Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
soccer: no je pravda, že okolo Bradavice na Dunaji či maďarských Nových Zámkov je to len rovina a keď chceš kopce a zákruty tak to je na dlhšie cestovanie. Inak tá Pezinská Baba nieje zlá voľba, ale je dosť kopcov u nás čo ju v pohode tromfnú.
satanokky: já přece netvrdil, že v Čechách máme lepčí kopečky
Naopak, pezinská Baba je můj oblíbený cíl, a to jak za zábavou, tak služebně a postupně prozkoumávám víc a víc Slovenska, se mě u vás docela líbí...
A z těma nevybouřenejma narcisama na mě nechoď strýcu... ozvali se jen narcisové z jihu, jeden z Blavy, druhej z NZ... proto jsem se ptal, kde na tom chtějí jezdit... Mají jet až do BB?? Nebo pod Tatry?
soccer: ešteže Czechia je samý kopec jak v Alpách a "Kurvenreich" kam len oko dohliadne. Pre nevybúreného narcisa z Banskej Bystrice, Spišskej Novej Vsi, Ružomberka či Martina je taký Duke 690R úplne na nezaplatenie - a to doslova pri tej cene
sirr: u nás kde (zatiaľ) nemáme bodový systém môže jazdiť ako k.o.o.k.o.o.t. a keď máš hotovosť na zaplatenie pokuty tak ti ani razantné prekročenie rýchlosti neskazí deň - v správach je bežne príspevok ako pirát ciest prekročil rýchlosť o 60+ km/h, zaplatil na mieste niekoľko sto Eur a išiel si po svejch (metelesku blesku).
olha: no ten plnefarebný 15" monitor miesto analógoveho ukazovateľa je fakt riadny opruz.
No nevím, nevím. Osobně mi přisel původní 690 Duke s dvěmi světly nad sebou takový moc jednoúčelový, jeho nástupce byl o dost přívětivější a byla s ním neskutečná sranda, ale tím nejnovějším modelem (aspoň pro mě) to totálně zabili a poslali do světa kde vévodí aktuálně MT-07... Proč? Proč proboha udělají z Duka něco na "civilní ježdění"? Pokud chci něco kultivovaného tak si koupím 2,3 nebo 4 válce, ale jednobuch má mít prostě granát výkonu od nuly a ne, že ho budu uhlazovat a vyhánět křivku výkonu i krouťáku k omezovači...
mě by teda osobně vadilo ze všeho nejvíc to cuknutí po přidání plynu z volnoběhu , je to asi taky daň stříkačky..., ve videu čas 0,8min
nelíbí se mi ta bakule výfuku u motoru - to je hrozný řešení...
- dovedu si ten stroj představit (jako druhořadou moto k univerzálnějšímu stroji) na vyblbnutí, na krátký trasy kolem komína, ale rozhodně né za tu cenu ...
- ono totiž vyblbnutí a užití tohoto stroje je záměrně a neustále překračovat dopravní předpisy, což v dnešní době nemusí trvat dlouho ..
soccer: Vsak preto ju nemám Ale závidel som chlapcom v Alpách čo nalahko lietali na passoch hore dole na oranzovych DUKE och a SM kách a ja naložený so ženou na turistovi.
alexa7: kucí slovenský, co jste se do mě pustili , alexa7: a kam bys na tom v těch vašich rovinách jezdil??? jedině snad v Orechovej potuoni chooki: do Blavy je ti to na houno, i nahoru na Kolibu tě zdržujou trolejbusy a než dojedeš do Pezinku, aby ses na tom profláklým kopečku svezl, tak stejně jedeš v podstatě po dálnici... KDE pro tohle najdeš zábavnou trasu??
"neto" RenekD:Hold každý si představuje že vyhodí peníze za něco jiného.Někdo je schopen vypláznout 280 za motorku která je jen na zábavu,jiný není tak movitý a takové peníze by dal za něco univerzálnějšího.Jednoválce jsou moje krevní skupina ale pokud bych mohl za stejné peníze (a měl je)koupit "víceválec" měl by jednohrnek smůlu.Nicméně,bavíme se o KTM,nepamatuju si že by prodávali něco levného
Na druhou stranu ty parametry jsou fakt parádní.Smekám...Zajímalo by mně jak tak nabroušený jednoválec vydrží...
