globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
vilemx (228) napsal 18.07.2015 v 22:28+3

Bandit: Díky za kompliment
Holt se smiř s tím, že horší řidiči než ty budou jezdit na lepších motorkách, než máš ty
Vždy platilo, že značná část klientely špičkových modelů do toho jde právě kvůli té exkluzivitě. Mít to nejlepší, nejvýkonnější, nej, nej nej. S tím souvisí i otázka, jak tenhle jezdící kompijůtr bude fungovat za deset let. Veřím tomu, že drtivé většině kupců to je úplně jedno, protože někdy se skončením záruční doby z fabriky vyjede opět vylepšený model a jde se pro něj.
Jinak ještě malinkaté rýpnutí, proč je nevíc negativních reakcí od majitelů vrtulek?

banditt (77) napsal 18.07.2015 v 20:11-1

to vilem x: Protože v autě,ty vole,máš 3 pedály na dvě nohy a některý individua s tím mají evidentně problém.Jestli je někdo tak zručnej,že si s kopcem neporadí na motorce,kde je na každej ovládací prvek zvlášť končetina,tak mu nepatří do ruk 160k,ale max. simson...a když tohle musím vůbec někomu vysvětlovat,tak to o něčem taky svědčí

zdenalekGS (0) napsal 18.07.2015 v 00:55

pisete tu sport sport sport. sportovni zazitek... parada to jako fakt... ale proc budu mit tak tezkou motorku kdyz chci sport??? i koni mam ve sportovni kategorii na vyber vic... myslim ze maximalne u salcburgu to slovo sport bude kazdej druhej proklinat. sic to umi jet rychle ale umi to i pohodlne??? supertenere by tomu asi vzalo hodne, ne-li vsechen vitr z plachet v tom pojmu TRAVEL MAKER jinak mi je to sympaticky to JO, ale jsem realista a moe zena nema prdel ze zeleza a to slovo SPORT ji taky moc nenadchne. jinak PLUS. jeste par pokusu a budou tam co chteji.

matuS (26) napsal 16.07.2015 v 15:15+1

priznam sa ze nechapem spotrebe 7.5. Nebola zavzdusnena zadna brzda, lebo nieco?
Mam 990tku - nedavno som sa vratil z dovolenky, kde bol s nami chalan na 1190. Bol s babou, strasne boli pretazeni (co vam poviem, na 10 dni mal kazdy 5 triciek, trojo nohavic a podobne ).

Obcas sme to dost hnali (poviem tak - na ziadnom z Alpskych passov nas nikto nepredbehol za celu dovolenku 3.000km). Ja som sa dostal so spotrebou aj nad 7 litrov - a vzdy som sledoval, aku ma spotrebu on. A vzdy bola najmenej o pollitra mensia, t.j. povedal by som ze tych zhruba 6,8 bola najvyssia aku mal.

Cize pridat tam este 0,7 litra - urcite je to mozne, ale to uz nebola ze akcna jazda, ale velmi agresivna jazda na hrane, urcite nie jazda bezneho cestovatela s kuframi.

chooki (100) napsal 16.07.2015 v 10:50+2

Na tejto diskusii je pekne vidiet, ze ti co tu motorku nepoznaju, tak nadavaju na elektroniku a vymyslaju hluposti (jak deluxa s nadobkou brzdovky, s tymito motorkami pracujem a pises hluposti), a majitelia su spokojni.
Spotreba z vlastnej skusenosti byva medzi 5-6l, teraz na konkurencom webe bol teraz novinar s 3 kuframi, dvaja ludia, v skotsku (na 1050 ADV) a priemer mal 5,2l.
Vykon / hmotnost / maximalka / servisny interval 15t.km (zdvojeny olej.okruh) / jazdne vlastnosti atd. su daleko pred konkurenciou. Motorka zvlada jak pohodlne a rychle cestovanie (preto tych 150-160ps), tak klukate cesticky ci okruh, aj supermoto trat -na vlastne oci som videl v Belej na KTM festivale ako pri dobrom jazdcovi bol advik rovnocenny so supermoto zavodakom. Pri spravnom obuti nie je problem teren, alebo s upravou mapy s 80okt.benzinom ist do pustiny atd.
950/990 Adv boli dobre stroje (teraz bol na ceskom KTM Facebooku majitel s 200tis.km bez poruchy), novsia rada nema byt dovod horsia, skor naopak. V Mattighofene robia s motorkami skutocni motorkari, pani z Top Managementu je s Adv 1190R na ceste okolo sveta napriklad.
Skoda teda ze v ceskom internetovom svete stale prevazuju negativisticke komenty..ale to je skor mentalitou. Smutne.

Mig_35 (345) napsal 16.07.2015 v 08:56

Daniel.Daniel: super, že je kyvka do terénu, ale tam mi zase nesedí těch 160 koní, nebo mi přijde zbytečných. Samozřejmě, výkonu není nikdy dost. Ale za mně by měl mít takový cestovní bajk spíš
bezúdržbovost, výkonu přiměřeně a slušnou spotřebu.
A u BMW se dá pořídit 1000XR, kdybych chtěl 160 koní a řetěz. Ale děkuji, řetěz ne:)

needle (0) napsal 16.07.2015 v 01:15

mam 1190 ADV a je to super motorka. prechazel jsem z GS vzduchace a bal jsem se ze KTM se GS nevyrovna. jel jsem i na novem GS a je to taky super stroj ale ta KTM je proste sportovnejsi.
zatim najeto 5000km a zatim jedine negativum trochu mene pohodlne sedlo a seriove gumy ktere
jsou mimo silnici uplne k nicemu. 1290 je urcite super ale na me uz moc velka a mene vhodna
pro lehky offroad...

Esemtecko (0) napsal 16.07.2015 v 00:32

Ahoj vespolek, jen k diskusi na tema KTM.
Mam jiz druhou, po SMT 990 ted 1190 ADV.
NAJETO mam na 1190 nyni 9200km a spotreba je do 6,3l.
Nyni po ceste na Istrii pres Slovinsko a Triglav a jezero Bled jedu sam, ale plne nalozene tri kufry a spotreba je 6,1l.
Pristi rok bude obmena na 1290adv. Celkem jsem na ktm najel pres 30tis km a kazdy novy model je vzdy o kus dal. A jak tady bylo psano, chce si to vyzkouset. Jezdim i s kamaradem a ten ma nove GS adv a jede paradne, ale na sportovni styl jizdy je ktm proste lepsi. A vykon?? Tak ten poznas, kdyz das pravy heft na doraz!!!
Hodne pohodovych km vam vsem a pekne leto bez deste preji

Kraťomír (36) napsal 14.07.2015 v 23:50+1

Tech> Pravda pravda , u motorek mám zkušenosti i s přes dvacet let starým vstřikováním a stále funguje lépe než stejně starý karburátor... Otázkou ale zůstává, zda i všechny tyto dnešní technické "vychytrávky", sofistikované počítače řešící mnoho informací během několika milisekund a špičkové barevné displaye, za které by se nemusel mnohdy stydět ani mobilní telefon vysoké třídy, na tom za několik let až desetiletí budou také tak dobře? Odpověď zatím nezná nikdo - přinese ji až čas... V tuto chvíli se však jedná o nezastavitelný pokrok, byť se musím přiznat, že i já raději preferuji spíše ty jednodušší stoje bez (pro mne) zbytečné elektroniky...

Tech (43) napsal 14.07.2015 v 22:37

Spíš by mě zajímalo, kolik motorek se už zastavilo vinou elektroniky, moc to nebude. Nechápu tedy, proč se každému hned ježí vlasy. Já shledávám například vstřikování spolehlivější než karbec.

Diaboluss (42) napsal 14.07.2015 v 22:10+1

Steve-CZ: Definuj, co to je ten "skutečný motorkář" ))

DanielDaniel (7) napsal 14.07.2015 v 22:05+5

Mně to nedá a musím ještě jednou zareagovat. Na začátek tedy musím uvést, že mi celkem vadí v komentářích ti prudiči, kteří hledají chyby i tam kde nejsou a šíří negativní nálady. Nevím jestli je to jen česká nátura, ale je to hnus. Proč se netěšíte z toho, že někdo něco dokáže, nachází nová řešení a rozšiřuje nabídku, z níž se můžeme těšit?
Řada ADV motorek od KTM je opravdu překvapivě komplexně sestavená, ty motorky fungují špičkově a obecně i málo žerou. Na 1050 a 1190 se se spotřebami dostáváme mezi 5 a 6l, srovnatelně nebo i níž než např.kluci na BMW při společných jízdách. Emoce jsou ale jiné - ty motorky jsou velmi sportovně založené a zážitek je jedinečný. Přesné podvozky, úžasné motory, perfektní brzdy - vše funguje jako jedinečný celek. To je částečně odpovědí proč ne kardan. Celý název výrobce je KTM SPORTMOTORCYCLE GMBH - a z toho vychází filosofie (taky mají celkově už přes 250 světových titulů! )- buď budeš mít lehkou kyvku, která se rychle vrací a skvěle kopíruje terén (a proto to má jedinečné jízdní vlastnosti), nebo tam bude kompromis - tedy kardan. Něco za něco. Lenost (mazat) nebo zážitek. A na trhu je dost možností si vybrat.
Vlezte si na to a pochopíte...
Ještě k té elektronice - tahle doba je doba elektronická, a to hlavně proto, že to většina chce. Kdo ne, tak má ještě k dispozici pár mohykánů - Tenéré 660, KTM 690, možná novou Africu...ale upřímně - kolik % je borců, kteří objíždí planetu a opravdu jezdí v ultimativních podmínkách? Podle komentářů většina. Přitom je podle statistik průměr na českého motorkáře 4000km roční nájezd a většina považuje za vrchol sezóny výlet do Alp. Výrobci reagují na skutečnou poptávku trhu - SUV a elektronika...tak to tady máme
Přeju všem motorkářům skvělé zážitky, mnoho bezpečných kilometrů a méně zbytečné a nepodložené kritiky

Tech (43) napsal 14.07.2015 v 18:57+2

Když vidím, co všechno má ve výbavě. Proč nemá i automatické přimazávání řetězu ? Na cestování bez kardanu je to nezbytnost. Mám na motorce hodně doplňků, ale bez tohoto bych se opravdu neobešel.

deluxa (347) napsal 14.07.2015 v 15:58-2

Ludia proste ignoruju fakt ze na motorke za pol mega su lacne cinske odfajcene veci tkzv. rozpoctovky. To je paradoxne taka psychoza ze ked vyseriem tolko penazi za motorku tak si nepripustim ze je tam nieco zle a nedorobene alebo nedotiahnute pripadne schvalne dosadene kurvitko a vnucujem si ze je dokonala. :D Celkom vas chapem tych co mate advikov. Ako som pisal s tou nadobkou je to skusenost s ktm. Tie motorky su dobre fakt ale poctivo urobene nie su ani zdaleka moze si pisat kto co chce...

Steve-CZ (259) napsal 14.07.2015 v 11:52-5

No potěš pán Bůh, půl milionu za bezpohlavní výtvor vybavený asi tisícem ptákovin, které skutečnému motorkáři k ničemu nejsou a akorát se dříve či později pokazí
Navíc zepředu to vypadá jako Kymco 125
Ale z komentářů vidím, kolik lidí těm podvodníkům na to skočí

Kuzin (10) napsal 14.07.2015 v 11:45+1

to Ritchy: souhlas jak píšeš, tady ale sedí.

Ritchy (30) napsal 14.07.2015 v 11:00

Ad spotřeba, zkuste si ji radši někdy spočítat, ono i compjůtry často střílí vedle, setkal jsem se s tím u aut a i u motorek

Kuzin (10) napsal 14.07.2015 v 10:54

"dva jezdci"

Kuzin (10) napsal 14.07.2015 v 10:52







to Dolph-cz: v době testu nebylo přes 30, ale zima taky ne. Nicméně nepřišlo mi , že by topilo nad rámec normálu - to bych zmínil.

spotřeba: viz. foto v tomto 320 km okruhu bylo vše vyjma vyložené (offroad trati a okruhové jízdy) tzn. běžný provoz, šotolina,včetně svižného dálničního přesunu. Vše jeto v jednom jezdci 182 cm, 90 kg, výbava a 5kg camelback.
Přepočítal jsem znovu komplet a nejnižší spotřeba na kterou jsem se dostal v jednom úseku byla 7,1 /100km. Neptejte se mě,ale kde to bylo, tak podrobnou informaci už nemám. Motocykl jsme jezdili v celém testu ve dvou. Foto dílčí trip pouze já,ale i v celku vyšlo stejně.
Berte tak,že se jedná o test - konkrétní kus. ODO:při převzetí ze servisu cca 2500km. Tím chci říci, že vypovídající hodnota nemusí být zcela objektivní informací.

to Nori: Plexi mě při mých 182 cm nepřekáželo, dokonale tlumilo a výhled byl bez problémů. Měl jsem ho asi na 1/3 vysunutí. tzn. šlo by níže a ještě určitě o hodně výše na vyšší postavu.

to all: díky za komentáře

Mig_35 (345) napsal 14.07.2015 v 09:30

kardan, cena, spotřeba
...a není co řešit. Ale chápu, že každý nechce jezdit se stádem na GS. Teď v létě jich potkávám tolik, že není pochyb o tom, kdo je králem třídy...
Nebude test nového Versysu 1000? Na tu motorku jsem hodně zvědavý.

Marus12 (5) napsal 13.07.2015 v 23:55+3

Tak přidám pár poznámek do diskuze. Za prvé - spotřeba ve dvou s jedním kufrech a spíše odpočinkové tempo byla tento víkend 5,5l. Pokud jezdím sám, rychle, teda hodně rychle ( 190 není problém) tak to ukazuje 6,5 - 6,9, ve dvou a plně naložená jela za 6,6. Teď se zdá že spotřeba mírně klesla. Tak že nechápu jak se dokázali dostat na 7,5. To by snad bylo možný jen na okruhu. Za druhé - v porovnání s konkurencí je cena v pořádku. V základu je vše co potřebujete pro cestování ( vyhřívané rukojeti a sedla, padací rám, centrální stojan, plexi už taky za jiné nikdy měnit nebudete, ochrané kryty rukou). Pokud si dokoupíte originál kufry stačí boční jen nasadit a jet. Po 8000 najetych km jsem maximálně spokojen. Až tedy na v článku zmiňovaný ovladač tempomatu. To tam snad dali jen pro to , že už se jim to jinam nevešlo.

Berka79 (18) napsal 13.07.2015 v 22:52

Motorka pěkná, elektroniky bych se nebál. Ne každý je mistr světa (i když si to myslí) a díky některým el. pomocníkům bude motorka bezpečnější. Cena mi nepřekvapuje, ale spotřeba šokuje. Při rychlých přesunech po dálnici mám problém se dostat nad 6 litrů a tohle snad žere i trávu podél silnice. Jasně, má o dost víc koní, ale stejně bere moc.

Diaboluss (42) napsal 13.07.2015 v 22:03

Český Standové budou vždy hejtovat hi-tech mašiny, na který nemají peníze. Co bych zde čekal. Za mně je tenhle advík jistě zase krok dál, kam motorky půjdou. Pro někoho bohužel, ale doba je jinde...jak tady již bylo psáno: dřív se řvalo, že vstřikování je hell... a dnes?
Pro mně osobně je tohle zatím příliž velké, težké a drahé, ale neříkám, že až mi bude padesát a budu chtít pohodlnou a bezpečnou motorku na cestování, tak budu potenciálním kupcem! A hlavně je to i konečně důstojný konkurent R1200GSA!!! Až na tu spotřebu teda...

DanielDaniel (7) napsal 13.07.2015 v 21:41+2

Ahoj,doporučuji se všem na nějakém Advikovi od KTM svézt. Taky jsem kdysi kritizoval zbytecny výkon motoru, hromadu elektroniky apod... Dnes mám 1190 ADV a jsem v nebi. Nereste blbosti (nádobka na brzdovku apod...) funguje to a skvěle, je to úžasný celek. Je otázka kdo vubec dnes vyrábí srovnatelné ADV motorky...? Nesedí mi údaj o spotřebě,to za to museli v testu pekelne tahat. 1190 ADV jezdí v rychlém tempu kolem 6l i s kuframa, kamarád má 1050 ADV a ta ještě o půl litru méně...mimo jiné také nečekaně super masinka. Svezte se a přestante psát nesmysly

gresini (4455) napsal 13.07.2015 v 18:23

to je cenovka i s pořádnou garáží ne??

zdenalekGS (0) napsal 13.07.2015 v 18:23

Je to určitě pecková motorka sice jsem na ni jen sedel, nejel ale ten prolis ve stitku mi prisel ze za jizdy bude prekazet. 160 koni je velky lakadlo ale sprej na retez by mi na ceste zabiral misto na penize co bych mel na benzin :-/ až na tom budou jezdit expedice po svete misto GS, zmenim nazor ktera motorka je nejlepsi

seikos (975) napsal 13.07.2015 v 18:14

Na SA 1290 jsem také seděl jen na výstavě. A až na do jisté míry chybějící podsedlové plasty, kde bylo vidět přespříliš smotků kabelů a bowdenů mi přišla úžasná. Tak akurátní velikost. I plexi.
Tedy, jen ta spotřeba kolem 7,5 (bez kufrů a spolujezdce) mi přijde trochu přespříliš. S plnou náloží jezdit za 8-8,5 litru, to mi nepřijde nijak extra cestovatelské terno. To se ta Adventure dovolená (pokud to nebude jen Adventure na Grossglocker) celkem dost prodraží. Myslím že to bude dost pádný argument proč jít radši do té Ducati, která je schopná za obdobných podmínek jet za 6 litrů. Takže rozdíl 30-ti litrové nádrže versus 20-ti litrové u Multistrady se téměř smazává. Nehledě na to že to co váží KTM suchá, to váží Ducati plně natankovaná. Škoda jen že není Ducna trochu větší a více touring friendly

Nori (35) napsal 13.07.2015 v 17:35+1

Na 1290 jsem akorát seděl na výstavě a docela mi při mých 180 cm vadilo paradoxně moc vysoké plexi,nepřekáží při rozhledu na cestu?

chooki (100) napsal 13.07.2015 v 17:17+2

klasicke komenty a staznosti na elektroniku :) urcite treba vyskusat a potom hodnotit.
Vsetci sa zhodneme ze motorky su nebezpecna zalezitost (aj ja sa teraz pozeram na svoju ruku v sadre a pisem len jednou :) Tak neviem co vam vadi na tom, ze vyrobca sa snazi vychytat medzery a ponuknut motorku co najviac bezpecnu ako ide..
Kto chce malo elektroniky, moze si predsa kupit 1050 ADV za 60% ceny Super ADV...Proste tu sa jedna o top model -vrchol ponuky a nikto Vas nenuti ho kupovat. Ja som napr. tohoto Super advika jazdil pri 0-2C v zime na okreskach a jazdny komfort (vyhrievanie, ochrana proti vetru), bezpecnost - naklonove abs, mtc atd umoznuju rychlu (120-160kmh) a relativne bezpecnu jazdu aj v tazsich podmienkach. Pozrite si posledny Motohouse (07). Tato motorka zvlada jak turistiku, tak aj supermoto trat s driftami ci enduro trat so skokmi.
Este poznamka k hill hold control. Kto sa pohynal niekedy plne nalozeny so spolujazdcom na vyssej motorke do kopca dajme tomu na smyklavejsom podklade (ked potrebuje obe nohy na zemi) tak to dokaze ocenit. Kto nie, tak tu bude od klavesnice kecat nieco o pipkach v X6..ach jo..

Opatrný (29) napsal 13.07.2015 v 16:59

Pro jezdce mého typu zbytečně silná a těžká, ale objektivně vzato SUPER motorka.
Kupec zde za své peníze dostane opravdu Hi-tec stroj. Na rozdíl od jiných věhlasných značek, kde tvoří 60% ceny chytře budovaný image.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist