Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Majo> vzhledem k tomu, že kvality evropských strojů ješte nedosáhly cena moc oprávněná není. A co se týče prodejů ve Francii tak X-max 125 6tis!ks, K-xct 125 mene nez 250ks. X-max 400 lehce pres 1000ks, Xciting 400 mene nez 250ks jediný co se tam prodává je downtown 125 se 750ks
Cena skutrov SYM GTS a Kymco K-XCT je opravnena. Je to len nas prezitok, dobre sa kupuju po 1 majitelovi s par km... Napr. vo F stoja 400vky od Kymca o 200e menej ako X MAX400 a dobre sa predavaju, myslim, ze maju zaruku 3 roky. Parkujeme spolu v garazi kamos s Sym GTS125 a PCX-vyzera pri nich ako azijsky bicyklik . /aj ked je PCX nizsia kategoria a o 800e lacnejsi!/
Já tohodle mazlíka mám od září, kupoval jsem ho jako předváděcí skútr. Když jsem ho kupoval tak na tachometru bylo 50km, od té doby jsem už najezdil 4900km, zítra mě zrovna čeká garančka. Jezdím na něm do práce a hlavně na výlety a to ve dvou! Ve dvou je spotřeba něco přes 3 litry. Já na tohodle krasavce nedám dopustit! Před ním jsem měl Downtowna 125i, o kterého jsem né vlastní vynou přišel. Jestli můžu porovnat, tak Downtown měl pohodlnější sedačku, ale zato K-xct je živější,líp drží rychlost v kopcích a je lépe ovladatelnější! Prostě koupě nelituji.
Jak už řekl Mikni, 100 tisíc je dost, i když má všechna ta plus. Setkávám se často právě s názorem, že Kymco chce za své stroje moc peněz, kde na to jako bere tu drzost vedle značek jako je Honda, Suzuki nebo Piaggio apod., které mají větší tradici a jsou "údajně" spolehlivější. Proto na jedné straně palec nahoru za kombinaci 125 ccm motoru, vlastností a vzhledu dospělejšího stroje, ale za tu cenu... No, nevím, nevím, své kupce si určitě najde, ale u tohoto obsahu, kde je velká konkurence, se posuzuje nejen podle vzhledu, ochrany v dešti, výkonu atd., ale i podle ceny. A tato je celkem vysoká. Ale šikovný strojek to je...
Hezkej skutr,jen horší sedlo oproti Downtownu.Absolutní souhlas se Samicem.
Majo> vzhledem k tomu, že kvality evropských strojů ješte nedosáhly cena moc oprávněná není. A co se týče prodejů ve Francii tak X-max 125 6tis!ks, K-xct 125 mene nez 250ks. X-max 400 lehce pres 1000ks, Xciting 400 mene nez 250ks
jediný co se tam prodává je downtown 125 se 750ks
Cena skutrov SYM GTS a Kymco K-XCT je opravnena. Je to len nas prezitok, dobre sa kupuju po 1 majitelovi s par km...
Napr. vo F stoja 400vky od Kymca o 200e menej ako X MAX400 a dobre sa predavaju, myslim, ze maju zaruku 3 roky. Parkujeme spolu v garazi kamos s Sym GTS125 a PCX-vyzera pri nich ako azijsky bicyklik . /aj ked je PCX nizsia kategoria a o 800e lacnejsi!/
Já tohodle mazlíka mám od září, kupoval jsem ho jako předváděcí skútr. Když jsem ho kupoval tak na tachometru bylo 50km, od té doby jsem už najezdil 4900km, zítra mě zrovna čeká garančka. Jezdím na něm do práce a hlavně na výlety a to ve dvou! Ve dvou je spotřeba něco přes 3 litry. Já na tohodle krasavce nedám dopustit! Před ním jsem měl Downtowna 125i, o kterého jsem né vlastní vynou přišel. Jestli můžu porovnat, tak Downtown měl pohodlnější sedačku, ale zato K-xct je živější,líp drží rychlost v kopcích a je lépe ovladatelnější! Prostě koupě nelituji.
Jak už řekl Mikni, 100 tisíc je dost, i když má všechna ta plus. Setkávám se často právě s názorem, že Kymco chce za své stroje moc peněz, kde na to jako bere tu drzost vedle značek jako je Honda, Suzuki nebo Piaggio apod., které mají větší tradici a jsou "údajně" spolehlivější. Proto na jedné straně palec nahoru za kombinaci 125 ccm motoru, vlastností a vzhledu dospělejšího stroje, ale za tu cenu... No, nevím, nevím, své kupce si určitě najde, ale u tohoto obsahu, kde je velká konkurence, se posuzuje nejen podle vzhledu, ochrany v dešti, výkonu atd., ale i podle ceny. A tato je celkem vysoká. Ale šikovný strojek to je...
jo je hezkej,ale těch sto litrů je taky dost hezkých