Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Třída by měla být omezená do 400 ccm. A 450 už by byla třída nejvyšší. Souhlas. Ještě bych nejslabší třídu dal do 200 ccm. Aby ty 2T prskavky nebyly takové prskavky. Stejně už to dali na 150 .
Klucka, diky za pochvalu Jinak koukam Honzo, ze mas noveho ore, to musi bejt kupa legrace, co? Pekny video A jak wario, zbrojis na bahnivou sezonku nebo letos silnice?
jako marketingová strategie je to brilantní počin i seriové 450ky jsou silné stroje pro spoustu lidí až příliš tato zlatá střední cesta se tudíž nabízí ovšem cairoli v tom prej měl vrtání a píst 450 protože to v mx1 na 450ky prostě nemělo a když se podívám na to s jakou 350ka pracuje kompresí poměr vrtání a zdvihu tak myslim že za ten výkon se bude platit životností motoru která bude na urovni 250ky
ale motorka je to moc pěkná.
ten pseudoekologický 4taktní boom nabírá novou motivaci jak vytáhnout z lidí ještě více peněz jsem pro návrat 2taktů do všech kubatůr
motor o 1,5 kg lehčí než 250 a ve výsledku motorka o 4 kg težší než 250 sx-f
asi je to daň za startér a přepákování, ale stejně na tom mohla být váha líp.
Třída by měla být omezená do 400 ccm. A 450 už by byla třída nejvyšší. Souhlas. Ještě bych nejslabší třídu dal do 200 ccm. Aby ty 2T prskavky nebyly takové prskavky. Stejně už to dali na 150 .
na co ma ostra sx el. starter??? to uz nikdo neumi kick-start???
//www.tipmoto.com/motorky/ktm/173527-sx350f-2011.html
Krásná kačena, ale těch peněz:-o
Dočetl jsem se, že Cairoli měl v moto kompresi 14,5:1 a to je masakr. Je to skoro jako na krátkou plochou dráhu.
tak to mě fakt pobavilo, dík
Klucka, diky za pochvalu Jinak koukam Honzo, ze mas noveho ore, to musi bejt kupa legrace, co? Pekny video A jak wario, zbrojis na bahnivou sezonku nebo letos silnice?
to: teamwhd Stefan Everts tvrdí, že na světě neexistuje ani tucet takových borců tak ty budeš jeden z nich
tak nevim ani 450mi nepřijde že by rvala ruce...
Myslim že sil by měla na rozdávání
Myslim že má sil by měla na rozdávání
po 20 minutách podemnou by bídně zahynula
teamwhd: Tvuj komentář ne uplně mimo mísu už vidim jak sx 350 držíš na trati 20 min u krku
jako marketingová strategie je to brilantní počin i seriové 450ky jsou silné stroje pro spoustu lidí až příliš tato zlatá střední cesta se tudíž nabízí ovšem cairoli v tom prej měl vrtání a píst 450 protože to v mx1 na 450ky prostě nemělo a když se podívám na to s jakou 350ka pracuje kompresí poměr vrtání a zdvihu tak myslim že za ten výkon se bude platit životností motoru která bude na urovni 250ky
ale motorka je to moc pěkná.
ten pseudoekologický 4taktní boom nabírá novou motivaci jak vytáhnout z lidí ještě více peněz jsem pro návrat 2taktů do všech kubatůr
Vláďo velice pěknej test
motor o 1,5 kg lehčí než 250 a ve výsledku motorka o 4 kg težší než 250 sx-f
asi je to daň za startér a přepákování, ale stejně na tom mohla být váha líp.
Trend podpory chcípáků vzrůstá, ještě by to chtělo růžovoučký plastíky...
cenou KTM o5 nezklamala , jinak super článek