motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JanLex (0) napsal 01.11.2024 v 22:50



Jak čtu ty komentáře, tak se pochlubím. K dnešnímu dni už 5335 Km na Ninja 7 Hybrid.

Parády udělá holka všude kde se s ní ukážu. Ten pohled, když projíždím na supersportu kolem parkujících borců na EV mód, je nezapomenutelný.

lan (8) napsal 08.10.2024 v 12:35

Čekal bych snížení spotřeby aspoň o 0,5litra. Pak zůstává jediná výhoda jezdit po městě na elektriku. Je to začátek, snad se i tato disciplina rozjede správným směrem.

raid (49) napsal 08.10.2024 v 09:58+1

V GW 1800 by mi přesně tohle dávalo smysl. Tedy pokud by to mělo vychytané ty mouchy, hlavně připojování spalováku, protože automat už má Honda odladěný.
Jenže systém vyvíjí Kawa, takže smůla.
No třeba se chystají porodit nového Voyagera a šlapat Hondě na perka v tomto segmentu. U supertourera by pár kilo hmotnosti nemělo hrát velkou roli a výhody celkem zjevné (dokud se to neposere)

valsidalxam (41) napsal 08.10.2024 v 09:49+1

kým sa do mňa pustia všetci tunajší súťažiaci o "Najvtipnejšiu hlášku vyjadrujúcu pohrdanie týmto výrobkom", tak mi je rovnako ako všetkým ostatným jasné, že to nie je vyrobené pre nikoho z nás a nikomu z nás sa to nevyplatí.Po žiadnej stránke.
Ale rovnako je mi jasné, že skrátka po vyťažení posledného litra skvapalneného dinosaura už bude trochu neskoro s nejakým vývojom začínať a možnosti budú v horšom prípade nič, alebo v lepšom naspäť na kone.

Takže skúsme na to pozerať ako na jeden z prvých prototypov motocykla pre našich vnukov.

Ako vyššie píšu, tak to že je to naháč namiesto nejakého maxiskutra, alebo cestovnej lode síce veľkú logiku nedáva, ale podľa mňa súvisí práve s tým vývojom a doladovaním. Ono asi sa lepšie riešia veci, v ktorých sa musíš každú chvíľu šprtať na holej bosej motorke, ako na stroji, kde by to všetko bolo pod nánosmi plastu.

gresini (5285) napsal 08.10.2024 v 09:38

Zas jeden skoro nesmysl,navíc škaredý a těžký, vypuštěný mezi lidi,ale zase to někdo koupí a časem jich bude víc a víc,tak jako s auty!! Automatické převodovky u aut tady chtěl málokdo a dnes téměř všichni a u motorek už to jede a řazení palcem nebo prstem je tak jednoduchý!! Za mě teda ne,ale svezl bych se určitě

31081 (758) napsal 08.10.2024 v 07:25+1

Já se raději k tomu vyjadřovat nebudu aby mě neuvrhli do žaláře

maro29 (1) napsal 07.10.2024 v 20:56

Já se táži tichými slovy panny Marie..co to k.rva je ?

Jacek_18 (43) napsal 07.10.2024 v 18:55

Hybrid , elektro motorky to jděte do háje . Koho tím zachráníte ???

Deadman (33) napsal 07.10.2024 v 18:40+3

Za mě je to výborná stavba pro další vývoj konceptu.
Ale do prodeje běžným zákazníkům to nepatří: Nedodělaná převodovka, co mechanicky ani elektronicky nefunguje, těžce nedotažené uživatelské rozhraní, nedotažené jízdní vlastnosti a zástavba - moc dlouhý rám, rejd, nevhodná univerzální baterka kterou nelze dobře umístit místo dvou baterek tvarovaných speciálně pro ten model umístěných vhodněji vzhledem k těžišti.

sladis (2) napsal 07.10.2024 v 15:44+2

Motorka totálně k hovnu ?

