husqvarna_svartpilen_801_2




Vyzkoušeli jsme jednoválce KTM 690 SMC a Enduro

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
matuS (26) napsal 11.09.2019 v 08:38

Ja nepochopim, ze enduro daju vyskusat niekomu, kto teren ani nevidel. Taky test je totalne o h-o-v-n-e.
690 modelovy rok 2014 dostal rozdelene tlmice, ktore nie su k tejto motorke uplne idealne. Je u tohoto modelu zmena k lepsiemu? Je lepsie zladeny predok a zadok? No to sa tazko dozvieme...

Ze model 2019 nema mapu na nizkooktanovy benzin, co je na cestovanie tam, kam ta motorka patri nutnost, sme sa tak isto nedozvedeli.

Redakcia - slabota!

hrochi (155) napsal 29.08.2019 v 07:00

Mrkev má pravdu: ještě DPH za moto, takže jak u nás za 205tis.
Jo a poštovné za cdi. Ale i tak Honda zlevnila z původních 269 900 Kč.

hrochi (155) napsal 25.08.2019 v 15:48

Mrkev: teď je na mobile nejlevnější za 173tis. Odkaz už neplatí. To je tím, že se tam ty motorky prodávaj. Ne jak u nás. Jestli je řídící jednotka tohle 38770-MKE-A52 tak stojí 470 dolarů. Hlavně to nekupuj v Čechách. Třeba tady: https://www.hondapartshouse.com/oemparts/a/hon/5b8f064e87a86615544289b7/wire-harness

Jo oddělení převodovek to je vždycky průser. Poměr 1čky/6ky 690enduro 2.875, crfL je na tom lépe 2.972, ale třeba staré tenery měly 3,26 a HQ610/630 dokonce 3,4. Průser byla drz400 nebo transalp650 s 2,6. Já teď dávám do dr350 převodovku 3,4 tak jsem zvědav.

pernik92 (163) napsal 23.08.2019 v 14:15

Za mě je to bomba počin.
Vyřadíš se v terénu, po koupi druhé sady gum i ráfků dáš v zatáčkách na prdel všem silničkám a pokud budeš uvažovat o cestování tak si stačí koupit nějaký kit a doplňky.
A pak to jen měníš dle chuti a ročního období.

Jen ta cena je trochu vyšší. Tak snad to bude vykoupeno kvalitní konstrukcí a spolehlivostí.

Mig_35 (345) napsal 23.08.2019 v 14:08

Honzo, jestli jsem se díval dobře, tak zhruba tolik co nějaký Rally kit a přídavná nádrž od Rade Garage:) a obojí mi přijde poměrně zbytečné. Nicméně nechápu, proč takovou jednoduchou věc neumí udělat už v KTM.

Honza-TA950 (12) napsal 23.08.2019 v 09:50

Mig-35 - ta wide převodovka je sice můj sen, ale zároveň vím, že si ji nikdy nekoupím - díval si se na cenu? Pyndon ji obhajoval, že je to celá nově vyrobená převodka lepší jak originál což mu věřím, ale ta cena je šílená - spíš myslím na předělání 5/6 rychlosti - bude tam sice skok ale na přejezdy by to v kombinaci s větší rozetou hodně pomohlo

Mig_35 (345) napsal 22.08.2019 v 13:12

TESA: jednička hrabe, dvojka chcipa. Je tam díra. Nova Racing prodává upravenou převodovku. Terénní motorka má jedničku jen jako pojistku:)

TESA (0) napsal 22.08.2019 v 10:03

Počkat pořád se bavíme o enduru který má 150kg. Těžko na tom pojedu výjezdy jako na dvoutaktnim trikilu. Je pravda že se jednička musí spojkovat, ale kdo to proboha neumí, ať na motorku neleze.

Na 690 jsem dal za 23dni 13000km a nemohu říct, že by přejezdy byly utrpení. Samoze jsou motorky, který jsou na přesun lepší, ale s nima se zase v cílové destinaci ne podívám tam kam na tomto.

Další věc je, že 690/701 je prostě základ, který je potřeba k účelu, kterým ho bude člověk využívat dodělat..



A cena? Je jaká je (vysoká). Ale vše je relativní.

Mig_35 (345) napsal 22.08.2019 v 08:08+1

Má to debilni převodovku Řando. Dá se koupit jiná, to by byla první investice co bych u 690ky udělal.

