yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
t_freedom (153) napsal 14.11.2022 v 06:33

... hele, Zajdo ...7,4l na 100km hmm... kolik ti žere tvůj anarchy Monster když taháš? ...moje spotřeby zhruba víš... řekl bych že ta 200koňová svině na tom bude líp

smire (0) napsal 03.11.2022 v 20:12

Video bez zvuku

Mraki (55) napsal 27.10.2022 v 11:11

Zkoušel jsem první generaci a v životě jsem nejel na ničem, co by zrychlovalo tak rychle a v takový pohodě. A to už jsem toho vyzkoušel fakt hodně. Nejel jsem na Buse, to je pravda, a to videjko ze sprintu na konci bylo hodně vtipný. K těm brzdám... Je potřeba si uvědomit, že tam jsou stejný brzdy, co dávali na Z1000SX 2014 a tam to bylo taky špatný a to je motorka co má 140 koní. Něco o tom vím, měl jsem jí. Opravdu skvělá motorka, ale nakonec jsem si jí nekoupil, protože jsem se bál, že bych tam musel spolujezdkyni kurtovat stahovacíma popruhama Váha problém není. I když... Jízdní pocity se rovnali se zážitkem z letu v bitevním vrtulníku. Neskutečný! Super video recenze.

Beryano (48) napsal 26.10.2022 v 10:19+1

Dík Honzo za test. S motorkou mám osobní zkušenost a musím říct, že je to velmi dobře udělaná motorka, která tě chytne za srdíčko. Asi nejvíc mě dostal, ten obrovský přebytek výkonu při jakékoli situaci. Dále je znát, že ta motorka je primárně dělaná na velké rychlosti v přímce, tzn. že je celkově tužší a do všeho se musí trochu víc nutit. Co se týče toho radaru, tak souhlasím s tebou, že je to taková blbůstka, bez které by ta motorka mohla být o padesát tisíc levnější a nic by neztratila ze své zajímavosti.

Doteď si pamatuju, na pocit, když jsem si sednul zpátky na svého Versyse 1000, jak můžou být dvě motorky, podobného zaměření, tak odlišné.

Všem kritikům, kteří soudí jen podle fotek a videí, doporučuji svezte se na ní a určitě změníte názor i na to jak vypadá. Na živo na motorka působí úplně jiným dojmem.

Robertak (120) napsal 25.10.2022 v 20:42

parádní test, díky Honzo motorka se mi líbí.. moc.. moc moc.. moc moc moc ještě že má rozum aspoň paní manželka..

WadeGYTR (84) napsal 25.10.2022 v 15:44

Tak som si prečítal celý článok, pozrel celé video…

Je to prvá motorka z radu H2, ktorú by som nechcel (inak chcem všetky, ideálne ZH 2). Ten dizajn je zrazu taký nijaký, ani dobrý, ani zlý a taká mi vlastne príde aj celá motorka. Keď už chcem kompresor, tak to práve má byť psychopat. Keď rýchly cesťák bez kompresoru, tak potom víťaza šprintu na konci videa.

SuperSic58 (1308) napsal 25.10.2022 v 12:52

Super testík od Zajocha Motorka vzhledově nic moc, takový nějaký rozevlátý, jakoby nevěděli, jak to uchopit... Kvalita českých silnic děs běs, za těch 33 let "jakože kapitalismu" jsme se teda moc neposunuli..

mysacek361 (0) napsal 25.10.2022 v 12:11

No test je zajímavý, ale motorka mě moc nenadchla
Přijde mi příliš futuristická, se trochu spletla v době.
A díky vlezdoprdelkovstvi k euronormě opět příšerně vypadající nesmyslně tvarovaný výfuk - sorry - hnus. Už se dělaly příšerné dříve, třeba Suzuki malá roura že svodů a pak takový metrový válec na konci a vzhled motorky v prdeli. Výkonově asi dobré svezení, ty asistenti brzdění a tempomatu jsou za mě zhola nesmysly a jak tomu mnozí píší životu nebezpečné a pro mě totální zbytečnost. Určitě bych si ji nekoupil, ani kdybych ty prachy na tom měl. Nebo koupit a předělat ?

OndraCB (101) napsal 25.10.2022 v 08:14

Technická k videu: Nepoužíváte jiný kodek než dřív? Nejde mi na iPadu zvuk. Ani s OS 15.7 ani s 16.1

2 reakce

Jarda
Jarda 25.10.2022 v 22:03

Vše je při starém. Pošli mi prosím e-mailem na jarda@motorkari.cz jaký máš prohlížeč a verzi.


oxygen (489) napsal 25.10.2022 v 00:40+3

Jo a přijde to jenom mě, že těch poslední dobou mraky variant nastavení si na svý motojtě všeho možnýho ve skutečnosti kurwí ten základní zážitek z tý jízdy?
Právě proto, že člověk může zkoušet zas tohle a ono a nebylo tamto lepší a co je vlastně ta nejlepší kombinace -??
A ve finále je i frustrovanej z toho, že netuší co vlastně by chtěl aby bylo TO ONO nejlepší - spolu s tím, že hlavu za jízdy pak furt okupuje pocit: mám supr stroj - ale nejedu teď vlastně v jeho né pro mne zrovna optimálním režimu?

oxygen (489) napsal 25.10.2022 v 00:28+3

Sorry, ale za mne je adaptivní tempomat, kterej umí prudčeji ubrat, či přímo vzít tvrdě za brzdy, na motorce totálně nebezpečná píčovina
Na normální mototempomat už mám tisíce km najeto - a je to naprosto skvělá věc, na dálnicích nejvíc ale často i na obyč. silnicích
Co ale udělá každej normální občan, když si ho zapne?? Správně: pustí plyn Jenže hned jak si na něj zvykne, tak pak velmi často i řidítka!!!
Páč tempomat na moto je skvělej né v tom, že se můžeš za jízdy narovnat a protáhnout - ale hlavně je to neskutečná zábava řídit jen přenášením váhy a do zatáček přímo náklonem
Po dálnici se tak dají ujet i desíky km bez jedinýho dotyku řidítek, po silnicích někde třeba i jen stovky metrů - zkrátka kam až člověk vidí a může předvídat Je to prostě supr zábava i kratochvíle, cvičení těla i břišních svalů a i motoriky a rovnováhy... a naprosto vždy tím leckdy dlouhá a nudná cesta krásně aji zábavně uteče

A v tomhle je to jádro pudla: fakt si nedovedu či spíš dovedu představit to salto tu tlamu, když ti ten adaptivní tempomat náhle a nečekaně prudce ubere, ne-li přibrzdí zabrzdí

Ridgeback (12) napsal 25.10.2022 v 00:17+2

Front assist a radarovy tempomat. Cesta do pekla. Zabit sa na motorke s poslednou myslienkou "ja blbec, posral som to" versus "ja blbec, preco som tej picovine veril". Nikdy, nikdy, nikdy. Nezverim svoj zivot nedovyvinutemu generatoru jednotiek a nul, ktory sa za mna v pravom naklone na horizonte rozhodne svojvolne zabrzdit a posle ma na smrt. NIKDY!

Kali88 (5) napsal 24.10.2022 v 21:54

článek jsem si zatím nepřečetl, videorecenze bez chyby. Vím, že to bude nesmysl tohle porovnávat. Mám ZX-12R z roku 2000, hodnoty nějakých 190 koní plus mínus, 136 Nm a hmotnost asi 246 kilo. Prostě z toho mám pocit, že za těch 22 let se to nikam moc neposunulo až teda na nějaký elektroasistenty a jiný blbinky určený jen k tomu pohodlí. Jinak se 12ka umí chovat vlastně stejně, výkon tam je, umí jet jak klidně tak hrozně rychle, až je to šílený. Spotřeba je teda někde jinde. Jen mi jde o to, že v tehdejší době za ty samý peníze jste měli vlastně dá se říct vrchol toho co bylo k dispozici. U téhle H2 SX bych čekal, že bude někde jinde. Ale dáte pryč přeplňování a všelijaký ty elektronický zbytečnosti a co máte potom?
Myslím, že video na novou Busu a další rakety je samá chvála, ale na tenhle model Kawy se všichni dívají trochu opomíjeně, a přeplňování vám úplně všechno nenahradí, včetně displeje, ostrých hran a dalších novinek. Nějak mi tu chybí návrat k tomu, že motorku řídíte, ne že se vezete. Asi jsem trochu konzervativní a staromódní.
Su docela zvědavej na souhlas či nesouhlas.

Sir_CHerokee (117) napsal 24.10.2022 v 20:06+2

Pěkný a pořádný test...a nic pro mě .

nevo7 (97) napsal 24.10.2022 v 18:20

Adaptívny tempomat na motorke a vidím, že máš o zábavu postarané na diaľnici - už nikdy nuda.

janbi (3) napsal 24.10.2022 v 14:23

Díky za článek a za pěkné čtení. Už jsem několikrát uronil slzu nad takhle krásnými stroji a ještě když mají na sobě kabát z "kawa-zelené", ta je prostě neokoukatelná a furt ji závidím!
I když celý život pracuji s počítači, jak se tomu dnes říká "IT", tak se mi některé to motorkaření ztrácí v mlze profese "operátor". Nelze se divit, že si od počítačů leckdo rád odpočine a srdce mu přilne třeba ke starým Jawám, nebo klidně i k Bavorákům, provedeným jako syrová motorka bez přehršle čudlíků a bez elektronických menu o alespoň 25ti patrech (do podzemí). Motor, plyn, brzda a vědomost po jakém povrchu vůbec jedu mnohdy stačí k slušným zážitkům, a nejsem si jist že vždy k horším.
Každopádně takovouto Kawu potkat na výstavě či v šourumu, tak mne přitáhne na hodně dlouho.
Jinak ale pěkná redaktorská práce.

firebladetom (136) napsal 24.10.2022 v 14:07-2+1

Motorka vyloženě škaredá, test velmi dobrej, výkon naprosto nevyužitelnej.. ale proč má kompresorový prase s 210 koňma asistent pro rozjezd do kopce? To jako vážně? Jestli si tohle koupí někdo, kdo se neumí rozjet do kopce, tak to potěš koště..

PEPEE01 (346) napsal 24.10.2022 v 13:24+1

Cože?? To nemá při takovém výkonu žádná křidélka??!!! No to musí být hrozná srajda!!! To nikdo normální nemůže chtít A teď vážně. JE NÁDHERNÁ!!!!!! Obecně jdou stroje od Kawasaki mimo mě, ale když pominu pár těch zbytečných praktických věcí, jako je cena, spotřeba a servis, tak toto je pro mě motorka snů. (ve verzi SE samozřejmě, když už ranec, tak všechno ) Kdo si může bez problémů dovolit takovou krásnou opici, tak ho ten servis rozhodně taky nepoloží. V Čechách jich asi moc jezdit nebude, protože kdo tu má prachy tak si koupí v plný palbě Baworáka nebo Haryka... Ale ve světe snad bude lépe.

A jinak opět klobouček dolů před Honzou a jeho nezávislým testem. Díky moc za jeho práci.

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 24.10.2022 v 15:34

Díky ;)


Myschan (187) napsal 24.10.2022 v 12:34+3

Díky za počtení. Hezká motorka. Ale že by mě chytla za srdce a já se právě zamiloval, říct nemůžu. Na tohle prostě nemám, neoslovuje mě to. Ten potenciál bych využil tak na kolik, na 15%? Nebo na 25%? Nevím. Beru to jako krásnou věc, jako motorku, která se mi líbí, stejně jako prakticky všechny motorky, ale prostě tohle není pro mě.

Zelinář (292) napsal 24.10.2022 v 12:34

Jako jo bomba az na půdu, ale kdyz ho chci rvat tak litr, kdyz cestovat tak GTR, tohle je kockopes, ale bezvadnej...

K167 (1481) napsal 24.10.2022 v 12:19

14:43
Honzíku, díky, že to pro nás zkoušíš , ale hlavně opatrně, aby ses vrátil ve zdraví domů.
Pamatuji si, když jsem před lety poprvé nechal adaptivní tempomat, aby dobrzdil za kamionem na dálnici a pak aby zastavil v zácpě. Prdel jsem měl staženou a to to bylo jenom v autě.

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 24.10.2022 v 15:33

Ruka na brzdě nakonec vždycky byla, takový hrdina, abych to nechal jen na technologii, to zase nejsem :)))


FiZzeR (362) napsal 24.10.2022 v 11:52-1+3

To je ten typ motorky, u kterýho si - zvlášť když je to ověšený kuframa - vždycky říkám, proč ti lidi radši nejedou autem Váží to jak auto, ale malej kufr, chčije na mě, skrz kolony se neprocpu, musim se na to soukat do obleku proti smrti, žere to víc než auto...

pk14 (175) napsal 24.10.2022 v 11:39

A jak byla prosim 1. generace uzivatelsky „nepratelska“? V plnem zdravi najeto 20 tis…
QS (SX SE 2018) funguje blbe/neidealne uz tady. Tu „packu“ vam ale opravdu nikdo nenastavi. Je to zalezitost SW, v servisnich podminkach nenastavitelne, aktualizace SW bez vlivu. Nejhorsi QS co mam/znam/jsem kdy mel. Napr. QS/Dynojet + Ignitech delany na ZX12 pred 20 lety sel jak po masle(jen nahoru tedy).
Zere, zere benzin to sedi. Ale presne jak tahas. 5-10, jako kazdy litr 150+ . Ostatni spotrebak to same.
Tahne jako ZZR, ale tohle je mnohem ovladatelnejsi.

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 24.10.2022 v 15:34

Ty uvozovky jsou na místě. Je to o tom, že tam jsem si s tím nástupem klidně mapu přepnul, odezva mi nepřišla tak křišťálová a vršek vym divočejší, toť vše. Jezdit se na tom samozřejmě dalo, tím spíš, když má člověk něco odjeto :)


Pedl (184) napsal 24.10.2022 v 11:19+1

Dobrá recenze, pěkný konec videa

K167 (1481) napsal 24.10.2022 v 11:04

"... s nadsázkou žere i trávu u silnice, trhá gumy a řetězovky ..." Tichý zabiják.

No, zřejmě slušnej oddíl, no. Kdo to umí, může se s ním pustit i do větších akcí, i když není svlečenej.

xvasek (56) napsal 24.10.2022 v 10:49+1

Majitelům cestovně - sportovních strojů doporučuji shlédnout poslední minutu videa, aby promysleli, jesti to je opravdu směr, kterým se chtějí vydat. Věřím tomu, že je skupina cestovatelů, kteří nedokoukají ani tu minutu, protože už budou na cestě k dealerovi, já jsem si ale uvědomil dvě věci: zaprvé jsem moc starý a zadruhé jak jsem si myslel, že RT je cestovně - sportovní stroj, tak teď bych to zařadil spíš mezi větší skútry nebo tak něco.

JardaBar (166) napsal 24.10.2022 v 10:47+1

Asi by mi to utrhlo ruce

31081 (677) napsal 24.10.2022 v 10:01

Pěkná mašina a dobrý testík .Jinak nic pro mě.Jen s těma asistentama a na motorce nevím Ted mám na mysli třeba( Front assist). Mám to ted v autě, několikrát mě to pomohlo ale také několikrát mě to vyděsilo k smrti.Dám příklad,jedu ráno do práce na okresce zatáčkovitým terénem cca 80 km/h z mírného kopečka do levotočivé zatáčky a nejdnou před autem proletěl pták,kterého asi radar zaměřil a auto bez výstrahy prudce šláplo na brzdy,hrozně jsem se lekl.Když si toto představím na motorce tak nevím,nevím




TOPlist