VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Předchozí
1 2
Následující
Medvidek1
Medvidek1 (6) napsal 4.9.2018

Berry 11
Omlouvám se, ty nadneseně zmíněný 2-3metrů bylo ve Vašem připadě vytrženo z kontextu.
Přišlo mi drzé Vám říkat jak si představuji “srovnávací test” o kterém se sice píše v nadpisu a názvu kapitol, ale v zápětí je popřeno, že by o jakýkoliv srovnávací test vůbec šlo.

O tom že brzdná dráha se odvine od povrchu, rychlosti, obutí a jiných věcí se bavit nemusíme.

Pro Vaši info konkrétně bylo těchto slov použito při “srovnávání” absolutně odlišných motocyklů (Bandit/GSX/VN 1500/FatBoy) na ploše autoškoly, kde při nácviku krizového brždění (délka i rychlost je jasně definována) bylo nutno kolegu informovat, že na tý čáře bude i po 5 pokusech o 2m delší.
Nutno podotknout, že žák má všechny atrakce umět za 2hodiny, bez předešlých zkušeností s motocykly.

IvanDvoutakťák

Naposledy :
Všechno je to výrobci uměle tlačený boom e-mobility - nakupte a detaily
se však vyřeší později ... A až se do tohoto "opře" EU, to teprve začne
ten skutečnej fofr

berry11
berry11 napsal 4.9.2018

Medvídek1: Tak podruhé naposledy... pokud někomu řeknu "dej si bacha nebrzdí, budeš o 2-3metry delší", tak v tom případě dotyčný (když bude mít aspoň základní vědomosti o jízdě na motorce) bude mít tak akorát v hlavě bordel a pokud se podle toho bude řídit, daleko nedojede... O jaké porovnání by se vlastně v případě brzdění mělo jednat? Co s čím? Reaper vs. EM? EM vs. KTM? EM vs EM? KTM vs. Brinco? Brinco vs. Reaper? Nebo všechny stroje dohromady? Vám ale šlo zřejmě o porovnání s motorkou s benzínovým motorem... Vždyť jsme ji tam neměli - byl to srovnávák elektrobiků. Měl jsem tedy psát, že by to brzdilo asi (podle mých zkušeností a odhadu) o 2-3 metry později? A kdybych měl benzínový bike, tak jaký zvolit? 2T? 4T? Jaký objem? Váha? Enduro? Trial? S čím tu benzínovku porovnat? S Reaperem? Brincem? KTM? EM Escape? V jaké rychlosti? 20? 30? 40? 50? 60 km/h? Kde? Na písku? Na hlíně? Na rovině? V příkrém sjezdu? Asfaltu? Suchém? Mokrém? Těch proměnných tam je opravdu moc na to, aby se dal účinek vyjádřit: "budeš o 2-3metry delší".

Co ale musí určitě chápat každý, kdo se svezl na offroadové mašině, je to, že motorky by musely být nejprve obuté stejnými pneumatikami - ty samozřejmě mají na brzdný účinek větší vliv, nežli to, jestli brzdí elektriku či benzín. Nehledě samozřejmě na jezdecké zkušenosti... Takže pokud bych napsal, že mašina brzdí o 2-3 metry později, by bylo naprosto zavádějící a klasické nic nevypovídající blablabla.

Už jsem tady (i v testu) psal, že podobné porovnání bude - třeba EM Escape s trialovou Montesou 4Ride. Pak už půjde o dva konkrétní stroje s podobnou váhou, zaměřením, pneumatikami a ve chvíli, kdy budeme na test dva jezdci s podobnými zkušenostmi, můžeme porovnávat a měřit a bude to mít +/- nějakou vypovídací hodnotu. Ale stejně si nejsem jistý, jestli to budeme vyjadřovat způsobem: "s Montesou seš o 2-3 metry delší nežli s Escapem". Vždyť to je nesmysl...

tentokrát definitivně howgh Martin Hakl

SuperSic58

Jako hodit to do auta, přijet k lesu, tam zablbnout, proč ne? Nebo pro někoho, kdo bydlí u lesa/v lese/vpřírodě. Jet s tim ale po ose na odpolední trip, to už je utopie. A ty ceny, docela na šišku dávat 200 palackejch za "kolo" když za tu cenu je ostrej soutěžák...

Tommy911
Tommy911 (7) napsal 4.9.2018 -1

Povodne som mal v plane pindat, ale cez noc sa mi to rozlezalo a vidim to takto.
Pri cene tychto motoriek a vydrzi baterie, kupovat nieco podobne nema vyznam.Ci uz ako dopr. prostriedok, alebo ako vyblaznenie. To uz radsej krosu ktoru tak ci tak budem musiet vozit na priveze(v dodavke). Jedno z mala vyuziti tychto elektrobikov si viem predstavit ako teambuilding, zabavu ze ma niekam pozvu a tam sa hodku a pol vyblaznim. Nemusim radit rychlosti o nic sa starat. Ale elektro ci uz v moto, alebo v aute nema buducnost.

deluxa
deluxa (112) napsal 4.9.2018

ten RevX Reaper je v sucastnosti asi najlepsia kombinacia ako vyuzit dnesnu kapacitu baterii pre taky druh zabavy. Cokolvek tazsie a vacsie uz asi nie. Ak budu v buducnosti baterie 2x mensie a s 2x vacsou kapacitou, bral by som freeride okamzite.

hrochi
hrochi (31) napsal 4.9.2018 +1

Prostě zkuste kolik která ujede za den, jako by na každým rohu byla nabíječka (jedu - rychlonabíjím - jedu ...). Rozdíly budou i mezi elektrobajky, a že to nemá na benzínovou víme, ale nevíme o kolik. A napínavý to bude taky.

Kritiků se nebojte. Ono když se něco zakazuje kritizovat tak to smrdí (Moskvou nebo Bruselem). Kritizuji, ale jsem zvědavej.

Medvidek1
Medvidek1 (6) napsal 3.9.2018

Berry 111
Četl jsem a nečekal podrobný test.
Některá data ale zkrátka pro hrubé představení a porovnání prostě chybí.

Kdybych někomu hodil klíčky a řekl mu že si má přehodnotit intuitivní brzdné body tak na mě bude koukat v lepším případě jako na magora. Když mu rěknu dej si bacha nebrzdí, budeš o 2-3metry delší, bude v tom mít jasno. A v článku to zabere možná míň slov než ta Vaše věta.

berry111
berry111 (39) napsal 3.9.2018

Medvídek1 a další: Hoši, ta ještě jednou a ode mne už naposledy... Jak už jsem v testu uváděl, bylo to představení škály offroadových elektrobiků - NE PODROBNÝ TEST!!!

Pokud byste článek četli, našli byste tam už tohle vysvětlení hned na začátku: "...nebude to srovnávák, ve kterém bychom srovnávali dva podobné stroje a vyzdvihovali jejich přednosti či nedostatky, tím spíš si nebudeme všímat detailů těchto motorek. Od toho tady jsou (či budou) jejich konkrétní testy..."

Pokud bych do testu psal z čeho jsou složeny akumulátory, tak jak žádá Targus( Materiál na desky, voltáž, případná ochrana proti borcení desek, hmotnost, velikost, blablabla.) či to co žádá Medvídek (brzdná dráha byla delší o xy metrů, nebo aspoň byl jsem dlouhej jako prase), jsem si jistý, že by se ozvalo hromada lidí, že je článek nečitelnej a zdlouavej - a oprávněně! Opakuji - od toho budou konkrétní testy!!!

howgh Martin Hakl

maha007
maha007 napsal 3.9.2018

Pokud bude zájem mohu zapůjčit pár kousků Sur Ron Light Bee k testovani

Medvidek1
Medvidek1 (6) napsal 3.9.2018

to Dolph-cz
Dostatek neměřitelné zábavy si každý představuje po svém.
Někdo jízdou na x let starým ojetým HD v ceně nové elektromotky. Někdo na Stadionu upraveném pro závody do vrchu v cenách převyšující nové korejské malorážky. Někdo pomalou jízdou na letišti po zadním, na vysloužilém japonci v hodnotě 2 průměrných platů.

Přesto bych nikoho z nich nenazval “sociálem” jen proto že nesdílí něčí “elektro-nadšení”

Co se týká článku, pokud to měl být TEST a ne jen pojednání o pocitech a emocích, tak mi tam asi oprávněně chybí nějaká data.
A pokud to blbě brzdí, je dobré třeba pro představu a srovnání napsat i nějakou tu hodnotu.

Dolph-cz
Dolph-cz (55) napsal 3.9.2018

to Medvidek1:
je to přesně jak říkáš,ty motokola moc nejedou,nebrzdí,podvozek taky není nic moc,ani dojezdem se nedá chlubit,ale to co se měřit nedá a tím je zábava-tak ta je pro někoho naprosto fantastická.

na elektrice je prostě sranda,to ticho je luxusní a projev elektromotoru naprosto odlišný od spalovacího...

Medvidek1
Medvidek1 (6) napsal 3.9.2018

Bylo by zajímavé udělat trochu jiný test.
Než ilegálně jezdit po lese, prasit na cyklostezce a nebo prudit rybáře.
Např to postavit na motokrosovou/trialovou trať kam by to mělo patřit, proti výkonově a cenově rovnocenému benzínovému soupeři.
A pak měřit časy, počet kol, dojezd na “nádrž”...
Takhle je to více obchodní představení dost nesourodých elektro-cosi, kde více záleží na subjektivním pocitu komu co se líbilo, co mu sedlo.
Za mě chybí technická data, dojezdy, časy, zrychlení... (brzdná dráha některých cyklo-imitací kotoučovek)
informace že je třeba přehodnotit brzdné body je hezká, ale tak trochu nic nevypovídající. Od motoristického testu bych čekal informace: brzdná dráha byla delší o xy metrů, nebo aspoň byl jsem dlouhej jako prase (“prase” si někteří z nás pamatují)
Jak se řeší dobití v “polních podmínkách”?
Přecijenom PETka benzínu se v batohu pronese míň než záložní baterie. Tlačit by to nikdo nechtěl. Jaká je pořizovací hodnota a životnost baterií?
Na závodní trati nebo ilegálně
v lese budem jezdit dle zátěže max. hodinu a pak na vleku zpátky do civilizace, nebo jen v dosahu benzínové elektrocentrály?

Medvidek1
Medvidek1 (6) napsal 3.9.2018

Netuším:
*kolik procent diskutérů má motocykl levnější než tyto elektofičury.
*od jaké hodnoty zábavy (ceny motocyklu) lze někoho označit za “sociála”
*nakolik finance děsivě svazují životní rozhled

* že by tím například jejich technický názor v diskuzi utrpěl a nebo měl mít jinou vypovídající hodnotu.

Targus
Targus (123) napsal 3.9.2018

txvs

S trolejbusem do lesa nesmíš. Bohužel...
Nejde ani tak o kravál, na to jsou zvířata zvyklá, ale o maglajs, který vyrábíš špuntama. Aspoň u nás snad není lesní cesty, na které by nebyl zákaz vjezdu pro motorová vozidla. A trolejbus je - bohužel - motorové vozidlo.

IvanDvoutakťák

Righu, pořád platí "někdo holky, někdo vdolky"
Byla by zajímavá statistika, kolik % českých bajkerů, kteří dosud jezdili výhradně
po asfaltu, se vůbec chce prohánět po lesích a loukách .
Navíc jsou mezi námi i takoví, kteří "nastupují do jedné stopy" teprve v ranně před-
důchodovém věku, až vydělají na nějaký monstrózní cruiser a jejich bajkerský
"rozhled" je děsivě svázaný tím, že takový bajky jsou právě "trendy" ...

IvanDvoutakťák

Kacafírku, až najdu půjčovnu u nějaké vyasfaltované trati,
taky nějaký ten e-bike projedu , ale kupovat ho ??

M_o_m_a_n_e_k

Kdyby to bylo za 50% ceny co to stojí, tak na dojíždění do práce by se o tom dalo uvažovat.
Takhle - pro blbnutí a pro někoho, kdo ocení okamžitý výkon a malou hmotnost a má nabíječku u trati a 2 baterie v zásobě - tzn přijede se dodávkou tam, kde si chce zajezdit.

Righ
Righ napsal 3.9.2018

Parádní test, díky za něj! Pokud si někdy pořídím i terénní motorku, bude to jedině elektro - nechci se prohánět po lesích a loukách se řvoucím a páchnoucím strojem, to si rád nechám na asfalt. A hlavně se nenechte, milí redaktoři, otrávit místními kibici a kverulanty, kterým není nic nové dost dobré a hlavně je jejich životní rozhled děsivě svázaný tím, jak hluboko mají do kapsy. Jen víc takových testů.

Kacafirek

Zdravím,

docela prima článek, video pro ilustraci dostačující.
Už se těším, až nějaký ten e-biku projedu

Elzon
Elzon (44) napsal 3.9.2018 +1

..dalším zajímavým parametrem je životnost baterie. Brácha má elektrokolo kolo KTM, kde baterka odešla po cca. 3 letech. V servise mu řekli, že je to ještě dobrý, není vyjímkou jen dva roky. Cena nové cca. 20 tis.. Kolik bude stát zde? 100 tis.? na 3-4 roky. Osobně právě vybírám nějakou moto, kterou někam odvezu ( třeba Albánie ) a tam pojezdím. Elektro by mi nevadilo ( pohon je super ), ale baterie v kombinaci dojezd, jak nabít, životnost a cena mi smysl nedávají. Prostě zdroj energie je potřeba dořešit. Je otázkou, zda-li je to alespoň fyzikálně u baterií možné ( nárust kapacity a životnosti o nejméně 100%).

txvs
txvs (18) napsal 3.9.2018 +3

Mám EXC 300 a nevím, kde se na benzínových endurech projíždíte, ale v okolí Prahy jsem žádné smysluplné trasy neobjevil. Polňačky těch několika málo polí, co nejsou zastavěné satelity, končí slepě na hnojištích a do lesa nevjedu, protože to řve jak na lesy. Takže jsem s enduro motorkou skončil na motokrosových tratích a motám se tam mezi frajerama, co mi skáčou metr nad hlavou . Věřím, že s elektromotorkou by se možností na vyblnutí našlo víc. Dojezd je samozřejmě limitující, ale je otázka, jestli dojdou dřív síly motorce nebo mně. Takže za mě závěr zní: myslím, že to stojí za vyzkoušení.

tomas67
tomas67 (6) napsal 3.9.2018 +2

... byl jsem trochu za pesimistu, ale nakonec velká pecka. tyhle strojky na baterky jsou do lesa geniální. jedou jako z praku a přitom ani jednoho jezevce, kytovce, pásovce ani myslivce tůrováním prostě neprobudíš
výkonu dost a dojezd s rezervou stačí na jedno optimální tělesné vyšťavení - palec nahoru.
palec dolu samozřejmě za duální brzdy, ty jsou na-přes-držku.
sumasumárum, bavil jsem se, dopuručuji

chooki
chooki (49) napsal 3.9.2018

Obdivujem redaktorov, ze sa im tu chce pisat, ak tu komentuju LEN takyto remcalkovia..
Nikto to nikoho nenuti citat, a uz vobec nie tieto veci kupovat, takze nechapem tomu hejtovaniu dokola.

steve2
steve2 (28) napsal 3.9.2018 +1

Hmm, tak už z toho máme cykloweb ! Příště prosím o test cvrcčí mouky. Musíme tu planetu nějak zachránit.

Dolph-cz
Dolph-cz (55) napsal 3.9.2018 +2

Paráda
Mně se to moc líbí,jsem si jistý,že ti,co nejvíce nadávají na elektrice nikdy nejeli.

Je potřeba si uvědomit,že tahle zábava není pro sociály,80% zdejších motorkářů má motorku za méně peněz,než co stojí tyto elektromotokola.No a ti co už něco vydělají,tak za to zase většinou platí svým časem,takže pro někoho naprosto nedostačujíci výdrž hoďka a půl ... a pro jiného je problém si tu hodinu pro sebe urvat.
Sám mám elektrokolo a mít bezednou kapsu,tak tohle už mi v garáži parkuje dávno

A na závěr chci pochválit redaktory,zajímavý test a příště prosím o maximum informací právě o kapacitě aku + dojezdu,případně použitých komponentech jak elektrické části,tak i tlumičů,kol atd.

MadMike
MadMike (6) napsal 3.9.2018

Reaper vypada zajimave, ale cena/vykon mi prijde lepsi sur ron light bee. Skoda legislativy a baterka az vydrzi aspon 2x tolik uz to bude celkem zajimave.

KARING
KARING (148) napsal 3.9.2018

Nějaká revoluce v baterkách už asi nebude! Je to pokus o návrat k roku 1900, kdy elektromobil jako první vozidlo překročil 100 km/h. Pak ho překonal parovůz a pak nastoupily spalovací motory! Elektromotory budou vždy jen doplněk k motorkám se spalovacím motorem a cenově drahou hračkou s krátkým dojezdem a vysokou cenou! To už budou zajímavější auta hybridy se spalovacím motorem, který nabíjí baterie na krátkodobé ježdění např. po městě. Cena těchto aut bude samozřejmě hodně vysoká!

kivi_kivi1
kivi_kivi1 (2) napsal 2.9.2018

Stroj typu Bultaco je jako zjevení z roku 1995. Zadní motor je co se týče dávkování výkonu, rozložení váhy a spotřeby energie tragédie. Jak kluci psali že se blíží elektrokolu, tak to v žádném případě protože s tím můžu max do lesa. Nesplňuje to nic co musí elektrokolo. Trefit a zranit s tím někoho na cyklostezce tak po právní bitvě majiteli Bultaca nezbyde na chleba. Myslím si že reálně se na tom kluci svezli 10 minut a jelo to do garáže... To nepatří do moto testu ani do cyklotestu... Mrázkův stroj jsem sedlal a to už je fajnovka. Ty další možná někdy v budoucnu. Tento segment chtě nechtě půjde dopředu. Kroutící momenty elektromotorů jsou dechberoucí. Až je dohoní technologie baterek bude to konkurence spalovákům.

hrochi
hrochi (31) napsal 2.9.2018

Boneshaker: Souhlas. Bez příkazu z Bruselu tato revoluce nemá šanci. Tak doufejme, že to vydrží.

Nebo se opravdu musí počkat na zlomový objev. Fyziku neošidíš, tak musí zabrat chemici . Jinak by to vlastně bylo pěkný.

Simitom
Simitom (45) napsal 2.9.2018

nejsem zastánce elektrofičur, ale Mrázek Reaper mě zaujal. Poměr váha/výkon je super. Beru ho spíš jako kolo na kterým nemusím šlapat než jako motorku. Stále to má pro mě dvě ale - dojezd a cena.

boneshaker

berry111: ono to totiž není žádná revoluce, pořád dvě kola, brzdy a tady motor - variace na téma. Navíc o pseudoekologii se tu už psalo snad stokrát. Jo a pořád stejný gumy, které se sjíždí a pikomikro částečky gumy jsou všude.

boneshaker

berry111: asi jsem zbytečně zaujatý na něco, co mě vlastně ani nezajímá. Pokud mě za pár let nebude nikdo nutit přestat provozovat mojí motorku se spalovacím motorem a nutit mi motorové rošty na baterky, tak jsem v klidu.

hrochi
hrochi (31) napsal 2.9.2018

Berry111: Takže tady máme potenciál max na hobby trial. Ale pokud se chci v sobotu projet 200 km terénem a v neděli si to dát kratší zpět tak mám smůlu. Fakt ruku na srdce za ty prachy by teď v září měla přijít CRF450L, takže co si soudnej člověk vybere? Fun factor zaručen po celý den

Frankie: Jedině tak. A zásobu baterek v nabíječce.

Kitko: Zero vs. jakákoliv benzínová na 12 h race a můžeš si vést náhradní baterie na nosiči 8)

Kitko
Kitko (8) napsal 2.9.2018

Porovnavat tieto biky bez Zera je ako neporovnavat vobec...

berry111
berry111 (39) napsal 2.9.2018

Targus: díky za podnět, je to dobrej nápad - nějaký podobný porovnání určitě uděláme. Rozhodně chceme co nejdřív uělat srovnání elektrické a benzínové motorky - i v tomhle testu už jsem avízoval srovnávačku trialek EM s Montesou. Už jsem naťuknul Míru Lisého, kterému se ten nápad líbí a když bude volný, s testíkem nám pomůže. Kdysi něco podobného už psal Vláďa Novotný, kdy porovnával Freeride 250 a E na indoorové enduro trati.

Každopádně z mých dosavadních zkušeností s oběma způsoby pohonu bych viděl výhody na straně elektiky v jednodušším ovládání a schoposti zdolat obtížné sekce i pro hobíka, pro benzín hovoří delší dosah. Ale ruku na srdce - kdo z nás vydrží dvě hodiny trialové jízdy, kterou elektrika umožňuje?

Boneshaker: Reaper, Freeride E, EM Escape ale fakt nejsou o nějekém výletování a porovnávat je s elektrokoly opravdu nejde... A pokud by s nimi někdo chtěl vyrazit na cyklostezku machrovat na pumpičkáře, tak je fakt totálně mimo!

boneshaker

berry111: jak píšou kluci dole. Jinak to má s elektokolem stejné jen motor, baterií. Výhodou elektrokola je oproti elektroniku je, že když dojde voltage, tak to doslapnes. Na tom elektroniku jsi kde?
Jinak souhlas s dojezdem a vším okolo. Ne každý používá motorku pro zábavu na víkendy. Jezdíme pořád a moc rádi i daleko.
S Vámi přesvědčenou technikou můžete opravdu hodinu a půl machrovat na pumpickare na cyklostezce.
Možná se mnou bude dost kluků souhlasit, že to je samostatná sekce mimo. No gas-no fan.

Frankie
Frankie (262) napsal 2.9.2018 +2

To je zase remcalů
Já bych si to sice nikdy nekoupil (cena, dojezd), ale velice rád bych se na tom svezl, zkusit si jestli je to opravdu taková zábava.
Enduro trať namotaná někde v lese či lomu a vedle toho půjčovna těchto strojů.
Báječná i když v naší zemi asi trochu nereálná představa...

IvanDvoutakťák

Jj , ta "elektromobilita" bajkerů vždycky bude o baterii ,
jak napsal dnes v 17:40 Targus .
Protože to všechno ostatní "okolo ní" už tady je dávno
I kdyby e-bajky byly "levný" jak chtěly ...

hrochi
hrochi (31) napsal 2.9.2018

Targus má pravdu. Přímé srovnání dojezdu a nabíjení. Já bych to viděl takto: Závod na 12 hodin. Startují všechny nabité a jezdí stejný okruh. Když umřou, tak potrápit rychlodobíjením (na 70% třeba) a znova na trať. Proti nim postavit benzínovej freeride, jednu vzduchem chlazenou starou vránu a nějakou novou čínskou 125 ať je vidět jak je elektro pozadu . Máte na to, respektive mají nato výrobci koule postavit se "opravdovým" motorkám?

RenekD
RenekD (31) napsal 2.9.2018 +1

to psanec: koupit si Haibike je jedna věc (no comment), odblokovat ho a jezdit treba po cyklostezkach 50 je s prominutím svinstvo 😕

Targus
Targus (123) napsal 2.9.2018 +4

Ještě jednou berry111

Chceš vědět, jaký test by mne doopravdy zaujal?
Kdybyste popadli pár hodně podobných motorek - trolejbusek, třeba jako v tomto testu, zapřáhli je na srovnatelnou trať a jeli byste hezky za sebou tak dlouho, dokud by se nezastavily. To je věc, která zajímá VŠECHNY potenciální kupce.
A k tomu pár základních informací o použitých bateriích. Materiál na desky, voltáž, případná ochrana proti borcení desek, hmotnost, velikost, blablabla.
A po úplném kolapsu strojů třicetiminutové rychlonabíjení a dojezd až do dalšího úplného zastavení. To by potenciálním zákazníkům dalo mnohem více informací, než zpráva o tom, jak jste si špicově zajezdili po lese nebo kolem potoka.
A byl by to skvělý materiál pro porovnání s motorkami - trolejbuskami vyrobenými za dalších pět nebo deset let. Hned by bylo vidět, jestli má smysl čekat na další zlepšení dojezdu, nebo ne.
O ceně zatím diskutovat nebudem, ta je naprosto mimo mísu pro 9 z 10 motorkářů v ČR i na Slovensku.

Targus
Targus (123) napsal 2.9.2018 +1

berry111

Chlapi, rozumím tomu, že tohleto, co děláte, je vaše práce.
V pořádku.

Zásadní problém - dojezd + dobíjení ale nevyřeší ŽÁDNÉ vaše testování, i kdybyste se na hlavu stavěli.
Prostě ne.
Ty baterie jsou VE VŠECH KŘÁPECH IDENTICKÉ!!!
Totéž platí o motorech - ty se fakt liší jen v nepodstatných detailech a spotřebu energie mohou ovlivnit naprosto zanedbatelně. Můžem se bavit akorát o celkové hmotnosti a umístění těžiště (nahoru - dolu, dopředu - dozadu). NIC VÍC!!!

Takže hoďme se do klidu a čekejme na průlomový vynález - naše Česká akademie věd už prý je na stopě a úspěšný konec v podobě fabrické výroby se blíží mílovými kroky ( ) - a do té doby si rozprávějme pohádky ovčí babičky.
Anebo tu O Budulínkovi, tu já taky rád.

KARING
KARING (148) napsal 2.9.2018

Jinak tlačíte nám ty elektro motorky co to jde! Cenově to je skandál, dojezd nic moc, maximálně s tím jezdit na nákup a pro mléko!

berry111
berry111 (39) napsal 2.9.2018 +1

Petřičák: Je dobře, že ses pobavil, leč pozor na tzv. slyšení rostoucí trávy. Rozhodně jsme se úzkostlivě ničemu nevyhýbali, v závěrečného hodncení dvou biků, které prošly do mého užšího výběru, dokonce otázku dojedu stavím jako důležitou a v podstatě rohodující pro výběr stroje: "...velký argument by pro mne byl určitě větší dojezd Reaperu, protože zatímco s ním můžete vyrazit na vyjížďku, který trvá minimálně hodinu a půl, s Freeridem končíte zhruba na polovině."

Boneshaker: Co má například KTM Freeride E společného s elektrokolem?

KARING: Chlapi, vyjasněte si to s Boneshakerem - podle něj to jsou právě elektrokola!

Každopádně díky za příspěvky

zdraví Martin Hakl

KARING
KARING (148) napsal 2.9.2018

To už raději elektrokola! Jako motorku vždy klasiku s benzínovým motorem!

Petřičák

Musel jsem se upřímně smát když jsem viděl jak úzkostlivě se autoři článku vyhýbají jakýmkoli zmínkám o hodnotách dojezdu a možnostech dobíjení. Jen hodnocení zábavnosti které je stejně jako diskuze o designu velmi subjektivní. Jakže byla ta slavná věta z Pelíšků? Rozkaz zněl jasně...

PSanec
PSanec (30) napsal 2.9.2018

Hezký a přehledný test,ale je vidět,že je to teprve v počáteční fázi..E-horská kola se zdají mnohem lepší.Letos jsem si koupil k šedesátce elektrokolo Haibike po odblokování jede 53 km v hodině.Je to super, dle mne je mnohem použitelnější než el.motorky.

boneshaker

Sorry, tohle nemá s motorkama nic společného. To jsou normální elektrokola.

JoskaH
JoskaH (104) napsal 2.9.2018

Tak toto je velmi slušný přehled!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist