Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
taky me zarazil ten komentar o seriovych gumach... nevim, jestli to je fair srovnani a jake naroky na ty gumy mel... jestli jim dal zabrat tak, jako okruhovym gumam, tak chapu, ze je prehral a zacaly malinko klouzat. jaky gumy by tam teda chtel ? (podotykam, ze jde o seriovou, tedy homo verzi, ktera muze na silnici...)
Aby za par let nemusel mit i jezdec na zadech nejakou nadobku na zachyceni vyparu, nebo spis uchazejicich plynu
Muzeme byt radi, ze zijeme v dobe, kdy jsou motorky nadupany jak zavodaky pred par lety a jeste je nestihli z duvodu bezecnosti zakazat. A tak si to uzivejme !
Docela se divím tomu, že má motor silné střední otáčky. Já jsem na tom sice nejel, ale každá recenze a test uvádí pravý opak - že motor nejede a až nahoře vystřelí. Každopádně doporučuji vyzkoušet také downshift u BMW... A nebo rovnou udělat srovnávací test...
Okruh né, jedině letiště a 3sta z místa, na okruhu to už je jiná, jinak dole mrtvá, tlumič řízení vážně měký jako když není :) a ten převod je tak dlouhý, že se pro větší tah a lepší ergonomii z gruntu ubírá 1 zub na malém řetězovém kolečku
Souhlas se Sonickem... do 8tis ta motorka "vůbec nejede"... je to trošku jako Panigale, nahoře je to brutální ale střed to nemá žádnej a musí se ždímat nahoře... Navíc série má neskutečně dlouhej převod..
Kapitáne,pokud jsem někde četl srovnáváky civilních verzí zmrzlin,tak vždycky vyhrálo teda RSV4 a většinou hned za nim BMW.Teda pokud se jedná o čas na okruhu.Každopádně nevidím důvod ,proč by to letos nemohlo být jinak
Hlavně, jako jediný sport rozmetává BMW s 1000r, za mě nejsilnější litr současnosti (né nejlepší to je sporné) , aspoň teda v posledních otáčkách a bez 2x katalyzátoru
Jednu technickou. Do budoucna bych se přimlouval za přidání fotografie z profilu s jezdcem s nohami na zemi. Myslím, že spoustě potencionálních jezdců by to pomohlo si dát údaj výšky testovací jezdce do správné perspektivy s bikem a udělat si obrázek, jak by člověk dosáhl. Třeba pro mě by to v tomto případě bylo více než fajn, protože testér má 174cm, tedy jako já a já mám obecně s pohodlným dosáhnutím z litrů tu a tam problém. Dosáhnu vesměs vždy, ale kolikrát by to chtělo dosáhnout lépe. Věřím, že vyfotit to zabere jen chvíli. Díky za případné vyslyšení
Jinak test i bike hezký
Projel jsem ZX10R - 2016 s koncovkou akrapovič vč. mezisvodu. Řeči, že motorka má dobrý střední otáčky, tak to mě jen rozesmálo. Motorka do 5tis vůbec, ale vůbec nejede...pak dlouho nic a kolem 9 se to teprve začíná rozmotovát, koně tak jsou až kolem 11tis, takže se to stále přizvedává i na 3, na okruh asi dobrý, ale normální ježdění na silnici bude každej starší litr lepší. Verze s ABS, je to prostě zvlláštní jak motorka brzdí, v každé zatáčce to prostě brzdí jinak, člověk to nemůže nikdy předem moc odhadnout, jak to bude brzdit...Jinak krásně se vede do zatáček, fakt jak šestka, tlumiče fungují naprosto luxusně, motorka je stabilní za všech okolností. Tlumič řízení by zasloužil nastavit jinak, protože i na nejtvrdší nastavení je stále dost měkkej, ale každej to má rád jinak.
taky me zarazil ten komentar o seriovych gumach... nevim, jestli to je fair srovnani a jake naroky na ty gumy mel... jestli jim dal zabrat tak, jako okruhovym gumam, tak chapu, ze je prehral a zacaly malinko klouzat. jaky gumy by tam teda chtel ? (podotykam, ze jde o seriovou, tedy homo verzi, ktera muze na silnici...)
