husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
valentinow123 (34) napsal 16.02.2023 v 13:17

To je prave divne, ze se cinska znacka, ktera je proflakla prumerne zpracovanymi skutry hodla pustit do zavedene konkurence s petistovkou.
No, je to jejich boj, podle me to nemuze dopadnout jinak, nez totalnim propadakem.
Coz je dalsi faktor pro pripadne zajemce, protoze nikde neni psano, ze po nejakych ctyrech, peti letech, kdy to Keeway potichoucku zabali, na to nekde sezenou servis a nahradni dily a za jakou cenu, vzheledem k tomu, jaky to je exot.
A na to, aby to stalo nepojizdne v garazi, je to trosku draha sranda.

valentinow123 (34) napsal 16.02.2023 v 10:46

Cinska petistovka , ktera chce vysachovat Hondu... no. Uz tu par takovych bylo a nejak se to soudruhum nedari, ze.
Jinak bych zacal ten redakcni test uplne jinak, ne od svetylek a displeju a lestene koncovky, ale od svaru na ramu, od tuhosti a presnosti zpracovani rizeni, podvozku a od vibraci na motoru.
To jsou veci, ktere by me na Cine zajimaly jako prvni.
Ony totiz blbustky jako TFT displej, podsvicene ovladace a LED svetla stoji cinana par 100$ dolaru, protoze to vali ve stotisicovych seriich a nejvetsi podil ceny tvori vstrikovaci formy a rozjeti linky a to stoji uplne stejne, jestli delate 1000 kusu anebo stotisic kusu. Ale takhle posvarovat ram ze skutecne vyskopoevnostni oceli a odladit rizeni a perovani a dat tam motor, ktery nevibruje, to uz je trochu jina story. To Cinan nezvlada a zvladat nebude ani za padesat let s jejich pristupem ke kvalite.

Ale v tomto ohledu uz i Honda neni davno, co to byvalo, jelikoz tam setri na cene na ukor kvality taky, protoze holt globalizace. Za me rozhodne ne Cinana, jednou uz jsem se spalil apodruhe fakt ne.
Jestli bych si ted kupoval dalsi stroj, tak spise nejaky starsi, zachovaly, s karburatorem a oldschool, bez ABS, ktery bych si pred koupi opravdu poradne projel, protoze v dlouhodobem meritku vsecky ty elektricke displeje a senzory svetylek a blbosti odejsou a nikdo uz to nikdy za zadne penize neopravi.
A to nemluvim o te cene, protoze za tu cenovku si muzu koupit skoro cokoliv...

RadekFMX (4) napsal 12.02.2023 v 10:34+2

Měl jsem skůtr keeway silverblade 250. Po 3000km zpuchřely ventilky. Zadní ulít za jízdy v zatáčce. To byl parádní zážitek. Přední držel silou vůle a vydrolil se mi do ruky.Ve 4000km začala téct vodní pumpa. O škubání variátoru a chcípání studeného motoru třeba při dojezdu na kruháč ani nemluvím. Trápení ukončila až totálka, kdy mi nedalo auto přednost.

hondaman1 (15) napsal 11.02.2023 v 03:34

zufala snaha
honda je cislo jedna

Frankie (731) napsal 10.02.2023 v 12:54+2

Stopadesátášestá variace na téma kopie Hondy CB500

tonda0 (31) napsal 10.02.2023 v 07:33

Hmotnost 197kg je na 500ku naháče fakt moc. Stejně má můj Tracer 700 s polokapotou.

PetrosPV (28) napsal 09.02.2023 v 23:14-1

Číňani pochopili že konkurovat Hondě CB cenou je nesmysl tak konkurují tím že to vypadá trochu jinak.

Robertak (120) napsal 09.02.2023 v 21:57

další čína jo? došly normání motorky? ale tak pořád lepší, než číst tu o nějakym autu.. dávám body za vtipný tričko, zajímalo by mě, kolika zarytejm ducatistům cukala žíla na čele..

jinak za mě čína pořád ne.. spíš si dřív pořídim indickýho enfielda, teď ten novej supermeteor se mi líbí fakt hodně, toho byste si mohli vzít do parády..

a jinak samozřejmě díky za článek a video

1 reakce

Honzis
Honzis 10.02.2023 v 08:18

Super Meteor třeba takhle?
https://motorkari.cz/a/v0a


SuperSic58 (1307) napsal 09.02.2023 v 20:34+1

Do rytmu se keeway... Nějak se v těch čínskejch půlitrech s kopií hondího dvouhrnku už ztrácím.. A stojí stejně jak po všech stránkách lepší japonskej originál... Geniální marketingovej tah

hycomat (1) napsal 09.02.2023 v 20:32

Kto je "Sam Howkens"?

Maxipes_Fík (11) napsal 09.02.2023 v 20:13

V odstavci "Motor" jsem se dočetl, cituji: "Ze dvou válců vystupuje hezké lesklé výfukové potrubí ", buď jste se špatně dívali nebo jsou ti číňani ještě větší podvodníci než obvykle a vydávají dvoutaktní motor za čtyřtaktní. Výfukové potrubí u čtyřtaktu je vždycky přimontováno k hlavě motoru.

K167 (1471) napsal 09.02.2023 v 18:19+10

Stroje jako kýway
Už mi trochu splýway

I když kukuč zlý may
A cenovkou hýbay

Moc mě nezajímay

KVTU (106) napsal 09.02.2023 v 17:59

Super motka , takže vzali běžné hnusné UNI čínské pětikilo, ještě více ho zhnusnili, Bylo tu spoustá čínskej keplů ale tohle je top hnus. zlatej shinray 500.

nevo7 (95) napsal 09.02.2023 v 17:09

Všetko na jedno kopyto. Nový Hornet, toto či Suzuki 8s /bez ohľadu na objem/. Nič pekné.

Neviem či distribútor chce veľa zarobiť, ale prečo je cena rovnaká ako za Hondu netuším /cenu tu mala prehovárať zákazníka, kúp si niečo iné/. Honda je ľahšia skoro o 10kg, zvyšok +- to isté. Asi jasné čo si záujemca skôr vyberie.

JoskaH (444) napsal 09.02.2023 v 16:25

No jo, pokud to má za něco stát, musí to něco stát...

Myschan (187) napsal 09.02.2023 v 14:49+9

Až to bude stát 90 000, tak pochopím, že si to někdo koupí. Ale každopádně díky za článek. Když už nemůžu jezdit, alespoň si o motorkách rád počtu.

Fyro (121) napsal 09.02.2023 v 14:27+2

Tady není co řešit. Honda CB 500, je jasná volba
Za stejnou cenu krásná motorka od renomované značky, nevím kdo by si V tomto případě kupoval keeway...

CR500 (142) napsal 09.02.2023 v 14:08-1+1

Cinan co chce bojovat jinak nez CENOU proti premiovkam, dopadne stene jako Skoda auto co nechtela byt "jak Dacie" (Dacie je mozna obycejna, ale v prodejich drti evropske trhy). Na okruh si cinu nevemu, ale dum co si stavim svepomoci jine naradi nez lowcost parkside z lidlu nekupuju

puffybodie (390) napsal 09.02.2023 v 14:01+1

A kdyz se podivam na fotku cislo 3 z boku, tak proste novy Honda Hornet. Jen s mensim motorem. Ale v tehle kategorii uz vsechny ty asijske transformery vypadaji stejne nudne a bez invence a je jedno jestli to je z Ciny nebo Japonska.

K tomu to otresne sedlo spolujezdce, ktere je jak skokansky mustek a ne neco k sezeni. Opet puvodni Hornet mel sedacku pohodlnou, ne tak stupnovitou. Ale kdyz ti matlalove tyhle schody uz dneska delaji i na silnicni endura / adventure , tak co se divit... Tam se treba jeste BMW nastesti drzi zpatky od tohohle nesmyslu u vsech motorizaci. Na druhou stranu uz neumi udelat ani hridel u 1250 a nepocitaji s tim, ze to pojede do terenu

puffybodie (390) napsal 09.02.2023 v 13:51

Jinak v Indii je cena 135 tis. , ale to je i tim, ze tam je nejake clo navic (podobne jako v Evrope jsou H&D za uplne jinou cenu nez v USA). Proste taky politicky boj.

Honda CB500F je cca 128 tis.

Voge ten tam snad ani nezacal, alespon cca 2 roky zpatky, protoze byl vyrazne drazsi (opet cla a politika). Nevim jestli se to letoskem zmeni.

A Royal Enfield stroje tam jsou za polovinu toho co u nas.

Takze Jawa by mela byt za pulku a ostatni mene nez ted. Obrazne receno

JA-NE (767) napsal 09.02.2023 v 13:43

pekne tricko pan testman

JardaBar (164) napsal 09.02.2023 v 12:58+1

Proč jste ve videu vystřihli start motoru?

3 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 11.02.2023 v 07:42

A tak zrovna kdyby to nechtěli chytnout, tal bych to tak s chutí dal :)))


Ray_Janus (133) napsal 09.02.2023 v 12:58+1

Další variace na Loncin 500 ccm?

Mercurio (83) napsal 09.02.2023 v 12:53

Čínský pětikilo a zatím slabota tady...
Polepšete se,ať se mám na trůně čím bavit!

puffybodie (390) napsal 09.02.2023 v 12:21+8

Fascinují mně ty povídačky o tom jak je super LED a že člověk nemusí řešit výměnu žárovky. Když už tohle někdo nakousne, tak by měl třeba taky říct kolik stojí výměna modulu v takovém světle a zda to vůbec jde nebo se musí kupovat celé světlo za desítky tisíc (že, Yamaho? ). Se taky může ukázat, že je lepší klidně 4x ročně měnit žárovku 10let než mít LED

Cena je pochopitelně nesmysl Evropského dovozce. V zemi původu se to za tolik neprodává ani omylem. Střízlivým odhadem je to za půlku u prodejce. Za tuhle cenu by to valcovalo vše

pk14 (175) napsal 09.02.2023 v 12:16

V poho. Je to jen dalsi alternativa, možnost výběru, konkurence snad i....
Takže proč pro někoho ne...

WobRetnuh (110) napsal 09.02.2023 v 12:00+2

Tak nevim, ale je ta motorka opravdu stejna nebo lepsi nez CB500F? Za stejne penize?
Co treba spotreba, servisni interval atd.?
Honda jezdi kolem 3l/100 a olej menite po 12tis.(nebo rocne) Jak je na tom Keeway?

Hooorus (124) napsal 09.02.2023 v 10:57

Tak nevim zda je to politika Keeway, nebo ceskeho (evropskeho) importera. Design je subektivni (ja teda na moderni nahace moc nejsem, ale Honda se mi libi vic), ale nevim jestli se najde nekdo, kdo bude ochotny dat za neotestovanou cinu stejny prachy jako za Hondu stejne kategorie. Nehlede na to, ze muzes mit jinou, odzkousenejsi cinu CF 650 a to jeste levneji Halt optimisti

bledemon (126) napsal 09.02.2023 v 10:10+1

další "keeway" co není keeway, jen dostal štítek maďarského "výrobce". Navrhuju přesunout v motokatalogu ke značce MBP, když to má tak v techničáku. Opravdový výrobce (např i pro brixton) má už připravený facelift s odděleným sedlem.
Ovšem kdo to bude v čr kupovat za letošních 145tkč stále nechápu.

wild38 (56) napsal 09.02.2023 v 10:03+1

Mohu se zeptat z jaké továrny je motor - Loncin, Gaokin, nebo vlastní výroby od Keeway? a co váha?
edit: v tech. údajích je zmíněna výroba u Gaokin (Motor bude předpokládám stejný jako u KSR-Brixton), takže tak.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist