Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ta motorka se měla prodávat s aspoň 230hp. Prodávat za takový ranec stroj s jen deseti hp navíc oproti třeba fenomenální S1000RR nedává moc smysl z hlediska marketingu. Kluci polkněte svoje mindráky, tohle je revoluční stroj, kašlete na řeči o kyselých hroznech. Tudy se bude ubírat historie, i když reálně to budou spíš třeba pětistovky s kompresorem. Litr už je dneska obsah do auta:(
Sypu si popel na hlavu, slova o designu beru zpet. Vcera jsem na Slovensku cestou na Ružomberok potkal na okresce dva typky,jeden nahač a druhej H2...ten bike je krasnej,nazivo je to uplne jinej level. Jeli hezky pomalu, vypada hezky agresivne. Znacku jsem nevidel, mozna to byl majitel zde z databaze. Masina neni ani nijak extra velka, jak se psalo. Takze omluva za predchozi muj komentar
Oku mému příliš nelahodí, ale ta technika, ta musí být fenomenální! Svezl bych se s velikou chutí, stejně jako bych moc rád zkusil jízdu na motocyklovém "wankelu" - ta síla z nízkých otáček musí být přímo dechberoucí. Těžko říct, jestli by mě ten stroj na konec bavil více než "obyčejný" dvouválec, ale přesto je moc dobře, že něco takového může v dnešní době ještě vůbec vzniknout! A pro pány níže - někomu se líbí Ducati, někomu ne - a tak to má být, protože pestrost dělá svět o moc krásnějším...
Myslim ze pri pocte kusov co predaju a pri peniazoch co dali do vyvoja na tom prerobia. Pre velke fabriky sa moc neoplati pustat do serie neake technologie co nie su bezne alebo sa neplanuju v najblizsej buducnosti pouzivat. (motory s kompresorom) Mam skor dojem ze khi to postavili pre budovanie prestize a mena, ako dokaz toho ze na to maju a vedia to zhmotnit do serie. Vzhlad vobec neriesim je to vsetko podriadene funkcnosti. Zaujem je o to z dovodu ze nic podobne len tak nezozeniete a su ludia ktori su ochotni zaplatit neskutocne peniaze len pre to ze to nikto iny nema.
Zajimava motka, to jo, ale tak na jedno odpoledne na svezeni, jinak je k nicemu. A 147kW/133,5Nm v dnesnim svete supersportu neni nic zavratneho, a kdyz se k tomu pricte hmotnost a neohrabanost stroje, plus redaktorem popisovane skubani, je to opravdu motorka na howno. Ale sve misto v historii motocyklu mit bude, a to je dobře
Když si borci v JůEsEj staví voturbení litry, busy a pod. maj tam výkony úplně někde jinde a myslím, že se i s cenou vlezou pod tuto "sériovku". Takže oukey, umíme, koukejte ale v Evropě mimo dálnice, který jsou přecpaný asi jinak nic moc použitelný. Ale design se mě osobně líbí, nevidím na tom nic, co by mě mělo něčím vyloženě urazit. Některý "šperky" z Italáie, jsou na tom mnohem hůř, ikdyž to se asi nesmí říkat nahlas, tak sorry
Bothrops: tak budto mas z te motorky sucho v krku, arytmii, erekci a ejakulaci, nebo je nehezka, tezka, k nicemu a draha.
Motorku hanis v obecnem clanku, motorku chvalis u nekoho konkretniho v profilu
tak v clanku je to nekolikrat opakovano, je to motorka pro maximalni akceleraci a asi bude zajimavej zvuk kompresoru. s relativne malyma upravama to ma 243 hp na zadnim kole a to nema nikdo u seriovyho bajku.
Gorby
stojim si za tim Gorby. z testu je toho jasnyho uz trochu vic, ze je to spek pro kawa gurmany je taky pravda, ze je krasna jsem nikde neuvedl. takze ?
Bothrops: "tak ja si tak klidne koukam na novy registrace a srdecni arytmie, sucho v krku, mzitky pred vocima, erekce,ejakulace a .. tohle je vrchol techniky a drzosti gratuluju chlape,tohle nenapadne kazdyho
zajimava motorka, ktera je k hovnu. neni hezka, je tezka, v civilni verzi to nema na seriovej litrovej ss, žere jak vnuk u babičky, stoji balik. podle mě je to snad jen pro Kawasaki ultras bojs, bubrak a spol. kdybych chtěl vikendovku za balik, ktera je krasna(subjektivni nazor) , mrknu se po Desmosedici.
Design je určitě zajímavý a na silnici si ji nespletou, za pár let bude vzhledem k výkonu určitě jedním z milníků, bez ohledu na to jestli jsou dnes lehčí/rychlejší/ovladatelnější stroje a to se počítá.
Jako druhý až třetí motocykl do garáže skvělá volba!
Spotřebu neřešte - spočítejte si sami, kolik ročně nasypete do manželky/manžela - ve srovnání s tím je 17l naprosto v pohodě...
V r. 2001 jsem měl CBR 900 Fireblade r.v.1998 s výkonem dnes "trapných" 130koní a přesto jsem nebyl schopen dát v náklonu plný plyn - jsem holt asi slabší kousek...
Jak jede H2 si proto ani neumím představit...
Proto jsem se usmíval, když v jednom srovnávacím článku "odsoudili" naháče CB1000R za 125koní jako výkonového outsidera - jó, vývoj jde kupředu.
bejt mě 80,tak ji beru ,ne dík tohle ne a nikdo na ní nepojede pod 15l,spíš pořád za 20,protože to bude pořád zkoušet na všechny kvalty co to bude dělat
Stefi: Panigale ma typek v USA co ted prikoupil H2 a je z ni uplne vedle, asi 10x vic nez z Panigale. Jinak nejhezci motorky vubec jsou ZX7R a TL1000R, kam se hrabe Ducati.
Franta: najdi si video jak ulitnul zadek panu Guy Martinovi nedavno na BMW S1000RR, taky vyjezd ze zatacky, proste kontrola trakce asi nepobere vsechno.
No to je další důkaz toho, že Japonci nemají špetku elegance.Technicky možná,ale jinak hrůza. Koukněte se na DUCATI Panigale 1299 - 150,8kW . Design s elegancí - 1 .
Jeste je celkem zajimavy, ze ta kawa byla zahozena v Moste na vyjezdu z vracaku. Prej na jednicku a ujelo zadni kolo. Ja myslel, ze presne pro tyhle pripady je tam kontrola trakce - byla zapnuta. Jak je to mozny?
Petta: jestli tankuje kazdych 100km, tak to nevychazi na 17l, jedine v pripade ze tankuje pri zcela prazdny nadrzi, a o to jde (coz asi nedela ne? vetsinou se bere chvili po rozsviceni benalu). cili jestli mu to zere 13-15 tak to neni nic co by se v clanku popiralo. je to samo dost, to si musi kazdej sam spocitat jestli ho to za ty naklady bavi. Taky sem mel 5.7 V8 ve Firebirdu a ted je penezenka spokojenejsi s V6 v Mustangu, ale ten zazitek byl nekde jinde s V8.
Musím se přiznat, že mě nevypínatelné ABS na motorce dost naštvalo až do chvíle, kdy si na sebe poprvé vydělalo. Stačilo k tomu větší množství zrní rozsypaného při žních z traktoru před křižovatkou. Byl krásný suchý horký letní den a kdyby to šlo, ABS bych měl vypnuté a s největší pravděpodobností si rozbil hubu nebo zabrzdil až uprostřed křižovatky. Takhle mi jen lehce zabrnělo v brzdové páčce. Při blbnutí na okruhu v Mostě mi ABS do ničeho nesahalo a nechalo mi plný brzdný účinek. Na jednu stranu je to paráda, na druhou stranu mě to mrzí jak pomalu ale jistě technika připravuje živého jezdce o kontrolu nad strojem. Proto jsem taky rád, že Hayabusa nemá žádnou kontrolu trakce a i antihoppingová spojka občas nechá zadek trošku žvejknout. Nemůžu si pomoct, ale mnohem větší smysl mi dává 200 kobylek rozumně využitelných na silnici než 300 koní použitelných jen na okruhu a to ještě s kontrolou trakce. No a spotřeba motoru s přeplňováním je kapitola sama pro sebe. Objem ničím nenahradíš a to mi nikdo nevymluví. Atmosféricky plněný motor je uživatelsky mnohem příjemnější, konstrukčně jednodušší a tím pádem spolehlivější a při plné zátěži nežere i trávu kolem cesty. Motorka co řeší všechno za jezdce zabíjí radost z pilování vlastního řidičského umění.
