Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na Advikovi mám najeto 17500 km! Spotřeba je okolo 6litru,samozřejmě že pokud jsem pelášil nad pov.maximálku tak 7litru.
Jediné minus jsou ráfky,po každé výměně pneu unikaly přez špice. Takže jsem při delším tripu nasazoval duše. Ani soudruzi v KTM to zatím neumí odstranit . Mášina je skvělá a za nic jiného bych ji neměnil
Tak záloha na eRko zaplacena, už je na něm cedulka "nesedat" A jakmile se oteplí, bude Kačka převezena po ose do garáže . Už se nemůžu dočkat Jen těch peněz, padly všechny úspory... Ale co, zítra tu nemusím být a když do pekla, tak na pořádné mašině
Krásný stroje. jen by mě zajímala spotřeba - ale ne ta papírová, ale opravdová - v praxi. Co mám info, tak 990 Adv. na tom zrovna růžově nebyl... máte někdo zkušenosti?
Mám 1190 Advího. Pokud někdo chce do terénu, tak přes erko nejede vlak. Já si koupil bez er, a na silnici je to fakt něco neopakovatelnýho, jak mlátí supersporty. V terénu díky širokejm gumám a malýmu výběru gum žádnej hit. Na druhou stranu jezdím teď v zime v lomu na trati a všechno se dá projet... Takže suma-simárum doporučuju je to fakt dobrej strojek!
vilém-mareš> skutečně jsem asi špatně hledal a nebo z téhle mašiny bylo vyndáno Díky Zjišťoval jsem a výrobce dodává novou motorku včetně pouzdra se sadou origo nářadí. Je fakt, že jsem jedno takové dostal se svou SX-F. Docela mě tam pobavil otevírák na pívo
Zrovna v létě potřeboval kamarád v Alpách opravit toho Crosstourera a jediný klíč, co tam měl, byl od zapalování. Ktm ho zachranila. Jinak bych to ani nevěděl, že ktm cajk má a honda ne.
Chtěl bych opravit informaci ohledně nářadí pod sedlem. Asi jsi špatně hledal, protože já ho tam mám už z výroby a je dost obsáhlé oproti konkurenci. (Crosstourer nic, Supertenere skoro nic
Tu omezenou maximálku u "erka" jsem ani netušil, pokud to není překlep (možná posichrovaný kvůli přední 21" gumě(?)). Jinak fajn stroje, osobně se mi víc po stránce designu líbí silniční model.
Nevím, asi jsem staromódní, ale mně na novém Advíku ten "dakarský" styl prostě chybí. 990 je mi designem bližší. Ale jinak samozřejmě super a doufám, že se na ní brzo svezu
No, abych něco našel - ta matice na gumě na stupačku s trčícím závitem je hrozná jeba o šutr a nepůjde normálně sundat. Takže do KTM: uzavřenou matici s inbusem a pak to asi bude dokonalý. Číslo účtu pošlu, za dotažení k dokonalosti se menší bakšiš bude hodit
990 byla hezčí, ale motorově bude 1190 samozřejmě někde jinde...
23l nádrž by tedy měla bejt celkem dostatečná!
Na Advikovi mám najeto 17500 km! Spotřeba je okolo 6litru,samozřejmě že pokud jsem pelášil nad pov.maximálku tak 7litru.
Jediné minus jsou ráfky,po každé výměně pneu unikaly přez špice. Takže jsem při delším tripu nasazoval duše. Ani soudruzi v KTM to zatím neumí odstranit . Mášina je skvělá a za nic jiného bych ji neměnil
Tak záloha na eRko zaplacena, už je na něm cedulka "nesedat"
A jakmile se oteplí, bude Kačka převezena po ose do garáže . Už se nemůžu dočkat
Jen těch peněz, padly všechny úspory... Ale co, zítra tu nemusím být a když do pekla, tak na pořádné mašině
1 reakce
Spotřeba se v průměru motá kolem 6ti litrů. 990 si vzala trochu víc, ale jela o dost míň.
Krásný stroje. jen by mě zajímala spotřeba - ale ne ta papírová, ale opravdová - v praxi. Co mám info, tak 990 Adv. na tom zrovna růžově nebyl... máte někdo zkušenosti?
Mám 1190 Advího. Pokud někdo chce do terénu, tak přes erko nejede vlak. Já si koupil bez er, a na silnici je to fakt něco neopakovatelnýho, jak mlátí supersporty. V terénu díky širokejm gumám a malýmu výběru gum žádnej hit. Na druhou stranu jezdím teď v zime v lomu na trati a všechno se dá projet... Takže suma-simárum doporučuju je to fakt dobrej strojek!
KTM musí kopírovat dnešní nároky a dnešní dobu, takže v tomto ohledu jsou to krásné stroje,ale přeci jen předchozí verze mě byla přeci jen bližší.
Já vim co to znamená a právě proto jsem se zeptal...
To Foky - protože 2xOHC znamená totéž jako DOHC (Double Over Head Camshaft).
vilém-mareš> skutečně jsem asi špatně hledal a nebo z téhle mašiny bylo vyndáno
Díky
Zjišťoval jsem a výrobce dodává novou motorku včetně pouzdra se sadou origo nářadí. Je fakt, že jsem jedno takové dostal se svou SX-F. Docela mě tam pobavil otevírák na pívo
Zrovna v létě potřeboval kamarád v Alpách opravit toho Crosstourera a jediný klíč, co tam měl, byl od zapalování. Ktm ho zachranila. Jinak bych to ani nevěděl, že ktm cajk má a honda ne.
vilem-mareš: tak to jsou japonci, tam nářadí nepotřebuješ
Chtěl bych opravit informaci ohledně nářadí pod sedlem. Asi jsi špatně hledal, protože já ho tam mám už z výroby a je dost obsáhlé oproti konkurenci. (Crosstourer nic, Supertenere skoro nic
Tu omezenou maximálku u "erka" jsem ani netušil, pokud to není překlep (možná posichrovaný kvůli přední 21" gumě(?)). Jinak fajn stroje, osobně se mi víc po stránce designu líbí silniční model.
Mr.Petr - taky bych uprednostnil design blizsi predchozi generaci, ale taky si uvedomuju naroky dnesnich ridicu, kteri chteji vetsi univerzalnost.
Nicmene je Kacena pekny bajk a pokud je o nem vse pravda, tak je to paradni pocin od KTM
Nevím, asi jsem staromódní, ale mně na novém Advíku ten "dakarský" styl prostě chybí. 990 je mi designem bližší. Ale jinak samozřejmě super a doufám, že se na ní brzo svezu
To je fakt porno to "Erko"
Proč to sakra musí stát 400 papírů
Proč u jednoho motoru píšete 2xOHC a druhýho DOHC?
Nejlepší bike na kterém jsem jezdil.Ale na delší cestování bych stejně bral GS.
Jsou to parádni stroje
Mně se víc líbí "erko", ale z pragmatickejch důvodů bych si vybral "silniční" verzi.
škoda, že jsou pořád testy těchto typů motorek na ryze silničních gumách, ale za to redakce nemůže. Jinak mašiny parádní
To je prvni vec, ktera se sunda kdyz jedes do terenu takze poskozeni kamenem opravdu nehrozi...
No, abych něco našel - ta matice na gumě na stupačku s trčícím závitem je hrozná
jeba o šutr a nepůjde normálně sundat. Takže do KTM: uzavřenou matici s inbusem a pak to asi bude dokonalý. Číslo účtu pošlu, za dotažení k dokonalosti se menší bakšiš bude hodit