Pekna ziine!!
Nová zx10r je sen.
Pěknej litřík. Mohl by redaktor doplnit, kolik stála uprava na STK verzi?
Aby za par let nemusel mit i jezdec na zadech nejakou nadobku na zachyceni vyparu, nebo spis uchazejicich plynu

Muzeme byt radi, ze zijeme v dobe, kdy jsou motorky nadupany jak zavodaky pred par lety a jeste je nestihli z duvodu bezecnosti zakazat. A tak si to uzivejme !
Hezky.. no ale ty Bridže moc nepochvalil. Zrovna jsem chtel s21 kupovat
jo nova desitka by mi smela do garaze, ale stara porad jezdi jak drak tak neni duvod
Docela se divím tomu, že má motor silné střední otáčky. Já jsem na tom sice nejel, ale každá recenze a test uvádí pravý opak - že motor nejede a až nahoře vystřelí. Každopádně doporučuji vyzkoušet také downshift u BMW...
A nebo rovnou udělat srovnávací test...
Za mě - momentálně nejlepší a nejhezčí litr, pokud beru v ůvahu ceny
Jen mě na ní strašně vadí ABS!!!
Okruh né, jedině letiště a 3sta z místa, na okruhu to už je jiná, jinak dole mrtvá, tlumič řízení vážně měký jako když není :) a ten převod je tak dlouhý, že se pro větší tah a lepší ergonomii z gruntu ubírá 1 zub na malém řetězovém kolečku
https://www.youtube.com/watch?v=4Q_EKDnruf4&feature=youtube_gdata_player
Souhlas se Sonickem... do 8tis ta motorka "vůbec nejede"... je to trošku jako Panigale, nahoře je to brutální ale střed to nemá žádnej a musí se ždímat nahoře... Navíc série má neskutečně dlouhej převod..
Kapitáne,pokud jsem někde četl srovnáváky civilních verzí zmrzlin,tak vždycky vyhrálo teda RSV4 a většinou hned za nim BMW.Teda pokud se jedná o čas na okruhu.Každopádně nevidím důvod ,proč by to letos nemohlo být jinak
Hlavně, jako jediný sport rozmetává BMW s 1000r, za mě nejsilnější litr současnosti (né nejlepší to je sporné) , aspoň teda v posledních otáčkách a bez 2x katalyzátoru
Jednu technickou. Do budoucna bych se přimlouval za přidání fotografie z profilu s jezdcem s nohami na zemi. Myslím, že spoustě potencionálních jezdců by to pomohlo si dát údaj výšky testovací jezdce do správné perspektivy s bikem a udělat si obrázek, jak by člověk dosáhl. Třeba pro mě by to v tomto případě bylo více než fajn, protože testér má 174cm, tedy jako já a já mám obecně s pohodlným dosáhnutím z litrů tu a tam problém. Dosáhnu vesměs vždy, ale kolikrát by to chtělo dosáhnout lépe. Věřím, že vyfotit to zabere jen chvíli. Díky za případné vyslyšení
Jinak test i bike hezký
Projel jsem ZX10R - 2016 s koncovkou akrapovič vč. mezisvodu. Řeči, že motorka má dobrý střední otáčky, tak to mě jen rozesmálo. Motorka do 5tis vůbec, ale vůbec nejede...pak dlouho nic a kolem 9 se to teprve začíná rozmotovát, koně tak jsou až kolem 11tis, takže se to stále přizvedává i na 3, na okruh asi dobrý, ale normální ježdění na silnici bude každej starší litr lepší. Verze s ABS, je to prostě zvlláštní jak motorka brzdí, v každé zatáčce to prostě brzdí jinak, člověk to nemůže nikdy předem moc odhadnout, jak to bude brzdit...Jinak krásně se vede do zatáček, fakt jak šestka, tlumiče fungují naprosto luxusně, motorka je stabilní za všech okolností. Tlumič řízení by zasloužil nastavit jinak, protože i na nejtvrdší nastavení je stále dost měkkej, ale každej to má rád jinak.