První jízda: Motokrosové KTM modelového roku 2019
Text: Vláďa Novotný | Foto: KTM, Sebas Romero, Marco Campelli | Zveřejněno: 9.6.2018 | Zobrazeno: 19 083x
Text: Vláďa Novotný | Foto: KTM, Sebas Romero, Marco Campelli | Zveřejněno: 9.6.2018 | Zobrazeno: 19 083x
taková jistota v inovacích je délka zadní kyvky. jeden rok jí o 1 cm prodloužíme, aby se zlepšila stabilita na rovinkách, a druhej rok jí pro změnu zase o 1 cm zkrátíme, aby se zlepšila ovladatelnost v zatáčkách... a tak pořád dokola. asi je holt nejlepší mít každej rok co největší seznam změn, aby bylo na pohled vidět jak se ta motorka tabulkově oproti loňsku zlepšila, i když jde řádově o mm a g, hobík to zřejmě nepozná (ale nechci nikomu křivdit) a profík si stejně půlku motorky upraví podle sebe... ale jinak u KTM je dobře že do toho sypou a držej všechny třídy, 2t i 4t, MX i endura... kde by bez ní offroad svět dneska byl
MX jezdci s oblibou řadí bez spojky a převodovku vylágrujou za sezónu:) a k tomu technickému stavu - asi jsem měl štěstí na samé majitele, co na to s radostí káleli...
1 reakce
Mig_35-Nechci z toho dělat diskuzi a zasírat to tady...,ale jen dodám,že kdo to myslí s ježděním trochu vážně,tak dělá repas tlumičů nejméně jednou ročně o mašinu se stará a urdžuje ji ve velmi dobrém technickém stavu(tím nemyslím podřené plasty a zhoblovanou řadičku) takže i 4 roky stará mašina co má natočeno 250hodin funguje +- podobně,jako když měla 30hodin.
A kdo jezdí ještě o level výše -koupí novou mašinu,jednou se sveze a prohlásí,že se na tom nedá jezdit a tlumiče okamžitě veze kompletně předělat...
Takže nic proti pokroku-tomu tleskám,ale tady jde předvším o peníze-každý rok nový model...i když v podstatě stejný,jako ten loňský,ale 60% dílu nepasuje,takže se vyrábí,naskladňuje atd...
už mezi čtyři roky starou motorkou a novou motorkou bude velký rozdíl, ne kvůli technologickému pokroku, ale kvůli tomu, že to bude vyježděná mrcha, tlumiče budou stát za houby, řadička bude vychrchlaná, atd atd
Motorku s 200 mth pozná každý...
chooki-ne,závodně nejezdím,ale občas se svezu...A když tedy nemám co kecat do mx modelů,u EXC mám pocit podobný...
Dolf, ty si mx zavodnik ? Pretoze toto su moto na zavody. A zavodnici rozdiel spoznaju..skusenejsi hobici taktiez...
Každý rok vymění půl motorky,každý rok čtu to sámé-jiný výfuk-lepší průběh,jiné sání-zase lepší...,jiná hlava...,jiný rám...,jiné brzdy...,centralizace hmoty...všechno je lepší,než loňský model...,sednu na 2 motorky které mají mezi sebou 4roky(i více) a příjdou mi +- stejné.