husqvarna_svartpilen_801_2




KTM 1050 Adventure: Chudej příbuznej?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
XTeZeto (80) napsal 30.03.2015 v 16:22-1

Hodí do motorky nadupanej motor kterej krotí elektronika protože majitelé jsou vemena. Mají u motorek které jsou určeny i do terénu namontovat redukovanou převodovku manuálně připojitelnou jako mají offroady.

abbany (137) napsal 15.03.2015 v 07:59+2

Verím, že na stránke Motorkáři sa nájdu aj motorkári.Po prečítaní diskusie si pripadám, akoby sem písal chytrolín autíčkar. Ak sa Vám nepáči, tak chodte inam. Verím tomu, že ani jeden z kritikou na žiadnej KTM nesedel... a to nie som KTM- kár.

Pivko (85) napsal 14.03.2015 v 21:54

Foto č.6 je od jinud a teď nevim jestli Honda kopiruje KTM , nebo naopak. . Jen doufám, že se to nevyrábí v jedné fabrice v Číně.

zmulin (371) napsal 03.03.2015 v 10:00+1

To je hezký,že si každej může do terénu koupit Adventure-R,jenže před představenim letěla fáma o nástupci 990ky,takže žádná přehlídka moderní techniky,ale jednoduchý cestovní enduro na drátech(21/18) za rozumnou cenu.
Tohle z toho nemá nic...

chooki (100) napsal 03.03.2015 v 09:35+2

Skoda tych niektorych komentov. Ale jednoducho plati, ze na tomto fore sa argumenty na kritiku vzdy vymyslia. Ked tu bol clanok o 1290 super adventure, tak kritika na elektroniku. Ked tu je zakladny model rady adventure s cenou o 30% nizsou, tak zas ine veci. A cena 1050 je porovnatelna so Vstrom 1000 (na SK 12000 vs 12600eur).
Kto chce motorku viac do terenu, moze mat Adv R. Spotreba 1190 je pri sviznej jazde v poho 5-5,5L a spolahlivost je bezproblemova, servis az 15t. km..
Chce sa to povozit - bude tento rok KTM Festival a potom hodnotit.

Dave81 (55) napsal 03.03.2015 v 08:16

Pohledově se mi to líbí moc (stejně jako větší sourozenci) ale původně jsem myslel, že 1050 je skutečně zamýšlena jako KTM "social edition" - tzn. max. osekaná, ale přesto kvalitní,funkční a zábavná motorka. Doufal sem že cenu dostanou někam ke 300 kKč (spíše pod), čímž by slušně zatápěli V-Stromu a další Japonské konkurenci v segmentu cendur. S tou cenou to bohužel nevyšlo, ale třeba to jen zkouší a pokud se nebude prodávat jak čekají, tak půjdou níž...ale to spíš asi ne :) S touhle cenovkou mi ta motorka začíná připadat trochu zbytečná.

zzzmrzlinar (471) napsal 03.03.2015 v 08:02

taky mě to "nové rozdělení", kdy litrové stokoňové duro je pro začátečníky a naháč co má 150 kobyl nemá koule nějakek nepřestává udivovat. Si ještě pamatuju debatu kdy se tu drsoňové vofrňovali, že Diavel se 160 koňmi v divokým dvojhrnku bude proti V-Maxu asi málo To ne snad, že by to říkali redaktoři, ale spíš obecenstvo.

Jinak se přiopojuju ke kritikům velmi vysoké ceny, na druhou stranu je to pořád ten zmiňovanej litr a ty takhle stály vždycky.

DOMINATOR (1260) napsal 03.03.2015 v 07:35

Nehodnotim ani cenu ani parametry, je to pěkné

Destroyer (237) napsal 03.03.2015 v 07:08

motocykel - litrové stokoňové enduro, má byť pre začiatočníkov no možno to bude lepšia voľba cestovnej motorky namiesto ukájania sa extrémne silnými väčšími "bratmi" desať-pade

Boro78 (51) napsal 03.03.2015 v 00:01

Vincent_V a ty bys jezdil na takovy motorce pod 5 l? Myslim ze kdyz to zere 4,9 tak te predbehne jezdec Jawy. KTM zere víc. Oni v testu namerili 7l. Myslim, ze kdybys jel tu samou cestu po 6l, tak se to da, ale loudal bys se jako důchodce... Tak to je :).

zmulin (371) napsal 02.03.2015 v 23:54

Výkonově to spadlo do třídy Tigera 800,nebo spíš pod ní,ale cenu drrrržžžžej

Frankie (731) napsal 02.03.2015 v 21:06

Je to paskvil. Misto nastupce 990 postavi takovyho kockopsa. Kdyby tomu vyhazeli elektroniku a radsi tam dali stavitelny podvozek, takhle mi ta masina nedava moc smysl, jedno z mnoha dalsich zbytecne velkych, tezkych a slozitych SUV na dvou kolech...

Vincent_V (1) napsal 02.03.2015 v 20:55

Boro78 vysokou spotřebu? Co je vysokou spotřebu? Jako že se s 1190 dá jezdit pod 5l je vysoká spotřeba?

Boro78 (51) napsal 02.03.2015 v 20:27-1

Mne se design 1050 a 1190 a 1290 libi ze vsech motorek nejvíc. Jen skoda ze ty masiny maji vysokou spotrebu a nepatri mezi super spolehlive stroje. To jsou dva segmenty ktere ji posouvaji nekam do prumeru. Kdybych motorku potreboval prilezitostne KTM bych poridil bez ohledu na provozni naklady...

Anti (391) napsal 02.03.2015 v 19:57

Já si myslím,že je to stále málo.KTM by měla začít na 800ccm a skončit na 1500ccm.A k tomu ještě v každé kubatuře verzi R.Když to odstupňují po 100ccm,tak mají 16 modelů
Moc nechápu tuhle filozofii,na druhou stranu je mi to fuk.Myslím,že kdo má na novou kačenu,nebude kupovat nějakou "social edišn" která je stejně s cenou hodně vysoko.

guzziowl (6) napsal 02.03.2015 v 18:31

Čistá prasárna

Diaboluss (42) napsal 02.03.2015 v 17:08

Sranda, že dnes se 1050 ccm motorka počítá do malých "pro začátečníky" .-)
Za tu cenu bych asi volil BMW 800 ADV. ...ale nepochybuju, že zákazníky si to najde...

Tifone (147) napsal 02.03.2015 v 16:58+2

ořezaný jak sviňa oproti větším bratrům ,ale na ceně se to moc neprojevilo

čekal jsem větší cenovej odskok

misterjohnny (3) napsal 02.03.2015 v 14:49+2

ach jo ... ... ad anketa, chybi mi tam 990R

georgeCZ (1) napsal 02.03.2015 v 14:34+1

Parádní stroj, který nemá tolik kravinek. Bohužel cenovka je nasazena dost vysoko a Yamaha SuperTenere je v této cenové kategorii lepší volba.

Balouch (266) napsal 02.03.2015 v 14:16

Taky bych byl pro, aby byla víc do terénu...

alexa7 (101) napsal 02.03.2015 v 13:56

Oranžový japonec

MajoKE (51) napsal 02.03.2015 v 13:47+3

Lahky moderny stroj. Myslim, ze cena 10.700 -11.000€ by bola adekvatna. O vsetkom rozhodneme my zakaznici...

Vlnič (199) napsal 02.03.2015 v 12:46

Říkám to už dlouho, enduru, nebo cenduru, jak chceme, chybí střední třída ... tahle 1050 za start cenu 350 tis? To už sáhnu po Supertenere ...

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 02.03.2015 v 12:21

Já bych si vybral klidně tu 1050. Na cestovní enduro je to podle mě ideální kubatura. Ale pokud má tahle hmotnost a rozměry větších sester, tak je zbytečné po ní sáhnout. Je škoda, že skoro všechny značky cpou top komponenty pouze na největší (občas nesmyslně) kubatury a menší dělaj rozpočtovky...

KubaLC8 (29) napsal 02.03.2015 v 12:10

Kazdej si najde to svy, jako obchodni trik je to pekna blbost.
KTM uz nedela velka OFF-endura, ale Cendura jako ostatni.
nevim jestli to 1190R zachrani

Michal86 (14) napsal 02.03.2015 v 12:06

Nevíte náhodou v čem to ten rider jede? Spíš než motorka mě zaujal ten textilní komplet...díky

vilemx (228) napsal 02.03.2015 v 11:53-1+3

KubaLC8: Moc nerozumím tomu, proč by 1050 měli dělat víc do terénu. Smysl by to mělo pouze v případě, kdyby 1050 dostala znatelně menší rám nebo motor. Jenže rám i motor je stejný s 1190 (myšleno rozměry a hmotnosti). Spíš mi to připadá jako obchodní trik, aby pán domu neměl mindrák, že jezdí na stejné motorce, jako jeho ženská. Tak jí koupí 1050 a je klid

Boro78 (51) napsal 02.03.2015 v 11:52+1

Kdybych byl tak chudý, abych si mohl "chudého příbuzného" dovolit ... Byl bych rád...

KubaLC8 (29) napsal 02.03.2015 v 11:41+1

Proc delaji jednotlive rady tak blizko u sebe? Tohle je kanibalizmus jednotlivych modelu mezi sebou. 1290SA je extrem a jednoznacne silnice, 1190R fajn, Zkousi OFF, ale proc je tu 1190 a ted i 1050?
Dalsi SUVcka, meli tu 1050 udelat vic na OFF. nejak tomu nerozumim

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist