Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To Marty: Odpružení není nastavitelný vepředu ani vzadu (ono u týhle hmotnostní kategorie by to fakt bylo zbytečný), jinak klasika, vepředu trubky - poměrně tenký, neni do na častý stoppie - a vzadu centrál. Výstava bude za dva měsíce, takže přesný řešení páky zadní kyvky doporučuju shlédnout na výstavě, Drakon tam určitě bude.
huh tak to bych asi radši šel do derbiny NUDE 50. Vypadá lépe a taky přece už v těch padinách maj o hodmě větší zkušenosti.<br />
<br />
Ale nevim, neviděl sem v reálu tuhle motku takže bych ji neměl odsuzovat 8)
Na tom padesatkovym motardu jsem mel moznost se svezst a ten motor je bomba. Ale co se tyce udaje u tech otacek, tak tam pravdepodobne udelali chybu a ten displej ukazuje podle me otacky 4taktni, to znamena ze presne pulku skutecnejch (bere to 1 jiskru na dve otacky a ne 1jiskra=1otacka, jak to u dvoutakta je) Typicky italska zalezitost Na ucho to znelo presne na dvojnasobek otacek ktery to ukazovalo, kazdej kdo se v padesatkach trochu orientuje vi, ze tenhle otevrenej minarelli motor ma max vykon kolem 9tis otacek ,po poladeni samozrejmne vic. Jen me mrzi ze clovek co to testoval se necha takhle nachytat. Na 4tis ma ten motor bliz ke smrti nez k nejakymu vykonu Ale jinak je moto moc pekny.
Omouvám se, v článku jsem zapoměl uvést pár skutečností: při koupi je stroj opravdu uškrcený skoro domrtva (kolik má v TP ale nevím), ale po první garančce vám ho otevřou, takže opravdu jede až těch 90 (někdo prý dotlačil i na sto). Podle digitálního otáčkoměru opravdu točí nejvíc těch 5tis. a motorově identický motardík, který jsme testovali vloni, ukazoval stejné hodnoty.
dřív jsem toužil po takový motorce, ale když si to tedka vemu spetně, byly by to vyhozený prachy, ty 2 roky radsi pockat a potom mas za ty prachy slušnyho staršího japonce než takovýho ,,čmeláka" já jsem vyrůstal na babetě a vůbec toho nelituji
Mam jako druhou motorku na blbnuti DT125 z r.86 (!!!) a toci skoro 9tis.ot... Urcite to takhle uskrtili kvuli emisim, skoda. Dvoutakt je prece jen na maly objemy lepsi nez ctyrtakt
Koupit se dá na www.malaguti.cz nebo www.malagutimoto.cz a www.dmoto.cz a mnoho dalších tyhle jsou nejznámější
Mě se líbí ty uši na přilbě
Nevíte náhodou o nějaké Cagicě Supercity 125?? Měla by mít 11 kW kvůli řidičáku... Pište ICQ 261107153. Dikes....
To Marty: Odpružení není nastavitelný vepředu ani vzadu (ono u týhle hmotnostní kategorie by to fakt bylo zbytečný), jinak klasika, vepředu trubky - poměrně tenký, neni do na častý stoppie - a vzadu centrál. Výstava bude za dva měsíce, takže přesný řešení páky zadní kyvky doporučuju shlédnout na výstavě, Drakon tam určitě bude.
huh tak to bych asi radši šel do derbiny NUDE 50. Vypadá lépe a taky přece už v těch padinách maj o hodmě větší zkušenosti.<br />
<br />
Ale nevim, neviděl sem v reálu tuhle motku takže bych ji neměl odsuzovat 8)
otevřené to nemůže žrát 2-3 litry, to už bude nad 5ku
Na tom padesatkovym motardu jsem mel moznost se svezst a ten motor je bomba. Ale co se tyce udaje u tech otacek, tak tam pravdepodobne udelali chybu a ten displej ukazuje podle me otacky 4taktni, to znamena ze presne pulku skutecnejch (bere to 1 jiskru na dve otacky a ne 1jiskra=1otacka, jak to u dvoutakta je) Typicky italska zalezitost
Na ucho to znelo presne na dvojnasobek otacek ktery to ukazovalo, kazdej kdo se v padesatkach trochu orientuje vi, ze tenhle otevrenej minarelli motor ma max vykon kolem 9tis otacek ,po poladeni samozrejmne vic. Jen me mrzi ze clovek co to testoval se necha takhle nachytat. Na 4tis ma ten motor bliz ke smrti nez k nejakymu vykonu
Ale jinak je moto moc pekny.
Omouvám se, v článku jsem zapoměl uvést pár skutečností: při koupi je stroj opravdu uškrcený skoro domrtva (kolik má v TP ale nevím), ale po první garančce vám ho otevřou, takže opravdu jede až těch 90 (někdo prý dotlačil i na sto). Podle digitálního otáčkoměru opravdu točí nejvíc těch 5tis. a motorově identický motardík, který jsme testovali vloni, ukazoval stejné hodnoty.
dřív jsem toužil po takový motorce, ale když si to tedka vemu spetně, byly by to vyhozený prachy, ty 2 roky radsi pockat a potom mas za ty prachy slušnyho staršího japonce než takovýho ,,čmeláka" já jsem vyrůstal na babetě a vůbec toho nelituji
Mam jako druhou motorku na blbnuti DT125 z r.86 (!!!) a toci skoro 9tis.ot... Urcite to takhle uskrtili kvuli emisim, skoda. Dvoutakt je prece jen na maly objemy lepsi nez ctyrtakt
No tak ty otacky me teda taky prekvapily....