Španělský test Kawasaki Z900 SE: Ve vrcholné formě
Text: Honza Zajíček | Foto: Jan Rameš , Honza Zajíček | Video: Jan Rameš , Honza Zajíček | Zveřejněno: 28.2.2023 | Zobrazeno: 18 298x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jan Rameš , Honza Zajíček | Video: Jan Rameš , Honza Zajíček | Zveřejněno: 28.2.2023 | Zobrazeno: 18 298x
Ještě bych poprosil, resp. dal redakci tip vyzkoušet a srovnat Z900 ve variantách 70/35 kW vs 92 kW.Díky.
Chtěl bych se zeptat, jaká je konektivita infotainmentu Z900 s mobilním telefonem? Je tam nějaké zrcadlení mobilu, navigace...možnost vidět, přijímat hovory atd. ? Díky moc.
Ahoj, tuhle motorku jsem si chtěl koupit a převážila praktičnost ve výběru. Nakonec jsem si koupil Tracer 9GT, nicméně... Z900 jsem zkoušel a mohu říct, že lepšího naháče jsem asi nikdy nezkusil a proto jsem dlouze uvažoval nad objednávkou Z900se. Dodnes sleduji videa Z900 vs MT-09. Asi bych se rozhodl pro Kawu... Z650 z mého pohledu nic moc. Z900 je úplně jinde. Skvěle odlazená motorka, která pořád nestojí majlant. MT-09? Nikdy jsem ji neřídil, ale jestli je ještě krutopřísnější než Tracer9, což se rozhodně dá očekávat, tak pánbů s námi. Tracer 9 při plném plynu se nehne z cesty a vydává opravdu brutální zvuk, až mi dvakrát zalehl sluch. Lidé odskakují z cesty, matky se křižují, však to dobře znáte
1 reakce
Hezky vykon, perfektni zvuk , ale ty barvy v Kawasaki to je HNUS, na vse patlaji tu nebarvu CERNOU.
Ktery magor vymyslel, ze vsechno bude mit nebarvu tedy cernou to nepochopim, Z650 vsechny cerne, H2 SX cerna, Z900 ze ctyr barev 3 cerne a jedna seda (asi omylem), 1000 SX obe cerne, versys 1000 cerny, versys 1000 s a se cerna ze 75 az 90 % , versys 650 dobre jenom 70% cerna. Jen tak dal.
2 reakce
To už říkal starej Ford. "Zákazník si může zvolit jakoukoli barvu, pokud to bude černá!"
Jeden z těch aktuálně hezcich naháčů
výborný test, presne viem kde si jazdil, tie cesty sú božie
Výborný motor, technika, dobrá cena...ale ten vzhled. To nepřekousnu. To RS je jiná liga, ale taky cenově...
Me by zajimalo srovnani s dukem 890. Protoze ve vysledku vy o vsem pisete to stejne porad dokola.
3 reakce
Jestli to nebude tím, že dneska jsou všechny motorky dobré :)
Tohle bude úplně jiný svět. Dvouválec vs. čtyřválec, dvouválec s urputnou odezvou na plyn, proti jemné odezvě čtyřválce. Podvozek Duka bude hravější a celkově bude divočejší než Zed. Je to teda už dlouho, co jsem jel 890, navíc to bylo R, ale ta motorka byla hotový chuligán, který pořád provokuje. Na Zedovi je možné cestovat, jet na šestku kochačku... I když Drak3n cestuje i na 890R, to já bych nedokázal :) Za mě 890 víc divokosti, hravosti a chuligánství, Z900 je v tomhle umírněnější.
To sedlo je tvrdší no a tahá to hodně dopředu, když máš na sobě džíny. Nicméně i tak je Z900 povedený stroj. Řekl bych, že i neprodávanější naháč v této kategorii a zcela oprávněně.
Moc pěkná mašina
Narozdíl od svého konkurenta, nové MT-09, se na ní dá i koukat
I když 09 bude asi lepší svezení, teď babo raď
Už vim, jít do GSX-S 1000
1 reakce
Na pěkném povrchu asi pěkné svezení. Je to sportovec. Vylekal jsem se stejně v cca 05:10min na tom oleji. Hezky jsi to ustál.
Motorka určitě dobrá
. Zajímal by mě ale názor autora na porovnání s GSX-S 1000 - motorově, podvozkově, brzdy a co do komfortu.
9 reakcí
Pátrám, pátrám v paměti.... Suzuki je o něco dospělejší, podvozek, ač není zlatý, je skvěle naladěný na silnici, možná příjemnější, celkově je Sůza asi o fous větší, dospělejší a silnější motor je taky znát. Řekl bych, že není tak hravá, což odpovídá i tomu výkonu, tady je ten podvozek postavený trochu jinak. Docela by mě samotného zajímalo to přímé porovnání, ač je papírově Suzuki o kus jinde, myslím, že má Kawa co říct, je to takový trochu větší rarach...
Zeda jsem měl vždycky rád, nicméně i na verzi SE je zblízka vidět, že si s ní moc nepohráli.
Opletené hadice na tom svítí a všechny šrouby niklované. na to toužíš se pořád dívat. A ty barevné samolepky
Jinak samozřejmě pokrok, staré brzdy z malého versyse vypadaly nepatřičně, naopak cukání motoru jsem na předváděčce nepostřehl. Ale po přesednutí z uskákané malé versatilky není divu. Z900 by klidně mohla jít do autoškoly.
1 reakce