motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pejko_ (6) napsal 06.08.2024 v 21:31

Za mna plne súhlasím. KTM sú skvele motorky, ale nie pre každého. Najazdil som okolo 3500km na KTM 790 duke 2019. Super mašina, ale na jednu vec som si nevedel zvyknúť a to bola cukavost plynu, presne ako aj vo videu. Neviem si predstaviť keby skúsim 990. V zákrutách a na výjazdoch ma to desilo, a aj po case som si nezvykol a musel som ju predať. Každopádne moto mala super brzdy aj podvozok a veľmi dobre čitateľný display. Po tejto stránke som jej nemal čo vytknúť. Je to proste moto pre ľudí čo majú radi agresívnu odozvu na plyn.

Motofighter (492) napsal 24.06.2024 v 18:34

Ujeceny Zajac ma proste pro tento typ motoru a znacky slabost . Ale pro me ma ten litr malo koniku, design (predni svetlo) je fakt nepovedenej a ruku na srdce, kdo by chtel radovy 2val ? To uz radeji vevodu se vsim vsudy 1290 .

PEPEE01 (409) napsal 20.06.2024 v 14:27

Parádní test jako vždy. Svezení bude skvělý, ale cena tragická a ten ksicht je vážně ODPORNEJ. A to mám rád divný věci.

Tudesky (1) napsal 19.06.2024 v 23:50+1

Streetfighter V2 stoji aktuálně cca 450 tisíc , tudíž Duke ani se všemi příplatky určitě není drazší , naopak má 50 tisíc k dobru ,ale i tak to bude mít težký :D

SuperSic58 (1447) napsal 19.06.2024 v 10:15

Super testík na silničkách severního plzeňska Ne jako některý testy zde, kde vemou motorku do Břežanského údolí a v testu pak koukáme na dvě zatáčky asi ve 30ti záběrech Ale teda motorka šeredná strašně, ta maska neni z nejkrásnějších už na 1390, ale na týhle 990 vypadá hrozně velká, trochu to působí jak kdyby to tam rouboval nějakej garážovej úpravce Jo "kyklop" modelu MT-09 vyrostla konkurence v boji o nejohyzdnější motorku 21. století

JohnnyS08 (287) napsal 18.06.2024 v 08:44+3

wheelie, stoppie, kolínko, takhle se má testovat motorka
Zajochu, díky

jahůd (11) napsal 17.06.2024 v 22:06

Honzo. Když by jsi to bral jak to je- ready to race. Má to smysl? Nebo je to naháč pro masy? Já si nemohu pomoct, ale 890 duke r mi stále připadá stále víc ready to race. Něco jako zda to necuká na 4ku ve městě není pro mě argument. ta dlouhatánská kyvka, to taky nebude ono.. toto mi spíš připadá jako něco co by mohlo být něco metzi mt09 a mt10 od ktm. co by jsi si vybral ty na požitek z jízdy? - pěkný asfalt zatáčky výjezdy, okruh. ( neřešit jak jsi se propletl městem)

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 18.06.2024 v 09:41

Čau, něco padlo už v testu. Jednak 890 R už může být věkem zkreslené, co si ale pamatuju je jeho větší jankovitost a provokativnost, proto bych inklinoval k němu. Asi s tím má co dočinění trochu nižší váha, i když to není moc. Taky jsem si říkal, že asi měl ostřejší geometrii, ale když se podíváš do dat, tak je 990 dokonce kratší, tolik i k té kyvce. U těch 790/890 jsem měl dokonce pocit, že sedím nad předním kolem a dlouhou kyvku tahám trochu za sebou. Brzdy byly o fous lepší, možná i podvozkový komponenty, ale 990 rozhodně není rozpočtovka typu UJM. MT se divokostí podobají ale KTM má podle mě pořád lepší podvozek a elektroniku, pokud se teda bavíme o standardu a ne SP.


Sir_CHerokee (136) napsal 17.06.2024 v 20:43+2

Určitě superostrá motorka po vyježděné šílence, ale za mě se mašina musí i líbit.

Sedlsson (26) napsal 17.06.2024 v 20:42

Takové škaredší CF Moto

gresini (5285) napsal 17.06.2024 v 20:16+1

Mě se naopak líbí, je hezká a povedená ! Ale nikdy bych si nekoupil motorku s objemem 947 ccm za takový peníze! Když tak alespoň 1100ccm,nebo výš,klidně až do 1300ccm, vzadu 200 gumu a dvouvál nevadí - za tyto peníze!!

mira82 (48) napsal 17.06.2024 v 19:58

Zrovna jsem si říkal, kdy už sem Zajoch konečně přidá test nové 990 a dá ji pěkně za uši. Díky, super!

Jinak: Nelíbí se mi. Stejně jako se mi nelíbila 890 R. Jenže ta byla tak skvělá, že jsem tam už po hodinovém testu chtěl nechat auto na protiúčet. Moje racionální já mě zastavilo. Nesnáším ho.

Jaroslav1974 (9) napsal 17.06.2024 v 16:55+2

je to hnusný,,, fakt je to hnusný a ještě je to hnusný,, prostě si nechci holku jen pro to , že kouří nejlíp na okrese ))

paaweel (2) napsal 17.06.2024 v 15:22+2

Nezlobte se . Ale už se musím zeptat . Neberte to jako rejpání , ale opravdu mne to zajímá . Technicky super motorka ale .... Je tady někdo komu se tento design opravdu líbí ? Rozumím že to někdo překousne a zvolí Duka s ohledem na skvělou techniku , zábavnost , motoricky to musí být bomba ( sám přeferuji 2V ) . Ale zajímalo by mě jestli jsou lidi pro které je tento vzhled best of a jiná podoba by byla pro ně krok špatným směrem . Pro nějakou skupinu přece musí KTM dělat moto v této podobě , nebo ne ? Je fakt že je to originální , ale to jako malé + . Díku za případné reakce a doufám , že jsem se někoho nedotkl .

gringoxk12 (2) napsal 17.06.2024 v 15:06+1

Dobrý test. Měl jsem ji doma něco málo přes 1 měsíc na testovaní a hodně jsem si ji užil. NAjel jsem kolem 1 500km.
S těmi zápornými věci souhlasím ale převažují ty lepší a za jízdy si na to člověk nevzpomene
Jsem zvědavý kdy vyjde verze R

JardaBar (227) napsal 17.06.2024 v 14:44+2

Prý "nevibruje", ale obraz na kameře rozmazaný až hrůza .
Jinak je to obluda, bohužel vypadá strašně. Asi má jiné přednosti, ale vzhled to není.

roadmagor (8) napsal 17.06.2024 v 13:06+2

To vypadá na parádní potvoru
A redakci dávám pochvalu za to vlastní vážení motorky. Katalogové údaje jsou často poněkud zmatečné

Brukev (989) napsal 17.06.2024 v 13:04

Krásná motorka jako vždy parádní test …. Hned bych se šel projet. KTM vždy tu první cenu přestřelí takže zájemci asi chvilku počkají a pak to bude cajk

Pedl (249) napsal 17.06.2024 v 11:10+1

Dobře to jezdí Díky za test. Cena už tolik nepotěší.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist