yamaha_demo_tour




Test KTM Adventure 1050: skvělá polotěžká váha

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
cechradovan (53) napsal 12.10.2015 v 18:41

Mám Ktm 990 S , a měřím 174cm - je věc zvyku

RoHor (8) napsal 02.10.2015 v 13:15

Mně by tedy také zajímalo, jeslti motocykly typu enduro taky někdy testuje jezdech pod 175cm.
nebot z těchto testů je pak těžko posoudit, jak by s tím popral průměrně vysoký čech 174-176cm

dandytdm (2) napsal 04.09.2015 v 15:41

Seikos... Je tam jen guma jako na silničním kole přez špice aby nedošlo k protržení duše! Prostě to nemají vyřešene. Jinak já na špicích nemám žádné těsnění.
Každopádně jezdit na ní je asi zážitek

team-green01 (2) napsal 04.09.2015 v 13:29

každá motorka, která vzbuzuje jakékoliv emoce je dobrá. Bohužel se to nedá říct o většině motorek. Pro mě jen ty pozitivní, a proto už stojí v garáži a prozatím jen ty nejlepší dojmy.

seikos (975) napsal 03.09.2015 v 22:52

Dandytdm: tak to u KTM asi dost podcenili. To nemaji ty kola utěsněne dráty? Já mám na Stelviu ráfky Behr a dráty Alpina s CNC těsněním a nestalo se mi že by mi utíkal vzduch

iVlada (80) napsal 03.09.2015 v 19:31

Dolph-cz> ano, díky za připomínku mimochodem tahle informace už zazněla v článku "První jízda", kdy jsme měli možnost jako jediný magazín 1050 vyzkoušet začátku sezony:

//www.motorkari...ribuznej-30746.html?

dandytdm (2) napsal 03.09.2015 v 16:38

Proč je na litých kolech!!! Protože na 1190 jsou dráty a nějaký bezmozek vymyslel že stačí na špice přilepit gumu a vše je v pohodě... Ale opakmje pravdou, při každé výměně gum musím do KTM ky aby gumu nalepili znova a neutíkal vzduch špicema. Pokud to nevymyslí do budoucna jinak tak je to nejlepší volba. Doufám že ji testovali dobře a mouchy mají vychytané

Dolph-cz (58) napsal 03.09.2015 v 08:39

tak jsem se včera dozvěděl jednu dost zajímavou věc o téhle motorce a to,že je nabízena i v seškrcené verzi s necelými 35KW.

možná se to v článku někde píše a přehlédnul jsem,každopádně jsem to nevěděl...,no a myslím si,že tahle informace by mohla zajímat dost lidí,kteří ještě nemají velký řidičák... a tím ta motorka taky dostává určitý smysl...

Petrcx (3) napsal 02.09.2015 v 23:59

Za mě v poho,prostě pěkný cest.enduro .Že tam nejsou nějaký z pr...vyblitý patvarný zrcátka ale obyč.kulatý nebo chladič ve stříbrný barvě to by mě teda sralo.Je fakt že to neni tak futuristický,působí spíš prakticky ale to je mi milejší než MV Agusta turismo veloce 800 v dalším článku.

Zedsdead (293) napsal 02.09.2015 v 21:32

Moto se mi moc líbí, jen ta cena 350 tisíc mi připadá dost na to, že je to obyč. 70 kW stroj.
Reálně bych to u nás viděl pod 300 tisíc, třeba 260 by bylo fajn...

matuS (26) napsal 02.09.2015 v 10:38

nikdy som na tejto motorke nejazdil. Papierovo mi vsetko pride tak OK, ale ze to nema nastavitelne pruzenie, to teda vobec nechapem a pre mna by to bola neprekonatelna prekazka.
(nastavenie predpatia nepovazujem za nastavitelne pruzenie)

Mig_35 (345) napsal 01.09.2015 v 21:12

Adventure na liťákách?

Balouch (292) napsal 01.09.2015 v 12:20+1

Mě 1050 přijde jako celkem logický krok... Má o 1/3 nižší výkon než 1190 a i o dost nižší cenovku, takže je to takový pokus přiblížit 1190 i méňe zkušeným a zámožným pilotům... Proč jako né???

chooki (100) napsal 01.09.2015 v 08:39+3

Palubka je vdo, nemecky top producent. TC umoznuje preklz takze v kopci motor nikomu neskape. Celkovo super motorka, do mesta aj mimo, spotreba do 6l, vykon a ovladatelnost bez chyby..kto chce vediet ako to jazdi ako enduro, v moto house maju 1190R na dlhodobom teste, na enduro pneu po lese, takze mozete si precitat tam alebo si vygooglit info o inych advikoch, ktore jazdia v terene. Skoda ze povaha tychto diskusii je tak negativna...

Steve-CZ (259) napsal 31.08.2015 v 23:07

A lacinější plasty se už nenašly ? Hlavně na té přístrojovce Nezlobte se, ale nechápu, pokud se tyto výtvory někomu normálnímu mohou líbit. Je to na první pohled aušus, svět jde prostě do háje ...

Tomas123456 (0) napsal 31.08.2015 v 22:35-2+2

Technicky asi dobra motorka, ale je strasne oskliva. Jako vetsina ktm.

Hogon (75) napsal 31.08.2015 v 21:35

Dominie (3) napsal 31.08.2015 v 21:26

to se mi nelíbí

Dolph-cz (58) napsal 31.08.2015 v 21:25

berry111:
na 1190mám najeto zatím 8000km,takže už ji trošku znám...,k té kontrole trakce-na téhle motorce to funguje díky kombinaci s elektronickým plynem opravdu perfektně-neškube to,necuká,prostě jen ubere plyn...
...a ano,když by jsme šli do extrému,tak TC bude ubírat plyn tak dlouho,dokud nebudou otáčky zadního kola stejné,jako otáčky předního,takže v podstatě do zdechnutí...,samozřejmě není to určené,pro nějaký výjezd v pískovně,kde se dá za 3.,plný a bagruje to až nahoru-pro tyhle případy jde TC lehce vypnout.Ale když valíš v dešti po dálnici a na háďátkách ti prohrábne zadek-to je luxus,i když jsi unavený,nebo nepozorný a nezareaguješ okamžitě,tak motorka vyřeší problém sama

jinak ještě upřesním-že 1050 se mi líbí a je škoda,že není prostě celá menší a i o trošku lehčí,než 1190.
naopak nelíbí se mi,způsob,jakým onu třídu 1050 vytvořili-v podstatě jsou ty motorky stejné,stejné náklady na výrobu,stejné díly,jen je to naschvál posrané...

jirka-mz (23) napsal 31.08.2015 v 19:48

Hmm a to mě se teda zas líbí , a hned jak jsem ji uviděl, napadlo mě " tohle by mohl být někdy v budoucnu nástupce mého Versyse" Jo, je to taky solidní mastodont, jak motorově tak váhově, ale přece jen mezi těma 1190, 1290, ... tohle vypadá pro mě jako trochu rozumější volba (ale to možná až za pár let jako ojetá, nová leda bych vyhrál sportku ).

Zimic (2) napsal 31.08.2015 v 17:18-2

opravdu ošklivá motorka...

deluxa (347) napsal 31.08.2015 v 16:18

Nic sa nezmenilo len vyrobcovia hustia bludy o univerzalnosti do zakaznika...litrove enduro bolo je a bude mastodont a do terenu je to tak na kochacku, nespevnene cesty a nudzovy prejazd ked pride nieco hustejsie proste koncia vaha je vaha a s tym sa neda nic robit. Kto si mysli ze si hen to kupi a bude rajtovat kde mu napadne tak bude dost sklamany. Primarne su vsetky na cestu a tam funguju dobre...

vilemx (228) napsal 31.08.2015 v 16:14+1

berry111: Snad zkousnete, že tu máme místo komentáře k 1050 i technický koutek ohledně TC či možná už asistenta pro výjezd kopce. Jak TC funguje v principu, to vím, jak reaguje na asfaltu nebo šotolině je jasné. Co ale na extra kluzkém povrchu, to je mi stále záhadou. Předpokládám, že se nezacyklí až do chcípnutí motoru, ale sníží výkon na nějakou mez (třeba 30 % požadovaného výkonu podle polohy plynu a otáček motoru) a holt nechá kolo protáčet. Ale vyškrábe se výš než trénovaný odhad jezdce bez TC?

No a ještě k tomu srovnání 1050 vs. 1190. Kdyby 1050 měla být opravdu polotěžká váha, čekal bych něco ve stylu první 950 nebo třeba LC4 s tímhle škrceným motorem. Prostě prolínání kategorií, nikoliv očesání komponentů a snížení zdvihů + sedla.

Seikos: když to bude testovat někdo, kdo si k terénem rozumí, tak přece nemusí dovozci vracet jen klíčky a motorku přivézt po přepravkách. Navíc ty univerzální gumy zajistí, že místo bahna bude stačit zatravněný svah.

Anti (392) napsal 31.08.2015 v 16:13

Pište si si chcete,ale 212 suchá je furt mastodont .Elefant měl suchou 189 a přesto se mi zdál dost těžký.Věřím tomu že ergonomie pokročila ale stejně bych v dnešní době čekal lepší váhu...

mara.k (0) napsal 31.08.2015 v 15:17

Jel jsem na 1050 a 1190 a 1050 by mohla v klidu do garáže. Výkonu akorát, pozice sezení vyhovovala, váhově taky OK. 1190 byla na mě už moc divoká.

stráťa (104) napsal 31.08.2015 v 15:15-1

Automatický vypínání blinkrů mě sere i v autě a oni to začnou cpát ještě i do motorek... O soustě další zbytečné elektroniky nemluvě.

PSanec (130) napsal 31.08.2015 v 15:07+2

dobrá ktm,ale stejně je pořád ošklivá.

vencysta (78) napsal 31.08.2015 v 14:50

Podle mne ta motorka smysl má, dokonce bych si jí dovedl představit ve svojí garáži
Rozumím i označení "polotěžká váha", neboť tato motorka je především výkonem ale i výbavou o úroveň níže než Adventure 1290 resp. 1190.

Dave81 (55) napsal 31.08.2015 v 14:38

Ty poznámky o TC jsou na místě, docela by mě to zajímalo - už jen proto, že vím jak fungovala na umrzlém sněhu první generace ESP ve škodovkách - klidně to chcíplo auto jen aby kola nehrabaly. Divím se, že třeba KTM k tomu nevydá nějaký promo, který by dokázalo ještě zvýraznit výhody toho systému (pokud jsou). Osobně nejsem odpůrce elektroniky v motorkách, ale musí fungovat ku prospěchu věci.
Motorka se mi jako celek dost líbí a rozhodně bych si jí dovedl představit doma :) výkonu bude dost, vypadá hezky. Poslední dobou se mi líbí trend, že vedle velkých cestovních korábů vyrůstají i jejich hubenější (a levnější) sestřičky.

seikos (975) napsal 31.08.2015 v 14:38+1

vilemx: problém je v tom, že testovací motocykly jsou prostě testovací a zapůjčené od distributorů. A ti doufají, že se jim motorky vrátí bez poškození a na konci sezóny na nich jen udělají běžný servis, vymění gumy a motorky se prodají jako předváděčky.
Navíc s obutím z fabriky (Tourance Next) na cokoliv víc než na rovnou suchou polní cestu zapomeň. Takže vzít "nějaké cenduro pod zablácený kopec" je v rámci redakčních testů nemožná disciplína.

A co se enduro vloh týče, tak "v poslední době" jsou motorky na tom stále velice dobře a všechny cenduro motocykly zásadně limitují jen hladké pneumatiky a šikovné ruce. Důkazem tomu do jisté míry buď Kubíček, který skončil patnáctý na Erzbergu na téměř sériovém HD XR 1200, v kategorii dvouválců.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist