motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
petr1000001 (225) napsal 19.02.2025 v 20:35

Vycizeco??
Myslel jsem si že tam ma byt vycivilizovany, ale i to mi přišlo jako kravina...
A ono je to synonymum pro vybrouseny,...aha

Biker_xx (2522) napsal 30.01.2025 v 00:09+2

O 20kg víc, než MT-09...

JardaBar (227) napsal 29.01.2025 v 17:45-3

Škoda, že s tím nejel Zajoch. Ale třeba na "44 zubů" mají pěkné video, kde si motorka aspoň trochu užila ... a divák s ní Dominik je super, ale ne pro tento typ motorek.

MaťoPuťo (12) napsal 29.01.2025 v 17:11

Naozaj ide o vidlicu Öhlins?
MT09 má vpredu KYB a tu som mal zato že je použitá Showa.
To len pre upresnenie, poprípade opravu v článku. Inak je to pekný bike ktorý by som si chcel vyskúšať.

zahadnytajemny (53) napsal 28.01.2025 v 18:40+2

Díky za fajn testík pánové Jako do pátku majitel Z900 (2020) (...prodal jsem ji a nahradil ji Versys 1000) si dovolím vlastní první dojmy z nové Z900, než si ji budu moct vyzkoušet. Dosluhující verze se mi líbí víc, hlavně světla a přední část (navíc působila mohutněji a dospěleji) a už vůbec nechápu, že opustili autentický podpis v podobě Z na zadním světle. Jinak doplnění výbavy o moderní elektroniku je fajn.
Pak k tom, co říkal Dominik v testu. Stejné režimy, vč. Sport a nastavování v Rider měla už dosluhující verze. Stejně tak měla na čtyřválec hutný spodek a střed. Poprvé v tomto testu jsem zaznamenal informaci, že byl spodek a střed ještě víc posílen. Jsem zvědavý na oficiální grafy výkonu a na osobní vyzkoušení. Taky se těším až osobně vyzkouším a srovnám s Hornetem. Jsem si téměř jistý, že spodní a střední pásmo bude mít Z900 lepší. Díky za dobrý test Dominiku

Pejko_ (6) napsal 27.01.2025 v 20:32

Konecne! Velmi potrebny upgrade, kazdopadne, ak Z900 tak jedine SE verziu. Velmi pozitivne hodnotim, ze uz zakladna verzia ma radialne brzdy Nissin, z mojich skusenosti so starou Z900 to bola hroza, na ten vykon nedostacujuce. V porovnani s novym CB1000 Hornet by som asi bral Hondu.

Codo (458) napsal 27.01.2025 v 19:48+1

Na ježdění s baťůžkem někam dál to zjevně není a nelíbí se mi hlavně ten hrb, co dělá nádrž. Dromedár... Ani podsedlová část nevypadá zrovna bůhvíjak a ten věčnej "hmyzí" styl ... no nic. Detaily vynechám. Pro mně to není, kdyby míň divočili, viděl bych to asi o dost jinak. Ale to není problém výrobce, pouze můj subjektivní. Že bych do tohohle prostě nešel není nijak ve zlým. Jen u motorky hledám něco trochu jinýho.

Marut (3) napsal 27.01.2025 v 19:00+1

213kg a uz nemam zajem...

K167 (2084) napsal 27.01.2025 v 18:27+3

KostějNesmrtelný, Metamorphosis:

Bratři,
pomněte, že množství povozů dvoukolých novotou se blyštících však vzhledu starodávného leč o to více srdci milých i roku tohoto Léta Páné dvoutisícího dvacátého pátého jest možno sobě zakoupiti, máte-li kop grošův množství dostatečné. Ponecháme-li stranou dílny řemeslné, jakými jsou H-D, MG, Indián opeřený, R-E, Triumph ..., i značka tato přenádherné kusy nabízeti ráčí:

Metamorphosis (11) napsal 27.01.2025 v 17:15+2

První foto a zarostlej tablet . Ještěže tyhle nesmysly u nás v horách nefungujou. Zlatý čudle. Zkus si něco našmatlat na zapoceným sklíčku. Výrobci se předháněj kdo přijde s větší číčovinou.

KostějNesmrtelný (36) napsal 27.01.2025 v 16:01-2+2

Kristovanoho to je hnus. Proč je poslední dobou trend, aby každá motorka vypadala jako transformers? Než takovou hrůzu, bych radši do smrtil jezdil na kejvačce

Vagin (3) napsal 27.01.2025 v 15:11

Buď má Dominik tak široký ramena a nebo mi přijdou řídítka strašně úzký ?!? ....nic co by mě u Japonce překvapilo, ale mít na 120 koňový mašince řídítka z koloběžky....

K167 (2084) napsal 27.01.2025 v 14:45+5

Hm hm, přijde mi, že v roce 2017 to mělo hezčí zadek.


https://www.motorkar...?tmp=4b043#hlasovani

capo56 (0) napsal 27.01.2025 v 13:50

Je ABS náklonové včetně kontroly trakce?
Nový displej má konektivitu s telefonem, ale není mi jasné jestli si do něj nějak můžu poslat navigaci s mapou, nebo jen šipky, či?

paliZBlavy (32) napsal 27.01.2025 v 13:02+2

čo sa týka Z-dov, veľmi sa mi páčil ten z rokov 2010-2013, čo prišlo potom som "nedával". Tento je konečne po čase prvý, ktorý dizajnovo "prekúsnem" a dal by som si ho do porovnania s novým litrovým Hornet-om ...

Je skvelé vidieť, kam sa to za 10-12 rokov posunulo pričom cena buď nestúpa alebo naopak klesá

JohnnyS08 (287) napsal 27.01.2025 v 12:05+3

Tak můžeme tomu říkat "stroj stojící na přelomu střední a litrové kategorie".

Ale já tomu radši říkám "váha a ovladatelnost litra, výkon střední třídy."
Blbý je, že od příchodu Horneta to má i "litrovou" cenovku...

Mimochodem, na netu už je pár grafů z brzdy a žádnej nárůst momentu v nižších otáčkách na nich vidět neni.

TomasRA (140) napsal 27.01.2025 v 10:27-1

Mně se ta motorka docela líbí, taky jsem vždycky chtěl velké naháče, ale modernizovaná Z900RS by se mi líbila ještě o trochu víc.

xvasek (67) napsal 27.01.2025 v 09:32-1+4

Motorka je určitě super, hlavně za ty prachy, ale mně za srdíčko moc nechytla - tady ty moderní naháče se mi moc nelíbí nic, nevím kde je chyba. Možná ty KTMky jsou tak šakredé, až jsou trochu pěkné. Za mlada pro mě ani žádná jiná kategorie neexistovala a nejvíc cool motorka byl streetfighter vyrobený kvalitním položením a následným očesáním GSXera od kapot.

I tak přeji Kawě úspěch - za ty roky je v tom spousta práce a jde to cítit.

Co je každopádně moc fajn je Dominikův celkový projev. Hrozně se mi taky líbí to míchání objektivních parametrů a svých osobních dojmů, příběhů a sympatií a velký respekt k příběhu a "duchu" každého testovaného modelu.

o2o (118) napsal 27.01.2025 v 09:31+1

Hmyzí dilema jestli Mravenec Z nebo Sršeň H přestane existovat, pokud Kawa podobně aktualizuje Z900RS.

kiv61 (-10) napsal 27.01.2025 v 08:50

Co je to najednou za deb..ní "módu" ta vytrčená nádobka na brzdovku?

JardaBar (227) napsal 27.01.2025 v 08:46-1

"Z" má základ podle článku 239 900 korun nebo o 5000 kč méně, když bude v černé.
Hornet v jiném článku "bude v lednu za cenu 244 900 korun".
Ať počítám jak počítám, Z je levnější ??!!
Pak věta "nový litrový Hornet, jehož cenovka je ještě obdivuhodnější než u Kawasaki" nedává moc smysl.
A jestli jsem dobře četl, Hornet nemůže mít tempomat, kdežto Z ho standardně??

rousini (185) napsal 27.01.2025 v 08:46

Mě se nelíbí:
- nový ostře působící design nové masky s minimalistickými světlomety
- nesladěný barevný odstín rámu a plastů
- grafika displeje, kdy jsem její zdařilost hodnotil hned za tou z BMW. Byla přehledná, logická a cool. Tohle se blíží jakýmsi slováckým ornamentům, kde je horší snad už jen Triumph a pak čína.

Vzhledově jsou radiální brzdiče jasné plus (nevím jestli je kawa nemontuje už od MY2020) a verze SE nevypadá lowcost.
Je to klasická japonská motorka. Umí z howna uplést bič a tady je to dost poznat...

Martin-zx (84) napsal 27.01.2025 v 08:43+2

Z900 SE, je určitě fajn motorka, ale nevím proč už nedělají Z1000, případně váhovou a výkonovou konkurenci např. Tuonu/Speed triplu atp.

petko2014 (18) napsal 27.01.2025 v 08:06

Su svetlá full led,, s prípadným natáčanim do zákrut? A aka je výška sedadla?

Grizzly_Luboš (3) napsal 27.01.2025 v 08:05

Díky za recenzi, pěkně zpracovaný.
A teď babo raď, jestli Z900 nebo novej Hornet

Pedl (249) napsal 27.01.2025 v 07:37-1

Lepší krouťák




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist