motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Meony (0) napsal 16.01.2018 v 11:15

990 byla hezčí, ale motorově bude 1190 samozřejmě někde jinde...

Diaboluss (45) napsal 03.02.2014 v 11:55

23l nádrž by tedy měla bejt celkem dostatečná!

dandytdm (2) napsal 01.02.2014 v 17:13

Na Advikovi mám najeto 17500 km! Spotřeba je okolo 6litru,samozřejmě že pokud jsem pelášil nad pov.maximálku tak 7litru.
Jediné minus jsou ráfky,po každé výměně pneu unikaly přez špice. Takže jsem při delším tripu nasazoval duše. Ani soudruzi v KTM to zatím neumí odstranit . Mášina je skvělá a za nic jiného bych ji neměnil

martin.hsb (5) napsal 01.02.2014 v 15:04

Tak záloha na eRko zaplacena, už je na něm cedulka "nesedat" A jakmile se oteplí, bude Kačka převezena po ose do garáže . Už se nemůžu dočkat Jen těch peněz, padly všechny úspory... Ale co, zítra tu nemusím být a když do pekla, tak na pořádné mašině

vilém-mareš (1) napsal 29.01.2014 v 20:00

Spotřeba se v průměru motá kolem 6ti litrů. 990 si vzala trochu víc, ale jela o dost míň.

Diaboluss (45) napsal 29.01.2014 v 12:37

Krásný stroje. jen by mě zajímala spotřeba - ale ne ta papírová, ale opravdová - v praxi. Co mám info, tak 990 Adv. na tom zrovna růžově nebyl... máte někdo zkušenosti?

ejs1000 (0) napsal 29.01.2014 v 09:14

Mám 1190 Advího. Pokud někdo chce do terénu, tak přes erko nejede vlak. Já si koupil bez er, a na silnici je to fakt něco neopakovatelnýho, jak mlátí supersporty. V terénu díky širokejm gumám a malýmu výběru gum žádnej hit. Na druhou stranu jezdím teď v zime v lomu na trati a všechno se dá projet... Takže suma-simárum doporučuju je to fakt dobrej strojek!

Sonyjarek (8) napsal 29.01.2014 v 07:28

hezký článek,Advík R to je krasavec.

Toecutter. (275) napsal 28.01.2014 v 16:59

KTM musí kopírovat dnešní nároky a dnešní dobu, takže v tomto ohledu jsou to krásné stroje,ale přeci jen předchozí verze mě byla přeci jen bližší.

foky (156) napsal 28.01.2014 v 12:53

Já vim co to znamená a právě proto jsem se zeptal...

vtr78 (12) napsal 28.01.2014 v 11:07

To Foky - protože 2xOHC znamená totéž jako DOHC (Double Over Head Camshaft).

iVlada (89) napsal 28.01.2014 v 09:24

vilém-mareš> skutečně jsem asi špatně hledal a nebo z téhle mašiny bylo vyndáno Díky Zjišťoval jsem a výrobce dodává novou motorku včetně pouzdra se sadou origo nářadí. Je fakt, že jsem jedno takové dostal se svou SX-F. Docela mě tam pobavil otevírák na pívo

vilém-mareš (1) napsal 27.01.2014 v 20:30+1

Zrovna v létě potřeboval kamarád v Alpách opravit toho Crosstourera a jediný klíč, co tam měl, byl od zapalování. Ktm ho zachranila. Jinak bych to ani nevěděl, že ktm cajk má a honda ne.

tonybeny (3) napsal 27.01.2014 v 20:05-2+1

vilem-mareš: tak to jsou japonci, tam nářadí nepotřebuješ

vilém-mareš (1) napsal 27.01.2014 v 20:00

Chtěl bych opravit informaci ohledně nářadí pod sedlem. Asi jsi špatně hledal, protože já ho tam mám už z výroby a je dost obsáhlé oproti konkurenci. (Crosstourer nic, Supertenere skoro nic

-LOTR- (2) napsal 27.01.2014 v 19:29

Tu omezenou maximálku u "erka" jsem ani netušil, pokud to není překlep (možná posichrovaný kvůli přední 21" gumě(?)). Jinak fajn stroje, osobně se mi víc po stránce designu líbí silniční model.

pernik92 (168) napsal 27.01.2014 v 17:17+1

Mr.Petr - taky bych uprednostnil design blizsi predchozi generaci, ale taky si uvedomuju naroky dnesnich ridicu, kteri chteji vetsi univerzalnost.

Nicmene je Kacena pekny bajk a pokud je o nem vse pravda, tak je to paradni pocin od KTM

Mr.Petr (6) napsal 27.01.2014 v 16:41+1

Nevím, asi jsem staromódní, ale mně na novém Advíku ten "dakarský" styl prostě chybí. 990 je mi designem bližší. Ale jinak samozřejmě super a doufám, že se na ní brzo svezu

STV4ever (6) napsal 27.01.2014 v 15:08

To je fakt porno to "Erko"
Proč to sakra musí stát 400 papírů

foky (156) napsal 27.01.2014 v 13:29

Proč u jednoho motoru píšete 2xOHC a druhýho DOHC?

Nori (38) napsal 27.01.2014 v 11:54+1

Nejlepší bike na kterém jsem jezdil.Ale na delší cestování bych stejně bral GS.

vencysta (78) napsal 27.01.2014 v 11:49+1

Jsou to parádni stroje
Mně se víc líbí "erko", ale z pragmatickejch důvodů bych si vybral "silniční" verzi.

mardock (73) napsal 27.01.2014 v 10:06+1

škoda, že jsou pořád testy těchto typů motorek na ryze silničních gumách, ale za to redakce nemůže. Jinak mašiny parádní

sqwer (12) napsal 27.01.2014 v 09:53

To je prvni vec, ktera se sunda kdyz jedes do terenu takze poskozeni kamenem opravdu nehrozi...

laďa-prášil (96) napsal 27.01.2014 v 07:24

No, abych něco našel - ta matice na gumě na stupačku s trčícím závitem je hrozná jeba o šutr a nepůjde normálně sundat. Takže do KTM: uzavřenou matici s inbusem a pak to asi bude dokonalý. Číslo účtu pošlu, za dotažení k dokonalosti se menší bakšiš bude hodit




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist