Keeway V302 C vs. UM Renegade Freedom 300: Harleye pro juniory
Text: Jan Rameš , Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Jan Rameš | Střih: David Jelínek | Zveřejněno: 11.5.2023 | Zobrazeno: 14 094x
Text: Jan Rameš , Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Jan Rameš | Střih: David Jelínek | Zveřejněno: 11.5.2023 | Zobrazeno: 14 094x
Jakoze, jsem rad za kazdou konkurenci, cim vic tim lip pro zakaznika
...ale.. tohle je fakt hnus
fakt si tohle nekdo koupi? Neni lepsi trochu jeta Rebelka 500? Nebo rovnou nova? Porad na tom bude mensi ztrata pri prodeji nez u tadytech paskvilu..
Ad "Doufám, že ten mini Forty-Eight nemá taky tak strašně vystrčený vzduchový filtr na pravé koleno, že se nedá noha přimáčknout k nádrži"
Ne, nema. ale mista za jezdcem je krute malo..., jinymi slovy ve dvou se to neda a vubec, pri pohledu sikmo zezadu ta motorka vypada vylozene divne, ma takovy prisrazeny zadek,jako hyena.
Coz je asi duvod, proc nikde fotky sikmo zezdu nejsou
Opět apel na redakci, ty videa se koušou, je to tragédie, opravdu bych zvážil přesun videí na nějakou platformu, třeba youtube atd...
2 reakce
Není to 100% , řešíme to a bude lepší přehrávač. YT ne, chceme to mít na našich serverech. Díky.
Doufám, že ten mini Forty-Eight nemá taky tak strašně vystrčený vzduchový filtr na pravé koleno, že se nedá noha přimáčknout k nádrži. Když jsem si nedával na dálnici pozor, tak mi vítr vždycky najednou rval nohu od mašiny, div jsem nelehnul. Jasně - mluvíme o jiných rychlostech, ale ani pohodlí to neprospívá.
Jeste k tomu Keeway/Benda. Designove bych rekl na urovni rekneme Kawasaki Vulcan, je to takove to asijske pojeti cruisera, pricemz hodne koukali na Sportstera. Kazdopadne na Cinany OK, jakoze Japka to o moc lepe nemaji. Keeway je proporcne vyvazeny, detaily ma vymazlene, bohuzel ty napisy Benda/Keeway jsou takove to buranske "slama mi leze z gati" ale je to pro mlade, tak budiz. Me by to vadilo a muselo by to jit okamzite dolu.
Co ovsem ani Kawa Vulcan nema je dvouvalec Vecko. I kdyz je to v pripade Keeway "jen" tupy vodou chlazeny dvouvalec bez falesnych zeber, porad to ma v mych ocich vetsi charisma, nez namazleny radak dvouvalec s falesnyma zebrama odvozeny odnekud z Ninji. Spousta plastu za motorem vypada na cruiseru vzdycky spatne, at uz Kawasaki Vulcan nebo UM. Tady Cinan od Keeway pochopil, ze zmenseny Sportster potrebuje dvouvalec doV a remen a nesetril.
Jenze je ta Keeway celkove moc mala. Jezdec se tam mozna vejde, ale nejake brasnicky a doplnky uz moc neee. Ego by to i sneslo, ale prakticnost je dost v haji... proste pro dedu na sobotni vylety na ryby to fakt neni stavene, i kdyz clanek tvrdi opak. Potrebovalo by to delsi sedlo, delsi rozvor, posunout zadni kolo aspon o pet centaku dozadu a mozna trosku vic sklonit predni vidlici a byl by to paradni baby cruiser i s nejakou realnou uzitnou hodnotou.
UM je děs, ale to Keeway vypadá parádně, malý véčko. Akorát ten nápis Benda, to je jako ten stupidní parazit z parlamentu..
2 reakce
Byl jsem teď pár dní v polském Krakowě na motce a okoukával polské motky JUNAK stilu chopper.Jsou to sice objem 125cm3,ale vůbec nevypadaly špatně-cena na koruny kolem 80tis.
Dělají i scramblery,endura,atd...vše euro5.
Jestli by spíš nebylo záhodno omrknout tuhle stranu než pořád koukat na tupou Čínu...
5 reakcí
2 reakce
To Véčko vypadá docela dobře.
Když pominu všechno okolo, tak ti Číňani jsou stejně frajeři v dnešní době vyrábět véčko v takovém malém objemu. Kdo to má?
jenom jedno slovo... METEOR (Royal Enfield METEOR 350). Seděl sem na péráku, seděl sem na keeway a seděl sem na malym meteoru. Nesrovnatelý. Kvalita, provedení, posez, geometrie. R-E to prostě umí. Navíc existuje i SUPERMETEOR 650.
2 reakce
Kdyz se podivate na bazary jak vypadaly Keeway cruisery pred deseti lety (ano, jak kus pochromovaneho plastu, ktery upadl z detskeho kolotoce)... tak je to fakt pokrok. Nejsem si uplne jisty, jestli Cinani zvladli konstrukcne spravne okopirovat vsecky detaily, protoze ruku na srdce, Cinani jsou neuveritelna prasata a jedou spise kvantitu, nez kvalitu, ale Japonci a Evropani jsou v posledni dobe tez dost slabi, proste jsou to spotrebaky, jejichz hlavnim ucelem je prezit zaruku a v techto mantinelech se Cinani vicemene dotahli. na "globalni kvalitu" mnohem lepsich a drazsich znacek..
Za ty penize ten Keeway asi dobry, ale pockal bych si na prvni zkusebni jezdce, jak ohodnoti spolehlivost a servisni zazemi, kdyby se napriklad ukazalo, ze ten remen praska a nejde sehnat nahrada... nebo cokoliv podobne zabavneho.
Vybral bych si jednoznačně Keeway. Byl jsem na výstavě a zpracování UM nic moc. Strašná fórovka. Na tři metry dobrý, při detailní prohlídce slabota. Keeway výrazně lepší.
1 reakce
Harlejáři prskat nebudou. Nějak se s ježděním začít musí. Lepší připodobňovat k HD, než k …jinýmu šrotu…
Díky za test
za mě teda určitě Benda, jen ten nápis by se musel řešit, tak se jmenoval můj šéf
Byla by někde fotka Dominika na Keewayi? Honzis je prcek, to víme všichni
No Keeway/Benda vypadá solidně. Jen ten nápis Benda v předním světle bych nemusel, který výrobce to tak zdůrazňuje?
4 reakce
díky redakci za malorážkotesty
Mně by se líbila předělávka na naked (vyšší sedlo, stupky pod). V číně mají i pětikilo V4 -čtyřválec blázni. S shineray-jawa bych to neporovnával, to je jiná kategorie, cuká ve městě a také horší "kvalita".
Benda mi dává větší smysl než dražší, hůř zpracovaný pérák. Ale 500 čechů to mělo loni kvůli nálepce+vzhledu opačně a šlo do inda.
Opravdu to má hliník kyvku-vyzkoušeno magnetem?
2 reakce
No konečně se zase po dlouhé době objevilo moto, něco na čem se dá běžně fungovat a dojíždět denně do práce za jakéhokoliv počasí. Ale když bych si měl vybrat mezi tímto a 350 ohc, tak cenově a praktičností je jasné 350 ohc. Když si připlatím 17 tis mám rádoby novou 650 ohc a jsme oproti 300kilu už někde jinde. Po 15 letech lítání kolem komína od mne někdo jetou půl číno jawu ještě někdo koupí ,ale tyhle uniseriové NONAME nikdo nechce ani jako mladou ojetinu ještě v záruce.
2 reakce
kdo se smál uniklým snímků prototypu jawy 1200, musí se smát i tomuhle. Sice se to snaží dohnat barvama ale podívejte se na ty divno plasty pod sedlem. To je splácanina jako prase. Sorry. díky za další recenze a fotky ale mě to neoslovilo. to raději s chutí džáwu 650 když bych nečekaně zbohatnul a k tomu Brevu 1200 a nebo sport, či BMW R1200
4 reakce