Řanda (-7) napsal 22.08.2019 v 07:19-2

Tesa: nema spodek znamena, ze ji musis tocit do otacek, jinak nejede. Mozna vykonovy graf ukazuje, ze spodek ma, ale to je skutecnost. Pak je jednicka moc rychla na tezke vyjezdy, musis dost spojkovat. Slo by to asi poresit sekundarmim prevodem, ale jak jsem psal, na denni prejezdy 200 až 300 km s težšimi pasažemi to neni vhodne.

Mig_35 (345) napsal 21.08.2019 v 21:57

No 690/701 nafukuje v terénu předloktí až až. 450 Rally Replica tak vzteklá není, ta má výkon až ve vyšších otáčkách.

mRKEF (88) napsal 21.08.2019 v 21:26

Ono je to asi spíš 75 koní bruselskych. Přijde mi, že vůbec ty dnešní výkony jsou vidět jen na papíře, ale na zadní kolo se dostane tak 80 procent. Viz crf 250l. Podle TP 18kW což je o 3 víc než měla MZ 251. Ale přesto mi přijde, že ta MZ byla živější. To samé Duke 390. Papirove nějakých 32 nebo kolik. Kawa er5 měla cca o 4 kW víc, ale dalo se s ní atakovat i 200kmh za dobrych podmínek. Duke mi při jízdě přišel tak na 25kw. Přitom poměr kW kg má teoreticky i lepší.

Mig_35 (345) napsal 21.08.2019 v 19:48

Chystá se snad 390 Adventure. Tak uvidíme. Taky si myslím ze 75 koní na 150 kg motorku je dost. Stejný poměr hmotnost/výkon mají dakarské speciály.

MichalKimlo (25) napsal 21.08.2019 v 19:18

ten archaicky prepinac svetiel a smeroviek... to ma vazne v roku 2019 takto vyzerat?

TESA (0) napsal 21.08.2019 v 18:40

Řanda : co přesně znamená nemá spodek?

mRKEF (88) napsal 21.08.2019 v 14:52

Jinak jo, taky pořád ve snech očekávám, že KTM přijde s něčím ve stylu CRF250L, WR250R s 390 motorem z Duka. Přímo si o to říká. Klidně umravnit na 25 kW, hodit do nějakého menšího šasi ala 690 s váhou do 130 a je to super stroj. Ale obávám se, že si možná KTM nechce samo dělat konkurenci vlastním 690 a ostrým EXC. Těžko říct ...

mRKEF (88) napsal 21.08.2019 v 14:46

hrochi: A kdeže je za 162. To by mě teda zajímalo. Když si vyjedu mobile.de nabídky na CRF jsou reálně od 7990 EUR - čili cca 205 000. Čili cca stejně jako u nás.

Uživatel nokia321 nebo tak nějak ji má - kupoval CDI a sání od Hondy za 30k.

racetool (2) napsal 21.08.2019 v 11:14+2

Cena filtru na 690 ENDURO R 2019 je 433,- včetně DPH.

Honza-TA950 (12) napsal 21.08.2019 v 10:20

Řanda - srovnáváš nesrovnatelné - na 690 mám přes 30 000 km, na XT660 tenerce jsme dal 4500 km v Jižní africe a se slzou v oku jsem v terénu na 690 vzpomínal - podvozkově i váhou a v písku i s výkonem je XT násobně horší, jinak souhlas s pohodlím a dojezdem - mám na 690 předělané sedlo a případné nádrže

hrochi (155) napsal 21.08.2019 v 10:04-1

Jinak crf450l jde s cenami dolů. U nás lehce přes 200, ale za kopečky 162
https://www.mobile.de/cz/Mal%C3%BD-motocykl/Honda-CRF450L-mit-Stra%C3%9Fenzulassung/vhc:motorbike,srt:price,sro:asc,mld:crf450l/pg:vipmotorbike/280059410.html
Správné CDI je cca za 10, větší nádrž na 15,5l je taky za 10 a hliníkový nosič za 2. Tak když to sečtu, tak za 184 bude pěknej skoro legální duálek na spz. Proto jsem se pídil po levnější a lehčí kačeně 390.

StepanP (58) napsal 21.08.2019 v 10:03+2

Vaše vidění světa, který ovládají iluminati zakazující dovoz dokonalých motorek českému (slovenskému) lidu, je proste směšná. Nikdo Vám nebrání si ty motorky individuálně dovézt. Nikdo Vám nebrání nekoupit filtr na KTM za 90€ ale druhovyrobu za 20€ (a to těch 90 jsi hodně přemrštil).
Tohle je motorka pro úzkou skupinu lidi co ji ocení. To ze Te z ni bolí prdel neznamená ze musi byt chyba v motorce.
Porovnávat ho s pohodlnejsim endurkem s polovicnimi zdvihy a hodně velkou nadváhou nedává logiku.
Každý zboží má svého kupce a to ze tím kupce nejsi ty neznamená ze to zboží je spatne.

hrochi (155) napsal 21.08.2019 v 09:35

Je fakt, že tohle
https://missionmotorsports.com/Motorcycles-Honda-XR650L-2019-Irvine-CA-8334670a-83eb-47bc-9e3a-a952005bd48d
by byla větší pohoda, kdyby se to v RVHP smělo.

... a nejvtipnější je, že na plno webů pod keywords: "xr650l price" mne nepustí, protože "...can no longer support visitors from within the European Union at this time. In compliance with GDPR ...". Snad aby nás ochránili před poslintáním klávesnice.

deluxa (347) napsal 21.08.2019 v 08:00

Destroyer..nebud naivny to co vidis v Europe nie je rovny, konkurencny a zdravy trh ale zdegenerovany pokryveny, mafiansky,korupcny a normou ako prostitutka znasilnovany trh. Taki ako KTM by lahli popolom ak by tu mohol dovazat "len tak" svoje motorky kazdy Azijcan alebo Ind. To si vazne myslis ze nikto nevie vyrobit dobre lacne enduro ked ich japoncici 40 rokov dozadu chrlili ako rozky z pekarne? Je sice fasa ze to chrani "domace" znacky a pracovne pozicie ale ked raz mas napriklad skoro identicke vzduchove filtre na 1V jeden od ktm stoji 90 eur a jeden od Yamahy stoji 12 eur tak potom zacne aj ten najvacsi optimista premyslat ze asi tu nieco nie je v poriadku. Nebudem klamat, ja si taku motorku (teda na to ze je to "len" jednovalec a je specificky zamerana) nemozem dovolit aj ked ju chcem lebo ako pises nic ine okrem HQ-co je vlastne to iste, tu nie je ...ale nie z dovodu ze nikto iny nevie vyrobit nieco podobne a lacnejsie...

Řanda (-7) napsal 21.08.2019 v 07:59-6

Jezdil jsem na tom po Kyrgyzstanu a je to motorka na nic. Je težka, lepši je samozejme 350 nebo 450 a ma malou nadrz, dojezd cca 150 km a uzje, nepohodl sedlo. Nevim, kdo ji kupuje proc Ji KTM vyrabi, navic nema spodek, musis ji tocit, je vykon nahonen otackama. Daleko lepši je Yamaha XT 660, je pohodlna a ma dojezd.

Mig_35 (345) napsal 21.08.2019 v 05:58

Oblíbená Yamaha XT660Z se prodávala s ABS okolo 10 tis EUR. Měla o 25 koní slabší motor a vážila o 40 kilo víc.

Pořád je tady ještě SWM. Jinak ten jednovalec je parametry taky trochu jednorožec.

Destroyer (237) napsal 20.08.2019 v 21:26+1

deluxa - chora doba, ale kto ponuka nieco podobne? a nebavme sa o parodickej Honde 450 co ma menej ako 40HP
Tychto moto nieje vela na trhu...

ScottRussell (27) napsal 20.08.2019 v 21:23+1

Četl jsem si technické údaje a v kolonce výkon sem si spontálně řekl "to jsou hovada!!" O otáček motoru znova "to jsou hovada!!!" a u kolonky cena sem se opakoval a ještě víc od srdce sem si poprskal monitor " TO JSOU HOVADA!!!"

deluxa (347) napsal 20.08.2019 v 20:33-1+1

chora doba... za jednovalcove lahke enduro mam zaplatit 11tis eur?

hrochi (155) napsal 20.08.2019 v 15:37

Super. Tak ještě lehoučké 390 enduro R. Nebo mám rozbít prasátko a koupit crf450l (se správnou cdi).




TOPlist