globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bothrops (249) napsal 07.04.2023 v 13:23

nova Busa je opravdu povedena a hezka masina. Pred lety, jsem se priklonil k zx12r a nelitoval
Dnes bych bral novou busu.

IvanDvoutakťák (5090) napsal 11.01.2023 v 15:43+1

Na závěr přidám jednu *krasavici*


Figi25 (59) napsal 04.01.2023 v 22:21

Když jsem se začínal zajímat o motorky. Hayabusa byla pro mě pojem, legenda, král.
Jsem rád, že se vrátila a ještě lepší než byla.
Test mě velice překvapil a potěšil zároveň.
Skvěle video!
Díky za test.

Enduromagor (13) napsal 04.01.2023 v 11:32

Není lepší pocit, než vidět jak rychle ty klasický ručičky na Buzně letěj nahoru

SuperSic58 (1308) napsal 04.01.2023 v 09:49

super testík

Johnb1 (6) napsal 03.01.2023 v 13:06+4

Ahoj všichni,
tak předně přeji všem vše nej do nového roku a kolama dolů.
Díky za další super článek. Fascinuje mě, jak lidé sledují hrubky, chybějící čárky, špatné citace, nebo opomenuté informace (viz příspěvek Eddie 83). Vždy se to dá napsat slušně... Já čtu a poslouchám videa a nějaké překlepy, nebo nedokonalosti prostě neřeším. Haha ani je často nevidím, protože mě zajímají jiné věci :) Jen se podívám na krásné motorky. :) Takže kluci pokračujte a nenechte se vytočit.
Jsem už starej pšouk, takže za mě Suzuki :)
Díky moc

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 03.01.2023 v 20:36

Díky za vás rozumné :)


pernik92 (163) napsal 03.01.2023 v 08:39+3

je úžasné co dokázala Suzuki vyrobit.
Vzala 20 let starý koncept, vyšperkovala jej, nasadila příjemnou cenu a v mnohém porazila nejmodernější Kawu s kompresorem a o řád vyšší cenovkou.

Cesta Suzuki se mi líbí, jen škoda že o nich nejde tak slyšet.

Frankie (731) napsal 02.01.2023 v 21:05+1

Díky za parádní test !

Eddie83 (8) napsal 02.01.2023 v 18:40-9

Tak strejdo.. Předně jsi zapomněl v tom svém výčtu v úvodu na Black Birda jo.. A od moderátora motocyklových videií čekáme především profesionalitu a znalost. Nebudu to rozvádět, jen jeden z příkladů je ta ZZR 1400. To není motorka "CESTOVNÍ" ale sportovně cestovní ju?. Cestovní je její sestra GTR 1400. Tak to dělej pořádně, nebo namlouvej audioknihy. PF 2023. Čau.

Více na: https://www.motorkari.cz/video/?v=83824
Copyright © Motorkari.cz

9 reakcí

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 03.01.2023 v 20:34

Díky kluci ;)


ZXRfan (6) napsal 02.01.2023 v 15:58+2

Tyhle dvě motorky představují poslední samuraje z předlouhé éry sportovně cestovních moto, nebo tzv. hypersportů. Dříve se široký okruh kapotovaných sportovně cestovních moto včetně ZZR1400 čítající Hondího Blackbirda a VFR1200 a K1300 od BMW smrskl na tyto dvě motorky. Až tyhle dvě zmízí (z EU ) a s ní i název Haybausa, skončí i jedna velká kapitola v encyklopedii motocyklů.

H2 SX je opravdu naladěna "jen" na 210 koní, a měkčí reakci plynu, aby se na ní hezky cestovalo a projelo městem, což umí opravdu úžasně - vyzkoušel jsem.
Věta objem ničím nenahradíš tak tedy úplně neplatí.
Dokonce i dle amerických a australských srovnáváků nové Hyabusy s modelem ZX14 ( u nás již neprodávané ZZR1400) jedou tyto dvě motorky stejně.

Je to ale právě obyčejná kompresorová Ninja H2, která v sériovém stavu z obchodu s SPZ i s tím obludným sériovým výfukem drží už 4 roky světový rychlostní rekord mezi sériovými motocykly na hodnotě 337km/h.
Komu to nestačí v sérii, stačí jen zajít do sámošky, koupit jiný výfuk, dát jiný vzduchový filtr a pouhým flashnutím jednotky tam máte 250-270 koní, aniž by jste vůbec šáhli do motoru.

Dokud Ducati neupraví svou Panigale V4, zůstane z důvodů běsnícího emisního EU úředníka navždy Ninja H2 nejrychlejší motorkou s SPZetkou.

Pokud někdo hledá vhodnou alternativu těmto dvěma motorkám z testu za relativně dostupnou cenu, je poslední ZZR1400 jasná volba.






K167 (1477) napsal 02.01.2023 v 11:54+2

"Tyhle motorky mají místo plynu ovladač na otáčení zeměkoule ..."

Hláška "hodněpodtlakem"!

Mašiny parádní.

gresini (4508) napsal 02.01.2023 v 09:39-1

Za mě jednoznačně Hayabusa . Jediný co mě na ní mrzí,je že nemá tu číslovku 200HP!