Robertak (179) napsal 07.10.2024 v 14:38+2

Na Kawasaki se mi libi, ze se neboji zkouset sileny veci... Nektery z tech pokusu dopadnou vyborne (rada H2).. No a tady se holt opet ukazalo, ze i cesticky, ktery do cile nevedou, nekdo vyslapat musi.. Obecne zastavam nazor, ze do mestskyho/primestskyho "dojizdeciho" stroje by hybrdi mohl davat smysl, jak se zde ale ukazalo, muselo by se to udelat uplne jinak.. I tak Kawe palec hore za to, ze to aspon zkousej

Targus (466) napsal 07.10.2024 v 14:32

rousini

psal jsi:
- elektroinstalace na jednotném napětí

To je technický problém.
A/ 12/24 V by k nějakému solidnímu přenesení výkonu potřebovaly vodiče (kabeláž) o dosti šílených průřezech
B/ dosti šílené nároky na akumulátory (uchlazení a rychlost vybíjení článků)
C/ dosti šílené nároky na uchlazení celého systému (nejenom aku)
D/ nebezpečí požáru při jakémkoli znečištění (např. oxidace) kontaktů mezi jednotlivými bateriovými segmenty a motorem/generátorem
E/ Zvýšení napětí NAD 24 V - nebezpečí vážného úrazu el. proudem

Dále: startér-generátor s hmotností málo vyšší než normální startér
1/ Problém přenosu síly (velký rozdíl otáček startování/přenos výkonu - další "převodovka"?)
2/ problém uchlazení s-g x tebou požadovaná velikost a hmotnost

Ber tento text jako příspěvek do diskuze, nikoli jako pokus tě nějak zesměšňovat.

Obycejny_clovek (392) napsal 07.10.2024 v 14:21+1

Je to první počin, takže to nemůže být zcela vyladěné.
Jsem rád, že něco takového Kawasaki vyrábí, protože je to změna a může to spoustu věcí posunout.

Potíž vidím v tom, že hybrid by měl být o tom využít fyzicky prostor pro vestavbu. Takhle je tam našroubovaný elektromotor a přimontovaná další baterka.
Elektro s benzínem má být na jedné hřídeli, s jedním modelem chlazení, jedna společná baterie pro celou motorku.
Vypomáhání elektrem, změna převodového poměru, řazení - to všechno má probíhat bez vědomí motorkáře, stroj si tohle má řídit sám o sobě a poskytovat bezstarostnost tomu, kdo na motorce jede.

Vychytají to, věřím, že ano. Chce to čas.
Každopádně za odvahu a vynalézavost.

ST4Marc (40) napsal 07.10.2024 v 14:15+2

Pane Bože chraň nás od podobných lejn! Jděte už s tou elektrikou do p...! Do aut (možná) jsem chtěl říci!

Paťa (166) napsal 07.10.2024 v 14:01+1

Napíši to bez obalu: To je ale hrozná sračka! Vůbec nechápu, jak tohle mohli pustit do běžného prodeje..

monster800s (0) napsal 07.10.2024 v 13:43

SuperSic58 (1447) napsal 07.10.2024 v 13:39-1+7

superkomplikovaná těžká sprcanina s 59 koníkama za 300 tyček, no nekup to To bude ten zelenej pokrok dle bruselských komoušů

brzdimíň (179) napsal 07.10.2024 v 12:33+1

No coment...!

rousini (185) napsal 07.10.2024 v 12:26+1

Nevím jestli je to technicky realizovatelné a tudíž to je jen úvaha...
Na výpomoci elektromotoru spalováku není nic špatného, ale musí to být v kontextu motocyklu...
Celá elektroinstalace na jednotném napětí, startér-generátor s hmotností málo vyšší než normální startér, jeden akumulátor s kapacitou, aby jeho hmotnost zásadně neovlivnila určení stroje.
Nějaké robotizované převodovky a další nesmysly vypustit kvůli hmotnosti. Velké baterky potřebují prostor - větší rozvor - pevnější rám - a tak furt dokola.

papiboy (1470) napsal 07.10.2024 v 12:19+4

Už vidím vyjadrenie EU:
"Dobre-dobre, ale načo tam je ten benzínový motor?"

