yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
r.bure (86) napsal 05.08.2020 v 17:19

S tímhle jste se chlapi fakt trefili! Díky za test, potvrdili jste mi, co jsem si myslel. Taky jsem nedávno vybíral něco nepřekoňovanýho s offroad ambicemi a tyhle mašiny jsem měl Taky v hledáčku. Nakonec teda RE Trials a spoko.
Ty hejty na Himalayana tu mají lidi, co se na tom nikdy nesvezli. Zkuste to a pak hodnoťte. Za ty love budete težko hledat něco lepšího a pořád to je kus železa, žádný elektrotrsátko. Je to jak jsem už psal a kluci to v testu taky naznačili. Kdo chce koupit Enfielda, musí chtít Enfielda se vší, co k němu patří. Jinak ta magie prostě nezafunguje...

1 reakce

Jarda
Jarda 06.08.2020 v 20:55

Ahoj, ještě jednou díky za článek o Trials Works: https://www.motorka...du-prisel-44053.html

Na test tohoto modelu se take chystáme.


JA-NE (767) napsal 05.08.2020 v 11:10

To vazne by si viac ludu vybralo Himalayan? vyzera strasidelne.

Rkalis (1) napsal 04.08.2020 v 07:24+1

Zajimalo by me srovnani KTM390A vs CB500X

Mufiozo (-5) napsal 03.08.2020 v 21:35-9+3

Clanek jsem necetl, ale neco vam reknu, Himalayan je klasickej indickej shit, a ta KTM vlastne taky

wild38 (56) napsal 03.08.2020 v 18:26-1

KTM zaujme parametry, RE vzhledem... ale s oběma mám problém. KTM adventure vypadá oproti Dukovi jako Scout verze Škody Octavie. A RE vypadá fakt peckově, ale popisované neduhy mě odrazují. Kdyby RE měl šroubovanou podsedlovku z jiného materiálu, mohlo by se tím pár kilo ulehčit. I když RE himalayan 2020 už má i ukazatel zařazené rychlosti, a výkonem na tu váhu mě neoslnuje, i když ho moc nepotřebuje. Dostupné díly na zvýšení výkonu, jako např. jiná řídící jednotka s předělanou palivovou mapou a laděným výfukem za tu cenu, námahu, zvýšením spotřeby a navýšením výkonu o 3 koně nestojí. Lepší parametry jak RE Himalayan v dané cenové kategorii má snad jen Romet adv 400, ale za cenu kvality :D ještě si počkám, jak se vyšvyhne nová plánovaná indická motorka Hero 300 adv

Pedl (178) napsal 03.08.2020 v 17:21

Hmm spíš KTM vs Versys se hodí srovnávat.

1 reakce

Jarda
Jarda 03.08.2020 v 21:01

Ahoj, třeba příště. Ted nebyly modely X-Versys ani G 310 GS k dispozici pro novináře.


Stanooo (8) napsal 03.08.2020 v 17:09

Jako majitel Himalayanu k němu samozřejmě mám spoustu drobných připomínek, k uvedeným záporům ale musím dodat, že tuhý chod spojky je záležitost prvních cca 1000 až 3000km, časem to docela změklo. Ohledně chcípání studeného motoru - když to nastartuje na poprvé, tak to je úspěch který se nestává moc často. Víc jak dvakrát jsem ale poslední dva roky nikdy startovat nemusel (časem s postupným zajetím se to prostě zlepšilo), za jízdy taky bez chcípání. Mám ale kus ze začátku 2018, takže třeba mají ty první kusy jinak nastavenou řídící jednotku.

ScottRussell (27) napsal 03.08.2020 v 15:22-3+7

Recept KTM chápu, ale je mi krajně nesympatický. LEVNÁ motorka kam se podíváš. Nicméně,jako celek to asi funguje dobře, ale nechtěl bych si kazit celej den ranním pohledem na ni. Royal Enfield je boží, ALE. Loni jsem si ho koupil ve Vintage Garage novej. Motorka funguje, má překvapivě pěkný detaily (až na některý přebytky nekvalitních plastů, jako je přední blatník a prostředí palubky) a opravdu má charakter. Moc mě bavila. Ale jako člověk zvyklej na japonskou funkci starých japonců jsem nedokázal přenést přes srdce naprosto tragickej motormanagment. Euro "milion" který to musí plnit se zkrátka nedokázalo dotáhnout a byl to i důvod prodeje na najetých 1.500km. Motorka nedokázala nastartovat a držet volnoběh, byl to šílenej vopruz. Postupem času a praxe jsem to z deseti chípnutí dotáhnul na jedno až tři (bavíme se o prvním startování studeného motoru). Jenže tím to nekončilo, motorka byla schopná při dobržďování a odřazování v lese nebo na křižovatce zcela nepředvídatelně chcípnout. A reakce na přidání plynu v prvotní fázi necitlivá. Jinak průchodnost terénem extrémní a pohodové tempo na silnici zážitek jak ze staré školy. Stojatej dlouhozdvih a aura výrobce senzační. Přes pokusy vyřešit problémy se vstřikováním se ten stav nepodařilo zlepšit a po zkušenostech co jsem s tím nabral jsem já (a kluci z oboru, kteří věděli co dělají) jsem nabyl dojmu, že jde o systémovej problém. Zkrátka je to natolik udušený aby se vešli do emisních a hlukových norem, že ani japonskej Keihin nedokáže zázraky. A jestliže to tam má stříknout nějaký množství benzínu a zelenej ekoterorista v řídící jednotce to nedovolí a druhej ekoterorista zašitej (nebo spíš zavařenej) ve vejfuku to ještě ani nenechá projít exhaustem, tak to zkrátka nemůže (legálně) fungovat. Jo a demontáž ABS (zase nelegální...) beru jako nutnost, na takovým stroji to za prvý nemá co dělat a za druhý je to tam úplně k hovnu. Akorát, že na to máme ty eurotabulky, tak to tam musí bejt.. Sakra, na dnešní dobu tak skvělá motorka a tak zavražděná a pohřbená zelenejma euroekotabulkama..

Frankie (731) napsal 03.08.2020 v 15:08+2

Konečně. Konečně někdo vyrobil motorku pro mě Cestovní enduro s menším motorem než 800 a hmotností pod 180kg. (KTM 690 ani Husq 701 nepočítám, to jsou přerostlý krosky)
A konečně jsem se zde dočkal její recenze. Už jsem myslel, že jste na ní zapoměli Protože o KTM 390 Adventure se toho zatím moc zjistit nedalo.

Tak moc jsem byl na ní zvědavej, že jsem absolvoval zkušební jízdu. Motor parádní, brzdy tupější, ovladatelnost výborná, bohužel na mou váhu tužší podvozek (ale to mám tak u každý motorky když vážím 62kg). Navíc testovací jízda ve skupině, takže nebyla vůbec možnost zkusit terén, ani si změkčit podvozek. Mám v plánu si jí půjčit na víkend, projet svý oblíbený šotoliny a pak se uvidí zda to bude dostatečná náhrada za BMW F800GS. Obávám se, že to bude v terénu horší díky nižším zdvihům a menšímu přednímu kolu, ale to se musí prostě zkusit. Láká mě hlavně ta hmotnost, hravost a obratnost. Ve dvou nejezdím, na silnici mám silniční stroj a do terénu ten výkon bohatě stačí.

Škoda jen že KTM nepředstavila (zatím ?) verzi víc do terénu, 20cm zdvihy a drátěný kola s 21" vpředu by byly ideální.

Každopádně díky za test !

Brukev (850) napsal 03.08.2020 v 13:19

Jako nechci nějak tlačit na čas ( navíc když sem se přehoupl přes 40 ) , ale mýt krapet starší děti než mám , tak už je ta KTM doma ... moc se mi to líbí a velikost motorky mi přijde tak nějak důstojná

Akai (0) napsal 03.08.2020 v 13:01-1+1

V textu máte chybu. Podle fotek máte Himalayana už verze BS6 a ta má vypínatelné ABS, tlačítko na panelu




TOPlist