globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Nagash (382) napsal 09.09.2015 v 14:10

Svezl bych se rad, ale doma bych to asi mit nechtel. Zajimavy pocin

Zedsdead (293) napsal 06.09.2015 v 22:06+1

K čemu ten výkon, když ho neumím dostat na silnici a kontrola trakce ho musí furt dusit?
K posílení ega?

Mig_35 (345) napsal 06.09.2015 v 08:20

ta motorka se měla prodávat s aspoň 230hp. Prodávat za takový ranec stroj s jen deseti hp navíc oproti třeba fenomenální S1000RR nedává moc smysl z hlediska marketingu. Kluci polkněte svoje mindráky, tohle je revoluční stroj, kašlete na řeči o kyselých hroznech. Tudy se bude ubírat historie, i když reálně to budou spíš třeba pětistovky s kompresorem. Litr už je dneska obsah do auta:(

Bothrops (249) napsal 29.08.2015 v 07:40+2

Sypu si popel na hlavu, slova o designu beru zpet. Vcera jsem na Slovensku cestou na Ružomberok potkal na okresce dva typky,jeden nahač a druhej H2...ten bike je krasnej,nazivo je to uplne jinej level. Jeli hezky pomalu, vypada hezky agresivne. Znacku jsem nevidel, mozna to byl majitel zde z databaze. Masina neni ani nijak extra velka, jak se psalo. Takze omluva za predchozi muj komentar

Kraťomír (36) napsal 26.08.2015 v 15:19

Oku mému příliš nelahodí, ale ta technika, ta musí být fenomenální! Svezl bych se s velikou chutí, stejně jako bych moc rád zkusil jízdu na motocyklovém "wankelu" - ta síla z nízkých otáček musí být přímo dechberoucí. Těžko říct, jestli by mě ten stroj na konec bavil více než "obyčejný" dvouválec, ale přesto je moc dobře, že něco takového může v dnešní době ještě vůbec vzniknout! A pro pány níže - někomu se líbí Ducati, někomu ne - a tak to má být, protože pestrost dělá svět o moc krásnějším...

deluxa (347) napsal 25.08.2015 v 12:18

Myslim ze pri pocte kusov co predaju a pri peniazoch co dali do vyvoja na tom prerobia. Pre velke fabriky sa moc neoplati pustat do serie neake technologie co nie su bezne alebo sa neplanuju v najblizsej buducnosti pouzivat. (motory s kompresorom) Mam skor dojem ze khi to postavili pre budovanie prestize a mena, ako dokaz toho ze na to maju a vedia to zhmotnit do serie. Vzhlad vobec neriesim je to vsetko podriadene funkcnosti. Zaujem je o to z dovodu ze nic podobne len tak nezozeniete a su ludia ktori su ochotni zaplatit neskutocne peniaze len pre to ze to nikto iny nema.

martjan_1098 (283) napsal 25.08.2015 v 08:47

Zajimava motka, to jo, ale tak na jedno odpoledne na svezeni, jinak je k nicemu. A 147kW/133,5Nm v dnesnim svete supersportu neni nic zavratneho, a kdyz se k tomu pricte hmotnost a neohrabanost stroje, plus redaktorem popisovane skubani, je to opravdu motorka na howno. Ale sve misto v historii motocyklu mit bude, a to je dobře

..Roko.. (7) napsal 25.08.2015 v 06:39-2

Když si borci v JůEsEj staví voturbení litry, busy a pod. maj tam výkony úplně někde jinde a myslím, že se i s cenou vlezou pod tuto "sériovku". Takže oukey, umíme, koukejte ale v Evropě mimo dálnice, který jsou přecpaný asi jinak nic moc použitelný. Ale design se mě osobně líbí, nevidím na tom nic, co by mě mělo něčím vyloženě urazit. Některý "šperky" z Italáie, jsou na tom mnohem hůř, ikdyž to se asi nesmí říkat nahlas, tak sorry

seikos (975) napsal 25.08.2015 v 02:57

Bothrops: tak budto mas z te motorky sucho v krku, arytmii, erekci a ejakulaci, nebo je nehezka, tezka, k nicemu a draha.
Motorku hanis v obecnem clanku, motorku chvalis u nekoho konkretniho v profilu

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.08.2015 v 00:32+1

tak v clanku je to nekolikrat opakovano, je to motorka pro maximalni akceleraci a asi bude zajimavej zvuk kompresoru. s relativne malyma upravama to ma 243 hp na zadnim kole a to nema nikdo u seriovyho bajku.