Pedl (180) napsal 02.01.2023 v 08:27

Motorky pěkné, ale těžší než můj Bandit, už koukám po lehčích strojích

KVTU (106) napsal 02.01.2023 v 08:22+2

jsem sice konzerva jako prase, ale tohle stroje jsou opravdu krásné i pro mě jako staromilce. Díky za krásný článek

mari (36) napsal 02.01.2023 v 08:15+6


Někdy udělejte takovej test všech 3 generací Busy mezi sebou, to by bylo taky dost zajimavý.

pk14 (175) napsal 02.01.2023 v 07:57+1

Dovolím si poznámku ke spotřebám. Nevím jak MY 2022, ale u první verze H2-SX to ukazuje nesmysly - co se týče prům. spotřeby. Reálně jezdím za 5-8/100, jak se prostě tahá. Dlouhodobě pod šest. Oproti předchozí ZZR/MY 2012(srovnatelná s busou)bere H2-SX o půl litru méně ve všech režimech. ZZR jezdila za nějakých prům. 6,3/100.
To uvedené číslo z přístrojovky je podle mě matoucí. To bych snad musel cestovní H2 honit jen na první tři kvalty...

31081 (676) napsal 02.01.2023 v 07:47

Krásný testík Obě dvě jsou super ale za mě Buza vítěz

JanciXX (2) napsal 02.01.2023 v 00:38

Ďakujeme za krásny novoročný test keď sa raz táto generácia Hayabusy bude dopredávať jednu si kúpim do garáže pre vlastnú sebastačnosť a budúcu generáciu puristických petrolheadov

marna (10) napsal 01.01.2023 v 23:55

Mám rád produkciu Kawasaki, ale zožrať dizajn predných masiek tohto a aktuálnej zx10r mám mierne problémy. Teda zx10r ešte je krásavica voči tomuto Radaru

Robertak (120) napsal 01.01.2023 v 21:21

Parádní novoroční článek/video - díky kluci

Osobně se mi víc líbí ta Kawa, vlastně bych si jí asi strašně moc přál, ale teda dost nemile mě překvapila ta šílená spotřeba - to docela silně diskvalifikuje určení motorky jako "cestovní".. To bude člověk cestovat od benzínky k benzínce.. A jezdit 50/90/130 a netahat za plyn, aby to nežralo jak ruskej tank, neni to správný doporučení u takovýho stroje Navíc na motorce za 600 tyček řešit, jestli to dost brzdí, to se pánům v Kawasaki něco zásadně nepovedlo..

No ale stejně si jí asi budu muset jednou koupit, červíček hlodá už docela dlouho...

kníželucifer (31) napsal 01.01.2023 v 20:46-1

Suzuki ta padne pěkně do ruky
a tak rázem Kawa působí jak Jawa

zzzmrzlinar (471) napsal 01.01.2023 v 19:10+2

Překvapilo mě že starej pes vyučil mladyho.

Hayabuzna je holt dobrej stroj

jandaxx (192) napsal 01.01.2023 v 18:34+2

Myslím že férovým soupeřem Busy je ZZR 1400, ne uškrcená H dvojka. I když s přeplňováním. Protože neuškrcená s 231 koníky by si Busu namazala na chleba. To ale zase není férový soupeř, ale motorka s výkonem o kategorii výš. Že se ZZR ani H2 nedá pořídit pochopitelně vím.

WadeGYTR (79) napsal 01.01.2023 v 15:21+1

Výsledok testu: Hayabusa je len jedna…

MajoKE (51) napsal 01.01.2023 v 13:52+3

Keď zmizne Suzuki Hayabusa z predajní potom sa bude veľa ľudí škrabať za ušami, že si ju nekúpili len tak pre radosť. Presne tak ako to bolo s MT 01, Vmax1700...

Vďaka za článok.

koki888 (160) napsal 01.01.2023 v 13:00+1

Tá spotreba na Kawke ma zarazila. Plus cena, váha, brzdy, zrýchlenie a k tomu sa mi Busa viac páči. Proti by bolo asi pohodlie. Nechápem prečo Suzuki tento motor nepoužije v cestovnom endure, kde by to posunula do roviny a la multistrada. Však radový 4 valec má v SUV aj Kawka a predáva. Proste dizajn odkaz na Busu ( ale hlavne aby bola pekná, čo Suzuki občas nejde) dať tam 170 koní, udržať hmotnosť v rámci konkurencie. Čo by nemal byť problém keďže napr. GS ma podobnú váhu ako Busa, proste všetko na úrovni akurát cenu udržať pod EU konkurenciou, o kvalitu sa nebojím, a ľudia sa ešte pobijú pred Suzuki showroom! Rozum mi to neberie v tejto dobe keď všetci chcú SUV!!!

Stana.k. (134) napsal 01.01.2023 v 12:46+7

Ta hayabusa je krásná. Zvláštní je že ta stara se mi nikdy nelíbila

Jofré (212) napsal 01.01.2023 v 12:01

Moc pěkný test a video super. Tato kategorie není pro mě, vlastně ani nevím, k čemu to je v běžném provozu. Asi pro někoho, kdo chce rychle přijít o papíry. Jinak Suza hrozná napuchlá brambora a Kawa zase transformers.

rousini (156) napsal 01.01.2023 v 11:58+1

Tomu se říká Vstup do nového roku!
Přečtu až navečer, u nás svítí slunko a já vstoupím novoroční vyjížďkou.

Jsem to skouknul... . To širokoúhlý go-pročko nedopatřením několikrát přejeďte .

Zelinář (292) napsal 01.01.2023 v 11:51+1

Mel jsem hayabusu 99tku a 2003jku no jelo to nadherne. Ted mam gtr1400 ktera ma min koni, ale ten objem tam prostě je a jede to ve strednim pasmu dokonale. Zx12r jsem mel v roce 2005, ta zase normal stred a dvoutaktní vrsek. Hayabusu bych prirovnal k dynamitu, vseho moc, ale krasne vseho moc, tak nejak jsem se musel proste od A do Z vic držet...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist