První jízda na nové KTM RC 390 Cup
Text: Tomáš Mikšovský | Foto: Vladimír Rejda | Foto: Rudolph G. | Zveřejněno: 16.6.2014 | Zobrazeno: 22 413x
Text: Tomáš Mikšovský | Foto: Vladimír Rejda | Foto: Rudolph G. | Zveřejněno: 16.6.2014 | Zobrazeno: 22 413x
Super motorka, ale kdyz jsem se na to ptal v prace v KTM, tak krcili ramena a nic o tom nevedeli :/ Zarazejici. Jako zalozni okruhovou motorku pro relativne lehkeho (75 kilo) a maleho (175cm) strejdu je to myslim akorat. A obcas bych se svezl na necem lehcim nez je R6ka.
Tak mono stim jet můžeš? Ale za ty peníze asi pro ČR je to nesmysl.
To SP 125 má taky kolem 38 koní ( myšleno špička pole) a moto má 110 KG tak asi lepší a cenou někde jinde závody. Jinak škoda že to těma 4T fabriky zazdily cenou jinak motorka vypadá hezky.
Hm, je nějaká šance, že by se tento motor nějak vešel do kategorie s 400ccm čtyřhrnky, které se teď pomalu prosazují?
A je nějaká šance se na to se 193cm složit?
Závodní cupová verze, tk snížíme výkon, tomu řikám logika 21.století. Vše je jinak
Cesta do MS tudy vede, protože vítěz ADACU jde do Redbull rockie cupu... Jinak Mrkva na tom jel Brno 2:36 - v ADACU patří k top 10, video mladýho (12. let) v Brně 2:38 : https://www.youtube.com/watch?v=Eea6tD8XTjU&feature=youtu.be
skoda hnusnyho cumaku.. ty svetla jsou des a ten trubkac vypada jak rameno jerabu
jinak dobry
jo chlapcííí, škoda že mi není o 40 let míň!
Ono honit se v okresních přeborech na dvěpade Walteru, kterej držel pohromadě silou vůle a provázků a s jakou láskou jsme opečovávali aby se dal jet třeba Libišskej trojúhelník... teď je to přece jen jednodušší.
Myslím, že to bude super svezení. Do dneška si pamatuji, jak jsem někdy v 97 dostal v Mostě do rukou Yamahu SZR 660 a říkal si, co to má být...? Nakonec to bylo jedno z nejlepších svezení
Taky sem si ze začátku říkal proč jezdí na takové motorce. Ale když si o tom člověk něco zjístí, tak pochopí proč toto všechno
Už tak v článku byly napsaný jasný výhody. Myslím si že to je super pro mladý kluky když závodí na stejných mašinách. Navíc když jim potom zůstanou ty motorky. Zaplatit 9000e + cestovat na ty všechny závody je i tak dost finančně náročný. Krom toho ten 4t nemusí být pořád rozdělanej jak 2t navíc když má sníženej výkon. A taky bych viděl výhodu v tom že se na to třeba poskládá i o něco vyšší kluk. Což u nějáké moto3 nebo 125 bývá občas komedie. Jinak názory typu že se na tom nemůžou naučit závodit a že se nemají kam pořádně dostat nechápu. Ti kluci by i na Brně dali na p.del několika rádoby závodníkům odtud na litrech a šestkách
A jaký natom byl čas na kolo?
Hm asi 2t má větší smysl než 4t na které nikdo nemá!
cesta do MS tudy možná nevede, ale pro rekreační ježdění a pro normální lidi, kteří nemaj přehnaný ambice, se mi to zdá super
video z testu by nebylo? jakej čas se na tom dá v Brně zajet?
Proto vy (nechapavci) pisu ocasana verze, ne 50ti+ konova moto3, ale jednodussi jednobuch 250cc, co nebude vazit 150kg, ale treba "jen" 110-120Kg (ostry moto3 maji 90).
Na tyhle tezky vrane se zadnej mladej kluk nenauci spravny navyky, ale jasne, pro 15ti lety kluky, co uz to do vyssi souteze nikdy nedotahnou to bude asi ok...
Sleeper, náklady na tejto motorke budú možno o rád nižšie ako moto3. Už len to, že motor nie je vyhonený na nejaký extra výkon, tak môže slúžiť niekoľko sezón.
ach jo..cena produkcnej gp3 je 45000 Eur, a myslim, ze ani akekolvek ocesanie by cenu k 6500 nepriblizilo..
to len tolko k tvojej rade
Co to tam je za hrůzu ten katalyzátor? To patří na závodní motorku?
Jako zamer KTM (i po marketingove strancee) dobry, ale proc proboha tento stroj. K cemu ma mladym talentum slouzit 150Kg *kravicka? Mnohem vhodnejsi by byla nejaka ocesana moto3.