soccer: mám pomaly 50 a neviem si predstaviť dať 280t za Versysa , ked si možem kupiť TOTO
a za barákom by som mal SM okruh prípadne Nockalmstrasse
Za WR 250 som dal 10t eurokorun /akrapovič atd/ a vieš prečo to tolko stálo? Lebo to neni univerzál
to Soccer: To je jak srovnávat hrušky s jablky...už vidím jak se na Versysu nebo jiné podobné obludě pobavis jako na Duku či jiném motardu...ty univerzále
chooki: já se taky nehodlám dohadovat, jistě svoje obdivovatele a potenciální majitele najde, ovšem dokážu si taky představit, že někteří "utečou" za ty stejný prachy k univerzálnějším strojům (velkej Versys), a to i v cenové hladině té "podstatne lacnejšej verzie"... Např. k Shiveru...
PS: Ale třeba je můj názor ovlivněn tím, že už jsem příliš dospělý na to, abych dokázal souhlasit s investicí v této výši do jednobucha, i když má nadstandartní výbavu (a to mám jednoválce ve velké oblibě !!! )...
soccer, nebudem sa s tebou hádať, len som upozornil na to, že keď riešite cenu, tak okrem verzie R je aj podstatne lacnejšia verzia :) jazdil som na nej, kvalitná obratná moto, tu popísaný test sedí, dá sa otestovať u dílerov alebo na ktm festivale o 2 týždne
tak asi vám uniklo, že je to verzia R s "tuningovými" dielmi (akrapovič, CNC brýle, nastavitelné pruženie, elektronická výbava atd), obyčajná verzia stojí cez 200
a on existuje jednoválec který se necuká?
satanokky: Bradavice
, někdy se u tebe objednám a provedeš mě
soccer: no je pravda, že okolo Bradavice na Dunaji či maďarských Nových Zámkov je to len rovina a keď chceš kopce a zákruty tak to je na dlhšie cestovanie. Inak tá Pezinská Baba nieje zlá voľba, ale je dosť kopcov u nás čo ju v pohode tromfnú.
satanokky:
já přece netvrdil, že v Čechách máme lepčí kopečky 
a postupně prozkoumávám víc a víc Slovenska, se mě u vás docela líbí...
ozvali se jen narcisové z jihu, jeden z Blavy, druhej z NZ... proto jsem se ptal, kde na tom chtějí jezdit... Mají jet až do BB?? Nebo pod Tatry?
Naopak, pezinská Baba je můj oblíbený cíl, a to jak za zábavou, tak služebně
A z těma nevybouřenejma narcisama na mě nechoď strýcu...
soccer: ešteže Czechia je samý kopec jak v Alpách a "Kurvenreich" kam len oko dohliadne. Pre nevybúreného narcisa z Banskej Bystrice, Spišskej Novej Vsi, Ružomberka či Martina je taký Duke 690R úplne na nezaplatenie - a to doslova pri tej cene
sirr: u nás kde (zatiaľ) nemáme bodový systém môže jazdiť ako k.o.o.k.o.o.t. a keď máš hotovosť na zaplatenie pokuty tak ti ani razantné prekročenie rýchlosti neskazí deň - v správach je bežne príspevok ako pirát ciest prekročil rýchlosť o 60+ km/h, zaplatil na mieste niekoľko sto Eur a išiel si po svejch (metelesku blesku).
olha: no ten plnefarebný 15" monitor miesto analógoveho ukazovateľa je fakt riadny opruz.
Malý, ošklivý, přeplácaný elektronikou
No nevím, nevím. Osobně mi přisel původní 690 Duke s dvěmi světly nad sebou takový moc jednoúčelový, jeho nástupce byl o dost přívětivější a byla s ním neskutečná sranda, ale tím nejnovějším modelem (aspoň pro mě) to totálně zabili a poslali do světa kde vévodí aktuálně MT-07... Proč? Proč proboha udělají z Duka něco na "civilní ježdění"? Pokud chci něco kultivovaného tak si koupím 2,3 nebo 4 válce, ale jednobuch má mít prostě granát výkonu od nuly a ne, že ho budu uhlazovat a vyhánět křivku výkonu i krouťáku k omezovači...
mě by teda osobně vadilo ze všeho nejvíc to cuknutí po přidání plynu z volnoběhu
, je to asi taky daň stříkačky..., ve videu čas 0,8min
- to je hrozný řešení...
nelíbí se mi ta bakule výfuku u motoru
- dovedu si ten stroj představit (jako druhořadou moto k univerzálnějšímu stroji) na vyblbnutí, na krátký trasy kolem komína, ale rozhodně né za tu cenu ...
- ono totiž vyblbnutí a užití tohoto stroje je záměrně a neustále překračovat dopravní předpisy, což v dnešní době nemusí trvat dlouho ..
alexa7: neva, to tak prostě někdy bývá
soccer: si ma odhalil
Teraz to už o mne všetci vedia
Alexa7:
no tak co tepeš do mě?
seš pod pantoflem, tak sis nedovolil z Guziny vyšprtnout manželku a bagáž... by sis aspoň sportovně zajezdil
soccer:
Vsak preto ju nemám
Ale závidel som chlapcom v Alpách čo nalahko lietali na passoch hore dole na oranzovych DUKE och a SM kách a ja naložený so ženou na turistovi.
alexa7: kucí slovenský, co jste se do mě pustili
, alexa7: a kam bys na tom v těch vašich rovinách jezdil??? jedině snad v Orechovej potuoni
chooki: do Blavy je ti to na houno, i nahoru na Kolibu tě zdržujou trolejbusy a než dojedeš do Pezinku, aby ses na tom profláklým kopečku svezl, tak stejně jedeš v podstatě po dálnici... KDE pro tohle najdeš zábavnou trasu??
"neto"
RenekD:Hold každý si představuje že vyhodí peníze za něco jiného.Někdo je schopen vypláznout 280 za motorku která je jen na zábavu,jiný není tak movitý a takové peníze by dal za něco univerzálnějšího.Jednoválce jsou moje krevní skupina ale pokud bych mohl za stejné peníze (a měl je)koupit "víceválec" měl by jednohrnek smůlu.Nicméně,bavíme se o KTM,nepamatuju si že by prodávali něco levného
Na druhou stranu ty parametry jsou fakt parádní.Smekám...Zajímalo by mně jak tak nabroušený jednoválec vydrží...
soccer: mám pomaly 50 a neviem si predstaviť dať 280t za Versysa , ked si možem kupiť TOTO
a za barákom by som mal SM okruh prípadne Nockalmstrasse
Za WR 250 som dal 10t eurokorun /akrapovič atd/ a vieš prečo to tolko stálo? Lebo to neni univerzál
to Soccer: To je jak srovnávat hrušky s jablky...už vidím jak se na Versysu nebo jiné podobné obludě pobavis jako na Duku či jiném motardu...ty univerzále
za mna AAAANO
chooki:
já se taky nehodlám dohadovat, jistě svoje obdivovatele a potenciální majitele najde, ovšem dokážu si taky představit, že někteří "utečou" za ty stejný prachy k univerzálnějším strojům (velkej Versys), a to i v cenové hladině té "podstatne lacnejšej verzie"... Např. k Shiveru...
PS: Ale třeba je můj názor ovlivněn tím, že už jsem příliš dospělý na to, abych dokázal souhlasit s investicí v této výši do jednobucha, i když má nadstandartní výbavu (a to mám jednoválce ve velké oblibě !!! )...
soccer, nebudem sa s tebou hádať, len som upozornil na to, že keď riešite cenu, tak okrem verzie R je aj podstatne lacnejšia verzia :) jazdil som na nej, kvalitná obratná moto, tu popísaný test sedí, dá sa otestovať u dílerov alebo na ktm festivale o 2 týždne
Levné věci nekupuji
chooki: fajn, očekávám , že už máš tu R verzi objednanou a pustíš nám tu osobní test, a vysvětlíš nám, jak je to za ty krejcary vážně skvělá koupě...
tak asi vám uniklo, že je to verzia R s "tuningovými" dielmi (akrapovič, CNC brýle, nastavitelné pruženie, elektronická výbava atd), obyčajná verzia stojí cez 200
Pěkný pěkný , dokud jsem neviděl cenovku
Tenhle typ motorek si budou kupovat mladší ročníky a s tím by měli počítat i cenově
cenovka 280 vážně úlet
Motorka asi dobrá, ale ta cenovka je dost přeháňka...
Proč měnit design tam, kde se povedl?
... Jediné co.bych změnil je držák značky, ten je jak lopata.