Targus (466) napsal 07.10.2024 v 12:14+3

S nostalgickou slzičkou v oku vzpomínám mladických rejdů na Jawě 90 Cross, ana hmotnila natankovaná pouhých 90 kg (já vážil šede) a dala se bez velkých investic nadopovat na magických 10 PS...
... a lítala bez problémů kilo...

Targus (466) napsal 07.10.2024 v 11:46+1

Citace z článku:
" tohle je nosič nových technologií..."

A já jako zákazník to mám platit...

To je prostě ÚŽASNÝ plán...!

Ještě více blbců s naditými peněženkami...!

Mig_35 (416) napsal 07.10.2024 v 11:25

Ani v autech moc hybridům nefandím, ale je to pořád lepší než diesel. A protože v motorce diesel není, tak tam není třeba cpát hybrid:) Ale ne vážně, pokud něco, tak elektrickou motorku, tohle je na můj vkus moc překombinované.

K167 (2084) napsal 07.10.2024 v 11:06+8

Krásy moc nepobrala a má značnou nadváhu, ale když ji jednou za půl hodiny píchneš špendlíkem do prdele, tak 5 vteřin řádí jako pominutá.

puffybodie (417) napsal 07.10.2024 v 10:52+1

Tak japonsti inzenyri se "predvedli" uz jen tim, ze udelaji stroj bez spojky, nechaji retez, dva rezimy nechaji automaticke nebo s moznosti si radit, ale posledni udelaji jen na razeni, ale automat tam nejde. A pri novinarske predvadecce koukali jak suva z nudli proc po nich lidi chteji automat i do sportovniho rezimu.

Udelat razeni bez dvouspojky ala DCT, bez spojkove packy a jeste tam nechat retez misto variatoru, remene nebo systemu jako mel Burgman 650 to taky napadne jen inteligenta. Vysledek je ve videu dobre videt ty skubance a vypadavani rychlosti.

Nezbyva nez si pockat na cinany jak to vyladi.

Pedl (249) napsal 07.10.2024 v 10:45+2

Zajímavá věc, ale kdyby to vážilo 150kg, tak to nepotřebuje e-boost
(to zrychlení mi nepřišlo lepší než má třeba Z650)

JoskaH (480) napsal 07.10.2024 v 10:33+5

Přijde mi, že dát to naháče, který má být z podstaty lehká motorka, je nejhorší volba.
Ve velkém cestovním skůtru nebo cestovní motorce by mi to dávalo víc smysl.
No a pokud jde o klasické kňourání, kam svět spěje, nechal bych to na těch, co si to koupí

Heki (432) napsal 07.10.2024 v 10:15

Já se ptám, proč to potřebujeme?

JardaBar (227) napsal 07.10.2024 v 09:54-1+1

Nebude to fungovat , protože by museli rekuperovat brzdnou energii na předním kole, ale hmotnost elektromotoru jde proti tomu. Kdo by si dal X kilogramů neodpružené hmoty na přední kolo??!!
Hmotnost akumulátorů, resp. hmotnost energetického úložiště zase takový problém není: 1) časem půjde hmotnost aku dolů 2) u motorky by se mohl použít lehčí kapacitor
Ale nemožnost účinné rekuperace znamená, že pořádný motohybrid nikdy nebude.

Ti_rex (1) napsal 07.10.2024 v 09:48+1

v kawasaki si robia srandu?
ako vtip dobré, ale na vtip trošku drahé.... všetko ostatné už bolo napísané

Předchozí
1 2
Následující



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist