KTM MX 2023: Motokrosové dvoutakty se vstřikováním a čtyřtakty s rychlořazením
Text: Vláďa Novotný | Video: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Foto: KTM, Martin Matula, Jan Buchel | Video: Miro Lacko | Zveřejněno: 10.10.2022 | Zobrazeno: 11 273x
Text: Vláďa Novotný | Video: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Foto: KTM, Martin Matula, Jan Buchel | Video: Miro Lacko | Zveřejněno: 10.10.2022 | Zobrazeno: 11 273x
Hezký mašinky, ale nechápu ty zadní plasty. Výfuk kouká ven, první pád a naleštěnej Akrap je podřenej. Jo a levnější a jednodušší dvoutakty, tomu už dnes tak není. Bohužel je to již složitější než čtyřtakt
Quickshifter? Další věc co se může posr...přijde mi to všechno už až zbytečně složitý
1 reakce
Děkuji Vláďovi za informace.
KTM konečně zavedla do 2T motokrosu elektronicky řízené vstřikování benzínu, elektronicky řízenou výfukovou přívěru, ale olej do benzínu, si musí míchat jezdec stále sám...
1 reakce
Tež mohli ty zadní plasty navrhnout jinak.Motorka s nimi vypadá dost neohrabaně.
Jak je to s tema 2T endurama? Jsou homologovany na silnici? Myslel jsem, ze uz zadny dvoutakt neprojde...
2 reakce
Ano mají, nejen proto KTM nasadila elektronické vstřikování paliva TPI.
hodně mě bere SX250. ... jako na závodění nebo obecně bych šel do 450. Ale, vzhledem k tomu, že se chci hlavně vozit a trénovat na okruh. A kvuli servisu atd mě ten 2T zase láka.. tak uvidíme... každopádně ta cena.... bleju
2 reakce
Velke 2t MX se vraci!