yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Itall (10) napsal 25.05.2011 v 11:07

Třída by měla být omezená do 400 ccm. A 450 už by byla třída nejvyšší. Souhlas. Ještě bych nejslabší třídu dal do 200 ccm. Aby ty 2T prskavky nebyly takové prskavky. Stejně už to dali na 150 .

Miki750 (0) napsal 12.03.2011 v 20:25

na co ma ostra sx el. starter??? to uz nikdo neumi kick-start???

Hanc525 (1) napsal 01.03.2011 v 11:23

//www.tipmoto.com/motorky/ktm/173527-sx350f-2011.html

SuperSic58 (1308) napsal 01.03.2011 v 08:36

Krásná kačena, ale těch peněz:-o

Derrick (1) napsal 28.02.2011 v 19:00+1

Dočetl jsem se, že Cairoli měl v moto kompresi 14,5:1 a to je masakr. Je to skoro jako na krátkou plochou dráhu.

teamwhd (74) napsal 28.02.2011 v 18:23

tak to mě fakt pobavilo, dík

iVlada (80) napsal 28.02.2011 v 18:14

Klucka, diky za pochvalu Jinak koukam Honzo, ze mas noveho ore, to musi bejt kupa legrace, co? Pekny video A jak wario, zbrojis na bahnivou sezonku nebo letos silnice?

sxs525 (138) napsal 28.02.2011 v 16:17

to: teamwhd Stefan Everts tvrdí, že na světě neexistuje ani tucet takových borců tak ty budeš jeden z nich

teamwhd (74) napsal 28.02.2011 v 15:26

tak nevim ani 450mi nepřijde že by rvala ruce...

Hanc525 (1) napsal 28.02.2011 v 15:14

Myslim že sil by měla na rozdávání

Hanc525 (1) napsal 28.02.2011 v 15:13

Myslim že má sil by měla na rozdávání

teamwhd (74) napsal 28.02.2011 v 14:23

po 20 minutách podemnou by bídně zahynula

Hanc525 (1) napsal 28.02.2011 v 11:58

teamwhd: Tvuj komentář ne uplně mimo mísu už vidim jak sx 350 držíš na trati 20 min u krku

sxs525 (138) napsal 28.02.2011 v 11:57

jako marketingová strategie je to brilantní počin i seriové 450ky jsou silné stroje pro spoustu lidí až příliš tato zlatá střední cesta se tudíž nabízí ovšem cairoli v tom prej měl vrtání a píst 450 protože to v mx1 na 450ky prostě nemělo a když se podívám na to s jakou 350ka pracuje kompresí poměr vrtání a zdvihu tak myslim že za ten výkon se bude platit životností motoru která bude na urovni 250ky
ale motorka je to moc pěkná.
ten pseudoekologický 4taktní boom nabírá novou motivaci jak vytáhnout z lidí ještě více peněz jsem pro návrat 2taktů do všech kubatůr

HonzaMarx (0) napsal 28.02.2011 v 11:24

Vláďo velice pěknej test

_JJ_ (2) napsal 28.02.2011 v 09:46+1

motor o 1,5 kg lehčí než 250 a ve výsledku motorka o 4 kg težší než 250 sx-f
asi je to daň za startér a přepákování, ale stejně na tom mohla být váha líp.

teamwhd (74) napsal 28.02.2011 v 09:41

Trend podpory chcípáků vzrůstá, ještě by to chtělo růžovoučký plastíky...

wario (126) napsal 28.02.2011 v 08:41

cenou KTM o5 nezklamala , jinak super článek




TOPlist