To, že něco ukazuje počítač, neberu jako reálnou spotřebu. Je mi fuk, kolik to žere, ale majitel asi vyjel už pár nádrží, tak asi má zkušenost, kolik to žere a když říká, že najede sotva 100 km, tak nemám důvod nevěřit a nebudu se spoléhat na pisálka, co si hned udělá škrtadlo na trenkách jen, co sedne na silnou mašinu. (to je vtip, prosím vás.)
Vážně, i jeho žena potvrdila, že stále jen tankuje několikrát za vyjížďku. Jen mi vadí, že i když jste měli majitele s sebou, tak tu píšete, že bere jen o pár litrů paliva více než obyč superbiky, což není pravda, podle mého názoru a hlavně jeho zkušeností. Ta mašina je prostě hrozně rozežraná.. Pokud nemám pravdu, tak považujte můj příspěvek za bezpředmětný..
Jj, neco na ni bude. Rozhodne netuctova v obou verzich. Cena je lidova, ve srovnani s RRRRR verzi od Hundy...
@ tak si vsichni zajezdili, kvalitne ji zajeli, a //www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/289233-ninja-h2-akrapovic.html
...nebo ?
Svezl bych se rad, ale doma bych to asi mit nechtel. Zajimavy pocin
K čemu ten výkon, když ho neumím dostat na silnici a kontrola trakce ho musí furt dusit?
K posílení ega?
ta motorka se měla prodávat s aspoň 230hp. Prodávat za takový ranec stroj s jen deseti hp navíc oproti třeba fenomenální S1000RR nedává moc smysl z hlediska marketingu. Kluci polkněte svoje mindráky, tohle je revoluční stroj, kašlete na řeči o kyselých hroznech. Tudy se bude ubírat historie, i když reálně to budou spíš třeba pětistovky s kompresorem. Litr už je dneska obsah do auta:(
Sypu si popel na hlavu, slova o designu beru zpet. Vcera jsem na Slovensku cestou na Ružomberok potkal na okresce dva typky,jeden nahač a druhej H2...ten bike je krasnej,nazivo je to uplne jinej level. Jeli hezky pomalu, vypada hezky agresivne. Znacku jsem nevidel, mozna to byl majitel zde z databaze. Masina neni ani nijak extra velka, jak se psalo. Takze omluva za predchozi muj komentar
Oku mému příliš nelahodí, ale ta technika, ta musí být fenomenální!
Svezl bych se s velikou chutí, stejně jako bych moc rád zkusil jízdu na motocyklovém "wankelu" - ta síla z nízkých otáček musí být přímo dechberoucí. Těžko říct, jestli by mě ten stroj na konec bavil více než "obyčejný" dvouválec, ale přesto je moc dobře, že něco takového může v dnešní době ještě vůbec vzniknout!
A pro pány níže - někomu se líbí Ducati, někomu ne - a tak to má být, protože pestrost dělá svět o moc krásnějším...
Myslim ze pri pocte kusov co predaju a pri peniazoch co dali do vyvoja na tom prerobia. Pre velke fabriky sa moc neoplati pustat do serie neake technologie co nie su bezne alebo sa neplanuju v najblizsej buducnosti pouzivat. (motory s kompresorom) Mam skor dojem ze khi to postavili pre budovanie prestize a mena, ako dokaz toho ze na to maju a vedia to zhmotnit do serie. Vzhlad vobec neriesim je to vsetko podriadene funkcnosti. Zaujem je o to z dovodu ze nic podobne len tak nezozeniete a su ludia ktori su ochotni zaplatit neskutocne peniaze len pre to ze to nikto iny nema.
Zajimava motka, to jo, ale tak na jedno odpoledne na svezeni, jinak je k nicemu. A 147kW/133,5Nm v dnesnim svete supersportu neni nic zavratneho, a kdyz se k tomu pricte hmotnost a neohrabanost stroje, plus redaktorem popisovane skubani, je to opravdu motorka na howno. Ale sve misto v historii motocyklu mit bude, a to je dobře
Když si borci v JůEsEj staví voturbení litry, busy a pod. maj tam výkony úplně někde jinde a myslím, že se i s cenou vlezou pod tuto "sériovku". Takže oukey, umíme, koukejte ale v Evropě mimo dálnice, který jsou přecpaný asi jinak nic moc použitelný. Ale design se mě osobně líbí, nevidím na tom nic, co by mě mělo něčím vyloženě urazit. Některý "šperky" z Italáie, jsou na tom mnohem hůř, ikdyž to se asi nesmí říkat nahlas, tak sorry
Bothrops: tak budto mas z te motorky sucho v krku, arytmii, erekci a ejakulaci, nebo je nehezka, tezka, k nicemu a draha.
Motorku hanis v obecnem clanku, motorku chvalis u nekoho konkretniho v profilu
tak v clanku je to nekolikrat opakovano, je to motorka pro maximalni akceleraci a asi bude zajimavej zvuk kompresoru. s relativne malyma upravama to ma 243 hp na zadnim kole a to nema nikdo u seriovyho bajku.
Gorby
stojim si za tim Gorby. z testu je toho jasnyho uz trochu vic, ze je to spek pro kawa gurmany je taky pravda, ze je krasna jsem nikde neuvedl. takze ?
Bothrops: "tak ja si tak klidne koukam na novy registrace a srdecni arytmie, sucho v krku, mzitky pred vocima, erekce,ejakulace a .. tohle je vrchol techniky a drzosti gratuluju chlape,tohle nenapadne kazdyho
//www.motorkari...=komentare&scr=0
"
Trochu konzistence by to chtělo
Krasne komentare tady clovek muze cist
Podle myho je to hnusna spletenina vseho moznyho dohromady. Takovych nazoru evidentne ale nebude mnoho...
zajimava motorka, ktera je k hovnu. neni hezka, je tezka, v civilni verzi to nema na seriovej litrovej ss, žere jak vnuk u babičky, stoji balik. podle mě je to snad jen pro Kawasaki ultras bojs, bubrak a spol. kdybych chtěl vikendovku za balik, ktera je krasna(subjektivni nazor) , mrknu se po Desmosedici.
Design je určitě zajímavý a na silnici si ji nespletou, za pár let bude vzhledem k výkonu určitě jedním z milníků, bez ohledu na to jestli jsou dnes lehčí/rychlejší/ovladatelnější stroje a to se počítá.
Jako druhý až třetí motocykl do garáže skvělá volba!
Spotřebu neřešte - spočítejte si sami, kolik ročně nasypete do manželky/manžela - ve srovnání s tím je 17l naprosto v pohodě...
V r. 2001 jsem měl CBR 900 Fireblade r.v.1998 s výkonem dnes "trapných" 130koní a přesto jsem nebyl schopen dát v náklonu plný plyn - jsem holt asi slabší kousek...
Jak jede H2 si proto ani neumím představit...
Proto jsem se usmíval, když v jednom srovnávacím článku "odsoudili" naháče CB1000R za 125koní jako výkonového outsidera - jó, vývoj jde kupředu.
Je ta mrcha krásná!
bejt mě 80,tak ji beru
,ne dík tohle ne a nikdo na ní nepojede pod 15l,spíš pořád za 20,protože to bude pořád zkoušet na všechny kvalty co to bude dělat
Stefi: Panigale ma typek v USA co ted prikoupil H2 a je z ni uplne vedle, asi 10x vic nez z Panigale.
Jinak nejhezci motorky vubec jsou ZX7R a TL1000R, kam se hrabe Ducati.
Franta: najdi si video jak ulitnul zadek panu Guy Martinovi nedavno na BMW S1000RR, taky vyjezd ze zatacky, proste kontrola trakce asi nepobere vsechno.
Proste sirikam do trenek kdyz ctu tech 140tis otacek kompresoru!
Jak jsem rano psal, bejt mi 40, tak vykradu snad banku a chci tooooo!
No to je další důkaz toho, že Japonci nemají špetku elegance.Technicky možná,ale jinak hrůza. Koukněte se na DUCATI Panigale 1299 - 150,8kW . Design s elegancí - 1 .
Jeste je celkem zajimavy, ze ta kawa byla zahozena v Moste na vyjezdu z vracaku. Prej na jednicku a ujelo zadni kolo. Ja myslel, ze presne pro tyhle pripady je tam kontrola trakce - byla zapnuta. Jak je to mozny?
Ukamenujte mě. Technicky je je možná výkladní skříň, ale designově je to hranatá a zubatá ludra bez špetky elegance.
No pořád mi to přijde smysluplnější než všechny ty kafáče z výkladní skříně..
Petta: jestli tankuje kazdych 100km, tak to nevychazi na 17l, jedine v pripade ze tankuje pri zcela prazdny nadrzi, a o to jde (coz asi nedela ne? vetsinou se bere chvili po rozsviceni benalu). cili jestli mu to zere 13-15 tak to neni nic co by se v clanku popiralo. je to samo dost, to si musi kazdej sam spocitat jestli ho to za ty naklady bavi. Taky sem mel 5.7 V8 ve Firebirdu a ted je penezenka spokojenejsi s V6 v Mustangu, ale ten zazitek byl nekde jinde s V8.
Franta: jo mas pravdu, popletl jsem to, omluva
Musím se přiznat, že mě nevypínatelné ABS na motorce dost naštvalo až do chvíle, kdy si na sebe poprvé vydělalo. Stačilo k tomu větší množství zrní rozsypaného při žních z traktoru před křižovatkou. Byl krásný suchý horký letní den a kdyby to šlo, ABS bych měl vypnuté a s největší pravděpodobností si rozbil hubu nebo zabrzdil až uprostřed křižovatky. Takhle mi jen lehce zabrnělo v brzdové páčce. Při blbnutí na okruhu v Mostě mi ABS do ničeho nesahalo a nechalo mi plný brzdný účinek. Na jednu stranu je to paráda, na druhou stranu mě to mrzí jak pomalu ale jistě technika připravuje živého jezdce o kontrolu nad strojem. Proto jsem taky rád, že Hayabusa nemá žádnou kontrolu trakce a i antihoppingová spojka občas nechá zadek trošku žvejknout. Nemůžu si pomoct, ale mnohem větší smysl mi dává 200 kobylek rozumně využitelných na silnici než 300 koní použitelných jen na okruhu a to ještě s kontrolou trakce. No a spotřeba motoru s přeplňováním je kapitola sama pro sebe. Objem ničím nenahradíš a to mi nikdo nevymluví. Atmosféricky plněný motor je uživatelsky mnohem příjemnější, konstrukčně jednodušší a tím pádem spolehlivější a při plné zátěži nežere i trávu kolem cesty. Motorka co řeší všechno za jezdce zabíjí radost z pilování vlastního řidičského umění.
To, že něco ukazuje počítač, neberu jako reálnou spotřebu. Je mi fuk, kolik to žere, ale majitel asi vyjel už pár nádrží, tak asi má zkušenost, kolik to žere a když říká, že najede sotva 100 km, tak nemám důvod nevěřit a nebudu se spoléhat na pisálka, co si hned udělá škrtadlo na trenkách jen, co sedne na silnou mašinu. (to je vtip, prosím vás.)
Vážně, i jeho žena potvrdila, že stále jen tankuje několikrát za vyjížďku. Jen mi vadí, že i když jste měli majitele s sebou, tak tu píšete, že bere jen o pár litrů paliva více než obyč superbiky, což není pravda, podle mého názoru a hlavně jeho zkušeností. Ta mašina je prostě hrozně rozežraná.. Pokud nemám pravdu, tak považujte můj příspěvek za bezpředmětný..
Jj, neco na ni bude. Rozhodne netuctova v obou verzich. Cena je lidova, ve srovnani s RRRRR verzi od Hundy...
@ tak si vsichni zajezdili, kvalitne ji zajeli, a //www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/289233-ninja-h2-akrapovic.html
...nebo ?