yamaha_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1447) napsal 17.12.2013 v 22:52

Kdoví, třeba bude i za těch 5 let jezdit v pohodě, já mam čínu už 6.rokem a furt jezdí a to jen offroad provoz. Ale je pravda, že 50 litrů je moc a to už bych raděj desítku přidal a koupil to pcx, nejlépe tu 150 Vision je slabej, spíš jen do města.

jean192 (155) napsal 17.12.2013 v 07:26

Motobase, tak tie nemecké a talianske stroje v čínskej fabrike na low-end skútre by som chcel vidieť, ked v československých fabrikách je veľa malých CNC (tak do 150000 EUR) z Tajwanu.

Uwe_Filter (-8) napsal 17.12.2013 v 07:02

...no kdyz maj tu 3-letou zaruku, tak se nedivte te cene, ze.
... ten servis a nd taky neco stoji mmch plast okolo pristrojovky je nadherny, Benelli se proste nezapre...

risomas (5) napsal 17.12.2013 v 00:04

za 4 jazdim so 750 karbcom (vt750). Predpisovo to ide aj za 3.7
Za tie prachy to je nezmysel ak existuju overene skutre za menej (napr Visio) alebo podstatne lepsie za maly priplatok.

Motobase (10) napsal 16.12.2013 v 19:49

bledemon: to co tam píšou, jsou spíše jen takové bláboly, nesmysly, aby si jen na oko obhájili ceny jaký mají. Výrobní či obráběcí stroje z Neměcka apod., ty ti jsou k ničemu, pokud prostě použiješ horší levnější ocel obecně, pokud budou následně vyrobený součástky kalit jinou technologií a hůře než je dnes standard, je to zas jiná kvalita, pokud při tom kvantu miliónů strojů oni dokáží uhlídat přesnot, to bych se opravdu divil a nevěřím tomu už z principu, kdyýž vidím jak "sračkově" jsou provedeny obecně čistokrevný čínský stroje Kdo se motá kolem výroby, obrábění apod., ví moc dobře o čem mluvím. Kdo někdy přičichnul k CNC, tak tomu už nemusím snad vůbec nic vysvětlovat. Obráběcí stroj z Německa či Itálie apod. jim dá se říct pouze zaručí, že za ten rok jim stroj opravdu obrobí - vychrlí X součástek, ale nezaručí jim přesnot, tu přesnot jim zaručí jen poctivost, kontrola, nastavení, korekce, tolerance, použití nástrojů, materiálů, stav stoje, schopnost obsluhy a celkově celé fabriky jak se k tomu staví. A chlubit se v dnešní době na stránkách výrobce/prodejce, že používají jen karburátory této a této značky, je taky k smíchu, když Yamaha či Honda, a nejen oni, bere vstřikování už několik roků jako standard. Jak říkám, v dnešní době dávat za tento stroj s karbcem bezmála 50, je fakt úlet

Motobase (10) napsal 16.12.2013 v 19:30

Z osobní zkušenosti vím, že Honda Vision 110 žere dlouhodobě průměrná spotřeba okolo 2.4L/100km, provoz 14km do práce a zpět, tudíž nastartovat, několik křižovatek, kopců, a to samé zpět. Ale pozor, bavím se o zátěži 110kg a 70% kopcovitý terén, a to doslova. Pokud se jelo dálky, prostě někam do kraje, když se jelo např 70km tam a zpět, tak byla spotřeba pod 2.2L/100km. Pokud bych neměl tolik kg co mám, ale normálních dejme tomu 70-80kg, je spotřeba o nějakou decku dole, v případě slečny 60-70kg okolo 2L. Tím chci jen říct, když někdo napíše, že pro něj je rozhodujících příplatek 10t.kč a mít za to skútra kvalitou úplně někde jinde, a tudíž raději vemu čínu abych ušetřil 10k, tak je to prostě úplně mimo. Dále z vlastní zkušenosti vím, kolik žerou v okolí lidem rádoby skútry alá čína, TGB 125 apod. pod 3.5L nejdou. V případě Keeway, pokud to tam atakuje k hranici 4L díky karbci, a můžeme počítat rozdíl ve spotřebě 1.5L oproti Visionu či PCX s bezstarostným vstřikováním, každý si snad spočítá, že na 10t. ujetých km už dám průměrně o 5000kč víc za benzín v neprospěch číny. Takže kde je ta výhoda, nevýhoda, rozdíl přeplatku, čí nedoplatku? Lidi snad nejsou tak blbý, aby raději vzali Yamahu, Hondu apod., za 44 či 55t.kč, která fakt funguje špičkově. Osobně můžu porovnat Vision 110 s TGB 125 Bullet. TGBčko problémy se startováním za studena každé ráno, spotřeba 3.5/100, po půl roce KO baterie, atd., a pořizovací cena dotyčného byla 55t.kč!! U Vision 110, kterého jsem koupil v akci za 42900,- otočím klíčkem po měsíci stání, čerpadlo natlakuje benzín, startér se jen okulí, motor běží. Nemusím nic řešit. Dále porovnávat skútra, že má o 3KW větší výkon, ale taky se musí přihlédnout i k tomu, že má o nějakých 23kg více než třeba ten Vision. A každý KG navíc je u skútra znát, ne jen výkon. Sice ve výsledku může čína 125 pocitově jet více než Vision 110, ale k čemu mi to je? já potřebuji fungující stroj, který bude sloužit mě, ne já stroji. Dále bych mohl psát o zkušenostech s Yamahou BWS 125, která jezdí průměrně okolo 2.2 - 2.3L, ale to co dokáže projet, vyjet, a za jakou spotřebu plus ten podvozek, to je prostě neuvěřitelný, nic lepšího už snad není v této kategorii a na špatné cesty. A to prosím teď v akci za 55t.kč. Proto si stojím za tím, že dávat bezmála 50t.kč za Keeway, je šílený úlet a chytí se na to jen doslova pitomec. Co se týká Hondy PCX 125, tady je to bez debat, design jak komu sedí, ale ta technika je prostě špičková a motor opravdu nežere(cca 2.2/100). Ještě by se nemělo zapomenout na Yamahu Vity 125, která stojí pouze 39900,-!!! a tento stroj funguje naprosto bezproblémově, je jasný, že většinu lidí neosloví designem, ale je to poctivý pracant. Pokud si půjde někdo pro skútra s rozumem, a nemá opravdu moc peněz, ale chce jezdit každý den a to spolehlivě, do práce, do města apod., ať raději veme Vity 125 než tuto čínu.

bledemon (131) napsal 16.12.2013 v 17:24

jasně že bych si radši připlatil 10t na osvědčené pcx (také kapalinový motor). Ale levnější vzducháč Vision má už skoro o 3kw menší výkon, tam už to stojí za zvážení. Cena je tam kde je, protože nejde o lowend čínu z tesca. Doufam teda, že dodržují to pr info o kvalitě co maj tady //www.keeway-motor.cz/o-znacce/

jean192 (155) napsal 16.12.2013 v 16:25

Plejtvak, tak motor je najmenší problém na číne, na ten bude dielov furt dosť a filtre nemajú aj značkové do určitej cenovej hranice, životnosť je v desiatkách tisíc km. Ale presne ako píšeš, za tie prachy je to nezmysel. Ja som čínu mal, ale skoro za polovic a bol som spokojný, bola spoľahlivá. Ale aj po mojom "odbornom" tun(z)ingu motora mi nežrala cez 3,5L, pred zásahom do motora (rozumej pokurvením) to chodilo tak za 3L. Aj ked maximálka podľa GPS ledva atakovala 90km/h - ako všetky vzduchom chladené číny, do tých 70 to šlo dobre, potom sa už ručička hýbala neochotne.

Motobase (10) napsal 16.12.2013 v 15:34+1

Toto přibližovadlo si za téměř 49t.kč koupí jen blázen.. Jinak řečeno, PR článek, který se nám tu snaží nakecat že za ty peníze to je dobrá investice. Stroj na dnešní dobu bez vstřikování? Se spotřebou skoro 4 litry?? A chtějí za to "50t.kč"? Už při pohledu na fotografie se zkrátka nemůžu zbavit dojmu nekvalitní číny. Za 44900 se prodává Honda Vision 110, a dá se sehnat i levněji když je právě akce, Vision má vstřikování, motor naprosto suprová spotřeba do 2.5L, většinou kolem 2.2L, jízdní vlastnosti výborné, zpracování Visiona oproti Keeway nesrovnatelné, i když obě mají v TP China. Prostě mi hlava nebere tu cenu. Za 55 koukám už se nechá sehnat špičková BWS 125, kdo ji má nebo jezdil na ní, ví co je zač. A plno dalších, jak už se tu psalo, značkových skútrů se dá pořídit celkem plno, kolem ceny co dáte za Keeway. Než jsem začal článek číst, tipoval jsem tak 33t.kč Pěkně jsem se sekl

plejtvak (79) napsal 16.12.2013 v 15:06

Měl jsem čínského skůtra takže by se museli hodně zlepšit abych si ho koupil znovu. Mají problémy se vším, viděl jsem rám poté co jsem ho odkrytoval. Popravdě i já bych ho svařil líp a to jsem svářečku nikdy nedržel v ruce. Plasty mají tak špatné že i sklo je proti tomu pružný a ohebný. Motory nemají olejové filtry, max tak sítko takže vydrží pár tisíc km a jdou do kytek. A navíc u číňanů nevíte jestli příští rok koupíte náhradní díly. Kdyby to stálo max 20 tisíc tak to na popojíždění beru, a za pár let to klidně hodím do šrotu, ale ta cena je úplně mimo.

fatman (34) napsal 16.12.2013 v 13:37+1

Strašně se mi líbí konstatování,že "za TY PENÍZE" není co vytknout.To,jako že je to levný jo??!!
Vždyť přidám cca 6000Kč a mám Piaggio(Fly,Typhoon),Hondu PCX,nebo za stejno Peugeot(Vivacity)...No a o Visionu ani nemluvě

DOMINATOR (1260) napsal 16.12.2013 v 12:19+1

I když se piše že to neni žadny činky šunt že už to je lepši tak po mych zkušenostech žadne činke zařizeni přes mou branu už nepřejede za ty penize rači starši ale značkove .

wochomurka (14) napsal 16.12.2013 v 12:14+1

Tyjo za 4L jezdím s Beverly 500 s narvanejma třema kuframa,plným podsedlákem a tankvakem + manželka. Radši Hondu Vision za 45 Palackých, která bude v provozu i za deset let.

alesmoto (36) napsal 16.12.2013 v 10:41+1

pade za čínskou 125 s popsanejma nedostatkama je fakt až dost.
Co za ty prachy nabízí konkurence?
Tutově bych šel do něčeho, co i po pěti letech bude stále v provozu. A výběr je fakt dostatečnej

jean192 (155) napsal 16.12.2013 v 08:51+1

Spotreba jak na 500 ccm, súdruhovia sa pochlapili




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist