta přední část Bellagia je vopravdu skvělá ,ale ten zadní plastovej blatník není nic moc,to se mohli kluci italsky vic vytahnout,ale kdo ví,třeba v realu to nevypadá až tak zle []
Héééééééééééééééézký!!!!!!!!!!!!!!!!!<br />
<br />
Guzzi moc dobrý, ale Ducati moc lepší... <br />
<br />
P.S. Medvěde, já si musel rejpnout...
Guzzi je muj velky sen.Jak se me Guzzi libi tak tohle neni ono.Tenhle styl motorek me nechava chladnym ale urcite se najde hodne motorkaru kterym padne do oka.Verim ze zpracovani a kvalita je na jednicku .Guzzi per sempre numero uno
Ciao <br />
malá technická:ve předu jsou čtyřpístky (třmeny na brzdách)<br />
to Kába a medved_bedrich:guzzi k tomu dodává manuál a jinak Ital jezdí a gumy dělá gumař
Kábo: u malý brevy sundám třmen jak říkáš, pak z kardanu vytáhnu tyč a kolo mi vypadne a o tý tyči já mluvím Muck muck!
nadhernej stroj a skvele nafocenej
charakter jak hrom,v sobotu jsem byl v Sušici u <br />
Průchy,ale nic neprodávají,protože "sami maj málo" <br />
Zdravim všechny Sušický Kozy
medved_bedrich:<br />
Jasnačka dík za reakci, čekal jsem že se někdo z majitelů ozve. Dík za výstižný popis celé situace.
jj, Bellagio je krásný ale u mě ten zadek moc neboduje... jednak je to podlitrovej motor a jednak ty laufy na jednu stranu me moc nerajcujou, radši každej na jedný straně. <br />
<br />
add redakce: výměna pneumatik? To se pod zadní kyvku dá normální dílenskej zvedák, zvedne se zadní/přední kolo do vzduchu. Z kardanu se vytáhne taková dlouuuuhá středová osa, vypadne brzovej třmen a vypadne celý kolo tak asi tak. Na Brevě a na V11 je sundat kolo otázka asi tak 10 min...
Mooc pěkný. Prostě moderní klasika