yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JoskaH (444) napsal 21.09.2020 v 17:03+1

Downtown 125 měl dlouho plných 15 koniku a mimochodem i dlouho reálnou nejvyšší maximálku mezi 125ccm (než přišla Forza). Škoda že si tentokrát Kymco s euronormami neporadilo a motor priskrtili...

puffybodie (390) napsal 21.09.2020 v 14:12

Nebylo by na skodu u testu skutru udelat foto i s nekym o 20cm vyssim. To neni nic vuci autorovi, kazdy nejak vyroste a neni to podstatne. Co je ale podstatne je to, ze spousty tech radoby maxi skutru jsou ve skutecnosti prcci pro bezneho evropana nepouzitelne at uz prave mistem na nohy (na fotkach z Kymco je tam evidentne mnohem mene mista pri natazenych nohach pro cloveka s 174cm nez na PCX pro cloveka o 20cm vyssiho. Nemluve o tech ruznych schrankach okolo riditek v plastech, ktere vycnivaji prave tam kde jinak rostli lide z Evropy maji nohy.

Nerikam ze maji delat test tri lidi najednou, to stoji penize, ale udelat jen foto pri jizde kdy se ten clovek protahne jednou ulici nebo aspon na hlavni stojanu.

Clovek pak prijde do prodejny a jen se smeje tomu co je tam vystavene a rika se tomu maxiskutr.

2 reakce

Jarda
Jarda 21.09.2020 v 16:11

Ahoj, projdi si starsi testy, kde na skutrech jezdi redaktor Franta, ten ma 193 cm.
https://www.motorkar.../39450/xmax_0015.JPG

https://www.motorkar...39450.html?kid=44500


WobRetnuh (110) napsal 21.09.2020 v 11:42

Díky za zajímavé srovnání .
I když mě by spíš zajímalo srovnání konkurence z Tchaj-wanu, tedy srovnání Kymco a SYM.
Také dělají maxiskútr třeba Cruisym nebo Joymax a cenově je to také srovnatelné se skútry z článku.

buchtik (19) napsal 21.09.2020 v 11:12

Věcné a objektivní - vlastním New Downtown 350 a dříve starší model 125. Starší model měl mnohem lepší plexi, horší čalounění, novější model trochu vylepšil ergonomii nohou řidiče i spolujezdce. Měřím 180 a už jsem si na ty "kratší předkopy" nohou zvykl.

Potvrzuji super brzdy - hlavně díky pancéřovým hadičkám ... kdo je má v sérii ?

tfoltynek (21) napsal 21.09.2020 v 11:01

Jako byvaly majitel Kymca musim priznat spatnou ergonomii od pasu dolu. Prdeli to zacina a mistem pro chodidla konci. Dost neprijemny je siroky stredovy tunel a prilis velka vzdalenost mezi chodidly, ve chladnejsim pocasi se stazite tisknout stehna k sobe a zahrivat sve nadobicko. Za me v tomto souboji vyhrala Forza




TOPlist