Kawasaki Z900: Vzhůru do 21. století
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 31.3.2020 | Zobrazeno: 30 000x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 31.3.2020 | Zobrazeno: 30 000x
Honzo, suprova recenze a video
Svezl jsem se na Z900 na Kawasaki Green Days 2020 a podepisuji se pod vse, co uvadis
Dekujeme “Zajochu”
Kdybych musel, tak bych si rozhodně vybral Z900RS. Obě mají stejnej základ a RS je proti tomuhle divnotvaru šperk na silnici. Jenže když si se svými 187 cm na obě sednu, tak jsou to takový dětský hračky, něco jako starej Hornet 600. A moje nohy 46 se tam taky nevešly. A ta úzká řídítka, no ta jsou taky úplně na prd. Motorka postavena pro prcky japonský a ne pro europsky chlapy.
5 reakcí
Fajn moto, ale to sedlo je opravdu špatné.
Pěkný test
konečně zmizela ta nepěkná pristrojovka.
)
O motorce ať si každý udělá názor svůj .
( ps. já bych radši vzal jetou tisícovku
Pekne ... vejdu se na to se 190cm?
parádní strojovna a super video. Jen škoda že těch motorek cpou čím dál víc elektroniky a různejch kurvítek
Účel této motorky bude nalákat co nejvíce zákazníků, Z1000 2018, které jsem měl nevypadalo alespoň tak hnusně rozpočtově, sorry jako, ale ty vidle, brzdy, kyvka, hnusný tlačítka na řídítkách atd a to vše dokoná kryt-ochrana vodní hadice jen do její půlky, což kawasaki koukám nezměnila a nestydí se za to do teď od Z1000 2011
Konecne peknej Z-ed
;)
jednoznačně krasavice
Krásný stroj. Moc nerozumím tomu, proč tady to jde a kompresorového naháče tam zmrvili...
Super motorka a moc pěkný test
Díky
1 reakce
kde jsou tý pekný silničky prosím ?
1 reakce
Test super.. jen mi ty nový motorky připadají hnusnější a hnusnější..
Videa jdou s kvalitou nahoru, dobrá práce
Pěkné počtení, díky za test. Oceňuji, že autor dokázal udržet linku příběhu souběžně s testem motorky a nebylo to plkání na úkor informací o mašně. Nebylo to takové hop sem, hop tam a kvákání o ničem, kde se v souvětích ztrácí smysl a myšlenka, jak to tu občas z mého pohledu bývá.
No, co dodat k technice? Starý Zed měl hnusný budík, tohle má pravděpodobně zbytečnou elektroniku a vyskočila tomu cena. S popsanýma jízdníma vlastnostma mi to dává větší smysl ve verzi RS.