Bothrops (249) napsal 25.08.2015 v 00:04

Gorby
stojim si za tim Gorby. z testu je toho jasnyho uz trochu vic, ze je to spek pro kawa gurmany je taky pravda, ze je krasna jsem nikde neuvedl. takze ?

Gorby (5) napsal 24.08.2015 v 23:49

Bothrops: "tak ja si tak klidne koukam na novy registrace a srdecni arytmie, sucho v krku, mzitky pred vocima, erekce,ejakulace a .. tohle je vrchol techniky a drzosti gratuluju chlape,tohle nenapadne kazdyho

//www.motorkari...=komentare&scr=0
"

Trochu konzistence by to chtělo

jordan23 (0) napsal 24.08.2015 v 22:52

Krasne komentare tady clovek muze cist

maca02 (-7) napsal 24.08.2015 v 22:45-1+1

Podle myho je to hnusna spletenina vseho moznyho dohromady. Takovych nazoru evidentne ale nebude mnoho...

Bothrops (249) napsal 24.08.2015 v 21:44

zajimava motorka, ktera je k hovnu. neni hezka, je tezka, v civilni verzi to nema na seriovej litrovej ss, žere jak vnuk u babičky, stoji balik. podle mě je to snad jen pro Kawasaki ultras bojs, bubrak a spol. kdybych chtěl vikendovku za balik, ktera je krasna(subjektivni nazor) , mrknu se po Desmosedici.

bruttopyr (396) napsal 24.08.2015 v 21:00

Design je určitě zajímavý a na silnici si ji nespletou, za pár let bude vzhledem k výkonu určitě jedním z milníků, bez ohledu na to jestli jsou dnes lehčí/rychlejší/ovladatelnější stroje a to se počítá.
Jako druhý až třetí motocykl do garáže skvělá volba!
Spotřebu neřešte - spočítejte si sami, kolik ročně nasypete do manželky/manžela - ve srovnání s tím je 17l naprosto v pohodě...
V r. 2001 jsem měl CBR 900 Fireblade r.v.1998 s výkonem dnes "trapných" 130koní a přesto jsem nebyl schopen dát v náklonu plný plyn - jsem holt asi slabší kousek...
Jak jede H2 si proto ani neumím představit...
Proto jsem se usmíval, když v jednom srovnávacím článku "odsoudili" naháče CB1000R za 125koní jako výkonového outsidera - jó, vývoj jde kupředu.

Káša (0) napsal 24.08.2015 v 19:35-1+1

Je ta mrcha krásná!

ullw (-277) napsal 24.08.2015 v 17:56-2

bejt mě 80,tak ji beru ,ne dík tohle ne a nikdo na ní nepojede pod 15l,spíš pořád za 20,protože to bude pořád zkoušet na všechny kvalty co to bude dělat

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 24.08.2015 v 17:29

Stefi: Panigale ma typek v USA co ted prikoupil H2 a je z ni uplne vedle, asi 10x vic nez z Panigale. Jinak nejhezci motorky vubec jsou ZX7R a TL1000R, kam se hrabe Ducati.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 24.08.2015 v 17:27-1

Franta: najdi si video jak ulitnul zadek panu Guy Martinovi nedavno na BMW S1000RR, taky vyjezd ze zatacky, proste kontrola trakce asi nepobere vsechno.

sered (113) napsal 24.08.2015 v 17:17

Proste sirikam do trenek kdyz ctu tech 140tis otacek kompresoru! Jak jsem rano psal, bejt mi 40, tak vykradu snad banku a chci tooooo!

Stefi74 (-1) napsal 24.08.2015 v 16:39-2+3

No to je další důkaz toho, že Japonci nemají špetku elegance.Technicky možná,ale jinak hrůza. Koukněte se na DUCATI Panigale 1299 - 150,8kW . Design s elegancí - 1 .

Franta. (89) napsal 24.08.2015 v 16:39+1

Jeste je celkem zajimavy, ze ta kawa byla zahozena v Moste na vyjezdu z vracaku. Prej na jednicku a ujelo zadni kolo. Ja myslel, ze presne pro tyhle pripady je tam kontrola trakce - byla zapnuta. Jak je to mozny?

seikos (975) napsal 24.08.2015 v 16:24-1+4

Ukamenujte mě. Technicky je je možná výkladní skříň, ale designově je to hranatá a zubatá ludra bez špetky elegance.

Interceptor (108) napsal 24.08.2015 v 16:02

No pořád mi to přijde smysluplnější než všechny ty kafáče z výkladní skříně..

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 24.08.2015 v 14:59

Petta: jestli tankuje kazdych 100km, tak to nevychazi na 17l, jedine v pripade ze tankuje pri zcela prazdny nadrzi, a o to jde (coz asi nedela ne? vetsinou se bere chvili po rozsviceni benalu). cili jestli mu to zere 13-15 tak to neni nic co by se v clanku popiralo. je to samo dost, to si musi kazdej sam spocitat jestli ho to za ty naklady bavi. Taky sem mel 5.7 V8 ve Firebirdu a ted je penezenka spokojenejsi s V6 v Mustangu, ale ten zazitek byl nekde jinde s V8.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 24.08.2015 v 14:54+1

Franta: jo mas pravdu, popletl jsem to, omluva

Petřičák (184) napsal 24.08.2015 v 14:13+1

Musím se přiznat, že mě nevypínatelné ABS na motorce dost naštvalo až do chvíle, kdy si na sebe poprvé vydělalo. Stačilo k tomu větší množství zrní rozsypaného při žních z traktoru před křižovatkou. Byl krásný suchý horký letní den a kdyby to šlo, ABS bych měl vypnuté a s největší pravděpodobností si rozbil hubu nebo zabrzdil až uprostřed křižovatky. Takhle mi jen lehce zabrnělo v brzdové páčce. Při blbnutí na okruhu v Mostě mi ABS do ničeho nesahalo a nechalo mi plný brzdný účinek. Na jednu stranu je to paráda, na druhou stranu mě to mrzí jak pomalu ale jistě technika připravuje živého jezdce o kontrolu nad strojem. Proto jsem taky rád, že Hayabusa nemá žádnou kontrolu trakce a i antihoppingová spojka občas nechá zadek trošku žvejknout. Nemůžu si pomoct, ale mnohem větší smysl mi dává 200 kobylek rozumně využitelných na silnici než 300 koní použitelných jen na okruhu a to ještě s kontrolou trakce. No a spotřeba motoru s přeplňováním je kapitola sama pro sebe. Objem ničím nenahradíš a to mi nikdo nevymluví. Atmosféricky plněný motor je uživatelsky mnohem příjemnější, konstrukčně jednodušší a tím pádem spolehlivější a při plné zátěži nežere i trávu kolem cesty. Motorka co řeší všechno za jezdce zabíjí radost z pilování vlastního řidičského umění.

Petta (377) napsal 24.08.2015 v 13:54-1

To, že něco ukazuje počítač, neberu jako reálnou spotřebu. Je mi fuk, kolik to žere, ale majitel asi vyjel už pár nádrží, tak asi má zkušenost, kolik to žere a když říká, že najede sotva 100 km, tak nemám důvod nevěřit a nebudu se spoléhat na pisálka, co si hned udělá škrtadlo na trenkách jen, co sedne na silnou mašinu. (to je vtip, prosím vás.)
Vážně, i jeho žena potvrdila, že stále jen tankuje několikrát za vyjížďku. Jen mi vadí, že i když jste měli majitele s sebou, tak tu píšete, že bere jen o pár litrů paliva více než obyč superbiky, což není pravda, podle mého názoru a hlavně jeho zkušeností. Ta mašina je prostě hrozně rozežraná.. Pokud nemám pravdu, tak považujte můj příspěvek za bezpředmětný..

pk14 (175) napsal 24.08.2015 v 13:38+2

Jj, neco na ni bude. Rozhodne netuctova v obou verzich. Cena je lidova, ve srovnani s RRRRR verzi od Hundy...
@ tak si vsichni zajezdili, kvalitne ji zajeli, a //www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/289233-ninja-h2-akrapovic.html
...nebo ?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist